MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 10 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 229
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=v-OsI...layer_embedded








    meer dan 25000 keer bekeken!!

    Vandaag de openbare training van Badr dat zal ook wel storm lopen. Deze partij leeft echt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    zie ik het nou goed:
    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...ning-BADR-HARI

    is Badr lichter qua gewicht en is Saki nou aan het up bulken??

    Wat is overigens het overeengekomen gewicht???
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  3. #103
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Saki zit goed in zijn vel, lekker hoor, dit word oorlog.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  5. #105
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Saki for the winn.......!!

  6. #106
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    5pagina's zo te zien, maar als je alle WAR die WAR dat of die voor the winn en bla bla eruit haalt blijft er niet veel over. Saki heeft een sympathieke aanhang, dat moet gezegd worden maar ik denk dat veel mensen hier teleurgesteld gaan zijn ik ben zowel geen saki of hari fan maar volgens mij moet Badr Hari dit gewoon makkelijk kunnen winnen als die gewoon een shape is(is volgens mij alweer een tijdje geleden dat die heeft gevochten). De reden hiervoor is eigenlijk heel simpel, ik ben totaal niet onder de indruk van Saki, de enige overwinningen die mij aanspreken van hem zijn Kareav,Manhoef,Spong en Ghita en Guidon. en dat zijn 5 mooie namen die hij heeft verslagen maar daar is dan alles mee gezegd. Badr Hari daarintegen hoort wat mij betreft tot de 3 beste samen met Overeem en Schilt en als je kijkt naar wat hij allemaal heeft verslagen dan stelt Saki weinig tot niets voor en het feit dat als je kijken naar die 5 Saki versloeg er maar een KO ging, de rest was op punten en met name tegen Ghita vond ik een merkwaardige beslissing na 3 rondes!i
    Last edited by MMAProfessor; 14-01-2012 at 19:36.

  7. #107
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    http://www.youtube.com/watch?v=v-OsI...layer_embedded




    25000 keer ja? Binnen hoeveel dagen ? That's big , damn......



    meer dan 25000 keer bekeken!!

    Vandaag de openbare training van Badr dat zal ook wel storm lopen. Deze partij leeft echt!

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  9. #109
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #110
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Badr gaat echt niet verliezen,normaal gaat ie 100 procent voor een gevecht,nu 101 want dit is zijn laatste partij en die gaat ie echt niet afsluiten met verlies partij dat geloof ik nooit....ik zet al me geld op Badr met me volle vertrouwen,Respect voor saki maar hij gaat het niet redden.

  11. #111
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=MMAProfessor;1117630]5pagina's zo te zien, maar als je alle WAR die WAR dat of die voor the winn en bla bla eruit haalt blijft er niet veel over. Saki heeft een sympathieke aanhang, dat moet gezegd worden maar ik denk dat veel mensen hier teleurgesteld gaan zijn ik ben zowel geen saki of hari fan maar volgens mij moet Badr Hari dit gewoon makkelijk kunnen winnen als die gewoon een shape is(is volgens mij alweer een tijdje geleden dat die heeft gevochten). De reden hiervoor is eigenlijk heel simpel, ik ben totaal niet onder de indruk van Saki, de enige overwinningen die mij aanspreken van hem zijn Kareav,Manhoef,Spong en Ghita en Guidon. en dat zijn 5 mooie namen die hij heeft verslagen maar daar is dan alles mee gezegd. Badr Hari daarintegen hoort wat mij betreft tot de 3 beste samen met Overeem en Schilt en als je kijkt naar wat hij allemaal heeft verslagen dan stelt Saki weinig tot niets voor en het feit dat als je kijken naar die 5 Saki versloeg er maar een KO ging, de rest was op punten en met name tegen Ghita vond ik een merkwaardige beslissing na 3 rondes!i[/QUOTE




    Dat was ..... Van alle overwinningen of verlies partijen leer je alleen maar meer van. Met de nodige training en Saki's motivatie voor deze avond gaat deze avond zeker goed komen voor Saki........it's warrrrr

  12. #112
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Badr gaat echt niet verliezen,normaal gaat ie 100 procent voor een gevecht,nu 101 want dit is zijn laatste partij en die gaat ie echt niet afsluiten met verlies partij dat geloof ik nooit....ik zet al me geld op Badr met me volle vertrouwen,Respect voor saki maar hij gaat het niet redden.

    Saki gaat sowieso voor de 200 procentjes,

  13. #113
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Saki gaat sowieso voor de 200 procentjes,
    dat geloof ik best dat saki voor de 200 procent gaat,ook saki wil dit winnen maar vrees het ergste voor saki.

  14. #114
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    dat gezwam over de startlijst van Hari....rot toch op man.....de k.o.'s van een aantal jaar geleden behoren tot het verleden...

    het gaat om de 28e mensen....dan moet hij er staan...niet natrappen...geen onsportieve acties....gewoon knokken en over Saki heen walsen zoals hem dat door de meesten geacht wordt te doen...IK zie het alleen niet gebeuren...

    het zou lachen zijn als Saki iets provocerends zou doen....een t-shirt met een foto van Remy en Allistair erop ofzo....dat mentale aspect zou ik uitbuiten...

  15. #115
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    dat gezwam over de startlijst van Hari....rot toch op man.....de k.o.'s van een aantal jaar geleden behoren tot het verleden...

    het gaat om de 28e mensen....dan moet hij er staan...niet natrappen...geen onsportieve acties....gewoon knokken en over Saki heen walsen zoals hem dat door de meesten geacht wordt te doen...IK zie het alleen niet gebeuren...

    het zou lachen zijn als Saki iets provocerends zou doen....een t-shirt met een foto van Remy en Allistair erop ofzo....dat mentale aspect zou ik uitbuiten...
    ik vond de MMA training wel leuk

  16. #116
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    dat geloof ik best dat saki voor de 200 procent gaat,ook saki wil dit winnen maar vrees het ergste voor saki.

    Klopt klopt... Maar Badr denkt al dat hij de beste is en Saki wil de beste worden..... Wie heeft dan deze avond de meeste motivatie ?

  17. #117
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Klopt klopt... Maar Badr denkt al dat hij de beste is en Saki wil de beste worden..... Wie heeft dan deze avond de meeste motivatie ?
    dat het een harde partij gaat worden dat is zeker,moge de beste winnen.

  18. #118
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    dat gezwam over de startlijst van Hari....rot toch op man.....de k.o.'s van een aantal jaar geleden behoren tot het verleden...

    het gaat om de 28e mensen....dan moet hij er staan...niet natrappen...geen onsportieve acties....gewoon knokken en over Saki heen walsen zoals hem dat door de meesten geacht wordt te doen...IK zie het alleen niet gebeuren...

    het zou lachen zijn als Saki iets provocerends zou doen....een t-shirt met een foto van Remy en Allistair erop ofzo....dat mentale aspect zou ik uitbuiten...
    wat voor nut heeft het dan om uberhaupt over deze match te praten als resultaten in het verleden niet meetellen? als de verleden resultaten niet meetellen dan is het 50/50, als Overeem morgen een MMA partij draait tegen pat barry is het dus ook 50/50 want ja die resultaten van hem behoren tot het verleden

  19. #119
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    dat het een harde partij gaat worden dat is zeker,moge de beste winnen.

    Idd waar....

  20. #120
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    wat voor nut heeft het dan om uberhaupt over deze match te praten als resultaten in het verleden niet meetellen? als de verleden resultaten niet meetellen dan is het 50/50, als Overeem morgen een MMA partij draait tegen pat barry is het dus ook 50/50 want ja die resultaten van hem behoren tot het verleden
    X2 Haha inderdaad. Dan hebben wij zelfs nog een 50/50 kans .

  21. #121
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    wat voor nut heeft het dan om uberhaupt over deze match te praten als resultaten in het verleden niet meetellen? als de verleden resultaten niet meetellen dan is het 50/50, als Overeem morgen een MMA partij draait tegen pat barry is het dus ook 50/50 want ja die resultaten van hem behoren tot het verleden
    Ik ben van mening dat het eigenlijk voor beide vechters weinig zin heeft om hun laatste partijen erbij te halen...
    Daarbij komt dat sinds K1 op zijn gat ligt, deze gasten veels te weinig vechten tegenwoordig en het tijdsbestek tussen gevechten behoorlijk groot is. Dat maakt het gewoon heel moeilijk om op basis van k.o.'s van 2 jr geleden te roepen dat hij Saki wel even pakt.

    Op basis van het gevecht met Tony begin 2011 zou je al helemaal niet zeggen dat dat laatste het geval is

  22. #122
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Ik ben van mening dat het eigenlijk voor beide vechters weinig zin heeft om hun laatste partijen erbij te halen...
    Daarbij komt dat sinds K1 op zijn gat ligt, deze gasten veels te weinig vechten tegenwoordig en het tijdsbestek tussen gevechten behoorlijk groot is. Dat maakt het gewoon heel moeilijk om op basis van k.o.'s van 2 jr geleden te roepen dat hij Saki wel even pakt.

    Op basis van het gevecht met Tony begin 2011 zou je al helemaal niet zeggen dat dat laatste het geval is

    daar heb je een punt! gewoon in de toekomst kijken ..... Dus.

  23. #123
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Klopt klopt... Maar Badr denkt al dat hij de beste is en Saki wil de beste worden..... Wie heeft dan deze avond de meeste motivatie ?

    Saki heeft sowieso meer motivatie op deze avond, en dat zal alleen maar goed uitpakken voor hem.

  24. #124
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Warrrrrrr saki! ( was nog niet gezegd op deze topic, toch ??) haha

  25. #125
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    overigens makkelijk praten van saki, want als je in de finale staat en er staat 4ton op het spel dan weet ik heel zeker dat saki een DQ wel zou accepteren overigens geheel terecht!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •