MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default Verstappen verdacht van meer strafbare feiten

    Altijd hoor je slechte dingen over Davids en andere donkere bekende BNN ers breed in de media. Maar als het een blanke is besteed de media maar een klein beetje aandacht eraan.

    Voormalig Formule 1-coureur Jos Verstappen wordt naast poging tot doodslag ook nog van drie andere strafbare feiten verdacht. Zo meldt de Limburgse zender L​1.

    Van welke feiten Verstappen nog meer wordt verdacht, wil het Openbaar Ministerie niet bekendmaken. De Limburger werd vorige week woensdag aangehouden op verdenking van het opzettelijk inrijden op zijn ex-vriendin, op de Wilhelminasingel in Roermond. De 24-jarige vrouw, die hierbij meerdere schaafwonden en kneuzingen opliep, zou eerder al eens aangifte van mishandeling tegen Verstappen hebben gedaan, na een uit de hand gelopen ruzie op een hotelkamer in Venlo.

    In 2009 werd Verstappen nog veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van drie maanden en een boete van 1.650 euro voor het belagen van zijn ex-vrouw
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Daar heb je wel gelijk in.

  3. #3
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Of voetbal is de grootste sport op aarde en daarom krijgen voetballers meer aandacht dan gepensioneerde autocoureurs! Dat kan natuurlijk ook!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Die baas van HANOS was toch ook zo handig met inrijden op mensen.. Geen BNN-er, maar toch bekend geworden..

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    na 6 miljoen grindbak-grappen vind ik het verbazingwekkend dat ie nog nooit iemand heeft doodgeslagen.

    en wat facade zegt idd...

    bovendien, als het over een gekleurde Nederlander gaat, heb je daarna altijd nog mooie, op niets uitlopende discussies. met een blanke heb je dat nooit. De mensen uit de gekleurde categorie houden de topics zelf altijd wekenlang levend, dus veel meer mensen die het zien.
    je zou jezelf ook af kunnen vragen hoe het komt dat de gevangenissen voor 50% gevuld zijn met mensen uit een groep die slechts 10/11% van de bevolking uitmaakt. dat betekent namelijk dat mensen uit deze groep 5 x vaker worden veroordeeld voor wetsovertredingen.

    niet dat het mij verder allemaal ene ruk interesseert... zolang ik m'n werk, vriendin, huis, vrienden, familie en niet op de laatste plaats, MMA heb

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een lul
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    die gaat op vakantie!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default


  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    na 6 miljoen grindbak-grappen vind ik het verbazingwekkend dat ie nog nooit iemand heeft doodgeslagen.

    en wat facade zegt idd...


    je zou jezelf ook af kunnen vragen hoe het komt dat de gevangenissen voor 50% gevuld zijn met mensen uit een groep die slechts 10/11% van de bevolking uitmaakt. dat betekent namelijk dat mensen uit deze groep 5 x vaker worden veroordeeld voor wetsovertredingen.

    niet dat het mij verder allemaal ene ruk interesseert... zolang ik m'n werk, vriendin, huis, vrienden, familie en niet op de laatste plaats, MMA heb
    Je hebt het hier over Limburgers toch ?

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat heeft davids gedaan dan? ik dacht dat hij alleen maar beledigd was door cruyf?

  11. #11
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat heeft davids gedaan dan? ik dacht dat hij alleen maar beledigd was door cruyf?
    Davids wordt de nieuwe manager van Overeem

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Die Jos Verstappen toch.. en dat voor zo'n geinig limburgs menneke, had dit niet verwacht.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Altijd hoor je slechte dingen over Davids en andere donkere bekende BNN ers breed in de media. Maar als het een blanke is besteed de media maar een klein beetje aandacht eraan.
    Dom gelul! Het heeft in al grote kranten op de voorpagina gestaan en op alle tv zenders is het geweest. Dus wat jij hier insinueert slaat nergens op!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Davids wordt de nieuwe manager van Overeem
    Gaat die voetballen dan?

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Ik ken geen bekende donkere BNN ers .
    Ik kon bart de graaf
    Oja Prem! Maar ja is niet echt heel bekend! en Rotjoch maar ja met zo'n naam vraag je er zelf een beetje om.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Jos de Kloss
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •