MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 43 of 43 FirstFirst ... 333940414243
Results 1.051 to 1.075 of 1075
  1. #1051
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    geen verschil tussen wat?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1052
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Goed spul dat Beast Creature, neem het nu ongeveer een week en heb 2 lange weken van meer dan 50 uur per week gewerkt. Zaterdag heb ik nog een hele middag zaalvoetbal gedaan dus energielevel is laag.
    Ondanks dat waren mijn krachtsessies lekker en ben ik 1,5 kg aangekomen. Misschien is het mentaal maar daar doe ik het voor.
    wss is die 1,5 vocht. no way dat dat komt door creatine.

  3. #1053
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    beast houd geen vocht vast het is geen monohydraat.

  4. #1054
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Flabbert View Post
    wss is die 1,5 vocht. no way dat dat komt door creatine.
    Ik ben er extra bij gaan drinken en eten deed ik al pittig, uiteraard is het geen spiergroei.
    Ik weeg mezelf zeer consequent op dezelfde momenten (in de ochtend na 1 glas water) en het scheelt 1,5 kg.
    Maar de werking van creatine houdt o.a. in dat de spieren meer vocht tot zich nemen en daardoor een andere spierspanning krijgen dus mij lijkt het dat ook deze troep je gewoon extra vocht laat vasthouden.

  5. #1055
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    geen verschil tussen wat?
    Verschil toen ik trainde zonder monohydraat en nu.. Is gwn t zelfde ben niet echt sterker geworden

    Gebruik t nu een maand misschien komt t nog

  6. #1056
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ja dan reageer je dus duidelijk niet op monohydraat.

    daarom heb ik al verschillende mensen die beast creature aangeraden.

  7. #1057
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Heb jij dat ook gehad?

    Beast moe je wel 2x per dag neme ook een gedoe hihi

  8. #1058
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Heb jij dat ook gehad?

    Beast moe je wel 2x per dag neme ook een gedoe hihi
    Dat staat erop ja maar het ligt er ook aan hoeveel je al in je lichaam hebt d.m.v. voeding. Dus ik neem gewoon elke dag 1 schepje en soms als ik hard getraind heb neem ik er 2 om mezelf een beetje voor de gek te houden.
    Product moet wel snel op natuurlijk zodat je nieuwe kunt kopen.

  9. #1059
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    beast = 1 schep gewoon net zoals alle andere creatine.

  10. #1060
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Dat staat erop ja maar het ligt er ook aan hoeveel je al in je lichaam hebt d.m.v. voeding. Dus ik neem gewoon elke dag 1 schepje en soms als ik hard getraind heb neem ik er 2 om mezelf een beetje voor de gek te houden.
    Product moet wel snel op natuurlijk zodat je nieuwe kunt kopen.
    In wat voor voeding zit veel creatine? Ik eet indd best wel stevig. Krijg wel genoeg voedingsstoffen binnen denk ik zo.

    Nemen jullie hem gewoon met water of iets anders? Ik ga het eens proberen. Neem op dagen met zware bokstraining wel 2 want van krachttraining ben ik nooit echt kapot.(til vooral compounds en zo zwaar mogelijk)

  11. #1061
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    In 1832 ontdekte de Franse chemicus creatine Michel-Eugène Chevreul creatine toen hij op zoek was naar interessante bestanddelen van vlees. De naam creatine herinnert daaraan; ‘kreas’ is het oud-Griekse woord voor vlees.
    Creatine is een lichaamseigen stof, waarvan een volwassene van 70 kg ongeveer 120 gram in zijn lichaam heeft. Daarvan bevindt zich zo’n 95 procent in de spieren. Dagelijks breekt het lichaam ongeveer 2 gram creatine af. Als je geregeld vlees of vis eet, dan krijg je dagelijks 1 gram creatine via je voeding binnen. Een kilo rund- of varkensvlees bevat 4-5 gram van de stof.
    Daarnaast produceren de nieren en de lever dagelijks 1 gram creatine uit de aminozuren arginine, methionine en glycine. Overtollig creatine verlaat het lichaam, deels als creatinine, via de nieren en urine het lichaam.

  12. #1062
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Heb m besteld, ben benieuwd.

    Voor of na de training drinken? En mixen met water of fruitdrank? Want hij is al met smaak.

  13. #1063
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Heb m besteld, ben benieuwd.

    Voor of na de training drinken? En mixen met water of fruitdrank? Want hij is al met smaak.
    Er wordt gezegd een half uur voor de training en een half uurtje na maar in mijn beleving gaat het om de concentratie in je lichaam en heeft het niet een direct effect.

  14. #1064
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Ik neem gewoon direct na het trainen.. en mix gewoon met water.

    Ben benieuwd.

  15. #1065
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Lekker man die beast.

  16. #1066
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    told you so dat is het enigste supplement wat ik mensen aanraad.

  17. #1067
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Smaak was goed kijken hoe t effect is

    Tijdstip van inname is opzich niet zo heeeel belangrijk toch

  18. #1068
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nee maar je moet wel altijd rond hetzelfde tijdstip nemen.

    dus of voor het ontbijt of voor het slapen gaan telkens, of na de training.

  19. #1069
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Ik zou na het sporten de creatine nemen en wel omdat insuline bijdraagt aan het transporteren van creatine naar de spiercellen slim is dus om na inspanning te eten waardoor je insuline stijgt, als je dan creatine neemt is dat het beste moment. Onderzoek bewijst dat je lichaam beter nutrienten opneemt na een zware training. Na de training zijn je creatinefosfaatvoorraden laag en inname van creatine vult dit weer aan.

    ergens gelezen op een ander forum en kan me er wel in vinden. ik zou dat dus proberen


  20. #1070
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    traint iemand hier met de 5/3/1 methode?

  21. #1071
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Tja weet je, ik heb nooit zoveel met al die verschillende varianten en volgens mij is het voor het grootste deel ook gewoon onzin. Er zijn wat mij betreft 4 dingen die echt belangrijk zijn.

    -Voeding, en ik kijk niet op een gram meer of minder maar kijk naar mijn lichaam en focus op gezond eten en genoeg eten.
    -Rust, slapen en zorgen voor genoeg energie (hoe simpeler je werk, hoe beter voor de krachttraining)
    -Motivatie, tot het gaatje kunnen en willen gaan.
    -Het aantal herhalingen en trainingsschema.

    Met deze regels worden sommigen gewoon 110 kg.

  22. #1072
    Join Date
    Nov 2015
    Posts
    2
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    In 1832 ontdekte de Franse chemicus creatine Michel-Eugène Chevreul creatine toen hij op zoek was naar interessante bestanddelen van vlees. De naam creatine herinnert daaraan; ‘kreas’ is het oud-Griekse woord voor vlees.
    Creatine is een lichaamseigen stof, waarvan een volwassene van 70 kg ongeveer 120 gram in zijn lichaam heeft. Daarvan bevindt zich zo’n 95 procent in de spieren. Dagelijks breekt het lichaam ongeveer 2 gram creatine af. Als je geregeld vlees of vis eet, dan krijg je dagelijks 1 gram creatine via je voeding binnen. Een kilo rund- of varkensvlees bevat 4-5 gram van de stof.
    Daarnaast produceren de nieren en de lever dagelijks 1 gram creatine uit de aminozuren arginine, methionine en glycine. Overtollig creatine verlaat het lichaam, deels als creatinine, via de nieren en urine het lichaam.
    ik leer elke dag weer iets nieuws hier..;o

  23. #1073
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Even een update want ik zit in week 6.

    Heb even verhoogd maar mijn zwakke schouder begon onmiddelijk te zeuren. Ging ook niet meer weg en geeft last met squatten omdat dan mijn arm niet vevder naar achter kan om de stang vast te houden dus ben weer terug op normaal schema. Dan maar wat langer onderweg. squat nu wel met zo'n manta ray plastic gevalletje want mijn schouder trekt het anders niet. jammer maar helaas.

    Nu :
    squat 80
    bench 60
    barbell row 60
    overhead press 47,5
    deadlift 80

    zit alleen nog wel eens met een extra rustdag omdat ik met het werk niet uitkom en dan niet kan trainen. Zit dus in trainingsweek 6 maar ben wat langer bezig.
    Even een oud topic omhoog gooien. Na jaren blessureleed geen vechtsport meer maar crossfit (nu anderhalf jaar bezig; dat fitnessen bleef toch op/af)
    Problemen met de schouder helemaal weg.
    Squat weer 125kg, deadlift 150 en overhead press 65. (barbell row & benchpress al een tijd niet gedaan)

    Nog anderen hier die buiten de vechtsport om fit proberen te blijven ?

  24. #1074
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jazeker,

    Was wel redelijk bezig met krachttrainen. Squat 160 met een progressie die niet te stoppen leek, deadlift 190, OHP 2x75 dacht ik, bench ergens rond 110 en row ook rond de 110. Sled pul en push ben ik ook goed in, daar doe ik in onze sportschool echt in de Champions League mee.
    Maar mijn 2e kind heeft het behoorlijk in de war geschopt, samen met mijn veel te drukke nieuwe baan in die veel te drukke file richting Amsterdam.
    Heb wel een klein jasje uit gedaan en ben toch redelijk kapot elke dag. Ga me nu richten op van die Iron man dingen, ingeschreven voor een korte versie. Rustig beginnen want het ligt wel een stukje buiten mijn comfort zone.

  25. #1075
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jazeker,

    Was wel redelijk bezig met krachttrainen. Squat 160 met een progressie die niet te stoppen leek, deadlift 190, OHP 2x75 dacht ik, bench ergens rond 110 en row ook rond de 110. Sled pul en push ben ik ook goed in, daar doe ik in onze sportschool echt in de Champions League mee.
    Maar mijn 2e kind heeft het behoorlijk in de war geschopt, samen met mijn veel te drukke nieuwe baan in die veel te drukke file richting Amsterdam.
    Heb wel een klein jasje uit gedaan en ben toch redelijk kapot elke dag. Ga me nu richten op van die Iron man dingen, ingeschreven voor een korte versie. Rustig beginnen want het ligt wel een stukje buiten mijn comfort zone.
    Dat werken kost echt een hoop vrije tijd inderdaad. Zou verboden moeten worden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •