MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 151
  1. #126
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    lol als Simone er zo uitziet als op die avatar mag ze bij mij ook best aankloppen!
    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Achter in de rij aansluiten Facade...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    LOL @ Tykill

  3. #128
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    LOL. Maarehm, Tykill.. dat heb ik niet gezegd. Leven en laten leven gaat op voor iedereen, dus ook voor Jehova's
    Fighting is poetry in motion

  4. #129
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik heb ook niks tegen ze. ze komen hier alleen nooit langs. komt misschien door de intimiderende posse van de east Heerhugowaard massive

  5. #130
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Simone View Post
    LOL. Maarehm, Tykill.. dat heb ik niet gezegd. Leven en laten leven gaat op voor iedereen, dus ook voor Jehova's
    Natuurlijk :P Dat zijn alleen mensen die jou willen overtuigen van wat hun denken hoe het moet/is/hoort/was.

  6. #131
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb ze een keer aan de deur gehad..."Pardon meneer, gelooft u in god?" "Nee, ik ben boedhist.."
    .........................lange stilte.............................."Ah...ehh...ju ist....ok, daar weet ik niet zo veel van af..."
    Waren zo weer weg stelletje pannekoeken hahahaha

  7. #132
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ze vertelden mij laatst dat Satan verantwoordelijk was voor alle ellende in de wereld. Zonder Satan zou de wereld perfect zijn en er nooit meer oorlog, ziekte of dood zijn.

    Dat lijkt me nou ook niet echt een fijne wereld waar niemand dood gaat en er geen haat is dus ook geen emotie.

  8. #133
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ze vertelden mij laatst dat Satan verantwoordelijk was voor alle ellende in de wereld. Zonder Satan zou de wereld perfect zijn en er nooit meer oorlog, ziekte of dood zijn.

    Dat lijkt me nou ook niet echt een fijne wereld waar niemand dood gaat en er geen haat is dus ook geen emotie.
    Want haat is de enige emotie die een mens heeft???

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  9. #134
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Natuurlijk :P Dat zijn alleen mensen die jou willen overtuigen van wat hun denken hoe het moet/is/hoort/was.
    Badr Hari fans?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #135
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ze vertelden mij laatst dat Satan verantwoordelijk was voor alle ellende in de wereld. Zonder Satan zou de wereld perfect zijn en er nooit meer oorlog, ziekte of dood zijn.
    Lijkt me wel een beetje druk worden dan...

  11. #136
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Natuurlijk :P Dat zijn alleen mensen die jou willen overtuigen van wat hun denken hoe het moet/is/hoort/was.
    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Badr Hari fans?
    Haha Politici ?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #137
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ze vertelden mij laatst dat Satan verantwoordelijk was voor alle ellende in de wereld. Zonder Satan zou de wereld perfect zijn en er nooit meer oorlog, ziekte of dood zijn.

    Dat lijkt me nou ook niet echt een fijne wereld waar niemand dood gaat
    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Lijkt me wel een beetje druk worden dan...
    Ben geen Expert maar het lijkt mij ook niet dat iemand die een geloof verkondigt dit roept dus,

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #138
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Want haat is de enige emotie die een mens heeft???
    Omdat het onmogelijk is om haat weg te laten :P anders is emotie niet compleet dus heb ik het geheel maar achterwegen gelaten.


  14. #139
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ze vertelden mij laatst dat Satan verantwoordelijk was voor alle ellende in de wereld. Zonder Satan zou de wereld perfect zijn en er nooit meer oorlog, ziekte of dood zijn.

    Dat lijkt me nou ook niet echt een fijne wereld waar niemand dood gaat en er geen haat is dus ook geen emotie.
    Klopt. Satan is een hufter

  15. #140
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Er kan meer zijn tussen hemel en aarde/meer zijn dan wij waarnemen, zonder dat daar een religie bij aan te pas hoeft te komen.

    Zo vond ik de aflevering interessant van de Sopranos waarin Tony in gesprek is met een natuurkundige die lijdt aan kanker. Hij geeft een theorie over dat onze waarneming een illusie van de werkelijkheid is en dat alles met elkaar verbonden is zonder daarbij met goden op de proppen te komen. Ik het nu even niet nagezocht welke aflevering het was, maar volgens mij was het een natuurkundige theorie en niet iets wat algemeen werd aangenomen en erkend. Toch is het een hele interessante en ook wel mooie gedachte vind ik.

    Wetenschap kan veel verklaren en natuurlijk zijn mensen op zoek naar hoop en zingeving. Dit gegeven wil echter niet zeggen dat we ons hierbij moeten beperken tot ons waarnemend vermogen en daarom alles bij voorbaat weg moeten wuiven wat ruikt naar het onbekende en/of bovennatuurlijke.
    Je hebt ook een docu hierover, what the bleep do we know.

  16. #141
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    aanhangers van de snaartheorie geloven ook iets dergelijks;
    wat wij waarnemen is slechts een projectie van de werkelijkheid in onze lagere 4 (dimensies).

    Alsof je de schaduw waarneemt van een bal en dus denkt dat je een cirkel ziet...

    ietwat te simpel gezegd, maar het is al laat en eigenlijk denk ik dat Red dat het beste kan verwoorden,

    Redjuh!??
    "If you have to stop and think, it's too late"

  17. #142
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Ben geen Expert maar het lijkt mij ook niet dat iemand die een geloof verkondigt dit roept dus,

    http://halcanary.org/images/propagan...ying-to-us.jpg
    Om maar weer eens door te gaan met de discussie na 9 maanden. Ze zei letterlijk dat Satan verantwoordelijk voor alle haat, ziekte, dood en oorlog etc.

    Of ze verwacht een perfecte wereld zonder Satan waarbij iedereen alleen dood gaat door ouderdom op 100 jarige leeftijd? Hoe dan ook is het achterlijk en zou de wereld in zo'n geval propje vol raken en dan wat? Het is niet moeilijk om door hun theorieën heen te prikken want er is niet echt over nagedacht haha.

  18. #143
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Perfecte wereld zou niet eens kunnen bestaan, want als er geen pijn en ziektes en narigheid etc zou bestaan dan zou er ook geen geluk bestaan.

  19. #144
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    Klopt. Satan is een hufter
    Nee, best een aardige man, kijk maar.

    http://www.youtube.com/watch?v=rC6UrMTC73A
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  20. #145
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Perfecte wereld zou niet eens kunnen bestaan, want als er geen pijn en ziektes en narigheid etc zou bestaan dan zou er ook geen geluk bestaan.
    "Without evil there could be no good so it must be good to be evil sometimes"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •