MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 69
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Giorgio Petrosyan beeindigt contract met It's Showtime

    Bron: lowkick.com

    Not a good start to 2012 for It's Showtime. Giorgio Petrosyan has terminated his contract with It's Showtime after he
    still has not been paid for winning the 2010 K-1 MAX World Grand Prix. Kickradio.it, who are very close to Petrosyan
    reported the story here. Giorgio gave this quote (translated) about the situation:

    "I think I have shown enough patience - declared Giorgio Petrosyan - I have been repeatedly guaranteed the compensation
    due. 12 months have passed without anything following a number of promises to pay. I remain willing to fight for anyone
    interested in giving me his gala tournaments, with no limits or proprietary."

    There was speculation throughout 2011 about a bit of tension between Petrosyan and It's Showtime, whose management
    he was under for his international career. Carlo di Blasi, the promoter of Oktagon and Fight Code, is his true manager and
    as of right now it looks like he'll just be under him. According to Kickradio.it, di Blasi is now the one who will be responsible
    for getting Giorgio the money he is owed. Interestingly enough, Giorgio has already gotten two fights this year without It's
    Showtime, at Yokkao Extreme on January 21 and at an Oktagon event on March 24.

    I think that Giorgio is just fine without It's Showtime. He can still continue getting high profile fights, as evidenced by the
    two he already has scheduled.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Misschien maar goed ook. Ik denk dat zonder It's Showtime Petrosyan betere tegenstanders krijgt dan met It's Showtime. Nu krijgen we eindelijk Kyshenko en misschien in de toekomst Por Pramuk en Saiyok.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ben benieuwd , wacht wel op een officieel bericht van its showtime..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    welke top kickboksers heeft showtime nog?

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Badr gaat boksen weet niet of die blijft onder it's showtime management als dat niet zo is geen een.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Badr gaat boksen weet niet of die blijft onder it's showtime management als dat niet zo is geen een.

    Daar ben ik benieuwd naar; wie zal het management gaan doen voor Badr als hij gaat boksen? It's Showtime heeft
    geen ervaring en/of connecties in het boksen. Ik zou als ik Badr was een echte boksmanager nemen, die hebben de knowhow en nog belangrijker de connecties om hem geleidelijk aan naar de top te brengen.
    Golden Boy Promtions van Oscar de la Hoya is een hele goede. (Leuke bijkomstigheid is dat dat ook Badr's bijnaam is.)

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ben benieuwd , wacht wel op een officieel bericht van its showtime..
    x2

  8. #8
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    MAar het is toch triest dat die gast zijn geld niet heeft gekregen
    "If you have to stop and think, it's too late"

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    hey roy, doe je ook incasso's? ik zou zeggen... nodig hem 'ns uit voor een gesprekje

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    MAar het is toch triest dat die gast zijn geld niet heeft gekregen
    Volgens mij heeft niemand z'n geld gekregen van de FEG. Dus hij staat niet alleen wat dat betreft.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Maar ik snap niet dat hij it's Showtime hier de schuld van geeft. Het is niet dat ze daar geld hebben achter gehouden of hem iets niet willen geven. Dit is gewoon onmacht.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hoe kan het dat Kraus wel gewoon z'n geld heeft gekregen van de k1

  13. #13
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb begrepen dat er afgelopen maand betaald is vanuit de K-1 (of wat er van over is). Of dit ook voor de MAX geldt, weet ik niet.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Maar ik snap niet dat hij it's Showtime hier de schuld van geeft. Het is niet dat ze daar geld hebben achter gehouden of hem iets niet willen geven. Dit is gewoon onmacht.
    Welke onmacht ? Is toch te gek dat je zo lang op je knaken moet wachten ?

  15. #15
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Maar ik snap niet dat hij it's Showtime hier de schuld van geeft. Het is niet dat ze daar geld hebben achter gehouden of hem iets niet willen geven. Dit is gewoon onmacht.
    Van wat ik begrijp uit het bericht heeft iemand van Showtime hem schijnbaar geld beloofd.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by KN View Post
    Van wat ik begrijp uit het bericht heeft iemand van Showtime hem schijnbaar geld beloofd.
    Of partijen, hij zou vorig jaar al voor de Showtime titel tegen Ngimbi vechten, maar dat gala werd gecancelled. Voor Petrosyan, en ook voor Showtime zou het mooi zijn geweest als deze partij in Leeuwarden gematched had gestaan. Maar de partijen die Petrosyan nu in Italie heeft staan zijn ook geregeld buiten zijn management om (zie bron), dus men had een mogelijk breuk zien aankomen.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Maar ik snap niet dat hij it's Showtime hier de schuld van geeft. Het is niet dat ze daar geld hebben achter gehouden of hem iets niet willen geven. Dit is gewoon onmacht.

    ja ho es even,
    dat doet me denken aan een column van Joup van t Hek
    dat zn zoontje zit te wachten op een nieuw mobieltje maar dat die knul er met die helpdesk niet uitkomt
    "If you have to stop and think, it's too late"

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    www.fight.nl
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Namens EMAP geven wij de volgende boodschap door als reactie op vragen hier en in onze e-mailbox:

    Bericht EMAP betreffende Giorgio Petrosyan

    Zonder dat wij er eigenlijk teveel tijd en energie in willen steken even onze reactie betreffende Giorgio Petrosyan en zijn verbintenis aan de EMAP (bedrijf van Edwin van Os).

    5 jaar geleden heeft Carlo di Blasi namens de familie Petrosyan een contract getekend met het bedrijf EMAP. De verbintenis hield in dat Giorgio Petrosyan tot eind 2012 vijf wedstrijden per jaar door EMAP aangeboden zou krijgen, tegen een van te voren vastgesteld bedrag, en dat de EMAP Giorgio Petrosyan de K-1 in zou brengen. Aan beide voorwaarden heeft de EMAP altijd voldaan.

    Ook werd er afgesproken dat er van het extra prijzengeld dat Giorgio zou verdienen, niets naar de EMAP zou gaan. Tevens is er vanaf het allereerste moment veelvuldig gezegd dat de EMAP wel verantwoordelijk is voor het startgeld van Giorgio, maar nooit en te nimmer voor het extra prijzengeld, mede omdat wij hier geen cent van ontvangen. Zelfs borg staan voor zijn startgeld bij de K-1 was een risico voor de EMAP, maar nooit zoveel als wanneer hij de eerste prijs pakt bij de K-1, en daarom heeft de EMAP ook altijd afstand genomen van deze verantwoordelijkheid om het extra prijzengeld, welke de K-1 zou moeten uitkeren, te betalen. Maar nogmaals, het startgeld is door de EMAP altijd keurig uitbetaald zoals dit in een contract is opgesteld.

    Wij begrijpen dat de familie Petrosyan teleurgesteld is omdat zij het laatste extra prijzengeld niet uitgekeerd heeft gekregen van de K-1, maar de familie Petrosyan moet nu niet gaan huilen, want de familie is al jaren voor dit gevaar gewaarschuwd. Het startgeld dat de EMAP contractueel moest betalen, is echter keurig voldaan, zoals eerder gezegd.

    Het klopt dat de familie Petrosyan door de heer Kim uit Korea (hij zou de nieuwe investeerder worden van de K-1) een aanbod is gedaan om 50% van de achterstallige winstbonus te betalen indien hij de nieuwe investeerder zou worden, maar zoals velen weten, is de heer Kim uiteindelijk niet de nieuwe investeerder geworden, omdat Mr. Ishii niet wenste te tekenen met Mr. Kim. Deze aanbieding is dus gewoon vervallen. Niet leuk, maar wel de realiteit.

    Dan over het aantal partijen dat de EMAP contractueel moest aanbieden, namelijk 5 per jaar: ook hier hebben wij keurig aan voldaan, maar als Giorgio 3 keer een zware handblessure heeft waarna hij iedere keer vele maanden buitenspel staat, wie kan daar wat aan doen?
    De EMAP wilde hem zelfs wel 8 keer per jaar laten vechten, want door het contract dat de EMAP heeft, hoefden wij niet uitzonderlijk veel te betalen aan een tweevoudig winnaar van de K-1, namelijk 11.000 euro per partij.

    En hier schuilt volgens ons juist de hele kern: buiten dat de familie Petrosyan terecht teleurgesteld is dat het laatste extra prijzengeld niet is betaald, vindt de familie nu ook dat de deal die 5 jaar geleden is afgesloten niet meer zo interessant is, omdat ze meer geld per wedstrijd wil krijgen. De EMAP vroeg aan andere promotors, behalve de K-1, vaak hetzelfde bedrag dat in het contract stond. De familie Petrosyan en hun eigenlijke manager Carlo di Blasi willen nu echter veel meer geld ontvangen dan de afgesproken 11.000 euro. Ze zoeken dus nu gewoon een stok om mee te slaan om zo direct meer geld te kunnen krijgen voor hun wedstrijden.

    Om het helemaal duidelijk te maken voor iedereen: de EMAP heeft toestemming verleend aan IT’S SHOWTIME om Giorgio Petrosyan namens de EMAP aan andere promotors aan te bieden en op hun eigen gala’s te plaatsen. IT’S SHOWTIME heeft echter aan EMAP kenbaar gemaakt dat wat hun betreft het boek Giorgio Petrosyan gesloten is, want IT’S SHOWTIME vindt de familie Petrosyan ondankbaar voor hetgeen IT’S SHOWTIME allemaal voor de familie Petrosyan heeft gedaan. IT’S SHOWTIME vindt het ook niet de moeite om moeilijk te doen voor een ontevreden vechter wiens contract toch al afloopt aan het einde van dit jaar en wenst Giorgio het allerbeste.

    Wij van EMAP willen het volgende resumeren:

    1. Wij hebben aan onze contractuele verplichtingen voldaan.
    2. Wij zijn nimmer verantwoordelijk geweest voor het extra prijzengeld dat de K-1 moest uitbetalen.
    3. Wij hebben een afstandverklaring, getekend door de familie Petrosyan, betreffende het aantal wedstrijden welke wij zouden moeten aanbieden.
    4. Het is juist niet de EMAP die niet aan de verplichting kon voldoen van de 5 wedstrijden per jaar, maar Giorgio Petrosyan zelf, die natuurlijk buiten zijn schuld om meer geblesseerd was dan dat hij kon vechten.
    5. Giorgio Petrosyan’s eigenlijke manager, Carlo di Blasi, zoekt gewoon een stok om mee te slaan zodat hij Giorgio nu in zijn eentje kan verhandelen aan andere promotors en meer geld kan verkrijgen, en dat hij hem op zijn eigen evenementen meer kan gebruiken.


    Indien Carlo di Blasi of de familie Petrosyan denkt wel gelijk te hebben, dan zien wij een eventuele rechtszaak met zeer veel vertrouwen tegemoet. Het tegengestelde zou eigenlijk moeten gebeuren, namelijk dat de EMAP Giorgio Petrosyan aanklaagt wegens contractbreuk. Echter, op dit moment denken wij net zoals IT’S SHOWTIME en zeggen: veel succes!

    Ook wensen wij de familie Petrosyan veel succes met de man (Carlo di Blasi) waar ze eigenlijk al jaren van af willen, maar nu door deze ontwikkelingen weer aan verbonden zijn.

    Ciao,
    EMAP
    Last edited by It's Showtime; 09-01-2012 at 22:45.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de reactie. Waar staat EMAP voor?

  20. #20
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    wtf emap?

  21. #21
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sterrenkijker View Post
    wtf emap?
    Idd. nooit van gehoord. Bedankt voor de info!!

  22. #22
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Thanks voor de reactie. Waar staat EMAP voor?
    X2

  23. #23
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Voetballers krijgen met regelmaat verbeterde contracten op basis van hun prestaties. Voor een beginnende vechter is 11.000 misschien best veel maar gezien zijn prestaties de afgelopen jaren mag er best wat meer tegenover staan.

    Verder is het natuurlijk ook zielig om het punt überhaupt aan te halen dat hij geen 5 wedstrijden per jaar heeft gevochten. Iedereen weet hoe groot de kans op blessures kan zijn in deze tak van sport. En ze weten net zo goed dat je met een blessure niet kunt vechten.

    Conclusie als ik dit zo lees is er van beide kanten niet heel netjes gehandeld. En dus niet alleen door Showtime of Petrosian.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik heb het gegoogled en voila:

    EMAP" is an acronym, standing for East Midland Allied Press.



    "If you have to stop and think, it's too late"

  25. #25
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    Ben het met nelisje wel eens. In het bericht geeft showtime zelf aan dat ze hem voor een schijntje (gelet op zijn status) kunnen laten vechten. Je zou idd wel kunnen stellen dat tussentijdse salarisverbetering op zijn plaats zou zijn geweest. Dat er wordt gesproken in termen van "de familie petrosyan moet nu niet gaat huilen" is natuurlijk van de zotte. Het blootgegeven van iemand salaris nog daar gelaten.
    Zonde dit heeft It's Showtime niet nodig! En erg jammer dat Petrosyan niet meer zal vechten voor Showtime..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •