MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik vind het wel een duidelijk verhaal hoor. en ja de man is geen publicist. hij heeft een autosloopbedrijf .PR-technisch is dit wellicht niet de beste manier om je te uiten. Maar kan het wel begrijpen dat hij behoefte heeft om te reageren. Er zitten best aardig hatelijke figuren op kb.nl
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ik vind het wel een duidelijk verhaal hoor. en ja de man is geen publicist. hij heeft een autosloopbedrijf .PR-technisch is dit wellicht niet de beste manier om je te uiten. Maar kan het wel begrijpen dat hij behoefte heeft om te reageren. Er zitten best aardig hatelijke figuren op kb.nl
    en precies daarom moet hij het reageren aan een pr-man/vrouw overlaten. Hij is dan wel een autosloper maar praat wel namens GG. (maar volgens mij hebben we dat nu met zijn allen wel vaak genoeg gezegd)

    En je gaat toch geen verantwoording afleggen aan forum-warriors ?

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ik vind het wel een duidelijk verhaal hoor. en ja de man is geen publicist. hij heeft een autosloopbedrijf .PR-technisch is dit wellicht niet de beste manier om je te uiten. Maar kan het wel begrijpen dat hij behoefte heeft om te reageren. Er zitten best aardig hatelijke figuren op kb.nl
    Hier ook.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    idd

  5. #30
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Holland
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    X2



    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ik vind het wel een duidelijk verhaal hoor. en ja de man is geen publicist. hij heeft een autosloopbedrijf .PR-technisch is dit wellicht niet de beste manier om je te uiten. Maar kan het wel begrijpen dat hij behoefte heeft om te reageren. Er zitten best aardig hatelijke figuren op kb.nl

  6. #31
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    En al die PR bullshit, is de charme van de sport dat dit soort figuren hun eigen zaken kunnen publiceren dan een of andere gladjanus in een strak pak!

  7. #32
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ik vind het wel een duidelijk verhaal hoor. en ja de man is geen publicist. hij heeft een autosloopbedrijf .PR-technisch is dit wellicht niet de beste manier om je te uiten. Maar kan het wel begrijpen dat hij behoefte heeft om te reageren. Er zitten best aardig hatelijke figuren op kb.nl
    x2
    Dat is sowieso altijd het mooie aan MF geweest.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #33
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Er zitten best aardig hatelijke figuren op kb.nl
    Op mixfight zitten er ook een paar die het haten hebben uitgevonden!

  9. #34
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Lekker zeiken op iemands spelling zal er voor zorgen dat hij de volgende keer lekker zijn mond houd en niets uitlegt.
    Deze mensen proberen wel een beetje openheid te geven. Zie ik weinig andere sportscholen doen!
    En een PR voorlichter? dan krijg je alleen maar mooie verhalen waarvan je alles in twijfel kan trekken!
    (misschien kan Micha solliciteren naar die functie, die man verteld toch al weinig nuttigs.)
    Last edited by onne1983; 09-01-2012 at 08:27.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat een gezeur weer zeg. Ga lekker op spellen.nl mensen zitten verbeteren. Thanks voor je reactie Sjef.

    Nieky is gewoon te goed

  11. #36
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ehm nou er valt wel wat op af te dingen hoor
    had het gewoon neutraal gehouden
    nu is het 'hij zei, ik zei en toen zei hij'

    en laten we eerlijk zijn
    Nieky moet blijkbaar zijn titel verdedigen
    dan verdient hij toch een ECHTE titelpartij geen pannenkoek
    Dat zal hij zelf ook willen
    het is ten slotte geen Regilio Tuur maar gewoon een topvechter
    "If you have to stop and think, it's too late"

  12. #37
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    bedankt voor de reactie,maar ik kan dr helaas geen touw aan vast knopen

  13. #38
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    En al die PR bullshit, is de charme van de sport dat dit soort figuren hun eigen zaken kunnen publiceren dan een of andere gladjanus in een strak pak!
    Als je als organisatie zegt dat je de grootste professionele vechtsportorganisatie ter wereld bent kom je bij mij met dit soort zwamverhalen niet weg. Ben je een autosloper met een passie voor de sport en promoot je op zo goed mogelijke wijze de belangen van een topper als Holzken dan heb ik er geen probleem mee.

    Voor GG lijkt mij de les dat je een sportschool met vechters als die in Helmond prima kan overnemen maar dat je dat dan wel even in je organisatie moet integreren.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Vind het een vrij duidelijk verhaal eigenlijk behalve waarom Faldir Chabari eerst niet goed genoeg was en daarna als eerste gebeld is.
    Maar dat heeft niets met de tekst te maken.

    @ Micha

    Spellen.nl bestaat niet
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #40
    Join Date
    May 2011
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als je als organisatie zegt dat je de grootste professionele vechtsportorganisatie ter wereld bent kom je bij mij met dit soort zwamverhalen niet weg. Ben je een autosloper met een passie voor de sport en promoot je op zo goed mogelijke wijze de belangen van een topper als Holzken dan heb ik er geen probleem mee.

    Voor GG lijkt mij de les dat je een sportschool met vechters als die in Helmond prima kan overnemen maar dat je dat dan wel even in je organisatie moet integreren.
    Precies! Mee eens. Als je jezelf als een professioneel bedrijf profileert, moet je ook zorgen dat je niet met zoiets aankomt. Zal gerust een hele aardige man zijn, en hij zal het ook allemaal goed bedoelen. Maar dit zit er niet uit.

    Klein beetje interpunctie kan geen kwaad..
    Sowieso schrijf je zo.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Onduidelijk verhaal in slecht Nederlands waarbij Chabahri niet goed genoeg was, maar later toch als eerste werd gevraagd.

    Als je als professionneel bedrijf geen goede pr-communicatie mensen hebt, dan krijg je dus een amateuristisch bedrijf waar je tenen van gaan krommen. (iets met een rechtszaak)
    GG, laten we er over ophouden want er zijn genoeg sportscholen/managementbureaus die de zaken wel op een goed niveau hebben geregeld.

  17. #42
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pulvercris View Post
    Precies! Mee eens. Als je jezelf als een professioneel bedrijf profileert, moet je ook zorgen dat je niet met zoiets aankomt. Zal gerust een hele aardige man zijn, en hij zal het ook allemaal goed bedoelen. Maar dit zit er niet uit.

    Klein beetje interpunctie kan geen kwaad..
    Laat iemand met een communicatie opleiding dit even als persbericht in elkaar zetten, een uurtje de tijd, duidelijk helder en overzichtelijk. Kicxkboksleraren zijn toch meestal niet de intelligentste.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Laat iemand met een communicatie opleiding dit even als persbericht in elkaar zetten, een uurtje de tijd, duidelijk helder en overzichtelijk. Kicxkboksleraren zijn toch meestal niet de intelligentste.
    deze uitlating ook niet , kan zat trainer-coaches opnoemen met een hele goede achtergrond en opleiding .gr hans

  19. #44
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    'k Denk dat de PR-man als eerste is wegbezuinigd na het wegvallen van de Overeem-kassa...

    Neemt niet weg dat het netjes is dat er nog steeds lekker direct van de bron info wordt gegeven zonder PR-blahdiblah. Anders krijg je allemaal van die nietszeggende standaard uitspraken die we zo goed kennen vanuit de voetbalwereld.

    PS. intelligentie heeft hier idd niets mee te maken....

  20. #45
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Limburg
    Posts
    203
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    'k Denk dat de PR-man als eerste is wegbezuinigd na het wegvallen van de Overeem-kassa...

    Neemt niet weg dat het netjes is dat er nog steeds lekker direct van de bron info wordt gegeven zonder PR-blahdiblah. Anders krijg je allemaal van die nietszeggende standaard uitspraken die we zo goed kennen vanuit de voetbalwereld.

    PS. intelligentie heeft hier idd niets mee te maken....
    x 2
    Fighters never quit, quitters never fight!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •