MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 17 of 43 FirstFirst ... 713141516171819202127 ... LastLast
Results 401 to 425 of 1075
  1. #401
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Wat is.dexaprine?
    afslankpilletjes. Gaat je stofwisseling van omhoog. En ga je knetterhard op als je er gevoelig voor bent.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #402
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Je kan ook gewoon wat minder eten. En als je dan je eiwitconsumptie ( die in onze westerse wereld veel te hoog is, zelfs voor krachtsporters) wat vermindert, dan kan je gewoon je koolhydraatconsumptie op peil houden, waardoor je ook gewoon ENERGIE blijft houden, om keihard te kunnen blijven trainen en zo sneller.af te vallen....maar ja, bodybuilders voelen zich liever slap, als ze er maar sterk UITZIEN
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #403
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Kun je beter je eiwitten hoog houden en juist je carbs minderen.

  4. #404
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    En je de hele.dag slap en suf voelen....??
    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #405
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Als je je carbs verlaagt wil dat nog niet zeggen dat je de hele dag suf gaat voelen, natuurlijk als je 60% minder carbs eet dan wel maar je moet ook je brains een beetje gebruiken en alle macro's uitrekenen precies en calorieen.

  6. #406
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Damn wat is dat toch met dat uitrekenen joh.. kan er niemand meer op gevoel eten?
    Eten moet een plezier en genot blijven, geen obsessie. Mijn oude buurvrouw 30 jaar terug stond ook te koken met een weegschaaltje. Calorieen tellen, shit freaks you out.

    Ken je voeding, doseer en bereidt het met liefde.
    En train harder.

  7. #407
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ik zelf reken helemaal niks uit maar mensen die serieuzer zijn dan ik die wegen hun voedsel en weten precies hoeveel kcal ze per dag binnen krijgen en rekenen ook de macros uit. Eten is 50% Trainen is 25% en rusten 25%.
    Last edited by Nosferatu187; 11-12-2012 at 23:17.

  8. #408
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Even een vraagje tussendoor: ik gebruik sinds kort creatine en voor zover ik kan afleiden wel met wat resultaat. Tegelijkertijd merk ik ook dat ik (voor mijn gevoel) sinds ik het gebruik een stuk sneller last heb van kramp. Nu ook heb ik vrijwel overal last van stijve/verkrampte spieren na een training die me vroeger eigenlijk heel gemakkelijk af ging. Voor mijn gevoel heb ik deze problemen pas sinds ik creatine gebruik. Weten jullie of dat zo kan zijn en wat ik eraan kan doen of zou het ergens anders aan liggen?

    bvd

  9. #409
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Meer water drinken, en wachten gaat na een paar dagen weg. Komt omdat je veel meer vocht vasthoud als je begint met Creatine gebruiken.

  10. #410
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Tijdje terug m'n routine heel erg veranderd. Volledig omgegooit naar een 4-day split, en bevalt me zeer goed tot nu toe.

    Voor de geïnteresseerden:
    Day A(Back)
    3x5-6 Deadlift
    4x5-6 Yates Row
    4xF Pullups
    4x8 T-bar Row
    2x8 Wide-grip Lat Pulldown
    3x8 Close-grip Lat Pulldown
    4x8 Seated Row


    Day B(Legs)
    3x5-6 Back Squats
    3x5-6 Front Squats
    4x8 Good Mornings
    5x10 Leg Extension
    4x8 Calf Raise


    Day C(Chest)
    3x5-6 BB Bench Press
    3x8 Incline DB Bench Press
    3x8 Incline Chest Flyes
    3x8 Incline BB Bench Press
    4xF Dips


    Day D(Shoulders+Biceps+Triceps)
    3x5-6 Overhead Press
    3x8 Seated DB OHP
    3x8 Lateral Raise
    3x8 Front Raise
    4x8 DB Curl
    3x10 BB Skullcrushers
    4x8 DB Skullcrushers
    4x10 BB curl

    Kritiek is welkom, en de reden dat ik shoulders+arms doe ipv arms apart en dan leg+shoulders is omdat ik na legs al veel te moe ben, dan gaat OHP me echt niet lukken.

  11. #411
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    leuk schema.
    Het herstel van de spiergroepen duurt op die manier vrij lang, op zich natuurlijk niets mis mee.
    Ik merkte -toen ik nog intensief aan krachttraining deed- dat ik met zulke schema's moeite had, om mijn vechttrainingen voor de 100% te kunnen uitvoeren. Heb je daar ook last van? Ik bedoel bijvoorbeeld drie dagen niet normaal kunnen lopen vanwege de beentrainingen, laat staan looptrainingen te kunne volhouden.
    Of vaak zulk vermoeide schouders en/of armen, dat ik mijn armen niet hoog kon houden, en stoten was ook niet optimaal.
    Of ben je een pure ijzervreter??

    Oh ja, en wat is een yates row? -waarschijnlijk genoemd naar de meest keihard gespierde bodybuilder ooit...

    goed bezig!
    "If you have to stop and think, it's too late"

  12. #412
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Kan... is prima als je zo je doelen haalt.

    Voor kramp tijdens creatine kuur. Wat Nosferatu zegt: meer water.
    Probeer ook eens magnesium tabletten.

  13. #413
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    leuk schema.
    Het herstel van de spiergroepen duurt op die manier vrij lang, op zich natuurlijk niets mis mee.
    Ik merkte -toen ik nog intensief aan krachttraining deed- dat ik met zulke schema's moeite had, om mijn vechttrainingen voor de 100% te kunnen uitvoeren. Heb je daar ook last van? Ik bedoel bijvoorbeeld drie dagen niet normaal kunnen lopen vanwege de beentrainingen, laat staan looptrainingen te kunne volhouden.
    Of vaak zulk vermoeide schouders en/of armen, dat ik mijn armen niet hoog kon houden, en stoten was ook niet optimaal.
    Of ben je een pure ijzervreter??

    Oh ja, en wat is een yates row? -waarschijnlijk genoemd naar de meest keihard gespierde bodybuilder ooit...

    goed bezig!
    Dit is een typische Yates row. Hij staat bijna rechtop.

    http://www.youtube.com/watch?v=dNxZmvOdl5Q

  14. #414
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    thnx
    "If you have to stop and think, it's too late"

  15. #415
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Thanks Nosferatu en Silat voor jullie antwoord. Ik ga eens Magnesium dingetjes proberen want dat kost toch niet zo heel veel. Voor mijn gevoel kan ik niet zo heel veel meer water drinken namelijk. Het doet dermate veel pijn dat ik eigenlijk voor de rest niet zo heel veel kan doen, wat best frustrerend is.

  16. #416
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    En wordt er weer geknald??

    Ik ga het eerste kwartaal weer strongliften. Heerlijk. 1 dag trainen, 2 dagen rust.
    Ik heb echt zin de komende 30 trainingen.

  17. #417
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ben een beetje de aantallen aan het verhogen met wat minder gewicht. Even wat conditie verhogen.

    Loop eerst een kilometer of 3 op de loopband (10km/h) of zit een half uurtje op de fiets.
    Vervolgens een rondje basistoestellen met 15-20 herhalingen (2 sets) met 30 seconden rust. Ben ik een minuutje of 15 mee bezig.

    Dus zeg maar tussen de half uur en 3 kwartier per training. steeds een dag rust.

    Kijken of ik wat gewicht kan afbouwen.

  18. #418
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    vanavond de eerste heavy bag training van t nieuwe jaar....nou al weer zin in.

  19. #419
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Gisteren een best wel goede training gehad. Ik hoop dat ik weer snel PR's ga zetten.

  20. #420
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb eind vorig jaar mijn persoonlijk record dubbel drukken verbeterd. Ik druk nu maximaal 20x 60kg dumbels en dat voelt goed. Ik voer ze goed uit en voel me top. Deze week trainde ik op de maandagochtend borst en drukte toch nog 18x. Niet slecht voor een ochtendsessie op 3 boterhammen, een eiwitshake en een oliebol hahaha

  21. #421
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Nice... goed bezig mannen!

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik heb eind vorig jaar mijn persoonlijk record dubbel drukken verbeterd. Ik druk nu maximaal 20x 60kg dumbels en dat voelt goed. Ik voer ze goed uit en voel me top. Deze week trainde ik op de maandagochtend borst en drukte toch nog 18x. Niet slecht voor een ochtendsessie op 3 boterhammen, een eiwitshake en een oliebol hahaha
    Waar wij met 1 emmer samen allemaal onze borst nat kunnen maken heb jij die hele emmer nodig.
    F**king Jerommeke

    Ik denk niet dat wij die ooit zullen drukken.
    Krijg je ze ook zelf bij de start in de lucht?

    Mijn 1e doel is mijn eigen gewicht boven mijn hoofd uit drukken.
    dat is leuk want ik wordt ook steeds zwaarder..

  22. #422
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Nice... goed bezig mannen!



    Waar wij met 1 emmer samen allemaal onze borst nat kunnen maken heb jij die hele emmer nodig.
    F**king Jerommeke

    Ik denk niet dat wij die ooit zullen drukken.
    Krijg je ze ook zelf bij de start in de lucht?

    Mijn 1e doel is mijn eigen gewicht boven mijn hoofd uit drukken.
    dat is leuk want ik wordt ook steeds zwaarder..
    Toen ik voor het eerst de 60kg dumbels gebruikte liet ik ze aangeven. Zo omhoog gewerkt en op een gegeven moment lukte het mezelf. Ik zet de dumbels op mijn knieën en laat ze tegen mijn borstkast rusten. Als ik de juiste focus heb laat ik me rustig achterover vallen op het bankje en dan druk ik ze uit. Geeft me altijd een goed gevoel. Ik zal er een keer een video van maken, dan zie je hoe ik ze wegdruk.

  23. #423
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    . Als ik focus heb laat ik me rustig achterover vallen op het bankje en dan druk ik ze uit. Geeft me altijd een goed gevoel. .


    anytime bro, anytime
    "If you have to stop and think, it's too late"

  24. #424
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  25. #425
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    anytime bro, anytime
    Hahaha zie deze nu pas

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •