MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 86
  1. #26
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Je kunt het als de doodsteek voor de vrouwen MMA zien maar het zou zomaar het tegenovergestelde effect kunnen hebben!!. Wie vrouwen MMA zei gelijk ook dan Cyborg. Als SF/Zuffa Cyborg nu ontslaan en niet meer laat terugkomen maak je misschien ruimte voor een heleboel Amerikaanse en Canadese vrouwen onderling uit te maken wie de beste van de wereld is en misschien trekt dat wel een massa mensen aan waardoor Dana alsnog een Vrouwen competitie opent in de UFC. Ik ben niet zo kapot van het vrouwen MMA maar als de mannen nu inmiddels al bijna 8 gewichtsklasse's hebben dan wordt het wel tijd voor op z'n minst 1 a 2 gewichtsklasse's voor vrouwen!.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Dank Mauro, ben een tijdje afwezig geweest :-).. But I'm baaaaack :-D .
    Fighting is poetry in motion

  3. #28
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Jongens, jongen is wel jammer voor zo'n mooie sport.
    Snap niet hoe jij je tegenstander, je fan's, eigenlijk iedereen die in je geloof, in de steek laat voor zo'n troep, waar je toch een keer door de mand valt. Chris had het eigenlijk niet nodig, zelf zonder "DAT" zou ze van iedereen winnen, stom, stom, stom.
    Boontje komt voor zijn loontje.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  4. #29
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Cris Cyborg cites dietary aid as cause of positive test for PEDs

    Source: mmaprime.tv
    Jan 7, 2012 3:14 PM EST
    Cris would like to sincerely apologize to StrikeForce, the Zuffa organization, Hioko Yamanaka and her fans for her failed drug test.
    “I am ultimately responsible for everything I put in my body, and at the end of the day, there is no excuse for having a prohibited substance in my system. I do not condone the use of any performance enhancing drugs by myself or any other professional athlete, and willingly accept the penalties and fines that have been handed down to me by the California State Athletic Commission and those of the StrikeForce/Zuffa organization.
    “While I was preparing myself for my last fight I was having a difficult time cutting weight and used a dietary supplement that I was assured was safe and not prohibited from use in sports competition. It was never my intention to obtain an unfair advantage over Hiroko, mislead StrikeForce, the Commission or my fans. I train harder than any fighter in MMA and do not need drugs to win in the cage, and I have proven this time and time again! My only mistake is not verifying the diet aid with my doctor beforehand, and understanding that it was not approved for use in the ring.
    “Unfortunately in the end I suffer the consequences and must accept the responsibility for my actions.”
    “I will do everything I can to show my fans that I can still compete at the professional level without the use of any prohibited substances, and ask God’s forgiveness for my mistake."
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  5. #30
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    wie laat ze in de steek dan? Volgens mij is het precies andersom, de verwachtingen waaraan voldaan moeten worden leiden tot het gebruik van prestatiebevorderende middelen.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #31
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Voedingssupplement

    Bijna net zo goed als Contador zijn biefstukje

  7. #32
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Echt storend dat mensen die steroids (of op andere manier valsspelen) gebruiken zo ziek leip gaan doen als ze winnen. Zie Thiago Silva die ging trommelen op het hoofd van Vera en Cyborg die altijd juichte alsof ze net de wereld van de ondergang gered had (niet dat je niet hard mag juichen), mijn punt is dat ik mensen die verboden middelen gebruiken om te winnen en dan ook nog eens naast hun schoenen gaan lopen het meest haat van alle sporters

  8. #33
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    jammer maar als je anno 2011 nog gebruikt als topsporter(ster) ben je gewoon oliedom

  9. #34
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Begrijp me niet verkeerd hoor ik vind haar ook echt iets weg hebben van zo een vrouwelijke bodybuilder, maar ik moet zelf ook bekennen (en met mij vast veel meer) ik neem ook wel eens een suplement in waarvan ik niet weet wat er eigenlijk in zit denk aan creatine of een pre workout booster voor mijn kracht training en ook wel eens een fat burner om te cutten om op gewicht te komen. Ben dan geen pro als haar maar toch.. Die informatie verdiep ik me ook niet in...

  10. #35
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    je doelt op winstrol, waar ben johson al in 1988 werd op gepakt en dan anno 2011 denken dat je er mee wegkomt,lol
    hahah lol...niet alleen winstrol maar als je tegenwoordig uberhaupt denkt ongestraft te kunnen gebruiken

  11. #36
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Cris Cyborg Blames Dietary Supplement for Positive Steroid Test

    A day after the California State Athletic Commission announced that she failed a steroid test at her most recent fight, Cris Cyborg released a statement in which she blamed the positive test on a dietary supplement.

    Cyborg said through her web site that she does not use performance-enhancing drugs and that the only thing she did wrong was fail to properly inspect the ingredients in the supplement she took, which she did not identify by name.

    "While I was preparing myself for my last fight I was having a difficult time cutting weight and used a dietary supplement that I was assured was safe and not prohibited from use in sports competition," Cyborg said. "It was never my intention to obtain an unfair advantage over Hiroko, mislead StrikeForce, the Commission or my fans. I train harder than any fighter in MMA and do not need drugs to win in the cage, and I have proven this time and time again! My only mistake is not verifying the diet aid with my doctor beforehand, and understanding that it was not approved for use in the ring. Unfortunately in the end I suffer the consequences and must accept the responsibility for my actions."

    Cyborg is far from the first athlete to blame a positive drug test on a supplement, and she surely won't be the last. It's probably the most common reason given for positive tests.

    But the bottom line is that athletes have to know what they're taking or suffer the consequences, and Cyborg said she knows that.

    "I would like to sincerely apologize to StrikeForce, the Zuffa organization, Hiroko Yamanaka and my fans for my failed drug test," she said. "I am ultimately responsible for everything I put in my body, and at the end of the day, there is no excuse for having a prohibited substance in my system."
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #37
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Stoppen ze nu ook al anabolen in afslankmiddeltjes ;-) Schande!

  13. #38
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Denken dat je ermee wegkomt dom. tja weet niet.
    In topsport wordt nou eenmaal gebruikt, en vechten is geen uitzondering..

  14. #39
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Je zag het niet aan haar af

  15. #40
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    ga je er beter van vechten als je het gebruikt?vraag me eigen af of dat zo is
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default



    Totaal off topic maar ik vond hem goed gemaakt.
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    ga je er beter van vechten als je het gebruikt?vraag me eigen af of dat zo is
    Je krijgt er meer spieren en kracht van, dus je wordt er misschien niet technisch beter van wel krachtiger. En aangezien "kracht" een van de factoren in de wet van Newton is. De wet zegt "Kracht verandert de beweging". Dus volgens de wetten van de natuur wordt je er in de context van vechtsport dus beter van omdat de stoten die je uitdeelt harder zijn en je kan je tegenstander makkelijker verplaatsen en dus gevecht controleren.


  18. #43
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ik blijf me verbazen over het feit hoe weinig vechtsportliefhebbers weten over anabolica of,en dat is misschien wel erger, hoe naief ze er over zijn! Topsport zonder anabolica bestaat niet meer ook niet in het MMA! Ik weet niet wanneer mevrouw getest is maar Winstrol (Stanazolol) werd vroeger al gebruikt (Ben Johnson) en nu nog steeds omdat het snel niet meer traceerbaar is! Wanneer je nu gepakt zou worden met Nandrolon ben je oliedom omdat dat juist heel lang traceerbaar is. En natuurlijk heb je voordeel van gebruik je herstelt bijvoorbeeld veel sneller waardoor je meer trainingsarbeid kunt verrichten,meer kracht,in sommige gevallen meer spermassa. Dat hoeft niemand van mij aan te nemen natuurlijk maar als een Joop Kasteel dat al zegt..
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  19. #44
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Nou beweerd ze dat ze een voedings supplement heeft gekocht waar stanozolol in zat.

    Yeah sure een whey shake met extra winstrol lol

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    En natuurlijk heb je voordeel van gebruik je herstelt bijvoorbeeld veel sneller waardoor je meer trainingsarbeid kunt verrichten,meer kracht,in sommige gevallen meer spermassa. Dat hoeft niemand van mij aan te nemen natuurlijk maar als een Joop Kasteel dat al zegt..
    Damn... 1 letter vergeten en dat verandert een hoop!!!

    Cyborg Santos zal moeten pijpen die clit!

    Sorry kon het niet laten...
    Ik vind het het een beetje triets om je dan een excuus te maken en dan alsnog iemand anders de schuld geven van je doping gebruik. Je kan er vanuit gaan dat de meeste van haar partijen gewonnen zijn icm doping.
    Ze had het dus wel nodig, allen helaas tegen de lamp gelopen met haar kaak.

    Volgens mij hadden wij hier in nl ook een vrouw met kort blond haar met zo'n kaaklijn.
    Vocht ook een keer tegen een man MMA.

  21. #46
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ze had beter het verhaal op kunnen hangen van het vervuilde stukje vlees net als Contador...
    Dat gebeurd namelijk echt,paar maanden terug zijn nog tientallen jeugdvoetballers positief bevonden tijdens een jeugd WK in,ik meen,Mexico. Argentinie is ook zo'n land wat vlees betreft..en btw Contador komt er mee weg met dat verhaal..
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  22. #47
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post

    Damn... 1 letter vergeten en dat verandert een hoop!!!

    Cyborg Santos zal moeten pijpen die clit!

    Sorry kon het niet laten...
    Ik vind het het een beetje triets om je dan een excuus te maken en dan alsnog iemand anders de schuld geven van je doping gebruik. Je kan er vanuit gaan dat de meeste van haar partijen gewonnen zijn icm doping.
    Ze had het dus wel nodig, allen helaas tegen de lamp gelopen met haar kaak.

    Volgens mij hadden wij hier in nl ook een vrouw met kort blond haar met zo'n kaaklijn.
    Vocht ook een keer tegen een man MMA.
    Kan iemand mij uitleggen wat haar kaak of kaaklijn daarmee te maken heeft ??? Of is dit typisch een geval van klok en klepel ?

  23. #48
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Simpel uitgelegd...anabolica zijn afgeleid van het mannelijke hormoon testosteron...wanneer een vrouw anabolica gebruikt KAN zij daardoor feitelijk meer mannelijk worden wat zich vaak uit in de kaaklijn of een zwaardere stem...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Simpel check foto geschiedenis..

    Hoe zag ze eruit voordat ze begon met trainen/vechten..

    I'm just saying...

  25. #50
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Simpel check foto geschiedenis..

    Hoe zag ze eruit voordat ze begon met trainen/vechten..

    I'm just saying...
    Heb je t nou over Cyborg of over een ander?
    Fighting is poetry in motion

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •