MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default Gökhan Gedik(Windmill Team Holland 87 kg) vs. Max Keller(Boxring Hanau 115 kg)

    Dag forumbroeders!

    Ik heb afgelopen weekend gebokst in Duitsland met mijn team "Windmill Team Holland" vs. "Boxring Hanau" daar moest ik aantreden tegen Max Keller die 28kg zwaarder woog dan ik.. heb verloren met een punt..

    Ik wou het delen met de boks(vechtsport)liefhebbers!





    voor meer foto's:

    https://picasaweb.google.com/1099672...Hanau20120107#


    Ben trots op mijn team ze hebben goed gepresteerd!

    Lex Paas won in zijn debuut voortijdig door opgave!

    Timo bokste goed maar moest zijn hoofd buigen..

    Rafik won van een ervaren boksen met 110 partijen!!

    Fererro La cruz mocht weer aantreden na een lange tijd maar moest zijn meerdere erkennen door zijn wedstrijd ritme..

    Gian-Carlo Liesdek(11 wedstrijden) won van een jongen met 90 partijen namelijk Yasin Okul!
    Heel sterk gebokst ben trots op em!

    Al met al een goed weekend!

    Sportieve groet!

    Gökhan Gedik
    je kunt me ook volgen op twitter@gokhangdk
    Last edited by Gokhan; 09-01-2012 at 00:33.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Jeetje man, 28 kilo zwaarder... Dan moet je wel een hele snelle jongen zijn om staand de ring te verlaten. Respect!

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Een beste buffel, netjes Gokhan!!

  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Jeetje man, 28 kilo zwaarder... Dan moet je wel een hele snelle jongen zijn om staand de ring te verlaten. Respect!
    dit. Heb je zeer goed gedaan, zeker omdat het om een punt gaat. Jammer maar je kan niet alles winnen! Succes met volgende partijen! PS: Net ff je partij bekeken via je twitter. Vond inderdaad zelf ook dat je het stukken beter deed, maar judges zijn toch het meest hatelijke bij elke vechtsport(Jammer genoeg inderdaad ook vooral bij boksen...) http://www.youtube.com/watch?v=vmSzS...ature=youtu.be
    Last edited by tnucpuncher; 09-01-2012 at 01:23.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    jammer van je partij maar nogmaals RESPECT dat je dr stond!

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    heb de partij ook bekeken en vond ook dat jij hem had gewonnen.

    Alleen hoe is het mogelijk dat je tegen iemand die 28kg zwaarder is kan/mag vechten?
    Home mtk-gym.nl


  7. #7
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Respect hoor, 28 kilo is behoorlijk wat

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Heel erg bedankt voor de mooie reacties! Hij sloeg idd wel hard ja.. vooral op het lichaam voelde ik het goed hahah en moest ik echt wegbijten


    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    heb de partij ook bekeken en vond ook dat jij hem had gewonnen.

    Alleen hoe is het mogelijk dat je tegen iemand die 28kg zwaarder is kan/mag vechten?
    Ja de scheids vertelde mij dat in de ring.. en later in de kleedkamer ook..
    Misschien moest ik nog overtuigender boksen.. iig kan niks aan de jury doen moet mezelf alleen beter maken dat ze me next time niet kunnen bestelen..

    Dat komt omdat in de bundesliga je na 81 kg gelijk superzwaar bent en ik vecht normaal -91 en loop rond met 87 88 kg maar bij bundesliga wedstrijden heb ik ook gewoon kans om tegen zoke kerels te staan..

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Op punten verliezen van iemand die 28 kilo zwaarder weegt dat is geen schande. Heb je partij nog niet gezien, maar diep respect!


  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Op punten verliezen van iemand die 28 kilo zwaarder weegt dat is geen schande. Heb je partij nog niet gezien, maar diep respect!
    thanks! Bekijk em maar als je tijd hebt.. dan mag jij je oordeel erover geven haha

  11. #11
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb de partij ook gezien, maar ik kan ook alleen jouw als winnaar aanwijzen. Hoe werkt de puntentelling precies bij het amateur boksen ? Tellen die 8 tellen zo zwaar ?

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Respect Gokhan dat je het opnam tegen een 28 kilo zwaardere tegenstander! Verlies met een punt is dan zeker geen schande en als ik de verhalen zo hoor heb je een goede partij neergezet.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post
    Ik heb de partij ook gezien, maar ik kan ook alleen jouw als winnaar aanwijzen. Hoe werkt de puntentelling precies bij het amateur boksen ? Tellen die 8 tellen zo zwaar ?
    Als je 8-tellen krijgt veranderd er niets.. volgens mij is het max 1 punt..

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Respect Gokhan dat je het opnam tegen een 28 kilo zwaardere tegenstander! Verlies met een punt is dan zeker geen schande en als ik de verhalen zo hoor heb je een goede partij neergezet.

    Dankjewel Roy! Zondagmiddag finale NK boksen in Rotterdam Topsporthal hoop dan gewoon te winnen.. maar er komen speciale mensen van de AIBA die gaan de scheidsrechters examineren op correct handelen.. dat is wel fijn!

  14. #14
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Gokhan;1116288]Als je 8-tellen krijgt veranderd er niets.. volgens mij is het max 1 punt..


    Dan snap ik helemaal niet waarom jij de winst niet gekregen hebt, maar wie ben ik?

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=bladetrinity;1116360]
    Dan snap ik helemaal niet waarom jij de winst niet gekregen hebt, maar wie ben ik?
    Haha vriend jij bent niet de enige die er niet mee eens was.. als je op het einde na het uitslag kijkt.. zie je de scheids mij zich naar zich toe trekken en paar dingen zeggen.. en op de foto zie je de scheids ook verbaasd kijken.. later kwam hij naar mij toe om te vertellen dat ik bestolen ben..

    ook het publiek was oneens met de uitslag maar het was een thuisbokser.. en miss bekijken wij het niet zo objectief.. ik kan er verder niks aan veranderen.. focus me op zondag

  16. #16
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Gokhan;1116415]
    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post

    Haha vriend jij bent niet de enige die er niet mee eens was.. als je op het einde na het uitslag kijkt.. zie je de scheids mij zich naar zich toe trekken en paar dingen zeggen.. en op de foto zie je de scheids ook verbaasd kijken.. later kwam hij naar mij toe om te vertellen dat ik bestolen ben..

    ook het publiek was oneens met de uitslag maar het was een thuisbokser.. en miss bekijken wij het niet zo objectief.. ik kan er verder niks aan veranderen.. focus me op zondag
    Precies You are gonna get that belt!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •