MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 42 of 43 FirstFirst ... 32383940414243 LastLast
Results 1.026 to 1.050 of 1075
  1. #1026
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    creatine met water of met een fruitdrank? Wel of geen oplaadfase?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1027
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik geloof dat er op de verpakking staat iets van vijf dagen vijf keer per dag en daarna 1 keer per dag (uit m'n hoofd). Je vroeg eerder of het iets was; ik denk dat het geen kwaad kan het te proberen. Vooral omdat het zo goedkoop is. Ik heb het zelf ook geprobeerd en ik merkte er niet heel veel van moet ik zeggen. Ik had m'n voeding e.d. toen alleen nog niet goed op orde. Nu wel en ik ga het daarom nog maar eens proberen. Zien of dat uitmaakt.

    Je hoort vaak wisselende dingen. Bepaalde groep die er wel gevoelig voor is en bepaalde groep niet. Kan geen kwaad om voor tien euro te kijken waar jij bijhoort.
    Last edited by Facade; 06-02-2015 at 15:57.

  3. #1028
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    geen oplaadfase ook al staat dat op de verpakking.

  4. #1029
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik geloof dat er op de verpakking staat iets van vijf dagen vijf keer per dag en daarna 1 keer per dag (uit m'n hoofd). Je vroeg eerder of het iets was; ik denk dat het geen kwaad kan het te proberen. Vooral omdat het zo goedkoop is. Ik heb het zelf ook geprobeerd en ik merkte er niet heel veel van moet ik zeggen. Ik had m'n voeding e.d. toen alleen nog niet goed op orde. Nu wel en ik ga het daarom nog maar eens proberen. Zien of dat uitmaakt.

    Je hoort vaak wisselende dingen. Bepaalde groep die er wel gevoelig voor is en bepaalde groep niet. Kan geen kwaad om voor tien euro te kijken waar jij bijhoort.
    tip probeer een blend ik voelde ook helemaal niks van monohydrate wel van blends die werken zeer goed.

  5. #1030
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ok, thanks. Welke werkte voor jou goed? Ik zou wel een blend willen proberen nl.

  6. #1031
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ok, thanks. Welke werkte voor jou goed? Ik zou wel een blend willen proberen nl.
    deze is wel duur maar deze werkt zeer goed bij mij de rest voel ik allemaal niks van, lees ook maar eerst de reviews op internet toen ik ze las heb ik ze op basis daarvan dus gekocht en did I hit the right spot with this one.


  7. #1032
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    geen oplaadfase geen vochtretentie trouwens.

  8. #1033
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ok thanks, ik ga em proberen!

  9. #1034
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ok thanks, ik ga em proberen!
    en heeft het zijn werk gedaan?

  10. #1035
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Hey, ja ik merk het zeker. Ik merk vooral dat ik net wat meer reps kan dan normaal en ook herstel ik eigenlijk wel een stuk sneller. Het is geen wondermiddel ofzo, maar qua supplement eigenlijk de enige waar ik van heb gemerkt. Dus ik vind het zeker een aanrader.

  11. #1036
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dat is het dus precies ja.

  12. #1037
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Ik ging laatst jogge na lange tijd en kreeg me een last van mn onderrug zeg.. Komt door deadlift denk ik. Voel af en toe een steek in mn onderrug. Tijdens bokse weer nooit last van. Zwakke core misschien of ik voer m verkeerd uit.. Of ik pak m soms te zwaar?

  13. #1038
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nee je hebt waarschijnlijk een blessure omdat je met verkeerde techniek hebt gelift.

  14. #1039
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    deze is wel duur maar deze werkt zeer goed bij mij de rest voel ik allemaal niks van, lees ook maar eerst de reviews op internet toen ik ze las heb ik ze op basis daarvan dus gekocht en did I hit the right spot with this one.

    http://www.bodyenfitshop.nl/media/up...ercreaduur.jpg
    Vertel me hier iets meer over, ik wil voor het eerst in mijn leven Creatine gaan gebruiken maar heb er weinig tot geen verstand van omdat ik alles altijd op voeding en eiwitshakes heb gedaan.
    Mijn enige vraag is eigenlijk of je van bdeze shit niet raar gaat voelen want ik hoor wel eens rare verhalen over Poolse creatine wat bijna lijkt op XTC qua bijwerkingen.

  15. #1040
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    nee je hebt waarschijnlijk een blessure omdat je met verkeerde techniek hebt gelift.
    En misschien met de verkeerde techniek doordat je te zwaar bent gegaan, zie je ook vaak genoeg.

  16. #1041
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Vertel me hier iets meer over, ik wil voor het eerst in mijn leven Creatine gaan gebruiken maar heb er weinig tot geen verstand van omdat ik alles altijd op voeding en eiwitshakes heb gedaan.
    Mijn enige vraag is eigenlijk of je van bdeze shit niet raar gaat voelen want ik hoor wel eens rare verhalen over Poolse creatine wat bijna lijkt op XTC qua bijwerkingen.
    dat laatste was zeker geen creatine dat kan ik je garanderen, waarschijnlijk een soort van shady pre workout en je hebt geen bijwerkingen en je voelt helemaal niks het is een supplement geen stimulant of anabolen.

    als je nog niet weet wat creatine is moet je dit lezen:

    http://www.bodybuilding.com/images/creatine-report.pdf

  17. #1042
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    En misschien met de verkeerde techniek doordat je te zwaar bent gegaan, zie je ook vaak genoeg.
    hoe zwaarder je gaat hoe meer je techniek begint af te breken.

  18. #1043
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dat laatste was zeker geen creatine dat kan ik je garanderen, waarschijnlijk een soort van shady pre workout en je hebt geen bijwerkingen en je voelt helemaal niks het is een supplement geen stimulant of anabolen.

    als je nog niet weet wat creatine is moet je dit lezen:

    http://www.bodybuilding.com/images/creatine-report.pdf
    Ja ik zal mezelf nog even iets duidelijker formuleren, ik weet in principe wel wat creatine is maar ik wil een zo zuiver mogelijk product en inderdaad niet opgezadeld zitten met pre work out.

  19. #1044
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    het is geen pre work out nee en je krijgt geen bijwerkingen en het is niet schadelijk.

    alhoewel sommige mensen kunnen buikpijn krijgen van creatine ik kreeg dit bij monohydraat een opgeblazen gevoel maar niet bij deze.

    gewone monohydraat werkt bij mij ook helemaal niet en deze deed zijn werk al na een paar dagen.

  20. #1045
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default



    heeft iemand weleens van dit gehoord, zorg er voor dat je niet aan het eten bent wanneer je dit kijkt want het is echt walgelijk.

  21. #1046
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Zelfverminking.

  22. #1047
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post


    heeft iemand weleens van dit gehoord, zorg er voor dat je niet aan het eten bent wanneer je dit kijkt want het is echt walgelijk.
    heeft ie nou zelf niet door dat ie gruwelijk voor lul loopt

  23. #1048
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ja, er zitten echt een paar steekjes los hoor wanneer je dat doet.

  24. #1049
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Goed spul dat Beast Creature, neem het nu ongeveer een week en heb 2 lange weken van meer dan 50 uur per week gewerkt. Zaterdag heb ik nog een hele middag zaalvoetbal gedaan dus energielevel is laag.
    Ondanks dat waren mijn krachtsessies lekker en ben ik 1,5 kg aangekomen. Misschien is het mentaal maar daar doe ik het voor.

  25. #1050
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Goed spul dat Beast Creature, neem het nu ongeveer een week en heb 2 lange weken van meer dan 50 uur per week gewerkt. Zaterdag heb ik nog een hele middag zaalvoetbal gedaan dus energielevel is laag.
    Ondanks dat waren mijn krachtsessies lekker en ben ik 1,5 kg aangekomen. Misschien is het mentaal maar daar doe ik het voor.
    Ik gebruik monohydraat van xxl nu een maandje ofzo voel er helemaal niks van geen verschil

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •