MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 10 FirstFirst ... 45678910 LastLast
Results 176 to 200 of 229
  1. #176
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Michael Mc Donald
    Andy Hug
    Thai kan even niet op z'n naam komen.
    Kaoklai Kaennorsing
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Een mooi voorbeeld is ook Melvin Manhoef die het met zijn gewicht opneemt tegen zwaardere tegenstanders.
    .
    Melvin Manhoef heeft idd mooi prestaties geleverd, maar laten we welwezen...."out of the box" tegen jongens als Badr, Sem en Alistair en dan heb ik het nu even over onze nederlandse giganten komen dit soort vechters overall gezien tekort.

    Saki, Melvin, Tyrone zitten meer in de buurt dan de boven genoemde vechters. Overigens denk ik dat Saki een knal partij zal leveren tegen Badr, maar overall gezien staat Badr beter aangeschreven en aan techniek zal 't niet liggen maar dan komt pure lichaamsgewicht om de hoek kijken.

    Ik vond de illustratie Bob Sapp vs. Ernesto Hoost een goede vergelijking. Bob Sapp had in de regel onder geen beding van Hoost kunnen winnen op 1 punt na... kracht.

    Daarom lijkt me 't ook geen gek idee als er in de toekomst een tussengewicht komt, HW en (Super)HW.
    Nederland wordt niet alleen steeds slimmer, maar ook steeds zwaarder en groter, daar is geen Leidse Onderwijsinstelling voor nodig om dat in te zien.

    Collina

  3. #178
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Het zal alleen wellicht een beetje een dun gezaaide gewichtsklasse worden, super HW.

  4. #179
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Colina je hebt helemaal gelijk vinnik zodra ze in de HW komen mag qua gewicht er opeens alles blijft raar...........

  5. #180
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Dat heeft denk ik te maken met dat er simpelweg te weinig SHW's zijn om mooie potten te kunnen maken. Waarschijnlijk staan dan de hele tijd dezelfde figuren tegen elkaar. Zoveel SHW's zijn er nou ook weer niet. Meestal zijn het ook van die uit de krachten gegroeide malloten zoals Hong Man Choi en Bob Sapp, enkele uitzonderingen daargelaten.

  6. #181
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Tja turbo daar heb je gelijk in dan blubbert er opeens een type sumo als Akebono door de ring,in het geheel niet gehinderd door enig kickboxtalent (zucht)

  7. #182
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie Saki hier echt niet winnen van Badr hoor, dat is haast onmogelijk.
    En dan die vergelijkingen tussen andere vechters.. Badr Hari is (in mijn ogen) uniek een icoon, de meest complete en gevaarlijkste kickbokser, dus vergelijkingen gaan wat mij betreft regelrecht de prullenbak in.

    Hoe wil Saki van Badr winnen?

    Als Badr gebruik maakt van zijn lengteverschil door op de juiste afstand te vechten en de hele tijd lowkicks (highkick in Saki's geval en af en toe een paar explosieve stoten erachter aan dan maakt Badr gehakt van hem.

  8. #183
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Ik zie Saki hier echt niet winnen van Badr hoor, dat is haast onmogelijk.
    En dan die vergelijkingen tussen andere vechters.. Badr Hari is (in mijn ogen) uniek een icoon, de meest complete en gevaarlijkste kickbokser, dus vergelijkingen gaan wat mij betreft regelrecht de prullenbak in.

    Hoe wil Saki van Badr winnen?

    Als Badr gebruik maakt van zijn lengteverschil door op de juiste afstand te vechten en de hele tijd lowkicks (highkick in Saki's geval en af en toe een paar explosieve stoten erachter aan dan maakt Badr gehakt van hem.
    X2 Als Badr slim vecht, gebruikmakend van zijn jab en afhouders, kan Saki nooit bij 'm komen en dus nooit winnen.
    En inderdaad, Badr vergelijken met andere lange vechters heeft geen zin, want in tegenstelling tot die vechters is Badr wel technisch en snel.

    Resumerend, als Badr het slim speelt kan Saki in principe niet winnen. Maar ik zou als ik Badr was niet te snel voor de KO gaan. Gewoon slim je puntjes pakken en loeren op die KO kans die uiteindelijk toch wel komt.

  9. #184
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    21 jan nog precies 1 week !!! ben echt beniewd !!!

  10. #185
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  11. #186
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    X2 Als Badr slim vecht, gebruikmakend van zijn jab en afhouders, kan Saki nooit bij 'm komen en dus nooit winnen.
    En inderdaad, Badr vergelijken met andere lange vechters heeft geen zin, want in tegenstelling tot die vechters is Badr wel technisch en snel.

    Resumerend, als Badr het slim speelt kan Saki in principe niet winnen. Maar ik zou als ik Badr was niet te snel voor de KO gaan. Gewoon slim je puntjes pakken en loeren op die KO kans die uiteindelijk toch wel komt.
    Deels heb je gelijk, maar punten pakken tegen Saki... ??

    Saki is juist een onwijs goede punten vechter, en als Badr die stratergie zou hanteren geef ik het voordeel aan Saki zonder twijfel. Qua techniek en snelheid geef ik Saki meer credits.... hier in doet hij absoluut niet onder aan Badr.

    Lengte gecombineerd met lichaamsgewicht speelt in mijn beleving meer een rol. 1+1= een snellere KO in deze, voordeel Badr.

    Ach, we zullen het zien. Badr zit vol verassingen, (positief of negatief) en Saki heeft eigenlijk alles in huis maar komt het ten goede tegen de gigant(en)? T zal spannends worden .....

    Collina

  12. #187
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    It's not easy but duable....! Dit zal Saki's avond worden.

  13. #188
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    It's not easy but duable....! Dit zal Saki's avond worden.
    Op het moment dat dat aan het gebeuren is, zullen de lichten wederom uitgaan bij Hari en hebben we een topic van 50 pagina's lang. Doemscenario, I know, maar ik houd er serieus rekening mee.

  14. #189
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Op het moment dat dat aan het gebeuren is, zullen de lichten wederom uitgaan bij Hari en hebben we een topic van 50 pagina's lang. Doemscenario, I know, maar ik houd er serieus rekening mee.
    True! de kans da Badr een klein foutje maakt als de lichten bij hem uitgaan ,is wel voor saki een oppertunity.......

  15. #190
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ben bang dat deze partij heel snel afgelopen zal zijn en dat het een zware KO wordt voor Saki. Badr is te goed en te sterk voor Saki maar we weet komt er wel een verrassing .. Wordt net zo iets als de laatste partij van Overeem, keek iedereen behoorlijk naar uit maar die was al afgelopen voordat die eigenlijk begonnen was. Verwacht nu hetzelfde ... osu !
    Last edited by Sjaak; 22-01-2012 at 14:16.

  16. #191
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat het de verrassing wordt door Saki. Misschien wel door een klein foutje van Badr.

  17. #192
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default



    Gökhan Saki's message to Stillw1ll

  18. #193
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Vind dat Saki te veel Badr streken krijgt. Ik ben voor Badr all the way voor deze X

  19. #194
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    zooo Saki heeft een aardige borstkast gekregen.

  20. #195
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    zooo Saki heeft een aardige borstkast gekregen.
    Hij en overeem hebben geen ruzie heb ik vernomen uit een recent interview

  21. #196
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    Hij en overeem hebben geen ruzie heb ik vernomen uit een recent interview
    Saki en Oveeem waren sparringpartners jarenlang , dus denk t ook niet. Saki is zo door getraind dat hij Badr gaat pakken ........

  22. #197
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Voor de mensen die niet naar Leeuwarden kunnen... het word op de Turkse zender live uitgezonden(YES), sla deze op dus http://www.kanalturk.com.tr/yayin_akisi/ er staat dat het om 22.30 begint Turkse tijd dus 21.30 NL tijd, ze hebben een live stream optie boven aan de site 3 e balkje met text, canli tv.
    Warrr Sakiii

  23. #198
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  24. #199
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    nog een paar dagen.
    kan niet wachten. fucking spannend ouwe
    badr saki wint 100%

  25. #200
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    badr saki wint 100%
    gewaagde voorspelling...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •