MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 62 of 62
  1. #51
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Dat lijkt mij ook.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Je faalt. Hij is wel degelijk K1 kampioen geweest.
    Ja man, die -100 kilo belt, die niemand boeit.

    Waar is zijn overwinning in de Grand prix, waar alleen de allergrootsten hebben gewonnen?

    Die is er niet.

  3. #53
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ja man, die -100 kilo belt, die niemand boeit.

    Waar is zijn overwinning in de Grand prix, waar alleen de allergrootsten hebben gewonnen?

    Die is er niet.
    het nl voetbal elftal staat 2e in de wereldranglijst boven brazilie en italie.
    en dat terwijl ze nooit de wereldbeker hebben gewonnen. een keer een EK titel maar het is de WK titel die telt

  4. #54
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Nederland
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    vind dat hij zoiezo tegen een top 25 vechter moet beginnen kijken hoe t gaat en dan verder

  5. #55
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Laat hem eerst maar hard gaan trainen. Hij heeft voorlopig genoeg werk aan zijn snelheid/explosieviteit en bewegelijkheid wil hij op niveau enigsinds mee kunnen in het boksen.

    Bij het sparren merken ze aan de tegenstanders vanzelf op welk niveau hij kan instappen. Hoop dat ze wel zorgen voor een beetje tegenstand en niet de startlijst op zijn Amerikaans oppoetsen met "opgewarmde lijken" waar hij niets van leert om hem vervolgens te laten verliezen tegen een goede bokser (pr-matig wel de basis voor een goed verhaal bij terugkomst, als je tenminste zoals gebruikelijk de term opgewarmde lijken weglaat).

    Qua promotie maakt het niet uit of hij K1 kampioen is of niet. Kickboksen / K1 is iets wat in America toch erg onbekend is. Ook zijn achtergrond heeft hij niet mee. Er zijn nu eenmaal te weinig Nederlanders en weinig Marokanen in Amerika om een commercieel aantrekkelijke acherban te vormen. Ze zullen er wel iets op (moeten) bedenken.

  6. #56
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Laat hem eerst maar hard gaan trainen. Hij heeft voorlopig genoeg werk aan zijn snelheid/explosieviteit en bewegelijkheid wil hij op niveau enigsinds mee kunnen in het boksen..
    Als er iets is waar Badr niet aan hoeft te werken is het juist snelheid en explosiviteit. Badr heeft een uitmuntende handspeed voor een zwaargewicht. Ik volg het zwaargewicht boksen een klein beetje, nou ik ken niemand die de handspeed van Badr heeft. De Klitschko's om een voorbeeld te noemen, zijn gewoon supertraag in vergelijking met Badr.

    Voor de rest ben ik het met je eens, Badr moet eerst gewoon heel veel trainen en hij moet rustig gebracht worden.

  7. #57
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik het niet mee eens. Het ziet er voor een toeschouwer misschien wel zo uit want als Badr eenmaal slaat beweegt zijn arm wel snel maar hij slaat op kracht, haalt aan en "telegrafeert" zijn stoten enorm.

    (Zelfs) de stoten van de klitschko's zijn voor de tegenstander verassender dan die van Badr.

  8. #58
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Ben ik het niet mee eens. Het ziet er voor een toeschouwer misschien wel zo uit want als Badr eenmaal slaat beweegt zijn arm wel snel maar hij slaat op kracht, haalt aan en "telegrafeert" zijn stoten enorm.

    (Zelfs) de stoten van de klitschko's zijn voor de tegenstander verassender dan die van Badr.
    Ik begrijp wat je bedoelt, je ziet de stoten aankomen bedoel je. Maar dat heeft niets met snelheid te maken, dat is techniek (techniek van stoten). En daar gaat Nazim Richardson aan werken. Nazim is 1 van de allerbeste bokstrainers ter wereld, die zal Badr de kneepjes van het vak wel gaan leren.

    Maar de pure handspeed, die heeft Badr echt wel.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Hij is in goede handen daar. Ik denk ook dat ze hem eerst flink gaan bijschaven in het boksen. Het sparren komt vanzelf en reken maar dat hem langzaam brengen.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Qua promotie maakt het niet uit of hij K1 kampioen is of niet. Kickboksen / K1 is iets wat in America toch erg onbekend is. Ook zijn achtergrond heeft hij niet mee. Er zijn nu eenmaal te weinig Nederlanders en weinig Marokanen in Amerika om een commercieel aantrekkelijke acherban te vormen. Ze zullen er wel iets op (moeten) bedenken.
    Zo mij niks verbazen als ze Badr als "Bad boy muslim" gaan marketen of iets dergelijks. Heel benieuwd hoe Badr het gaat doen. Bij welke bond?
    Btw: Dos Santos is toch ook een redelijke HW boxer ? Wel benieuwd als hij tegen Badr zou boksen
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  11. #61
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    het nl voetbal elftal staat 2e in de wereldranglijst boven brazilie en italie.
    en dat terwijl ze nooit de wereldbeker hebben gewonnen. een keer een EK titel maar het is de WK titel die telt
    Precies en net als Hari hebben ze de kans gehad. Helaas.
    En de ek titel in verhouding tot de wk titel is wat anders dan de k1 grand prix tegenover een lullig titeltje, maar leuk geprobeerd jochie.
    Last edited by smike; 04-02-2012 at 14:55.

  12. #62
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Precies en net als Hari hebben ze de kans gehad. Helaas.
    En de ek titel in verhouding tot de wk titel is wat anders dan de k1 grand prix tegenover een lullig titeltje, maar leuk geprobeerd jochie.

    zo geweldig is de K1 titel nou ook weer niet.
    als je bv naar 2009 kijkt. ali o vecht tegen saki die met een arm vecht en de finale tegen een afgepoeirde earts die niet eens voor zich kan kijken.
    en badr heeft op zijn 26ste 3 keer meegdeaan waavan 2 keer in de finale.
    kan alleen earts over meepraten pikkie

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •