MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46
  1. #1
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Holland
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default Golden Glory Helmond trainer reageert op.....

    Beste sportvrienden,


    Nog de beste wensen en een sportief 2012 toegewenst!


    Voordat wartaal weer naar boven komt wil ik het nu even rechtzetten hoe het daadwerkelijk is gegaan.


    Allereerst Den Bosch: Heb ik niet 3 vechters terug getrokken maar 4. En waarom? De hoofdsponsor heeft mij gevraagd op het gala in Wijchen op 12-11-2011 of Nieky wou vechten op het gala in Den Bosch op 26-02-2012, toen heb ik gezegd: Ja, Heel graag! Dan kunnen wij voor onze wereldtitel vechten, want Nieky MOET voor 26-02-2012 zijn wereldtitel verdedigen. En toen vroeg hij: tegen wie wil Nieky het liefste vechten? En toen zei ik: Andy Souwer/Albert Kraus/Alviar Lima/Arthur Kychenko/Aussie en Bourdiff. En toen zei de promotor: Is Faldir Chabari ook een optie? Toen zei ik: Nee, want daar hebben we niks van te winnen want daar hebben we al van gewonnen en die andere die op het lijstje staan behalve Bourdiff en Albert Kraus zijn we van verloren en daar willen we HEEL graag een rematch tegen! Maaarr... Ook de promotors moeten daar aan meewerken. Ook hebben wij helemaal niet over een geldbedrag gesproken, ik heb wel gezegd als jij 1 van deze tegenstanders kunt regelen voor de wereldtitel dan doe ik voor de helft VIP tafels afnemen, het is dus niet afgeketst op een geldbedrag want daar is helemaal niet over gesproken. Verder wil ik even heel duidelijk zijn dat ik de promotor NIKS kwalijk neem dat Nieky daar niet vecht. Ik kwam terug uit Suriname 29-12-2011 en ik belde Wiljan de promoter op en hoorde dat Nieky daar niet hoefde te vechten, dus heb ik in een korte tijd zelf een gala moeten organiseren want Nieky MOET voor 26-02-2012 zijn wereldtitel op het spel zetten. Dus Wiljan heel veel succes met je gala want jij bent een collage van mij van Golden Glory dus wij zijn 1 team!


    Voordat de indianenverhalen verder gaan ben ik gisteren pas rond gekomen met de tegenstander van Nieky voor de wereldtitel. Wij danken Luc de Haan voor het mede regelen van deze partij, en het rondsturen van tig mails. En jullie krijgen het eerste te horen wie het word. Het word Nieky Holzken VS Gregor Smole een Sloveen WAKO champion 2010/ 4 mans toernooi 2011 gewonnen.
    Voordat jullie dadelijk weer gaan reageren ga ik nu even de namen noemen die ik persoonlijk benaderd heb en die met bepaalde redenen niet willen vechten tegen Nieky.


    Faldir Chabari heb ik 1 Januari 2012 gebeld, maar die had verplichtingen. Ik spreek vanuit MIJ positie: Als ik iemand 1x uitdaag die 10 min wereldkampioen is op zijn eigen gala voor al zijn fans en dan de 2de x LIVE op tv waar duizende mensen naar kijken, dan MOET Nieky deze partij aannemen, koste wat het kost.


    Nummer 2 die ik gebeld heb was Alviar Lima.


    Nummer 3 Albert Kraus.


    Nummer 4 Aussie.


    Nummer 5 Bourdiff.


    Het laatste wat ik hier nog over kwijt wil, er zijn 2 tegenstanders Marc de Bonte & Youness El Mhassani die wil ik hartelijk bedanken dat deze 2 jongens zich zelf opgegeven hebben om tegen Nieky te knokken. Ik ga verder geen tekst en uitleg geven waarom ik deze jongens niet gematcht heb want dat weten de trainers en promoters zelf waarom dat die partij niet doorging.


    Matchmaking komt later want we zijn nog met een aantal grote namen bezig en daar zijn we nog niet mee klaar.


    Tot later,


    MVG,


    Sjef Weber
    Golden Glory Helmond
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ok...dus in Den Bosch wou Nieky niet tegen Faldir omdat ie daar al van had gewonnen maar voor je eigen gala heb je hem wel gebeld???

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt voor je reactie Sjef!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Die wartaal sla je zelf uit. Echt een lachertje om Holzen tegen die Sloveen te laten vechten!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Oke heel veel succes Holzen met het verdedigen van je wereldtitel


    Gregor wie?
    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    En weer een duidelijk voorbeeld waarom Golden Glory een communicatiemedewerker moet hebben die een net persbericht uitgeeft.

    Wat een soap weer.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    En weer een duidelijk voorbeeld waarom Golden Glory een communicatiemedewerker moet hebben die een net persbericht uitgeeft.

    Wat een soap weer.
    LOL wat een indianenverhaal. Chabari rocks btw.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het ook echt een onleesbaar verhaal

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Is dit Helmonds ?

  10. #10
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    nou ik hoop niet dat te veel pers dit leest

  11. #11
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ondanks dat het leuk is voor die Sloveen dat ie hierheen mag komen om te knokken zijn er in Nederland toch nog wel een paar goeie te vinden die goed tegenstand kunnen bieden, de nodige fans meenemen en het scheelt je een hoop geregel?

  12. #12
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Ondanks dat het leuk is voor die Sloveen dat ie hierheen mag komen om te knokken zijn er in Nederland toch nog wel een paar goeie te vinden die goed tegenstand kunnen bieden, de nodige fans meenemen en het scheelt je een hoop geregel?
    Even from Germany as well...
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    No offence but the only good fighters in Germany are in the -67kg

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    In godsnaam GG, neem een persvoorlichter...een echte.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Arnhem
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    x2

  16. #16
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Begrijp geen snars van het verhaal.

    Bas Boon, huur voortaan ff een persvoorlichter in oid. Dit soort acties zet GG te kijk!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  17. #17

    Default

    Quote Originally Posted by Macaroni View Post
    Beste sportvrienden,


    Nog de beste wensen en een sportief 2012 toegewenst!


    Voordat wartaal weer naar boven komt wil ik het nu even rechtzetten hoe het daadwerkelijk is gegaan.


    Allereerst Den Bosch: Heb ik niet 3 vechters terug getrokken maar 4. En waarom? De hoofdsponsor heeft mij gevraagd op het gala in Wijchen op 12-11-2011 of Nieky wou vechten op het gala in Den Bosch op 26-02-2012, toen heb ik gezegd: Ja, Heel graag! Dan kunnen wij voor onze wereldtitel vechten, want Nieky MOET voor 26-02-2012 zijn wereldtitel verdedigen. En toen vroeg hij: tegen wie wil Nieky het liefste vechten? En toen zei ik: Andy Souwer/Albert Kraus/Alviar Lima/Arthur Kychenko/Aussie en Bourdiff. En toen zei de promotor: Is Faldir Chabari ook een optie? Toen zei ik: Nee, want daar hebben we niks van te winnen want daar hebben we al van gewonnen en die andere die op het lijstje staan behalve Bourdiff en Albert Kraus zijn we van verloren en daar willen we HEEL graag een rematch tegen! Maaarr... Ook de promotors moeten daar aan meewerken. Ook hebben wij helemaal niet over een geldbedrag gesproken, ik heb wel gezegd als jij 1 van deze tegenstanders kunt regelen voor de wereldtitel dan doe ik voor de helft VIP tafels afnemen, het is dus niet afgeketst op een geldbedrag want daar is helemaal niet over gesproken. Verder wil ik even heel duidelijk zijn dat ik de promotor NIKS kwalijk neem dat Nieky daar niet vecht. Ik kwam terug uit Suriname 29-12-2011 en ik belde Wiljan de promoter op en hoorde dat Nieky daar niet hoefde te vechten, dus heb ik in een korte tijd zelf een gala moeten organiseren want Nieky MOET voor 26-02-2012 zijn wereldtitel op het spel zetten. Dus Wiljan heel veel succes met je gala want jij bent een collage van mij van Golden Glory dus wij zijn 1 team!


    Voordat de indianenverhalen verder gaan ben ik gisteren pas rond gekomen met de tegenstander van Nieky voor de wereldtitel. Wij danken Luc de Haan voor het mede regelen van deze partij, en het rondsturen van tig mails. En jullie krijgen het eerste te horen wie het word. Het word Nieky Holzken VS Gregor Smole een Sloveen WAKO champion 2010/ 4 mans toernooi 2011 gewonnen.
    Voordat jullie dadelijk weer gaan reageren ga ik nu even de namen noemen die ik persoonlijk benaderd heb en die met bepaalde redenen niet willen vechten tegen Nieky.


    Faldir Chabari heb ik 1 Januari 2012 gebeld, maar die had verplichtingen. Ik spreek vanuit MIJ positie: Als ik iemand 1x uitdaag die 10 min wereldkampioen is op zijn eigen gala voor al zijn fans en dan de 2de x LIVE op tv waar duizende mensen naar kijken, dan MOET Nieky deze partij aannemen, koste wat het kost.


    Nummer 2 die ik gebeld heb was Alviar Lima.


    Nummer 3 Albert Kraus.


    Nummer 4 Aussie.


    Nummer 5 Bourdiff.


    Het laatste wat ik hier nog over kwijt wil, er zijn 2 tegenstanders Marc de Bonte & Youness El Mhassani die wil ik hartelijk bedanken dat deze 2 jongens zich zelf opgegeven hebben om tegen Nieky te knokken. Ik ga verder geen tekst en uitleg geven waarom ik deze jongens niet gematcht heb want dat weten de trainers en promoters zelf waarom dat die partij niet doorging.


    Matchmaking komt later want we zijn nog met een aantal grote namen bezig en daar zijn we nog niet mee klaar.


    Tot later,


    MVG,


    Sjef Weber
    Golden Glory Helmond
    Duidelijk !

  18. #18
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Misschien anticipeerde hij op gezeik van ons over het feit dat Holzken tegen zo'n nobody moet. Hij wilde dat voor zijn door uitleg te geven van hoe een en ander gelopen is rond het vinden van een tegenstander. Er is dus geen voorstuk of iets waarop hij reageert. Of ik heb wat gemist natuurlijk.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Misschien anticipeerde hij op gezeik van ons over het feit dat Holzken tegen zo'n nobody moet. Hij wilde dat voor zijn door uitleg te geven van hoe een en ander gelopen is rond het vinden van een tegenstander. Er is dus geen voorstuk of iets waarop hij reageert. Of ik heb wat gemist natuurlijk.

    Ik wist niet eens dat Nieky tegen een nobody moest.
    Volgens mij is er helemaal geen topic geweest wat dit insinueert, maar fijn dat de topicstarter (uit het kamp van Nieky zelf) dit haarfijntjes duidelijk maakt aan iedereen
    Zo weet iedereen dat er ergens 1 of andere sloveen vandaan getrokken is.

    Ik begrijp zelf totaal niet waarom de betreffende trainer hiervoor publiekelijk verantwoording aan het afliggen is.

    Quote Originally Posted by r.m View Post
    Wat lopen jullie nou allemaal te zeiken.
    Is toch een duidelijk verhaal wat die man hier verteld.
    Het is 1 grote lap tekst achter elkaar getypt, met weinig vorm van zinsopbouw. Onoverzichtelijker kan bijna niet .
    Fighting is poetry in motion

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Nee dat heeft er niks mee te maken.

    De Vader van Robbie Hageman vroeg op kickbox.nl tegen wie Hageman en Holzken moest vechten aan kickbox.nl. Toen maakte iemand een topic aan dat hij Holzken tegen Chabari wou zien, iemand anders wou hem tegen Bourdif zien en iemand anders tegen Aussi. Uit eindelijk vertelde iemand van Golden Glory helmond dat Nicky waarschijnlijk tegen een Sloveen zou vechten maar wist niet waarom.

    Daarom reageerde Sjef Weber over het hoe en waarom.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by r.m View Post
    ... het hoge gehalte Holzken haters wat er op kickbox.nl post.
    Is dat zo? Niks van gemerkt.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ok...dus in Den Bosch wou Nieky niet tegen Faldir omdat ie daar al van had gewonnen maar voor je eigen gala heb je hem wel gebeld???
    Dit begrijp ik ook uit het verhaal.
    Vaaghuizen.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by r.m View Post
    Ik denk dat topicstarter het bericht heeft gecopieerd van kickbox.nl
    Daar heeft Sjef dit bericht onder zijn eigen naam gepost.
    Denk eerder dat zijn bericht te maken heeft met het hoge gehalte Holzken haters wat er op kickbox.nl post.
    Haters?......waar?

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by r.m View Post
    Als je mijn post eens goed had gelezen had je deze vraag niet hoeven stellen.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by r.m View Post
    Als je mijn post eens goed had gelezen had je deze vraag niet hoeven stellen.
    Je kan iets goed lezen maar niet begrijpen, dan is het beter om te vragen dan er mee te blijven zitten want als je er mee blijft zitten dan krop je alles op en dan kan het er op de raarste momenten uitvliegen , zo heb ik een oom die ook alles opkropt hij vraagt bijna niets en weet eigenlijk ook helemaal niets omdat hij niets vraagt .
    Die kropt ook dus alles op en een keer op een verjaardag kwam alles er ineens uit !
    Misschien had hij iets verkeerd gegeten maar het kan ook zomaar zijn omdat hij niets vraagt volgens mij.
    En nou was dat even ongepast, midden op een verjaardag !Mijn oom schaamde zich kapot dat alles er zo maar uit kwam! En me tante zei "waarom vraag je dan niet een teiltje als je dit voelt op komen?" maar ja mijn oom vraagt nooit he?! daarom vindt ik het goed dat Richelieu het gewoon vraagt!

    maar Die sloveen is gek hoor!!!! hij is Wacko kampioen!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •