MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Heeft niemand gezien dat Aldo echt zwaar het hek beet hield bij die eerste takedown... echt hij was anders echt gaan vliegen. Ik zeg niet dat hij anders verloren had.. maar is nog al een verschil.. onder liggen op de grond of blijven staan tegen het hek...
    mooie partijen verder dat zeker !... Ik denk dat als AJ gewoon fit was geweest Vitor nog wel een probleem had gehad.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Wat een freaking show in Brazil.
    Ik heb gister nacht de hele nacht zitten gamen, was het totaal vergeten.

    Ging helemaal uit mijn dak net.

    Super Vitor, super Aldo.

    Publiek de winnaar!!

  3. #28
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Weet iemand waarom Ariel Helwani helemaal geen post-fight interviews meer lijkt te doen? Zowel na UFC 141 alsmede nu staan er helemaal geen interviews meer op mmafighting.com. Is er iets voorgevallen dat ik heb gemist?

  4. #29
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Weet iemand waarom Ariel Helwani helemaal geen post-fight interviews meer lijkt te doen? Zowel na UFC 141 alsmede nu staan er helemaal geen interviews meer op mmafighting.com. Is er iets voorgevallen dat ik heb gemist?
    Die mis ik de laatste tijd ook ja, jammer vant ik vind hem een van de beste interviewers op MMA gebied.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  5. #30
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Weet iemand waarom Ariel Helwani helemaal geen post-fight interviews meer lijkt te doen? Zowel na UFC 141 alsmede nu staan er helemaal geen interviews meer op mmafighting.com. Is er iets voorgevallen dat ik heb gemist?
    Ik volg hem op twitter, hij was in Las Vegas. Volgens mij deed hij iets voor Fuel TV, als ik mij niet vergis een post-fight show.

  6. #31
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Heerlijke show inderdaad.
    Aldo was weer goed bezig. Inderdaad naar lightweight. Alleen niet gelijk tegen Frankie.
    Vitor heeft gelukkig gewonnen maar denk dat zijn vlam wel begint uit te gaan. Hij had bijzonder veel moeite met stoten van Anthony. Oke hij heeft dan ook wel zware stoten. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen tegen Wanderlei.
    Barbosa rules. Mooiste ko die ik in tijden heb gezien. Echte JCVD achtige trap. JCVD zat ook ergens stiekem blij te zijn.
    Palhares is gewoon eng met die leglocks. Wil hem inderdaad tegen de verliezer van Sonnen vs Munoz zien of zo. Anders tegen Bisping en dan mag hij echt rustig een been meer naar huis nemen.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  7. #32
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Palhares is idd echt scary, als hij je in een footlock heeft kan het gewoon heel gemakkelijk einde carriere zijn of tenminste voor een hele lange tijd ernstig geblesseerd.
    Vond het wel weer een hele mooie overwinning van hem zoals hij zijn tegenstander naar de grond sleepte en meteen zijn lock perfect voorbereid tijdens de val.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    UFC 142: Aldo vs. Mendes will be a great fight. See you on Justin.tv, ustream, Greenfeedz.com after this fight

  9. #34
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by lenkani26 View Post
    UFC 142: Aldo vs. Mendes will be a great fight. See you on Justin.tv, ustream, Greenfeedz.com after this fight
    Your fucking fired
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •