MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43
  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Thumbs up 'Bigfoot' Silva set to debut in UFC against Cain Velasquez in April

    Source: portaldovt.com.br
    Jan 7, 2012 12:40 PM EST
    Rodrigo Minotauro revealed on Saturday in his weekly column in the Rio newspaper Extra, which is close to Antonio Silva hit with the UFC. The premiere was in April at an event to confirm. The opponent would be none other than Cain Velasquez, former heavyweight champion and just lost his belt to Junior Dos Santos in November
    Bigfoot has not fought since September, when he was knocked out by Daniel Cormier in the semifinal of the Strikeforce GP. The athlete of Team Nogueira should follow the natural path of some of the Strikeforce heavyweight, since the event purchased by UFC extinguish the category of the heavy end of the GP. That's what happened to the friend of Bigfoot, Fabricio Werdum, who confirmed his return to the Ultimate in February, against Roy Nelson chubby. The Brazilian giant underwent shoulder arthroscopy in November, but has returned to training.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #2
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  3. #3
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    tof nieuws toch boys?
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Mwah, vind Silva nog al overschat! vind het ook onbegrijpelijk dat als je net verloren hebt van Cormier die eruit ziet als de plaatselijke patatten boer dat je dan je debuut mag maken in de UFC en dan ook nog eens tegen een van de beste wereld Cain Velasquez!!. Geeft aan hoe zwak de Heavyweight competitie is in vergelijking met bv. de Welterweight. Cain moet geen domme dingen doen vanwege de grote zwaarte en lengeverschil in het voordeel van Silva en het gewoon geduldig en tactisch afmaken. Silva z'n kop is bijna niet te missen en de power stoten die Velasquez in huis heeft moet het dus gewoon een kwestie van tijd zijn voordat Velasquez een winpartij op z'n palmares kan bijschrijven

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Hè dit is big news.
    Maar zelf denk ik niet dat hij zoveel heeft in te brengen bij de Heavy UFC boys.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  6. #6
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ik heb nu al medelijden met Bigfoot..
    Cain zal sterker dan ooit terugkomen verwacht ik
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  7. #7
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Ok help me even.....we hebben nu Overeem, Werdum en nu ook dus Bigfoot in de UFC.
    What's the status on Cormier?

  8. #8
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    hoop dat caïn deze pakt om vervolgens van Alastair te verliezen die dan z'n titel succesvol verdedigd

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    War Cain....

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Ok help me even.....we hebben nu Overeem, Werdum en nu ook dus Bigfoot in de UFC.
    What's the status on Cormier?
    Status Barnett...?

  11. #11
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Ja, eigenlijk is Barnett veel interessanter.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    Mwah, vind Silva nog al overschat! vind het ook onbegrijpelijk dat als je net verloren hebt van Cormier die eruit ziet als de plaatselijke patatten boer dat je dan je debuut mag maken in de UFC en dan ook nog eens tegen een van de beste wereld Cain Velasquez!!. Geeft aan hoe zwak de Heavyweight competitie is in vergelijking met bv. de Welterweight. Cain moet geen domme dingen doen vanwege de grote zwaarte en lengeverschil in het voordeel van Silva en het gewoon geduldig en tactisch afmaken. Silva z'n kop is bijna niet te missen en de power stoten die Velasquez in huis heeft moet het dus gewoon een kwestie van tijd zijn voordat Velasquez een winpartij op z'n palmares kan bijschrijven
    Iemand die eruit ziet als een patattenboer en zou hij daarom niet goed zijn??? Wat een onzin! Cormier is een olympisch worstelaar en erg goede bokser. Bovendien heeft fedor allang bewezen dat je geen sixpack hoeft te hebben

  13. #13
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Ok help me even.....we hebben nu Overeem, Werdum en nu ook dus Bigfoot in de UFC.
    What's the status on Cormier?
    In Maart is de finale van SF HW GP namelijk Cormier vs Barnett. Dan wordt de HW divisie opgedoekt bij Strikeforce en komen Cormier en Barnett zeer waarschijnlijk ook over naar de UFC. Chad Griggs van SF is trouwens ook al naar de UFC

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    War Bigfoot.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Ja, eigenlijk is Barnett veel interessanter.
    Dat vindt ik ook, time will tell.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Barnett komt nog wel! zeker als die wint van Cormier. ik denk persoonlijk dat ze Mir ook weer willen schuiven als een titlecontender. het zou mij niks verbazen dat als Velasquez wint dat hij dan tegen de winnaar van SF toernooi moet voor een titleshot en dat Frank Mir ondertussen ook een keer voor de titel heeft gevochten. Wins voor Werdum,Kongo,Carwin en Struve zou ze ook zomaar terug kunnen brengen in de MIX voor de title omdat bij hun de schade nog meevalt qua verliespartijen. Zo ze je eigenlijk dat de HW divisie niet zo stacked is en een verliespartij geen ramp is in tegenstelling tot een fitch en shields die nu waarschijnlijk nooit meer voor de titel kunnen vechten

  17. #17
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij heeft die een schorsing voor bepaalde staten en loopt die schorsing binnenkort af en kan die dan wel degelijk voor de UFC vechten meen ik ergens gelezen te hebben nog niet zo lang geleden.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Een makkie voor Cain lijkt me. Als hij Brock van zich afkrijgt, zal hij geen problemen met de weinig indrukwekkende TDs van BF hebben. De standup pakt hij. Het kan wel zijn dat na die KO hij mentaal er niet helemaal goed bij is, maar zoniet, zie ik de W naar Cain gaan.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Saku ziet er ook uit als de local sushi-man...

    Doordat SF aan z'n einde komt wordt de HW devision echt leuk.
    Alistair krijgt het druk en wij entertainment!

  20. #20
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    Volgens mij heeft die een schorsing voor bepaalde staten en loopt die schorsing binnenkort af en kan die dan wel degelijk voor de UFC vechten meen ik ergens gelezen te hebben nog niet zo lang geleden.
    klopt
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  21. #21
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Vind Silva een goede top 10 HW, maar had liever Frank Mir vs Cain gezien eerst! Misschien was het beter eerst Silva-Carwin. Trouwens, Carwin-Cormier zou ook spectakel zijn!

  22. #22
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    Mwah, vind Silva nog al overschat! vind het ook onbegrijpelijk dat als je net verloren hebt van Cormier die eruit ziet als de plaatselijke patatten boer ...knip
    Ik denk dat je Cormier zwaar onderschat.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Saku ziet er ook uit als de local sushi-man...

    Doordat SF aan z'n einde komt wordt de HW devision echt leuk.
    Alistair krijgt het druk en wij entertainment!
    Als/wanneer hij de titel van Junior wint mag je blij zijn als hij 2x per jaar in actie komt.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    Barnett komt nog wel! zeker als die wint van Cormier. ik denk persoonlijk dat ze Mir ook weer willen schuiven als een titlecontender. het zou mij niks verbazen dat als Velasquez wint dat hij dan tegen de winnaar van SF toernooi moet voor een titleshot en dat Frank Mir ondertussen ook een keer voor de titel heeft gevochten. Wins voor Werdum,Kongo,Carwin en Struve zou ze ook zomaar terug kunnen brengen in de MIX voor de title omdat bij hun de schade nog meevalt qua verliespartijen. Zo ze je eigenlijk dat de HW divisie niet zo stacked is en een verliespartij geen ramp is in tegenstelling tot een fitch en shields die nu waarschijnlijk nooit meer voor de titel kunnen vechten
    Voor een whitebelt toon je wel gelijk weinig respect hier voor Cormier door hem "patattenboer" te noemen.
    En jezelf dan nog professor noemen ook
    Cormier is de darkhorse van het sf toernooi, en de hele HW divisie over het algemeen.
    Als je dat niet inziet ben je echt te dom imo.
    Fedor ziet er ook uit als een patattenboer, en dat maakte geen fuck uit.
    Fighting is poetry in motion

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Ok help me even.....we hebben nu Overeem, Werdum en nu ook dus Bigfoot in de UFC.
    What's the status on Cormier?
    Die heeft volgens mij laatst nog zijn contract met een jaar verlengd.
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •