MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 10 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 229
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    het publiek is sowieso de winnaar


    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=v-OsIxBnc_o
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=micha;1116641]het publiek is sowieso de winnaar



    En gelukkig ben ik erbij het gaat echt een topevenement worden.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Tegen een fitte en gefocuste Hari bedoel ik. Jij en ik weten allebei dat Hari toen niet echt gefocust was door dat akkefietje met Bonjasky, en dat Hari op dat moment Alistair onderschatte omdat hij dacht dat het maar een MMA vechter was. Dat zal 'm echt geen 2e keer overkomen. Alistair zal nu nooit meer een kickbokswedstrijd kunnen winnen van Hari.

    En ja, ik schat Saki veel hoger in als Alistair. Een fitte Gokhan Saki zal Alistair zwaar vernederen in een kickbokswedstrijd.

    Ik zeg niet dat Saki volledig kansloos is tegen Hari, het blijft een wedstrijd en Hari kan natuurlijk altijd tegen een stoot oplopen. Maar als ik er geld op moet zetten, dan zet ik m'n geld op Hari om de redenen die ik eerder noemde.
    hahaha....

    Nooit meer
    jij en ik weten

    Wat een glazenbol gezever allemaal, we weten dat je fan bent en een kleine mancrush hebt, maar dit gaat wel erg ver zo...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    hahaha....

    Nooit meer
    jij en ik weten

    Wat een glazenbol gezever allemaal, we weten dat je fan bent en een kleine mancrush hebt, maar dit gaat wel erg ver zo...
    Ja ik ben fan en nee ik heb geen mancrush. Wat jij wel hebt is haat, en dat is niet gezond jongen, relaxed man.

    Maar vooruit laat ik je voor een keer gelijk geven: nooit meer is ietwat overdreven; dus laat ik het ietwat nuanceren: 9 van de 10 keer.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ja ik ben fan en nee ik heb geen mancrush. Wat jij wel hebt is haat, en dat is niet gezond jongen, relaxed man.

    Maar vooruit laat ik je voor een keer gelijk geven: nooit meer is ietwat overdreven; dus laat ik het ietwat nuanceren: 9 van de 10 keer.
    pfff... komt ie weer met zijn vaste riedeltje... Ik haat Badr niet, ik vind het gewoon een loser dit naar aanleiding van in het verleden behaalde resultaten, gedrag binnen en buiten ring en houding

    Maar dat mag natuurlijk niet
    Last edited by dirk5; 11-01-2012 at 14:55.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    pfff... komt ie weer met zijn vaste riedeltje... Ik haat Badr niet, ik vind het gewoon een loser dit naar aanleiding van in het verleden behaalde resultaten, gedrag binnen en buiten ring en houding

    Maar dat mag natuurlijk niet
    Je mag van alles vinden jongen, we leven in een vrij land. Net zoals ik dingen van jou mag vinden.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    pfff... komt ie weer met zijn vaste riedeltje... Ik haat Badr niet, ik vind het gewoon een loser dit naar aanleiding van in het verleden behaalde resultaten, gedrag binnen en buiten ring en houding

    Maar dat mag natuurlijk niet
    Jij zou toch niet meer op Badr topics reageren Magere Dirk ? Als je niet nuttigs te kakelen hebt, verdwijn dan met dat provocerende gedrag. Het is een duidelijke obsessie voor je geworden :-)

    Als een kat zonder ballen moet je iedere keer maar weer reageren om jezelf te voorzien van een bepaalde voldoening.

    Als die wissewasjes en blufpoker praat kennen we inmiddels wel, ga heen en laat forumleden lekker praten over de match tussen Saki en Badr.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Jij zou toch niet meer op Badr topics reageren Magere Dirk ? Als je niet nuttigs te kakelen hebt, verdwijn dan met dat provocerende gedrag. Het is een duidelijke obsessie voor je geworden :-)

    Als een kat zonder ballen moet je iedere keer maar weer reageren om jezelf te voorzien van een bepaalde voldoening.

    Als die wissewasjes en blufpoker praat kennen we inmiddels wel, ga heen en laat forumleden lekker praten over de match tussen Saki en Badr.
    haha, daar hebben we hem ook weer. Kom jij uberhaupt wel in andere topics dan die van Badr? volgensmij niet he...

    Alles wat ik vertel is nuttig, en tevens nog ontopic ook, dit in tegenstelling tot jouw betoog. Wat doe jij hier dus eigenlijk?

    Ga heen en en ga je kinderen iets wijs proberen te maken, misschien dat die wel iets van je aannemen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #34
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet wie er gaat winnen,het kan beide kanten opgaan. Ik nijg zelf op dit moment iets meer naar Saki,maar Badr zou ook wel is met de winst naar huis kunnen gaan!? Maar wat wordt Badr vreselijk overgewaardeerd,ongelofelijk zeg! Ik begrijp dat er mensen zijn die opkijken tegen de "Bad Boy" Maar wat ik hier op MF lees de laatste tijd slaat echt op alles.
    Last edited by Peter0711; 11-01-2012 at 15:39.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    haha, daar hebben we hem ook weer. Kom jij uberhaupt wel in andere topics dan die van Badr? volgensmij niet he...

    Alles wat ik vertel is nuttig, en tevens nog ontopic ook, dit in tegenstelling tot jouw betoog. Wat doe jij hier dus eigenlijk?

    Ga heen en en ga je kinderen iets wijs proberen te maken, misschien dat die wel iets van je aannemen.
    Je gaat offtopic en provoceert forumleden, totaal onnodig Dirkie, mijn voorkeur gaat uit naar Badr topics en ik reageer inhoudelijk over het desbetreffende onderwerp.

    Ga alleen offtopic als ik jou weer eens zwakhoofdig zie kwebbelen, na al die maanden ben je nog geen steek veranderd en blijf je haken bij een bedroevend niveau.

    Woord stelende Dirk, jij hoeft niets aan te nemen, je hoeft je niet bedreigd te voelen hoor :-)

    Wel mag je opkrassen, want die belofte had je met jezelf gemaakt, remember?

  11. #36
    Join Date
    May 2010
    Location
    Full Mount
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Daar gaan we weer..

  12. #37
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Roque View Post
    Daar gaan we weer..
    Wilde het niet zo ver laten komen, maar bepaalde forumleden ( altijd dezelfde ) willen graag andere forumleden belachelijk maken ( Wat helaas voor hen niet lukt ) doormiddel van uitlokking.

    Inhoudelijk hebben ze geen spaan te melden, maar reageren slechts op de persoon zelf.

    Vandaar dat ik hen hierop aanspreek en hen verzoek om op te bokken.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Je gaat offtopic en provoceert forumleden, totaal onnodig Dirkie, mijn voorkeur gaat uit naar Badr topics en ik reageer inhoudelijk over het desbetreffende onderwerp.

    Ga alleen offtopic als ik jou weer eens zwakhoofdig zie kwebbelen, na al die maanden ben je nog geen steek veranderd en blijf je haken bij een bedroevend niveau.

    Woord stelende Dirk, jij hoeft niets aan te nemen, je hoeft je niet bedreigd te voelen hoor :-)

    Wel mag je opkrassen, want die belofte had je met jezelf gemaakt, remember?
    off-topic
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  14. #39
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Wilde het niet zo ver laten komen, maar bepaalde forumleden ( altijd dezelfde ) willen graag andere forumleden belachelijk maken ( Wat helaas voor hen niet lukt ) doormiddel van uitlokking.

    Inhoudelijk hebben ze geen spaan te melden, maar reageren slechts op de persoon zelf.

    Vandaar dat ik hen hierop aanspreek en hen verzoek om op te bokken.
    It takes two to dance the tango!! Je bent telkens verwikkeld in verhitte discussies,maar je blijft maar met dat digitale vingertje wijzen.. Beetje lachwekkend.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    off-topic
    Lees mijn quote hierboven kindje lief:

    Ga alleen offtopic als ik jou weer eens zwakhoofdig zie kwebbelen, na al die maanden ben je nog geen steek veranderd en blijf je haken bij een bedroevend niveau.

    Zoals altijd snoer ik je de mond.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Te triest voor woorden weer dit digitale moddergooien maak een afspraak met elkaar in een neutrale ring en vecht het uit als kerels!!!!!!!!!!!!!!!

  17. #42
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    It takes two to dance the tango!! Je bent telkens verwikkeld in verhitte discussies,maar je blijft maar met dat digitale vingertje wijzen.. Beetje lachwekkend.
    Het feest is compleet en de reünie is een feit.

    Nogmaals; Ik reageer op de provocerende, lees maar terug, ik begon niet; Het vrouwtje nodigde mij uit voor de tango :-)

    Reageer juist 'telkens' inhoudelijk, maar ook 'telkens' op de topic vervuilers inderdaad.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Lees mijn quote hierboven kindje lief:

    Ga alleen offtopic als ik jou weer eens zwakhoofdig zie kwebbelen, na al die maanden ben je nog geen steek veranderd en blijf je haken bij een bedroevend niveau.

    Zoals altijd snoer ik je de mond.
    nee dat doe je niet, dat denk je. Maar ik zal het je 1 keer uitleggen.

    Ik ging inhoudelijk in op de post van Mattie73, die zei: hij zal nooit winnen, ik zeg vervolgens: glazenbol kennis, want dit kan niemand weten. Allemaal in verhouding met het topic Dan verteld Mattie waarom hij fan is, en ik waarom ik geen fan ben, allemaal nogsteeds ontopic.

    Daarna kom jij met: "Jij zou toch niet meer op Badr topics reageren Magere Dirk ? Als je niet nuttigs te kakelen hebt, verdwijn dan met dat provocerende gedrag. Het is een duidelijke obsessie voor je geworden :-)

    Als een kat zonder ballen moet je iedere keer maar weer reageren om jezelf te voorzien van een bepaalde voldoening."

    En het dan nog niet begrijpen, zucht....

    WAR SAKI!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #44
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Laten we lekker ONTOPIC blijven! dank u
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #45
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Gokhan Saki !!!!

  21. #46
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    ---Justinian

    Ontopic blijven svp, volgens mij zitten er in de boodschap van Kemal geen woorden Frans.

    ---/Justinian

  22. #47
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

  23. #48
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Tegen een fitte en gefocuste Hari bedoel ik. Jij en ik weten allebei dat Hari toen niet echt gefocust was door dat akkefietje met Bonjasky, en dat Hari op dat moment Alistair onderschatte omdat hij dacht dat het maar een MMA vechter was. Dat zal 'm echt geen 2e keer overkomen. Alistair zal nu nooit meer een kickbokswedstrijd kunnen winnen van Hari.

    En ja, ik schat Saki veel hoger in als Alistair. Een fitte Gokhan Saki zal Alistair zwaar vernederen in een kickbokswedstrijd.

    Ik zeg niet dat Saki volledig kansloos is tegen Hari, het blijft een wedstrijd en Hari kan natuurlijk altijd tegen een stoot oplopen. Maar als ik er geld op moet zetten, dan zet ik m'n geld op Hari om de redenen die ik eerder noemde.
    Hallo marokkaan

  24. #49
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    haha, nice!!!

  25. #50
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dit stoken lekker UFC style, ik hou er persoonlijk wel van.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •