MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    www.fight.nl
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default [Video] Compilatie openbare training Badr Hari

    Vandaag hield Badr Hari een openbare training in Mike's Gym en dat ging niet bepaald onopgemerkt voorbij. Massaal toegestroomde fans en media hebben vandaag kunnen zien dat Badr vol in voorbereiding is op zijn partij tegen Gokhan Saki, en Badr zelf liet nog even in woord en daad merken dat er met zijn hand helemaal niets mis is.

    Badr Hari wil iedereen die vandaag de tijd en moeite nam om naar Oostzaan te komen hartelijk bedanken en hij vond deze grote opkomst fantastisch!

    Voor tickets en info over het IT'S SHOWTIME-gala op 28 januari in Leeuwarden, kijk op www.fight.nl

    Alle foto's van de training verschijnen morgen op www.fight.nl en de foto's met de fans zullen morgen op www.facebook.com/itsshowtimefanpage geplaatst worden.

    http://www.youtube.com/watch?v=bM_BAyAzgB4
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Badr oogt heel scherp! Beloofd een knalpartij te gaan worden hoor!!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Hij ziet inderdaad relax en gefocus uit, ik bent benieuwd.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  4. #4
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    ik kreeg bijna medelijden met Mike....leuk om te zien, leuk voor zijn fans dat hij dit doet, respect daarvoor!

    toch vind ik de trainingsarbeid van Saki indrukwekkender om te zien...sorry, ben gewoon eerlijk.

    Mag ik dat zeggen? Jaaaa! dat mag ik zeggen...

  5. #5
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    helemaal mee eens! Wat liet die Badr nou zien? 1 minuut beetje combinatie op de pads en half minuut water drinken? What the fuck is dat? Ik noem dat geen training. Wat ik dan echt niet snap is dat er zoveel mensen zijn die Badr zo goed vinden? Zoveel aandacht verdient Saki meer dan Badr.

  6. #6
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    helemaal mee eens! Wat liet die Badr nou zien? 1 minuut beetje combinatie op de pads en half minuut water drinken? What the fuck is dat? Ik noem dat geen training. Wat ik dan echt niet snap is dat er zoveel mensen zijn die Badr zo goed vinden? Zoveel aandacht verdient Saki meer dan Badr.
    je lult stom man

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    helemaal mee eens! Wat liet die Badr nou zien? 1 minuut beetje combinatie op de pads en half minuut water drinken? What the fuck is dat? Ik noem dat geen training. Wat ik dan echt niet snap is dat er zoveel mensen zijn die Badr zo goed vinden? Zoveel aandacht verdient Saki meer dan Badr.
    Max. 400 x 125

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Er hing een erg goede sfeer, was gezellig! Ik had het niet willen missen. Mike bedankt voor de gastvrijheid!
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •