MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 41 of 43 FirstFirst ... 3137383940414243 LastLast
Results 1.001 to 1.025 of 1075
  1. #1001
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik hou van sarcasme maar dat van jou is soms behoorlijk irritant en denigrerend.
    ik maak er een notitie van voor de volgende keer.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1002
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Voor wanneer je moeite hebt met je dagelijkse Kcal:
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #1003
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Nu nog wat noten er door heen en je hebt helemaal een calorie bom

  4. #1004
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ben nu net begonnen met Fit A en Fit B spoedopleiding, damn wat is het nu al interessant!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #1005
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    ik doe nu 2x pw deze volgende oefeningen

    bankdrukken dips voor borst
    barble row en pull ups voor rug
    squat en deadlift voor benen en onderrug
    military press voor schouder

    tis veel en was ff wennen maar het gaat nu vrij aardig

    bankdrukken begon ik met 100kg 3x nu kan ik 125 3x..
    squatten 120 kilo naar 160 deadliften ook ong zelfde

    military press ben ik pas mee begonnen

    sinds juli ben ik bezig.. kracht gaat aardig vooruit maar massa valt nog tegen maar dat komt wrs door gebrek aan genoeg eiwitten (eet ong 1.8x mn lichaamsgewicht) maar ik vind dat opzich niet zo erg want ik train puur voor kracht. doe meestal 4x6 kwa sets.

  6. #1006
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Goed bezig. Je massa heeft niet zoveel met eiwitten te maken. Wanneer je 1-6 herhalingen per set traint, ga je meer voor kracht ipv hypertrofie. Als je meer massa wil, moet je meer tussen 8-12 herhalingen per set gaan zitten en een calorieoverschot maken.

  7. #1007
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Goed bezig. Je massa heeft niet zoveel met eiwitten te maken. Wanneer je 1-6 herhalingen per set traint, ga je meer voor kracht ipv hypertrofie. Als je meer massa wil, moet je meer tussen 8-12 herhalingen per set gaan zitten en een calorieoverschot maken.
    Ik heb liever kracht dan massa, functionaliteit gaat bij mij voor uiterlijk. Ben vanmezelf al redelijk fors.(92 kilo)

    Ik wil alleen wel aftrainen naar 85/86 kilo, moet ik er dan van uitgaan dat ik kwa kracht ook achter uit zal gaan of kan ik mijn stats behouden ondanks gewichtsverlies als ik gewoon door blijf trainen?

  8. #1008
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Qua kracht hoef je er niet veel op achteruit te gaan als je met beleid afvalt. Maak een calorietekort van 200-500 calorieën, eet 2-2,5 gr eiwit per kg lichaamsgewicht, 1gr per kg vet en blijf net zo zwaar liften als eerst. Je verliest mogelijk wel een beetje kracht, maar zeker als je nu een vrij hoog vetpercentage hebt, zal dat te verwaarlozen zijn. Je moet wel geduld hebben alleen. Als je te snel wil en dus een groter tekort maakt, kun je wel spiermassa en kracht verliezen.

  9. #1009
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    ik vind dat echt moeilijk om elke dag 2-2,5x mijn eigen lichaams gewicht aan eiwit te consumeren.. 1.8x lukt me nog wel en had gelezen dat dat wel ong genoeg is voor spierbehoud tijdens cutten. 2x moet dan ook wel lukken opzich maar moet dan wel echt opzoek naar dingen met weinig calorien/koolhydraten en veel eiwitten alleen ik krijg niet alles naar binnen gedouwd.. magere franse kwark kan ik simpelweg niet eten, ik heb het een x geprobeerd en deed er 2 uurtjes over.
    Last edited by Boxingfan; 11-11-2014 at 22:04.

  10. #1010
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    2.5 x je eigen lichaam aan eiwit is pure onzin laat je niet misleiden dit soort fabeltjes zijn door supplement bedrijven in het leven geroepen omdat ze dure supplementen en andere onzin willen verkopen.

  11. #1011
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    2.5 x je eigen lichaam aan eiwit is pure onzin laat je niet misleiden dit soort fabeltjes zijn door supplement bedrijven in het leven geroepen omdat ze dure supplementen en andere onzin willen verkopen.
    Ik heb er inderdaad ook mijn twijfels bij. Eerst probeerde ik ook altijd 2x mijn lichaamsgewicht aan eiwitten binnen te krijgen. Nu doe ik dit echter niet meer en merk ik geen verschil in vooruitgang.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #1012
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het klopt wel dat je verschillende dingen leest inderdaad. Bij het afvallen houd ik het altijd wel aan en heb ik goede resultaten, maar dan nog zit er ik vrij snel overheen eigenlijk. Houd ook in het achterhoofd dat het uitgangspunt niet alleen doelt op dierlijke eiwitten. Als je alleen qua dierlijke eiwitten op 2.5x uitkomt, dan zit je waarschijnlijk er ver overheen als je ook nog de andere niet volledige eiwitten meetelt. Maar als je prima resultaten boekt met lagere inname dan moet je dat vooral doen. Het uitgangspunt dat ik aangeef, is alleen wel het meest gangbare.

  13. #1013
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    2.5 x je eigen lichaam aan eiwit is pure onzin laat je niet misleiden dit soort fabeltjes zijn door supplement bedrijven in het leven geroepen omdat ze dure supplementen en andere onzin willen verkopen.
    mijn ervaring is dat de tijden/momenten waarop je eiwit enz neemt belangrijker zijn dan de hoeveelheid....aan die 2,5 x eigen lichaamsgewicht kom ik ook niet

  14. #1014
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    wat zijn de beste momenten?

    Waar kan ik trouwens een goede schema vinden.. heb een vetpercentage van ong 22/23% denk ik (schandalig, ik weet het)

    wil richting de 15-17% gaan

  15. #1015
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Er zijn wel standaardvoedingsschema's kijk even up dutchbodybuilding anders, misschien dat daar wat staat. Je hebt er alleen niet zoveel aan. Als je wil afvallen moet je qua calorieën onder je onderhoud gaan zitten, meestal rond de 500. Met onderhoud bedoel ik het aantal calorieën dat je nodig hebt om op gewicht te blijven met het huidige niveau aan beweging. Je kan ook een groter tekort doen dan 500, maar ik neem aan dat je met beleid wil afvallen. Dat grotere tekort is overigens geen ramp als je echt gewoon dik te noemen bent, anders schiet het niet op. Het gaat meer om hoeveel je eet, dan wat je eet als je wil afvallen of aankomen. Een standaardschema is standaard en houdt dus geen rekening met jouw behoefte. Je kan nog zo keurig eten met eiwitten, groenten en weet ik veel; als je schema ervoor zorgt dat je meer binnenkrijgt dan je nodig hebt, kom je alsnog aan. Kijk dus even hoeveel jij nodig hebt en maak gewoon je eigen schema.

  16. #1016
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    1,8g eiwit per kg lichaamsgewicht is voldoende.

  17. #1017
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Creatine, doen of niet doen?

  18. #1018
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    mijn ervaring is dat de tijden/momenten waarop je eiwit enz neemt belangrijker zijn dan de hoeveelheid....aan die 2,5 x eigen lichaamsgewicht kom ik ook niet
    hihihi

  19. #1019
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Wat doen jullie eigenlijk met betrekken tot krachttraining voor een wedstrijd. Wat doe je? Hoelang doe je dit voor de wedstrijd? Etc.

    Ik persoonlijk heb slechte ervaringen met krachttraining voor een wedstrijd en stop er dan het liefst 3 weken minimaal van te voren mee. (Kettlebell uitgesloten)
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  20. #1020
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Wat voor slechte ervaringen dan precies?

  21. #1021
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Wat voor slechte ervaringen dan precies?
    Stijfheid, vervroegde verzuring en minder snelheid.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  22. #1022
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Stijfheid, vervroegde verzuring en minder snelheid.
    leuk stukje vandaag op FB over krachttraining van enkele legendarische boksers.....erg leuk om te lezen:
    http://gorillasports.nl/blog/krachttraining-van-boksers

  23. #1023
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Stijfheid, vervroegde verzuring en minder snelheid.
    heb je er tijdens training geen last van dan?

  24. #1024
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    leuk stukje vandaag op FB over krachttraining van enkele legendarische boksers.....erg leuk om te lezen:
    http://gorillasports.nl/blog/krachttraining-van-boksers
    Ik ben bij sommige verhalen toch best sceptisch, zo'n Frazier was 1.82 en 98 kilo. Nou dat vind ik toch behoorlijk voor iemand die niet met gewichten traint.
    Ik vind dat verhaal van Will Smith eigenlijk nog best interessant.

  25. #1025
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    mss een beetje testosteron bij die acteurs....bv brad pitt voor Troy...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •