MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 10 FirstFirst ... 2345678910 LastLast
Results 126 to 150 of 229
  1. #126
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    Saki heeft sowieso meer motivatie op deze avond, en dat zal alleen maar goed uitpakken voor hem.
    ja idd, want Badr heeft zoiets van laat ik me afscheidspartij niet serieus nemen...

    Je kraamt weer een hoop knoop-in-je-zakdoek-gehalte uit...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    ja idd, want Badr heeft zoiets van laat ik me afscheidspartij niet serieus nemen...

    Je kraamt weer een hoop knoop-in-je-zakdoek-gehalte uit...
    Dat het zijn afscheidspartij is, neem ik met een korreltje zout.....de kans bestaat namelijk dat hij van een koude kermis thuiskomt, er is al heel veel over gezegd, maar boksen en kickboksen is iets totaal anders...

    men denkt dat hij een Mike Tyson of Ali is....niks is minder waar...iedereen die ook maar een klein beetje verstand van boksen heeft, moet toegeven dat hij nog een lange weg te gaan heeft...

    tuurlijk kan hij een nieuwe ster in het zwaargewicht boksen worden...het kan.....maar is zeker niet gegarandeerd..

    een pauze ivm een switch naar een andere discipline vind ik beter op zijn plaats, want als het niet volgens plan gaat, is ie zo weer terug in het kickboksen

  3. #128
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    ja idd, want Badr heeft zoiets van laat ik me afscheidspartij niet serieus nemen...

    Je kraamt weer een hoop knoop-in-je-zakdoek-gehalte uit...

    Is een antwoordt op S-vens vraag over wie meer motivatie heeft . Voordat je reaktie geeft lees dan even de vraag goed! Bedankt.

  4. #129
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk niet dat men denkt dat ie een Tyson of een Ali is, tis ook een stukje marketing. Tuurlijk is het een hele andere manier van vechten alleen iemand met een goede basis en de wilskracht die hij heeft pakt het wel snel op denk ik. En mocht ie het niet redden in het profboksen, dan is het een logische stap om weer terug te keren in het kickboksen. Al met al denk ik dat hij het daar wel kan redden, misschien niet als nieuwe Tyson, maar de wilskracht en discipline om ervoor te trainen en het dan iedereen lastig te maken is er zeker! En na verloop van tijd zou hij ook wel tegen de grotere jongens overwinningen kunnen boeken!

    @ Varitas
    Prima!

  5. #130
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Kickboxen=een heel ander spelletje dan kickboxen dus dat wordt meer afleren dan aanleren=moeilijker en lastiger dan aanleren en kost veel heel veel tijd
    De amerikanen zijn dit van kindsbeen aan al mee opgegroeid net als met het college worstelen lopen wij in NL ook mee achter
    dus even die inhaalslag maken is helemaal niet zo makkelijk ik geloof er niet in persoonlijk heeft meer met geld en wishfull thinking te maken

  6. #131
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Van kickboxen naar boxen vergt veel discipline en is uiteraard een hele uitdaging voor één ieder.........echter de grootste uitdaging moet nog komen voor Badr ,welk op de 28ste plaats vind . Saki heeft veel discipline en zijn uitdaging zal deze avond positief uitkomen....

  7. #132
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Kickboxen=een heel ander spelletje dan kickboxen dus dat wordt meer afleren dan aanleren=moeilijker en lastiger dan aanleren en kost veel heel veel tijd
    De amerikanen zijn dit van kindsbeen aan al mee opgegroeid net als met het college worstelen lopen wij in NL ook mee achter
    dus even die inhaalslag maken is helemaal niet zo makkelijk ik geloof er niet in persoonlijk heeft meer met geld en wishfull thinking te maken
    wat is er anders aan dan

  8. #133
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Hoop Saki, maar ben toch bang dat die Hari weer wint

  9. #134
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    ja idd, want Badr heeft zoiets van laat ik me afscheidspartij niet serieus nemen...

    Je kraamt weer een hoop knoop-in-je-zakdoek-gehalte uit...

    Nice
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  10. #135
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    X 2

  11. #136
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Kickboxen=een heel ander spelletje dan kickboxen dus dat wordt meer afleren dan aanleren=moeilijker en lastiger dan aanleren en kost veel heel veel tijd
    De amerikanen zijn dit van kindsbeen aan al mee opgegroeid net als met het college worstelen lopen wij in NL ook mee achter
    dus even die inhaalslag maken is helemaal niet zo makkelijk ik geloof er niet in persoonlijk heeft meer met geld en wishfull thinking te maken
    Kickboxen= niet een heel ander spelletje dan kickboxen ;-)....

  12. #137
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DonLino007 View Post
    Kickboxen= niet een heel ander spelletje dan kickboxen ;-)....
    Was alleen maar om te kijken of jullie op liepen te letten................................. ;-)

  13. #138
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    op liepen te letten................................. ;-)
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #139
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Mooie woorden Saki!

  15. #140
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat de sport gewoon sport moet blijven. iedere x het gezeik van Badr dit, Badr dat.
    of Saki dit, Saki dat. Beide heren kunnen hard knokken, dat hebben ze in het verleden beide laten zien.
    Vind dat de gevechte (vooral binnen het kickboksen) zo erg worden opgeblazen.

  16. #141
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=PS;1118361]Hoop Saki, maar ben toch bang dat die Hari weer wint[/QUOTE


    Hoeft niet bang te zijn PS........Saki zal deze avond voor 200 procent gaan en zijn fans niet teleurstellen,

  17. #142
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SuzukiGsxr View Post
    Ik vind dat de sport gewoon sport moet blijven. iedere x het gezeik van Badr dit, Badr dat.
    of Saki dit, Saki dat. Beide heren kunnen hard knokken, dat hebben ze in het verleden beide laten zien.
    Vind dat de gevechte (vooral binnen het kickboksen) zo erg worden opgeblazen.

    C'est la vie.......

  18. #143
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Saki gaat altijd voor de winst,
    Saki wint op K.O.

    Denk niet dat we de oude Badr zullen zien, maar als het de oude Badr is (lekker fel en agressief)
    Dan zou het mogelijk zijn dat we een goeie harde partij krijgen te zien!!

  19. #144
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SuzukiGsxr View Post
    Saki gaat altijd voor de winst,
    Saki wint op K.O.

    Denk niet dat we de oude Badr zullen zien, maar als het de oude Badr is (lekker fel en agressief)
    Dan zou het mogelijk zijn dat we een goeie harde partij krijgen te zien!!

    Wordt idd een harde partij.... Kan niet anders....

  20. #145
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Warrrr sakiiiii !!!!! Hij moet/gaat gewoon winnen deze avond.

  21. #146
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Dit wordt nu al de partij van 2012 dat is in ieder geval al zeker ........ 9 days to go! War Saki!

  22. #147
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    De partij voor 2012 is Overeem 4 the UFC TITLE en nix anders

  23. #148
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    43
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    De partij voor 2012 is Overeem 4 the UFC TITLE en nix anders
    Voor jou misschien voor mij is het Badr hari vs Gohkan Saki! kan niet wachten!

  24. #149
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Saki krijgt gewoon klappen! Leuke vechter maar hij hoort niet bij de allerbeste! Daar is hij te klein voor!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  25. #150
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Tyson was ook klein en sloeg alleen maar mensen die kop groter goed KO!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •