MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 10 FirstFirst ... 345678910 LastLast
Results 151 to 175 of 229
  1. #151
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    We zullen zien......
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  2. #152
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Saki krijgt gewoon klappen! Leuke vechter maar hij hoort niet bij de allerbeste! Daar is hij te klein voor!
    Denk dat je nog voor een verassing kan komen te staan. Gewaagde uitspraak...

    Laten we wel wezen, K1 semi-final Saki vs Alistair: als Alistair z'n denking niet goed was, lag het hoofd nog in Japan na de draaitrap van Saki. Daar zat ontzettend veel kracht achter zoals je zag.

    Badr staat hoger aangeschreven, daar ben ik het met je eens. Maar naast het feit dat Saki 1. sneller is 2. meer en beter techniek bezit, denk ik dat zijn wilskracht en motivatie om van Badr te winnen groter is dan dat Badr hem zou willen winnen. (dit zeg ik op basis van "als Badr wordt over-ruled of z'n gameplan pakt niet uit, krijgt z'n emotionele toestand de overhand). Willen winnen telt dan wel mee, maar de manier waarop is in twee grote belangrijke wedstrijden fout gegaan, daarnaast gaf hij in een exclusief documentaire interview zelf toe, "ik kan nooit beloven dat ik dit nooit meer zal doen".

    Wellicht koffie dik kijken, maar dit speelt denk ik in vele hun achterhoofd! Zelf bij Saki gezien z'n uitspraak.

    Maar goed, ik wijk af van de topic. Mogen de beste winnen, het is aan beide meer dan gegund en om eerlijk te zijn, ik geef het echt 50/50 als ik alles op een weegschaal zou plaatsen.


    Collina

  3. #153
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    De partij kan beide kanten uitgaan.
    ik hoop gewoon op een mooie harde partij.

    beide hebben een k.o in huis.
    we zullen het wel zien

  4. #154
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Kickboxpartij van het jaar, maar DE partij van het jaar wordt Overeem 4 the UFC TITLE!!!!!

  5. #155
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Saki is de turkse IRON MIKE TYSON! Die combo's gaat Badr echt niet trekken! Ik ken geen 1 vechter op deze aarde die op 105 kg zo explosief en snel is met zijn combinaties. We zullen het zeker zien, als hij na ga trappen dan is er werkelijk een oorlog in de WTC en geloof me dat Badr zijn carriere kan vergeten! Saki is geen Bonjansky of Hesdy.. en dat weet Badr dondersgoed! Hij moet als een man vechten en niet als een pussy!

  6. #156
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    43
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Saki is de turkse IRON MIKE TYSON! Die combo's gaat Badr echt niet trekken! Ik ken geen 1 vechter op deze aarde die op 105 kg zo explosief en snel is met zijn combinaties. We zullen het zeker zien, als hij na ga trappen dan is er werkelijk een oorlog in de WTC en geloof me dat Badr zijn carriere kan vergeten! Saki is geen Bonjansky of Hesdy.. en dat weet Badr dondersgoed! Hij moet als een man vechten en niet als een pussy!
    Gokhan?

  7. #157
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Tyson was ook klein en sloeg alleen maar mensen die kop groter goed KO!
    whahahahahah je gaat me toch niet vertellen dat je saki met Tyson gaat vergelijken he.

  8. #158
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Tuurlijk heb je ook maar 1 Tyson. Maar ik zeg ook de turkse Tyson, whatever ik vind Saki gewoon beter dan die Badr. Nee badr is M. Ali en Tyson die wordt ook zomaar vergeleken met de legends. Nee dat is wel zo natuurlijk? Badr gaat gesloopt worden, kan die weer zielig praten over zijn hand die gebroken was.

  9. #159
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Tuurlijk heb je ook maar 1 Tyson. Maar ik zeg ook de turkse Tyson, whatever ik vind Saki gewoon beter dan die Badr. Nee badr is M. Ali en Tyson die wordt ook zomaar vergeleken met de legends. Nee dat is wel zo natuurlijk? Badr gaat gesloopt worden, kan die weer zielig praten over zijn hand die gebroken was.
    saki gaat neer 1e ronde.
    kom op nou , saki moeite met kyatoro, moeite met veteraan earts.
    en dan gaat hij badr slopen. droom lekker verder.

  10. #160
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Wat praat jij? Saki heeft verloren van Kyatoro omdat hij 4 ronde moest knallen tegen Spong en Kyatoro had maar 1 ronde gevochten tegen Manhoef. Laat Kyatoro nu komen tegen Saki, dan zal die gemarteld worden! Peter Aerts woog tegen Saki 106-108 kg? Saki woog 93 kg, hij had niet de power om van Peter te kunnen winnen. Het zegt al genoeg dat je 0 verstand van kickboksen heb. Ik hoop dat je volgende week ook zo gaat piepen als Saki heeft gewonnen. Dan moetje ook komem praten op mixfight.

  11. #161
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Wat praat jij? Saki heeft verloren van Kyatoro omdat hij 4 ronde moest knallen tegen Spong en Kyatoro had maar 1 ronde gevochten tegen Manhoef. Laat Kyatoro nu komen tegen Saki, dan zal die gemarteld worden! Peter Aerts woog tegen Saki 106-108 kg? Saki woog 93 kg, hij had niet de power om van Peter te kunnen winnen. Het zegt al genoeg dat je 0 verstand van kickboksen heb. Ik hoop dat je volgende week ook zo gaat piepen als Saki heeft gewonnen. Dan moetje ook komem praten op mixfight.
    oke expert, zie je volgende week zondag op MF.
    hoeveel geld ga je eigenlijk zetten op saki aangezien je een great gambler bent?

  12. #162
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Tuurlijk heb je ook maar 1 Tyson. Maar ik zeg ook de turkse Tyson, whatever ik vind Saki gewoon beter dan die Badr. Nee badr is M. Ali en Tyson die wordt ook zomaar vergeleken met de legends. Nee dat is wel zo natuurlijk? Badr gaat gesloopt worden, kan die weer zielig praten over zijn hand die gebroken was.
    denk dat je eer naast zit,maar we zullen zien,er kan van alles gebeuren....maar realistisch gezien kan Badr niet verliezen van saki....en gesloopt worden dat nooit.

  13. #163
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb zeker mijn geld in gezet op Saki. Hoe wil Badr winnen van Saki? Die paar jabs en een rechtse? Badr moet echt oorlog gaan voeren om van Saki te kunnen winnen. Om oorlog te kunnen voeren moet Badr genoeg conditie hebben. Dat heeft deze beste man niet. Dus de kans is groter dat Saki hem KO slaat. We gaan het zien, maar als je beetje kennis heb en kickboksen volgt zegt de houding van Saki genoeg over zaterdag. Zie laatste interview via youtube.

  14. #164
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Ik heb zeker mijn geld in gezet op Saki. Hoe wil Badr winnen van Saki? Die paar jabs en een rechtse? Badr moet echt oorlog gaan voeren om van Saki te kunnen winnen. Om oorlog te kunnen voeren moet Badr genoeg conditie hebben. Dat heeft deze beste man niet. Dus de kans is groter dat Saki hem KO slaat. We gaan het zien, maar als je beetje kennis heb en kickboksen volgt zegt de houding van Saki genoeg over zaterdag. Zie laatste interview via youtube.
    je bedoelt dat het een jab maaltijd wordt voor saki.zijn vriendje zimmerman zal hem vast wel het een en ander uitleggen hoe hij die jabs moet eten. en hoe hij neer moet gaan met die rechtste van hari.
    oorlog van 2 min zeker.schilt, overeem , karaev kennen dat soort oorlogen van badr wel.


  15. #165
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Denk dat je nog voor een verassing kan komen te staan. Gewaagde uitspraak...

    Laten we wel wezen, K1 semi-final Saki vs Alistair: als Alistair z'n denking niet goed was, lag het hoofd nog in Japan na de draaitrap van Saki. Daar zat ontzettend veel kracht achter zoals je zag.

    Badr staat hoger aangeschreven, daar ben ik het met je eens. Maar naast het feit dat Saki 1. sneller is 2. meer en beter techniek bezit, denk ik dat zijn wilskracht en motivatie om van Badr te winnen groter is dan dat Badr hem zou willen winnen. (dit zeg ik op basis van "als Badr wordt over-ruled of z'n gameplan pakt niet uit, krijgt z'n emotionele toestand de overhand). Willen winnen telt dan wel mee, maar de manier waarop is in twee grote belangrijke wedstrijden fout gegaan, daarnaast gaf hij in een exclusief documentaire interview zelf toe, "ik kan nooit beloven dat ik dit nooit meer zal doen".

    Wellicht koffie dik kijken, maar dit speelt denk ik in vele hun achterhoofd! Zelf bij Saki gezien z'n uitspraak.

    Maar goed, ik wijk af van de topic. Mogen de beste winnen, het is aan beide meer dan gegund en om eerlijk te zijn, ik geef het echt 50/50 als ik alles op een weegschaal zou plaatsen.


    Collina
    Ik weet ook niet hoe het gaat lopen. Ik vind het alleen een beetje overdreven dat ze Saki nu bijna de beste HW van de wereld noemen. Van welke wereld topper heeft hij gewonnen! Ik ben een Remy fan,altijd geweest! Dus mij maakt het niet uit wie er wint. Als ik objectief kijk ,komt Saki te kort! Ik gun hem wel net zoveel de overwinning als Badr! Ik hoop op een knalpartij!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  16. #166
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Ik heb zeker mijn geld in gezet op Saki. Hoe wil Badr winnen van Saki? Die paar jabs en een rechtse? Badr moet echt oorlog gaan voeren om van Saki te kunnen winnen. Om oorlog te kunnen voeren moet Badr genoeg conditie hebben. Dat heeft deze beste man niet. Dus de kans is groter dat Saki hem KO slaat. We gaan het zien, maar als je beetje kennis heb en kickboksen volgt zegt de houding van Saki genoeg over zaterdag. Zie laatste interview via youtube.
    neem maar aan dat Badr zwaar oorlog gaat maken,Badr mag niet verliezen het is zijn laatste partij.

  17. #167
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Prachtig al die stemmingmakerij tizzzzzzzzzzzz te bidden dat het publiek zich correct blijft gedragen ongeacht de uitslag!!!
    Kijk bij het voetbal mogen ze zich al 40 jaar misdragen in onze sport is het een schande als het publiek zich misdraagt.
    Onze mooie vechtsporten liggen onder een vergrootglas,dus gedonder kunnen we in het publiek niet gebruiken.
    En als ik al lees hoe hoog hier soms al de emoties oplopen tja dan vrees je bijna het ergste??
    HOU HET SPORTIEF EN GEZELLIG A U B !!!!!!

    Osu

  18. #168
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Ik weet ook niet hoe het gaat lopen. Ik vind het alleen een beetje overdreven dat ze Saki nu bijna de beste HW van de wereld noemen. Van welke wereld topper heeft hij gewonnen! Ik ben een Remy fan,altijd geweest! Dus mij maakt het niet uit wie er wint. Als ik objectief kijk ,komt Saki te kort! Ik gun hem wel net zoveel de overwinning als Badr! Ik hoop op een knalpartij!

    Overigens vind ik HW tegenwoordig circa 115kg. (men die ervaring hebben in full contact weet dat 10 kilo een aanzienlijk verschil kan zijn)

    Wellicht komt er in de toekomst (mocht K1 alles op de op orde hebben) een soort tussen gewicht. Dat lijkt me wel zo fair.

    Even ter illustratie
    Giganten: Sem, Badr, Alistair
    Sub: Saki, Tyrone, Melvin

  19. #169
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Saki komt helemaal niks tekort en ik herriner jullie er nog aan dat hij deze keer zwaarder is dan normaal natuurlijk dat veel mensen Badr hoger inschatten maar dan nog.
    De beste gaat winnen

  20. #170
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    ik hoop zo dat er geen massale vechtpartij komt, want dan is de toekomst voor het kickboksen over!
    wat een gelul zeg.

  21. #171
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Overigens vind ik HW tegenwoordig circa 115kg. (men die ervaring hebben in full contact weet dat 10 kilo een aanzienlijk verschil kan zijn)

    Wellicht komt er in de toekomst (mocht K1 alles op de op orde hebben) een soort tussen gewicht. Dat lijkt me wel zo fair.

    Even ter illustratie
    Giganten: Sem, Badr, Alistair
    Sub: Saki, Tyrone, Melvin
    Dat zou niet verkeerd zijn. Het verschil is nu jammer genoeg af en toe te groot! Dan kun je nog zo goed zijn......
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  22. #172
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Dat zou niet verkeerd zijn. Het verschil is nu jammer genoeg af en toe te groot! Dan kun je nog zo goed zijn......
    Klopt denk maar aan Sapp vs Hoost gewicht = niet alles maar wel zeer belangrijk blijkbaar (helaas)

  23. #173
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Klopt denk maar aan Sapp vs Hoost gewicht = niet alles maar wel zeer belangrijk blijkbaar (helaas)
    Joop kasteel vs Paul cahoon daar was het verschil in gewicht vele malen groter dan die tien kilo die Badr extra heeft

  24. #174
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Joop kasteel vs Paul cahoon daar was het verschil in gewicht vele malen groter dan die tien kilo die Badr extra heeft
    Een mooi voorbeeld is ook Melvin Manhoef die het met zijn gewicht opneemt tegen zwaardere tegenstanders.

  25. #175
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Michael Mc Donald
    Andy Hug
    Thai kan even niet op z'n naam komen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •