MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 43 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 1075
  1. #51
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Vanille, aardbei, pistache (minder lekker), banaan van Performance zijn super goed en super lekker! Ik mix het met diepvries fruit. Vooral met de Acai berry!!! Ineens mijn anti oxidanten binnen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HARDnickCORE View Post
    heee marjolein leuk dat je meedenkt! en nog meer dat je blond bent(A)
    Je geeft aan dat de druk op en enkels en knieen zo groot zijn bij het plymetrisch squatten in de Smith. Deze druk is hetzelfde bij gewoon squatten daarbij ga je bij een vrij squat makkelijker als het ware met je neus naar de grond (waardoor het een soort goodmorning wordt) dan dat je door je benen zakt.
    Overigens maak ik squat waarbij ik tegen de stang aanleun op die manier blijft je rug in ieder geval recht. Ik heb hierbij minder last van zowel mijn knieeen als rug. Probeer het maar eens

    Ik zal vanavond het schema posten, heb net benen ala tabata getraind en aardig verrot dus ga effe voer maken
    Haha, nou blond zijn is niet altijd handig, maar soms wel altijd een excuus Wil je uitleggen waarom jij vind dat de druk/impact in een gewone squat even hoog is als in een plyometrische squat? Bij normale een sprong krijgen de knieen tot wel 5x het eigen lichaamsgewicht te verwerken. Bij een plyo squat met gewicht zou dit nog wel hoger liggen,ze moeten toch bij het neerkomen de impact van(5x) jouw eigen gewicht+het gewicht van je barbell + schijven verwerken? Misschien mis ik iets hoor, biomechanica is zeker niet mijn sterkste punt. Het is inderdaad waar dat een losse plyo squat het gevaar heeft om naar voor te vallen. Echter, dit tegengaan is techniek en corestabiliteit. Iets waar je als vechter natuurlijk geen genoeg van kunt hebben.

    Vind het een goede oefening trouwens hoor! Was gewoon een kleine kanttekening. Stel dat minder ervaren mensen meelezen, wilde ik ze even een optie geven om om te bouwen. Plyometrische oefeningen zijn super goed! Ben benieuwd naar je verdere training! succes!

    p.s Meer over plyotraining en een voorbeeld schema voor o.a kickboksers http://www.knkf.nl/media/files/KT_7.pdf
    Ja focus, het knkf heeft meer volgers

  3. #53
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Simone View Post
    Ik gebruik ook de Whey perfection van B&F, ik ben er absoluut te spreken over maar zoals met alle whey ga ik iedere keer bijna over mn nek van de smaak. Welke hebben jullie?
    Whey van Revolutions....super lekker, net de milkshake van de MC Donalds

  4. #54
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMArjolein View Post
    Haha, nou blond zijn is niet altijd handig, maar soms wel altijd een excuus Wil je uitleggen waarom jij vind dat de druk/impact in een gewone squat even hoog is als in een plyometrische squat? Bij normale een sprong krijgen de knieen tot wel 5x het eigen lichaamsgewicht te verwerken. Bij een plyo squat met gewicht zou dit nog wel hoger liggen,ze moeten toch bij het neerkomen de impact van(5x) jouw eigen gewicht+het gewicht van je barbell + schijven verwerken? Misschien mis ik iets hoor, biomechanica is zeker niet mijn sterkste punt. Het is inderdaad waar dat een losse plyo squat het gevaar heeft om naar voor te vallen. Echter, dit tegengaan is techniek en corestabiliteit. Iets waar je als vechter natuurlijk geen genoeg van kunt hebben.

    Vind het een goede oefening trouwens hoor! Was gewoon een kleine kanttekening. Stel dat minder ervaren mensen meelezen, wilde ik ze even een optie geven om om te bouwen. Plyometrische oefeningen zijn super goed! Ben benieuwd naar je verdere training! succes!

    p.s Meer over plyotraining en een voorbeeld schema voor o.a kickboksers http://www.knkf.nl/media/files/KT_7.pdf
    Ja focus, het knkf heeft meer volgers

    jaa marjolein we hebben elkaar niet goed begrijpen. Ik voer mijn squats niet plyometrisch uit, ik kom dus niet los van de grond maar voer de oefeningen wel explosief uit. Dat bij gesprongen squat de druk op je gewrichten groter is, is inderdaad een feit. Doe de oefeningen namelijk liever iets minder explosief, maar dan wel met een gewicht wat meer lijkt op dat van mijn tegenstander.

    HAHHAHA en zo te horen heeft focus zijn vrouwenlijke evenbeeld. Let me know when the wedding is(A)

  5. #55
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by HARDnickCORE View Post
    sorry, heb er zelf een bloedhekel aan als mensen op fora zeggen dat ze iets hebben dat iets goed werkt (of niet) waarna je geen idee hebt wat voor oefening, of in dit geval supplement het is. Vandaar dat ik ook links erbij heb gepost. Vind dat we van elkaars trainingen moeten leren en hoe minder moeite je hiervoor hoeft te doen hoe beter toch:P:P
    Alright, mijn excuses! Ik ben wat te achterdochtig denk ik

  6. #56
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    no problem m8

  7. #57
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Hoe ziet jou Tabata schema er uit met de smitmachine? Met hoeveel gewichten doe je deze +-?
    Wil ook eens proberen. Ik doe tabata met lichaamsgewicht oefeningen. Gewoon burbees enzo.
    Jezus wat een spierspijn dit heeft het veroorzaakt:

    squat in smith machine 40, 5 ronden van 20 seconden explosieve herhalingen
    lunges 30 kilo, 3 ronden van 20 seconden explosieve herhalingen (hierbij sterf je echt een langzame dood:P)
    legpress 80 kilo, 5 ronden van 30 seconden
    romanian deadlift 5 ronden van 20 seconden gecontroleerde herhalingen
    leggcurl 5 ronden van 20 seconden explosieve herhalingen
    leggextension 5 ronden van 20 seconden explosieve herhalingen
    standing calf raise 5 ronden van 20 seconden explosieve herhalingen

    Ik doe dit samen met een maatje, wanneer hij uitvoert heb ik rust (iets meer dan 20 seconden dus).

    Heb dit gisteren in combinatie met hard! geprobeerd dawm dat ging lekker zeg. Volop focus, pomp en motivatie (tot ergenis van het maatje) en teminste niet zo belachelijk zoet

  8. #58
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Thanks (reps) ga ik eens proberen. Niet opgekomen dat je deze ook in tabatastijl kon doen.
    Heb nog een filmpje gevonden. Deze oef kan je ook doen in tabata stijl.


  9. #59
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Oooh heel cool die! Ga ik straks proberen ook!
    Fighting is poetry in motion

  10. #60
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default kotsen:D

    Shiittttt vanavond weer tabata met upper body workout gedaan.
    Intensiteit verhoogd van 5 ronden naar 6 ronden van 20 seconden. Voor de training 2 scheppen Hard!
    VOLOP POMP geknalt als een gek, zowel mijn trainingmaatje als ik ALLES gegeven heerlijk. Na de training helemaal VERROT.

    30 gram whey perfection 60 gram vitaro en 5 gram creatine naar binnen en rustig herstellen op de bank

  11. #61
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Hoppa goed bezig!
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  12. #62
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    thanks buddy!!

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Way 2 Go mensen, goeie kickoff voor 2012. Ik hoop dat dit topic doorgaat tot 21-12-12! ;-)

    Ik moet ook weer aan de slag, als Personal Trainer moet je voorop lopen toch? mensen vragen me de oren van me kop en ik heb al weer 6 weken niks gedaan wat ik eigenlijk wil doen. En dat is keihard gaan.
    Gelukkig heb ik wel mijn Body Balance lessen 3 x per week gegeven en max 2 x per week wat TRX trainingen.
    vanavond zei ik nog op mijn werk dat ik niet echt de fut had om te starten. Maar nu ik dit topic heb ontdekt ga ik aankomende week weer systematisch van start.

    Ik maak in excel een sheet aan wat ik per week doe en eet. Zo kan ik terug zien hoe ik vooruit ga. Anders is het weer uit de losse pols, lukt ook altijd, maar nu voor eens en altijd door niemand van me pad af laten halen.
    En een blog in mijn Iphone waar ik kan schelden en mokken zodat ik mijn omgeving daar niet mee hoef te vermoeien.. ;-)

    Ik kwakkel altijd met mijn gewicht. Ik ben van gemiddelde lengte en gewicht. 1,83 en 75g.
    Maar als ik te lang niks doe zak ik weer naar 73 kg en dat haat ik. Mijn metabolisme is verrot snel, daartegen ten alle tijden super droog. Met de huidplooi meter haal ik op 4 metingen haal ik net 8 mm..
    Is niet leuk want, dat maakt het moeilijker om massa te maken en weerstand is altijd laag en snel kippenvel.

    Als Pre en post workout gebruik ik straks weer NO Shotgun en No Synthesize. Ik denk toch wel de sterkste die er zijn.
    Nadeel is weer dat je daar nog droger van wordt. Gewone creatine geeft je wat meer vocht op je kop waardoor ikzelf wat gezonder oog in mijn gezicht.. Hoor ik mijn moeder weer klagen hoor. Jongen wat ben je weer dun, gaat het wel goed met je? eet je wel genoeg? achja.. Mijn top was 5 jaar geleden 83 kg, toen werd ik verliefd... daar gingen de kilo's..

    Vandaag begonnen met 5 km rennen, ga ik 3 x per week doen, communicatie met mezelf, mentaal vechten tussen mijn oren.

    Ik wens iedereen succes dit jaar en zal ook mijn ervaringen delen en adviezen geven waar nodig is.
    Owja en op tijd naar bed zondag tot donderdag.. voor 23:00 ogen dicht en veel meer eten.
    2011 was een disaster voor mij.. 2012 laat ik de draak in mij weer vuur spuwen.

    FOCUS!!

    Last edited by Silat; 14-01-2012 at 03:21.

  14. #64
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Hey! is No Synthesize het zelfde als Synthesize pump? Die heb ik hier ook nog in de kast liggen maar nog nooit gebruikt.
    Ben benieuwd als jij zegt dat het een sterke is. Heb ook nog paar samples van Napalm maar veel mensen vinden die veel te sterk.

    Over tijdje (geloof 4 feb) krijg ik nieuw eetschema en trainingsschema en ga ik langzaam droog trainen.
    Ik ben 178cm en wil droog op 75 kilo uitkomen, weeg nu 82.

    Gr T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha zullen we ruilen dan? Mag ik jou 7 kg vet?
    Scheelte hoop extra eten!

    Napalm.. Klinkt gevaarlijk..

    No Explode heb ik ook een paar samples van gehad, werkte ook goed, maar er Is geen postworkout wat het juist compleet maakt.
    Animal rage / pump is ook hardcore, maar kreeg het vieze gevoel van speed.. Ik daar schrok ik van. Dat wil ik nooit meer meemaken.. ;-)

  16. #66
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Nee die 7kg krijg je niet. Was eerst nog iets meer.
    Heb 3 maanden lopen eten als een beest om het te krijgen
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  17. #67
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Jullie mogen mijn vet wel! Ik wil nog 2% lager gaan zitten
    Fighting is poetry in motion

  18. #68
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Op hoeveel zit je nu dan?
    Ik wil deze zomer ongeveer op 8-10% niet te laag.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  19. #69
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Iemand behoefte aan een kilo of 15 overgewicht ?

    Top topic dit. raak al weer aardig geinspireerd. Heb op basis van dit topic via google ook al wat algemene verbrandingstips opgedaan. Ga ik eerst eens wat vet kwijtraken voordat er weer wat spiermasse op komt (en liefst een beetje tegelijkertijd)

    Ik blijf dit zeker volgen. Keep up the good work.

  20. #70
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Iemand behoefte aan een kilo of 15 overgewicht ?

    Top topic dit. raak al weer aardig geinspireerd. Heb op basis van dit topic via google ook al wat algemene verbrandingstips opgedaan. Ga ik eerst eens wat vet kwijtraken voordat er weer wat spiermasse op komt (en liefst een beetje tegelijkertijd)

    Ik blijf dit zeker volgen. Keep up the good work.
    Thanks m8!!

  21. #71
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Voor de mensen die motivatie nodig hebben.
    Op youtube Zhasni en musclefactory en Wall East filmpjes opzoeken Zijn wel bodybuildng filmpjes maar goede motivatie om naar de gym te gaan.

    WallEast

    http://www.youtube.com/watch?v=CmoNjAJViXY

    Zhasni:


    http://www.youtube.com/watch?v=LzR7O8Doq7g

    http://www.youtube.com/watch?v=5Ij0iDG5O8g

    en musle factory

    http://www.youtube.com/watch?v=yjs_K76NUBc

    http://www.youtube.com/watch?v=vjYBVm30hPI

    T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  22. #72
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    En lekkere en goede trainingsmuziek eronder natuurlijk
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  23. #73
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    knap supplementenreclametopic mensen
    keep up the good work
    "If you have to stop and think, it's too late"

  24. #74
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Zo! heel het weekend hersteld (was wel nodig ook) vanavond maar eens maxen, kijken wat de stats zijn.
    I'll keep you updated

  25. #75
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Succes man! Ik mag vanavond ook weer na een weekend niks doen.
    borst triceps.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •