MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 33 of 43 FirstFirst ... 23293031323334353637 ... LastLast
Results 801 to 825 of 1075
  1. #801
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    wat een onzin word er weer op de site gepost zeg, 40% meer kracht dat krijg je van anabolen niet eens.
    haha wat een onzin bij de verkoop van supps altijd. magnificent is trouwens wel goed spul en werd er ook zwaarder van maar helaas geen 6kg aan droge spiermassa of iets dergelijks
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #802
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik gebruik helemaal geen supplementen tegenwoordig wat een onzin zeg, gewoon goed eten en trainen.

  3. #803
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Eiwitten is wel fijn. Hoeveel eiwitten krijg je p/d binnen?

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ik gebruik helemaal geen supplementen tegenwoordig wat een onzin zeg, gewoon goed eten en trainen.

  4. #804
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik track geen precieze macros meer omdat ik vind dat mensen misleid zijn door te denken dat je 200 gram eiwit per dag nodig hebt, en dat haal ik wel uit mijn gewone voeding ik merk niet eens verschil.

  5. #805
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

  6. #806
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Experiene based:

    De aller eerste keer dat ik creatine nam, deed ik heel stiekem verbergen voor mijn moeder natuurlijk.
    Ik was 20 en trainde net 2 jaar. Ik die 2 jaar ging ik van 60 kg naar 75 kg.
    Toen ik met die monohydraat begon, kwam ik elke week 1 kg aan in gewicht tot aan de 80 kg.
    Dit was naturlijk in een hele gunstige situatie.

    2 jaar keihard trainen zonder creatine rond je 20e jaar.
    En dan met creatine beginnen.

    Ik heb iemand gezien die 9 kg aan kwam bij de eerste keer creatine, hij was wel bijna 2 meter. Dus kon er makkelijk op.

    Die hele marketing is natuurlijk 1000 x over de kop getrokken.
    Hoe groter de tekst schreeuwt dat het ultra mega aplha beast animal muscle farm is des te beter ja...

    Nooit meer heb ik zo'n snelle stijging gehad van creatine, het zit gewoon in het pakket.

  7. #807
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hoeveel nam je gewoon dagelijks 5 gram?

  8. #808
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik las een paar dagen geleden (Telegraaf: gebaseerd op een recent Amerikaans onderzoek) dat een eiwitrijk voedingsschema het krijgen van kanker aanzienlijk bevorderd. Een eiwitrijk voedingsschema: wanneer meer dan 20% van hetgeen je binnenkrijgt, uit eiwitten bestaat. In dit onderzoek werd een eiwitrijk voedingsschema vergeleken met het roken van 20 sigaretten per dag.

  9. #809
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Alsof 20% gekwalificeerd kan worden als een eiwitrijk voedingsschema. Kan je linken naar dat artikel of naar het onderzoek?
    Want dit ruikt naar stemmingmakerij met een onderzoek wat rammelt.

    Even verder gezocht en is dit het onderzoek waar naar gerefereerd werd?

    http://news.usc.edu/#!/article/59199...ou-as-smoking/

  10. #810
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik quote wat stukken uit een artikel over het onderzoek:


    'Not only is excessive protein consumption linked to a dramatic rise in cancer mortality, but middle-aged people who eat lots of proteins from animal sources — including meat, milk and cheese — are also more susceptible to early death in general'

    'The study shows that while high-protein intake during middle age is very harmful, it is protective for older adults: those over 65 who ate a moderate- or high-protein diet were less susceptible to disease.'

    -

    Ze hebben ook bij 2,5k mensen de IGF-1 hormoon spiegels gevolgd. Hieruit bleek dat je 10% meer kans zou maken om aan kanker te sterven wanneer je een 'hoog' (dierlijk)eiwitrijk dieet volgde. Dat ze hiernaast vermelden dat je 'in general' eerder dood gaat wanneer je tussen je 50ste en 60ste levensjaar 'te veel' proteïne eet kan je als individu al helemaal niks mee.

    Het komt er op neer dat tijdens je 'middle ages'. Het hormoon IGF-1 schadelijk voor je is. Wat deels onzin is en deels te verklaren. Het is een hormoon wat gebruikt wordt om cellen op te bouwen. Dus wanneer je lichaam meer opbouw hormonen in het lichaam heeft en hiernaast gecorrumpeerde cellen (kanker) zullen deze hormonen ook hiervoor ingezet worden oftewel de kanker wordt gevaarlijker.

    Als ik het allemaal zo lees vind ik het voornamelijk stemmingmakerij. Want het grappige is, dat ze wel erg aanraden om na je 65e veel proteïne te eten en voor je middle ages houden ze wijselijk hun mond over.

    Het geeft misschien wat nuttige info voor de mensen die zo veilig mogelijk hun midlife crisis door willen komen. Toch geloof ik nog altijd dat ze dan beter iets te veel eiwitten kunnen eten en hiernaast goed blijven bewegen. Dan 5-10% minder eiwitten eten en 'niks' doen.

  11. #811
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Ik quote wat stukken uit een artikel over het onderzoek:


    'Not only is excessive protein consumption linked to a dramatic rise in cancer mortality, but middle-aged people who eat lots of proteins from animal sources — including meat, milk and cheese — are also more susceptible to early death in general'

    'The study shows that while high-protein intake during middle age is very harmful, it is protective for older adults: those over 65 who ate a moderate- or high-protein diet were less susceptible to disease.'

    -

    Ze hebben ook bij 2,5k mensen de IGF-1 hormoon spiegels gevolgd. Hieruit bleek dat je 10% meer kans zou maken om aan kanker te sterven wanneer je een 'hoog' (dierlijk)eiwitrijk dieet volgde. Dat ze hiernaast vermelden dat je 'in general' eerder dood gaat wanneer je tussen je 50ste en 60ste levensjaar 'te veel' prote�ne eet kan je als individu al helemaal niks mee.

    Het komt er op neer dat tijdens je 'middle ages'. Het hormoon IGF-1 schadelijk voor je is. Wat deels onzin is en deels te verklaren. Het is een hormoon wat gebruikt wordt om cellen op te bouwen. Dus wanneer je lichaam meer opbouw hormonen in het lichaam heeft en hiernaast gecorrumpeerde cellen (kanker) zullen deze hormonen ook hiervoor ingezet worden oftewel de kanker wordt gevaarlijker.

    Als ik het allemaal zo lees vind ik het voornamelijk stemmingmakerij. Want het grappige is, dat ze wel erg aanraden om na je 65e veel prote�ne te eten en voor je middle ages houden ze wijselijk hun mond over.

    Het geeft misschien wat nuttige info voor de mensen die zo veilig mogelijk hun midlife crisis door willen komen. Toch geloof ik nog altijd dat ze dan beter iets te veel eiwitten kunnen eten en hiernaast goed blijven bewegen. Dan 5-10% minder eiwitten eten en 'niks' doen.

    Guys check dit geniale stuk van examine.com

    http://bit.ly/1cEIWDU

  12. #812
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    gisteren weer lekker verder gegaan met Gironda 8x8, voor de biceps drag curls en negative curls. voor de triceps exctensions en incline/close grip bench press. daarna nog wat pullupsetjes normale grip en reverse grip.

  13. #813
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik zit met een probleempje, heb een verstandskies ontsteking... Heb al een training overgeslagen, simpelweg omdat ik die dag weinig tot niets binnen had gekregen. Nu weet ik een beetje wat ik kan eten (Tips zijn natuurlijk welkom!) en voel ik mezelf weer wat op kracht komen. Vandaag weer beginnen, maar het duurt nog zeker 2 weken voordat ik waarschijnlijk weer kan eten zoals ik dat eerst deed.

    Heeft iemand tips voor deze k*t situatie?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  14. #814
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    gooi alles in de blender!

  15. #815
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Heel veel spinazie? En debiele smoothies maken :P

  16. #816
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Vandaag dagje rustig aangedaan om er weer in te komen. Cardio en veel stretchen. Rug en heup/hamstring stretches voelen zo goed. Me stretch routine wordt hierdoor alleen maar langer :-)

    Laatste tijd niet al te veel zin gehad en druk geweest met wat tuin verbouwings prerikelen. Lichaam voelt alleen totaal niet uitgerust ondanks de relatieve rust. Vooral de benen voelen aan alsof ik ze nog wel getrained heb afgelopen 1,5 week.

  17. #817
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Heel veel spinazie? En debiele smoothies maken :P
    Boterhammetjes met pindakaas/kaas/vlees? Lijkt me niet zo heel lekker :P Nee maar ik vind de blender zo klote om telkens schoon te maken... Heb vandaag brood kunnen eten, dus mag nog niet klagen!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  18. #818
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Boterhammetjes met pindakaas/kaas/vlees? Lijkt me niet zo heel lekker :P Nee maar ik vind de blender zo klote om telkens schoon te maken... Heb vandaag brood kunnen eten, dus mag nog niet klagen!
    je kan ook zo'n pureerstaaf kopen.....dat is niet zo'n klote werk om schoon te maken...afspoelen onder de kraan en klaar

  19. #819
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Dat eiwit en kan*er verhaal schijnt complete bullshit te zijn, weer een bangmakerij.

    Testen waren gedaan op muizen met tumor. Tuurlijk gaat die tumor harder groeien met meer eiwit.
    Muizen zonder tumor hadden nergens last van.


    Hier kan je een hoop vinden uit een PT netwerk waar PT-ers samenspannen tegen fabels en misvattingen. Evidence-based shit.

    http://fitzonderfabels.nl
    https://www.facebook.com/fitzonderfabels

  20. #820
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ja heb een samenvatting van het onderzoek gelezen. Het was een belachelijk onderzoek met nog belachelijkere conclusies.
    Maar het zorgde voor goede koppen waar sites clicks mee krijgen. Blijft jammer maar zo werkt het nou eenmaal.

  21. #821
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Fokking Iliopsoas... ik haat dat ding links.
    Mijn linker been is 2 cm langer en daarmee is de afstand tussen mijn heup en ribben links korter en zitten er nasty triggerpoints in mijn iliopsoas die hele vervelende zeurende uitstraling geven. Zelfs tot en met mijn ballen.

    @#$@#!

  22. #822
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Klinkt erg vervelend en hardnekkig. Veel succes iig!

  23. #823
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Vraagje aan de kenners hier. Ik denk erover om Anabolic Zma te proberen. Heeft iemand hier ervaring mee?

  24. #824
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Geen ervaring mee.

  25. #825
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Vraagje aan de kenners hier. Ik denk erover om Anabolic Zma te proberen. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Kenmerken Anabolic ZMA:
    -33,5% meer vrij testosteron
    -2,5 maal meer kracht
    -Betere slaap
    -Gezonde hormoonspiegels
    -Veilig en zonder bijwerkingen
    -Spieropbouwend
    is natuurlijk keiharde onzin maar voor een tientje ga je er ook niet dood aan neem ik aan maar ik zou maar geen resultaten verwachten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •