MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 19 of 43 FirstFirst ... 915161718192021222329 ... LastLast
Results 451 to 475 of 1075
  1. #451
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Wij volgen jullie discussie op de voet. Los van wie er gelijk heeft, wij vinden hem fantastisch! Focus, zou jij misschien even contact op willen nemen in een privé bericht? Misschien vind je het leuk om jouw kennis met een wat breder publiek te delen.

    Mike
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  2. #452
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Morgen dan ok
    Maar ik denk niet dat je wat aan me hebt
    ik ben best eigenwijs
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #453
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Facade loop je te trollen?? ;-)

    Mijn metabolisme is nogal van de hoge kant. Dus door 2 trainingen weg te halen en de hele shit anders in te delen en nog meer te eten zal ik sneller moeten gainen. (volgens de rekensom, ben geen held in rekenen hoor.. ;-) )

    Ik heb wel last van ontwenningsverschijnselen... Niet trainen? dan maar eten...
    Haha nee was niet als troll bedoeld, was er niet helemaal bij denk ik :P Kdacht nadat ik het postte van 'hmmm wie heeft in dit topic ook alweer pagina's lang zijn ervaringen gedeeld? o ja... oeps'

  4. #454
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Haha nee was niet als troll bedoeld, was er niet helemaal bij denk ik :P Kdacht nadat ik het postte van 'hmmm wie heeft in dit topic ook alweer pagina's lang zijn ervaringen gedeeld? o ja... oeps'
    Allright... haha.

    Nou vandaag weer de beest uit gehangen, 2 dagen rust doet je echt goed en je traint des te harder.

    Na een stevige warming up de 3e training.

    Deadlift met Barbbell, volgende training weer met Hexbar, om en om dus. Barbbell is zwaarder voor onderrug.
    Ik heb een half jaar met Hexbar getraind dus tijd voor verandering. Nu op blote voeten op een matje voor sterke tenen.

    5 x 50 x 80 x 110 x 140 x 150
    2 x 160 PR!, met Hexbar ligt die op 175 kg.
    0 x 170 fail: te zwaar voor onderrug en vinger hielden het niet meer, geen straps, wel reversegrip.
    Ik trok me helemaal stuk, want toen ik opstond mocht ik snel weer gaan zitten, allemaal sterretjes.


    Power Clean:
    5 x 50 x 50 x 60 x 60 x 60
    1 x 70 uitstoten
    1 x 75 uitstoten PR!

    Bent over Row
    5 x 5 x 80 kg
    Na deze sets heb ik de seated cable row gepakt met 50 kg, 12 reps, 15 sec rust, 12 reps, and so on for 5 min.
    Met fullbody doe je niet 5 oefeningen rug, dus deze 5 min blasting pump maakt het helemaal af.



    Incline bench press
    5 x 60 x 70 x 70 x 75 x 70
    Hier hetzelfde met een machine chest press, 2,5 min op 30 kg 3/4 uitstrekken, 12 reps, 15 sec rust.
    2e 2,5 min heb ik met de cable cross gedaan om de triceps nog niet te veel te pakken.



    Dippen + extra
    5 x bw x bw+10 x bw+20 x bw+25 x bw+30
    10 x bw Bijna een emmer of prullenbak moeten zoeken, ging net goed. Magnificent met erin.
    Nog 1 ding te doen. Die triceps helemaal vol knallen met de TRX, 45 graden staan overhead extension met je eigen lichaamsgewicht.


    Helaas was de batterij op van de phone, volgende keer kijken wat pomp is met een pre workout.
    Ik had nu een sample Neurocore. Normaal STRONG!. Ik moet zeggen dat het altijd nog de mind is die de doorslag geeft. Maar het was een zeer brute training, ik had al een hele goeie dag achter de rug.
    Ik zit nog te shaken hier. Nu weer 2 dagen goed rusten en eten als een paard.
    Elke avond wordt alles voorbereidt. Net nog even snel een doos eieren gekookt, klaar voor rust en herstel.
    Hier shot van de 160 kg lift.



    Gevoel van de training: Beast, Dopamine!

    Trainse!
    Last edited by Silat; 15-01-2013 at 00:16.

  5. #455
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    must....spread.....







    gaaf Silat!!!
    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #456
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Vandaag PR gezet met Deadliften. whuttt

  7. #457
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Gaaf man!
    "If you have to stop and think, it's too late"

  8. #458
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default


    BRING IT ON!!

  9. #459
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ben momenteel veel aan het hardlopen. (nou ja veel; voor mij dan). Inmiddels 4x in de week 5 km. En heb in het hele lijf spierpijn. Echt niet normaal. Inmiddels paar weken bezig dus zou zo langzamerhand wel minder moeten zijn.

    Ga naar 2 a 3x per week 10 km en ga dan mijn kracht weer oppakken.

  10. #460
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Tonight we squat in Hell verslagje.

    In de benen flink de doorbloeding op gang gebracht thuis op de Foamroller.
    15 min fietsen naar de gym, lichte stretch, check up status. Belangrijk.
    Squats: worksets Ass to the Ground en 3/4 omhoog.

    5 x 90 x 100 x 100 x 100 x 100
    8 x 80 (van bodem tot paralel)
    20 x 50 (van bodem tot 3/4)


    Walking lunges met dumbbells
    3 sets van 10 stappen met 2 x 30 kg


    Aftershock sets!

    5 min lang 12 reps en 15 sec rust. (ongeveer 10 sets)
    Leg Extension op 56 kg laatste 2 sets 63kg (Dat was de Hell!!)

    Ab en Adductor
    Beiden 50 kg niet normaal..

    Kuiten op liggende legpress
    10 x 10 met 115 kg
    Tja kuiten je moet er van houden..
    ----------------------------
    Borst Incline Dumbbell press
    5 x 27.5 x 30 x 32.5 x 35 x 37.5 x 40



    Aftershock sets

    Machine chestpress
    49 kg 5 min, 12 reps, 15 sec rust.

    2 sets tot de max cable cross met 20 kg

    Chin ups met riem en schijf
    5 x 5 met 20 kg schijf

    Aftershock 5 min..
    Lat pulldown breed
    49 kg
    2 sets tot de max straight arm pulldown met touw, maximale ROM en intense Mind-Muscle connection.
    Met 30 kg.

    ---------------------------------
    Biceps standing dumbbell curl
    16 reps x 20 x 22,5 x 25 (de laatste set was niet strikt meer)

    Aftershock drop sets
    Biceps machine
    Max reps x 40 x 35 x 30 x 25 x 20 x 15

    Onderarmen
    Ging gewoon niet meer..


    Trainingstijd: 1:45
    Erg lang en heel zwaar.
    Focus was enorm, pushing all limits.
    Gevoel: Animal, oer...

    De aftershock doe ik omdat het een fullbody training is.
    Squats vind ik 5x5 lekkerder omdat ik dan sneller sterk word.
    De aftershock is om in een zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk pomp te creëren.
    Borst is alleen maar 1 power oefening en chin ups ook. Dus die aftershock geeft echt een mega spierpijn!

    Helaas is het vetpercentage weer gezakt, 2 mm huidplooi weg op mijn buik.
    Daar was ik hard voor aan het sparen. En ik slaap goed en train minder vaak.
    Wel veel intenser.
    Er is maar een optie, meer eten dus.
    Nu in een heet bad en naar bed.


    Osu!


  11. #461
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    En we gaan lekker door weer of geen weer, altijd weer!
    Eerste buitentraining, lekker kickboxen en wat pullup shizzles


  12. #462
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Vandaag PR gezet met Barbell curls (lol) en Pull ups whut whut, was al lang geleden dat ik geen PR's had.

  13. #463
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Begin inmiddels af te vallen. van 96 naar 90 sinds begin januari. 3 x per week 5km hardlopen; minder voedsel er in, en ben net sinds een weekje weer begonnen met 5x5. Rustig beginnen dan kan ik het hardlopen nog even volhouden.

    Dan denk je dat je er beter uit komt te zien maar het tegendeel is waar. Buik gaat er het laatste af dus ik krijg een dunnere kop. Borst word dunner want daar zat veel vet op, zij gaat er af dus mijn pens lijkt alleen maar dikker. Gaat wel wat van af want moet een riem om nu, maar werkt niet echt motiverend.

    Ga nu door tot ik echt een groot stuk van mijn pens er af heb dus moet daarna weer stevig aan de gewichten om er wat spiermassa bij te krijgen. Moet maar aan de TRT denk ik

  14. #464
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Moet je gewoon rustig aan cardio doen 70% van je maximale hartslag ideaal voor vetverbranding, en daarbij nog eens trainen voor massa. Je hoeft niet perse hard te gaan lopen want zo verbrand je ook een hoop carbs.

  15. #465
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ben zelf anderhalve week geleden weer gaan tillen. Met stronglifts 5x5 begonnen. Alles vet licht omdat ik echt al een tijdje niet meer getraind had. Zit nu met squat op 40 kilo haha.

  16. #466
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Ben zelf anderhalve week geleden weer gaan tillen. Met stronglifts 5x5 begonnen. Alles vet licht omdat ik echt al een tijdje niet meer getraind had. Zit nu met squat op 40 kilo haha.
    Gewoon in dit tempo doorgaan. En geniet ervan als je normaal kan lopen tussen de trainingen door. Dat gaat nog veranderen....

    Tipje: ik combineer de schouderoefening met een upright row. Dus optrekken, voorslaan, uitstoten en weer naar beneden.

  17. #467
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Gewoon in dit tempo doorgaan. En geniet ervan als je normaal kan lopen tussen de trainingen door. Dat gaat nog veranderen....

    Tipje: ik combineer de schouderoefening met een upright row. Dus optrekken, voorslaan, uitstoten en weer naar beneden.

    Met de benen gaat het nu nog wel ja. Dat vind ik ook wel fijn, want ik moet nog een beetje wennen aan het schema. Ik heb voorheen altijd in een gym getraind waar ze geen squatrack hadden en waar ze je een beetje vreemd aankeken als je ging deadliften. Nu train ik lekker thuis, heeeeeeeerlijk.
    Ik vroeg me sowieso af of je wel genoeg tijd voor herstel hebt met de benen bij 5x5. Normaal had ik wel een dag of vier spierpijn na een benentraining. Maar goed, ik ga lekker gestaag door en dan merken we het wel.

    Leuke tip van die schouders. Ik zal er aan denken.

  18. #468
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    squatten ging niet in combinatie met lopen dus daar maar mee gestopt en concentratie op de vetverbranding.
    inmiddels sinds 6 januari 8 kilo kwijt. Kost moeite maar ik heb het er voor over. Helaas zijn de buikspieren nog niet in zicht dus ik moet nog even door.

    Binnenkort maar eens een krachtschema oppakken maar eerst lopen, lopen en nog eens lopen.

  19. #469
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ben alweer een maandje verder met SL 5x5, maar merk dat ik bij sommige oefeningen echt aan de techniek moet werken. Ik heb moeite met barbell rows, ik ben even vast gelopen op 47,5. Ik heb moeite m'n benen helemaal stil te houden en alleen met de armen de roeibeweging te maken. Overhead press zit ik ook mee vast, op 37,5. Ik moet zeggen dat ik daar nooit zo sterk in geweest ben. Squatten gaat steeds beter, maar moet goed opletten niet voorover te buigen en halve good mornings eruit te gooien. Zit nu op 70, tegen 40 een maandje terug, maar merk dat daar nog zat rek in zit. Deadlift op 80, maar m'n grip is nog niet zo sterk.

    Hiervoor heb ik een tijd niets gedaan en daarvoor halfbakken in zo'n apparatengym zitten aankloten. Nu heb ik thuis een powercage, bankje en een lange barbell. Dat is toch wel heel lekker hoor. Trainen wanneer je maar wilt, niet van die kutmuziek op de achtergrond en geen gasten die het allemaal beter denken te weten.

    Deze week ben ik een beetje ziek, maar ja, als je thuis kunt ligt de drempel laag. Dan maar helemaal gaar trainen, ik ben van plan dit jaar geen enkele trainen over te slaan. Nu is het zaak m'n techniek onder controle te krijgen en goed en voldoende te blijven eten en slapen, dan komt het wel goed denk ik (ook al ben ik eerste klas ecto).

  20. #470
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    fotootje van z'n ecto na het turboknechten


    "If you have to stop and think, it's too late"

  21. #471
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    "If you have to stop and think, it's too late"

  22. #472
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Ben alweer een maandje verder met SL 5x5, maar merk dat ik bij sommige oefeningen echt aan de techniek moet werken. Ik heb moeite met barbell rows, ik ben even vast gelopen op 47,5. Ik heb moeite m'n benen helemaal stil te houden en alleen met de armen de roeibeweging te maken. Overhead press zit ik ook mee vast, op 37,5. Ik moet zeggen dat ik daar nooit zo sterk in geweest ben. Squatten gaat steeds beter, maar moet goed opletten niet voorover te buigen en halve good mornings eruit te gooien. Zit nu op 70, tegen 40 een maandje terug, maar merk dat daar nog zat rek in zit. Deadlift op 80, maar m'n grip is nog niet zo sterk.

    Hiervoor heb ik een tijd niets gedaan en daarvoor halfbakken in zo'n apparatengym zitten aankloten. Nu heb ik thuis een powercage, bankje en een lange barbell. Dat is toch wel heel lekker hoor. Trainen wanneer je maar wilt, niet van die kutmuziek op de achtergrond en geen gasten die het allemaal beter denken te weten.

    Deze week ben ik een beetje ziek, maar ja, als je thuis kunt ligt de drempel laag. Dan maar helemaal gaar trainen, ik ben van plan dit jaar geen enkele trainen over te slaan. Nu is het zaak m'n techniek onder controle te krijgen en goed en voldoende te blijven eten en slapen, dan komt het wel goed denk ik (ook al ben ik eerste klas ecto).
    Gewoon beginnen met alleen de barbell en langzaam opbouwen dat je geen techniek verliest en veel blijven eten totdat je gaat stallen meestal bij een 1.5 bw squat 2 bw deadlift 1 bw Bench.

  23. #473
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Wie traint er nog meer buiten?

  24. #474
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga een aantal keer per week buiten spelen.
    Een keer in de week door de duinen draven, vooral duurwerk, maar wel tussendoor opdrukken, buikspieren enz
    Een keer per week sprinttraining de brug op en de trappen op- en afsjezen.
    Een keer per week intervaltraining (kort explosief) met sprongoefeningen enzo.

    Geweldig man.
    Je kan van alles doen met een klimrek voor de kids in de buurt
    Je kan op picknicktafels springen, je kan heuvels op en af sprinten, push ups met je voeten op een bankje
    Dips, pull ups, buikspieren op straat, maakt niet uit...
    LOVE IT

    wat doe jij Silat?
    "If you have to stop and think, it's too late"

  25. #475
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Ik ga een aantal keer per week buiten spelen.
    Een keer in de week door de duinen draven, vooral duurwerk, maar wel tussendoor opdrukken, buikspieren enz
    Een keer per week sprinttraining de brug op en de trappen op- en afsjezen.
    Een keer per week intervaltraining (kort explosief) met sprongoefeningen enzo.

    Geweldig man.
    Je kan van alles doen met een klimrek voor de kids in de buurt
    Je kan op picknicktafels springen, je kan heuvels op en af sprinten, push ups met je voeten op een bankje
    Dips, pull ups, buikspieren op straat, maakt niet uit...
    LOVE IT

    wat doe jij Silat?
    Heb je dan ook een gasmasker op en een parachute aan je reet

    Ik doe weinig buiten. Heb een hele slechte enkel dus doe mijn loopwerk vooral op de loopband. Geen oneffenheden en ik kan stoppen als ie problemen geeft zonder dat ik eerst weer naar huis moet.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •