MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 10 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 229
  1. #51
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    ---Justinian

    Ontopic blijven svp, volgens mij zitten er in de boodschap van Kemal geen woorden Frans.

    ---/Justinian
    --- Justinian

    Ook hier zat geen woord Frans bij. Infraction en een ban voor een week.

    ---/Justinian
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    alsof Badr merendeel van zijn partijen gediskwalificeerd is
    volgens mij heeft hij de GG jongens reglementair het canvas laten zien.
    Schilts, Karaev,zimmerman, Overeem (toen nog GG)
    Waarom elke keer op de negatieve kanten van tegenstanders naar boven halen.
    Ik dacht dat jij dol was op trashtalk?

  3. #53
    Join Date
    May 2010
    Location
    Full Mount
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Jongens laten we lekker ontopic blijven, we weten allemaal dat Alistair de beste is op MMA en K1 gebied.. voor de rest moet iedereen maar uitvechten wie de nummer 2 is..

    Ontopic: WAR SAKI!!!!

  4. #54
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Tegen een fitte en gefocuste Hari bedoel ik. Jij en ik weten allebei dat Hari toen niet echt gefocust was door dat akkefietje met Bonjasky, en dat Hari op dat moment Alistair onderschatte omdat hij dacht dat het maar een MMA vechter was. Dat zal 'm echt geen 2e keer overkomen. Alistair zal nu nooit meer een kickbokswedstrijd kunnen winnen van Hari.

    En ja, ik schat Saki veel hoger in als Alistair. Een fitte Gokhan Saki zal Alistair zwaar vernederen in een kickbokswedstrijd.

    Ik zeg niet dat Saki volledig kansloos is tegen Hari, het blijft een wedstrijd en Hari kan natuurlijk altijd tegen een stoot oplopen. Maar als ik er geld op moet zetten, dan zet ik m'n geld op Hari om de redenen die ik eerder noemde.
    Onzin, styles make fights en ik zie Cees altijd een goede kans hebben tegen Badr Harinck. Ontopic, harde woorden van Saki, wel lekker een beetje extra hype. Ik weet alleen niet of het slim is om dit een beladen wedstrijd te maken.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Weten we 100% of deze partij doorgaat?
    waarom zou deze partij niet doorgaan?

  6. #56
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Wel een heel erg beladen wedstrijd is dit. Misschien meer bij de fans van beiden, dan bij de vechters zelf. Ik hoop niet dat de vlam in de pan slaat.

  7. #57
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gerben Zonderland View Post
    Wel een heel erg beladen wedstrijd is dit. Misschien meer bij de fans van beiden, dan bij de vechters zelf. Ik hoop niet dat de vlam in de pan slaat.
    Ik hoop het wel. Maar dan alleen in de ring.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Gerben Zonderland View Post
    Wel een heel erg beladen wedstrijd is dit. Misschien meer bij de fans van beiden, dan bij de vechters zelf. Ik hoop niet dat de vlam in de pan slaat.
    Nou wat een negatieve verwachtingen. Tuurlijk heb je altijd gekken maar de meeste mensen komen toch gewoon om van de prachtige partijen te genieten en je favotiete vechter aan te moedigen. Mocht die verliezen tja dan heb je in ieder geval nog een hoop andere partijen waar je van kan genieten.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Saki deze fight gewoon wil winnen/beëindigen " No matter what happens " zou toch ook jammer zijn als er een diskwalificatie zou volgen in de eerste ronde......... Of niet ? Iedereen weet dat hierna wordt uitgekeken en dus weten zij dat ook.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat alle spraakmakende partijen die er ooit zijn geweest, ook in het boxen, altijd een bepaalde spanning met zich mee brengt.
    Laten we eerlijk zijn, Leeuwarden kan wel een beetje spanning gebruiken..
    Leeuwarden!! Let's get ready to rumble!!!... Its Showtime! Golden Glory time hihihi.
    3-0 GG - Showtime
    Errol vs Rico Verhoeven
    Robin van Roosmalen vs Murat Direkci
    Saki vs Bard

  11. #61
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    3-0 GG, klinkt als een fantastische avond in mijn oren. Saki wil gewoon laten zien dat hij van Badr gaat winnen vandaar dat hij dit aangeeft. Warrrrrr Sakiiiiii !!!!!

  12. #62
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Hallo marokkaan
    Riep je me?

  13. #63
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Ik denk dat alle spraakmakende partijen die er ooit zijn geweest, ook in het boxen, altijd een bepaalde spanning met zich mee brengt.
    Laten we eerlijk zijn, Leeuwarden kan wel een beetje spanning gebruiken..
    Leeuwarden!! Let's get ready to rumble!!!... Its Showtime! Golden Glory time hihihi.
    3-0 GG - Showtime
    Errol vs Rico Verhoeven
    Robin van Roosmalen vs Murat Direkci
    Saki vs Bard

    x2

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Als iedereen van GG wint wordt het groot feest op de terugweg in de bus

  15. #65
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    :
    Quote Originally Posted by micha View Post
    Als iedereen van GG wint wordt het groot feest op de terugweg in de bus


    .... Dat wordt dus feest !

  16. #66
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Zodra het over buitenlanders Nederlanders, allochtonen vechters gaat of hoe je ze ook wilt noemen, krijgt je discussies van 5 tot 8 pagina's.
    Niet altijd het negatieve van een vechter naar boven halen, is nergens voor nodig, toch?
    Tenzij je iemand wilt kwetsen.
    Het zou veel leuker zijn om een keertje ( bij een goede gym ) te gaan sparren, voel je tenminste hoe het is om flink geraakt te worden, hahaha. Dit bedoelt voor onze "computerhelden"
    Ene wie de schoen past ***** trekt hem aan.
    Last edited by K-1sunstarr; 11-01-2012 at 21:35.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  17. #67
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Het wordt niet gezegd idd,maar in het filmpje zie je een overtreding aan het eind Saki veert overeind en begint te stoten=gewoon een verwijzing beetje fokken idd maar tamelijk onschuldig beetje sfeertje maken.
    Wordt vast een leuke pot.

    Osu
    kom er ook wel om lachen, toffe move ook.
    =

  18. #68
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Zodra het over buitenlanders Nederlanders, allochtonen vechters gaat of hoe je ze ook wilt noemen, krijgt je discussies van 5 tot 8 pagina's.
    Niet altijd het negatieve van een vechter naar boven halen, is nergens voor nodig, toch?
    Tenzij je iemand wilt kwetsen.
    Het zou veel leuker zijn om een keertje ( bij een goede gym ) te gaan sparren, voel je tenminste hoe het is om flink geraakt
    te worden, hahaha. Dit bedoelt voor onze "computerhelden"
    Ene wie de schoen past ***** trekt hem aan.


    Helaas ..... Past niet! Wil ook niemand kwetsen , wil gewoon een superavond de 28ste....... En ga voor Saki.

  19. #69
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Als de kaarten vanaf 125 euro zijn krijg je weinig tot geen randdebielen in de zaal...alleen maar liefhebbers! Dus verwacht niet dat het uit de hand zou lopen tussen fans! Laten we hopen op een partij van bijna 3 volledige rondes waarbij Badr net voor tijd op KO wint, anders verlies ik met Unibet...

  20. #70
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Als de kaarten vanaf 125 euro zijn krijg je weinig tot geen randdebielen in de zaal...alleen maar liefhebbers! Dus verwacht niet dat het uit de hand zou lopen tussen fans! Laten we hopen op een partij van bijna 3 volledige rondes waarbij Badr net voor tijd op KO wint, anders verlies ik met Unibet...
    je bent de vip vergeten?

  21. #71
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Als de kaarten vanaf 125 euro zijn krijg je weinig tot geen randdebielen in de zaal...alleen maar liefhebbers! Dus verwacht niet dat het uit de hand zou lopen tussen fans! Laten we hopen op een partij van bijna 3 volledige rondes waarbij Badr net voor tijd op KO wint, anders verlies ik met Unibet...
    net of er geen dubielen zijn die 125 neer tikken voor een kaart,wat denk je als er een discwalificatie komt door wat dan ook....dan word het chaos daar Badr heeft heel wat mensen bij zich,en voor Saki komen er ook heel wat mensen en als dat met elkaar aan de haal gaat,krijgen we 3de wereld oorlog...nee ik hoop voor een sportieve partij en ga daar wel van uit.

  22. #72
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Al zouden de kaarten 125 euro kosten, zou de randdebielen niet tegen houden vrees ik, hahaha.
    Maar jongens ik heb er zin in. De helemaal kickboks wereld zullen naar deze partij kijken, Saki ziet erg gebrand uit.
    Denk dat Saki Badr KO slaat. Altijd de underdog. Zelf onze Manhoef kon Saki niet stoppen.
    Het wordt een sloop partij.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  23. #73
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    je bent de vip vergeten?
    precies daar zit ook voor 50 jaar tbs en 300 jaar bajes

  24. #74
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Denk dat Saki Badr KO slaat. Altijd de underdog. Zelf onze Manhoef kon Saki niet stoppen.
    Je wilt de 1.70 mtr lange Manhoef toch niet gaan vergelijken met de bijna 2.00 mtr lange Hari

  25. #75
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ligt het nou aan mij of is Saki behoorlijk aangekomen sinds de laatste tijd? het ziet eruit alsof hij veel meer massa heeft kan iemand dit bevestigen die hem kent.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •