MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 43 of 43
  1. #26
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Die heeft volgens mij laatst nog zijn contract met een jaar verlengd.
    De HW divisie van Strikeforce wordt opgedoekt en hij heeft nog getekend voor een jaar?! Gaat ie op 205 vechten dan?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by BvdB View Post
    De HW divisie van Strikeforce wordt opgedoekt en hij heeft nog getekend voor een jaar?! Gaat ie op 205 vechten dan?
    Wow dat zou heel goed kunnen dan.
    En er zit ineens ook logica in bedenk ik me nu.
    Want Cormier en Velasquez trainen in hetzelfde kamp, beide konden nooit kampioen worden in dezelfde divisie.
    Maar 205 is voor Cormier heel goed haalbaar en mocht dat zo zijn dan zou hij een HELE zware tegenstander kunnen zijn voor Jones.
    Hij is explosief, bewegelijk, heeft een zware KO in huis en de worstelskills om die van Jones op te heffen.

    Cormier vs Jones op 205, make it happen!!
    Fighting is poetry in motion

  3. #28
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Wow dat zou heel goed kunnen dan.
    En er zit ineens ook logica in bedenk ik me nu.
    Want Cormier en Velasquez trainen in hetzelfde kamp, beide konden nooit kampioen worden in dezelfde divisie.
    Maar 205 is voor Cormier heel goed haalbaar en mocht dat zo zijn dan zou hij een HELE zware tegenstander kunnen zijn voor Jones.
    Hij is explosief, bewegelijk, heeft een zware KO in huis en de worstelskills om die van Jones op te heffen.

    Cormier vs Jones op 205, make it happen!!
    Ik heb eens ooit ergens gelezen dat Cormier een keer een weight-cut gone bad heeft meegemaakt en dus niet meer afvallen naar een lager gewicht en liever als Heavyweight wil blijven knokken.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  4. #29
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Ik heb eens ooit ergens gelezen dat Cormier een keer een weight-cut gone bad heeft meegemaakt en dus niet meer afvallen naar een lager gewicht en liever als Heavyweight wil blijven knokken.
    Dat artikel heb ik ook gelezen, maar zijn contract kan niet verlengd zijn op HW.
    Als voormalig olympier is het logisch dat hij voor het hoogst haalbare gaat, en als dat niet in zijn eigen kamp kan zal hij dus een keuze moeten maken.
    Of voor een ander kamp of voor een ander gewicht.
    Misschien heeft hij zich eroverheen gezet, en zijn er goeie (financiele) voorwaarden afgesproken voor deze weight-cut.

    Of we lezen allemaal niet goed en klopt er niks van.
    Fighting is poetry in motion

  5. #30
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    De weight cut is voor Cormier niet mogelijk vanwege problemen met zijn nieren
    Het leven is k*t, k*t op zn tijd is ook best lekker'.

  6. #31
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Een makkie voor Cain lijkt me. Als hij Brock van zich afkrijgt, zal hij geen problemen met de weinig indrukwekkende TDs van BF hebben. De standup pakt hij. Het kan wel zijn dat na die KO hij mentaal er niet helemaal goed bij is, maar zoniet, zie ik de W naar Cain gaan.

    Ik denk het niet: Bigfoor vs Lesnar is het verschil tussen kracht + BJJ vs kracht + Wrestling.
    en laten we niet het enorme verschil in standup skills erbij nemen. Bigfoot >>> Lesnar.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Bigfoot gaat voor de 2e keer liggen dan tegen Cain.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het cool in ieder geval. Het houdt in ieder geval dat HW divisie weer wat breder is geworden.


  9. #34
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    wat een raar verhaal dat Cormier zijn contract met een jaar heeft verlengd. De heavyweight divisie is weg na de HW finale dus dat moet dan toch 205 zijn.
    =

  10. #35
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    Ik denk het niet: Bigfoor vs Lesnar is het verschil tussen kracht + BJJ vs kracht + Wrestling.
    en laten we niet het enorme verschil in standup skills erbij nemen. Bigfoot >>> Lesnar.
    bigfoot traint met spong en hooft. dat moet z'n stand up ten goed komen.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Volgens Ariel is het helemaal niet zeker dat Bigfoot tegen Cain gaat vechten.

    "According to those with very good knowledge of the situation, Velasquez-Bigfoot is far from a done deal."

  12. #37
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    bigfoot traint met spong en hooft. dat moet z'n stand up ten goed komen.
    Precies, dat is wat ik bedoel. Ik denk dat veel mensen bigfoot toch wel onderschatten. Hij had een slechte partij tegen Cormier die overigens ook een vechter is die erg onderschat word. Hij is een erg krachtige worstelaar met nette credentials en de benodigde abilities in zijn andere vaardigheden (conditie, bjj en standup). Gewoon een allround sterke vechter dus.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Goied om te zien dat Bigfoot naar de UFC gaat nu dat Strikeforce met de HW kapt.
    Ik hoop ook dat Barnett, Cormier en Kharitonov komen, zou voor een goede GW divisie zorgen!

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Goied om te zien dat Bigfoot naar de UFC gaat nu dat Strikeforce met de HW kapt.
    Ik hoop ook dat Barnett, Cormier en Kharitonov komen, zou voor een goede GW divisie zorgen!
    x2

    Ik hoop dat ze Barnett nog terug willen maar wat mij betreft hoor hij zeker bij de top tien

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •