MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 62
  1. #26
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    tja denk rustig beginnen,maar zal me niks verbazen dat ze hem gelijk tegen een topper gooien....en als die dan wint zou helemaal mooi zijn.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Langzaam opbouwen zal dat wel worden. Als het al helemaal gaat gebeuren. Wat ik eerst nog maar eens moet zien.

    Als ze wat media willen winnen moeten ze hem maar tegenover Kimbo zetten. :')

  3. #28
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Idd ik verwacht ook wel een topper anders is het het kijken niet waard.
    Hopelijk geen Kimbo Slice ik bedoel Badr Hari krijgt zoiezo wel genoed media aandacht.
    Ik wil hem wel tegen een echte bokser zien vechten.
    Vind Kimbo meer gewoon een straat vechter moet het boksen ook nog leren.

    Wie volgt het boksen een beetje? Wie zijn de toppers behalve de gebroeders Klitchko.
    Ik weet dat die Engelsman Haye ermee gestopt is.

    Wie heb je nog meer dan?

  4. #29
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    er zijn genoeg vechters vanuit prof catogorie zoals , Robert helenius en dereck chisora enzo maar Badr Hari vecht zijn 1ste gevcht wel in een 4ronde gevecht he mensen en na enkele partijen gaat hij voor 6 ronde's en dan later voor 8 ronde's en dan 10 en dan zoals hij zij mischien binnen 3jaar voor 12 ronde's en da is dan tegen de "TOP-BOXERS" en voor titels

  5. #30
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Helmond
    Posts
    35
    vCash
    105750

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Idd ik verwacht ook wel een topper anders is het het kijken niet waard.
    Hopelijk geen Kimbo Slice ik bedoel Badr Hari krijgt zoiezo wel genoed media aandacht.
    Ik wil hem wel tegen een echte bokser zien vechten.
    Vind Kimbo meer gewoon een straat vechter moet het boksen ook nog leren.

    Wie volgt het boksen een beetje? Wie zijn de toppers behalve de gebroeders Klitchko.
    Ik weet dat die Engelsman Haye ermee gestopt is.

    Wie heb je nog meer dan?
    tegen Tomasz Adamek zou een mooie begin zijn...en badr heeft al een in een interview aangegeven dat ie hem wel kan hebben.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    hij vecht in 12 ronde's , Badr begint bij de beginner en da is bij de 4 ronde's 1st , maar als ze Badr tegen hem zetten word het een knaller ze , Badr waaaarrrrrrr!!!!

  7. #32
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by helmonder007 View Post
    tegen Tomasz Adamek zou een mooie begin zijn...en badr heeft al een in een interview aangegeven dat ie hem wel kan hebben.
    Eerst in de top 15/20 beginnen ipv direct de (redelijk) grote namen lijkt me een beter plan.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #33
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    weet nog dat Kimbo co comentator was samen met Hoost en the Voice bij k1 en hij erg onder de indruk was van Badr en zal hem niet graag als tegenstander willen. Denk ik.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Helmond
    Posts
    35
    vCash
    105750

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Eerst in de top 15/20 beginnen ipv direct de (redelijk) grote namen lijkt me een beter plan.
    is wel beter voor badr's zelf vertrouwen ja.al denk ik dat ie nou al van Adamek wint.als ze badr tegen gasten als Sergei Liakhovich,Alexander Ustinov,Seth Mitchell enz dan wint badr zeker en op Ko.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    laat hij eerst maar eens 5 rondjes draaien met onze eigen mitchel balker een prof jongen van kops . ik blijf het zeggen badr is als kickboxer een geweldenaar maar boksen is een heel ander spelletje . een goeie bokser zoals vroeger joval of een kensmill is niet te raken en danst je gek , zo lopen er in het zwaargewicht ook een hoop . het enige wat je raakt is lucht . ik hoop voor badr dat het hem lukt want dan zet ik snacht,s de wekker , maar moet het eerst zien . gr hans

  11. #36
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    ik volg hw boksen totaal niet maar als badr moet zet ik wel ff de wekker, ben heel benieuwd hoe ie t doet

  12. #37
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Hij moet inderdaad onderaan beginnen en rustig opbouwen. Dat hij stevige stoten in de vuisten heeft hebben we wel gezien, het zijn maar de hoeveelheid rondes die je dan de das om doen. Ik ga het dan nog effe niet hebben over het vangen van stoten.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    laat hij eerst maar eens 5 rondjes draaien met onze eigen mitchel balker een prof jongen van kops . ik blijf het zeggen badr is als kickboxer een geweldenaar maar boksen is een heel ander spelletje . een goeie bokser zoals vroeger joval of een kensmill is niet te raken en danst je gek , zo lopen er in het zwaargewicht ook een hoop . het enige wat je raakt is lucht . ik hoop voor badr dat het hem lukt want dan zet ik snacht,s de wekker , maar moet het eerst zien . gr hans
    Je hebt gelijk Hans, Badr zal rustig gebracht moeten worden. Maar dat kun je wel aan zijn trainer overlaten. Nazim Richardson behoort tot de allerbeste bokstrainers ter wereld en die zal Badr echt niet meteen in het diepe gooien.

  14. #39
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De laatste kampioen die Nederland had samen met Joval.


    http://www.youtube.com/watch?v=Yvp4mgJlY0g
    http://www.youtube.com/watch?v=OVkP1TzdOus

  15. #40
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Wel grappig dit. Badr wint wel even van Adamek


  16. #41
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    kwa lucht denk ik niet dat het een probleem word voor Badr,boxen is niet voor niks 12 rondes,en kickbox maar 3.

  17. #42
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd, zijn kin gaat getest worden en die maakte eerder niet altijd een even solide indruk.

  18. #43
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ik vraag me af hoe ze Badr willen promoten. Hij niets bereikt in het boksen en als Kickbokser heeft hij op It's Showtime (die hij direct verloor) na geen titels.
    ,,,,,
    (>.<)

  19. #44
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    kwa lucht denk ik niet dat het een probleem word voor Badr,boxen is niet voor niks 12 rondes,en kickbox maar 3.
    Heavyweights is 3 rondes bij het kickboksen, internationaal wordt er op 5 rondes gevochten behalve bepaalde organisaties[Thai Fight, MPL, It's Showtime, Fight Code] kiezen voor 3 rondes.

  20. #45
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Ik vraag me af hoe ze Badr willen promoten. Hij niets bereikt in het boksen en als Kickbokser heeft hij op It's Showtime (die hij direct verloor) na geen titels.
    Jawel hoor, hij was de K1 Heavyweight wereldkampioen. (Nog afgezien van de vele titels die hij gewonnen heeft bij andere bonden)

  21. #46
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Jawel hoor, hij was de K1 Heavyweight wereldkampioen. (Nog afgezien van de vele titels die hij gewonnen heeft bij andere bonden)
    Ja, maar promoten als K1 kampioen kunnen ze niet, want daarin heeft hij iedere keer gefaald.

  22. #47
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ja, maar promoten als K1 kampioen kunnen ze niet, want daarin heeft hij iedere keer gefaald.
    Jawel; ik zeg je toch dat hij de K1 Heavyweightwereldkampioen was. Je kunt toch lezen? (jij doelt op het feit dat hij in de grand-prix gefaald heeft; maar hij is 2 keer finalist geweest; niet slecht dunkt me.)

  23. #48
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    43
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ja, maar promoten als K1 kampioen kunnen ze niet, want daarin heeft hij iedere keer gefaald.
    Tuurlijk heeft hij nooit de K1 gewonnen hij was/is ook jong en 1 van de new generation je kan dan ook zeggen saki zimmerman spong githa hem ook nooit wonnen.. toch knap dat hij van de 3x toch 2x in de finale stond!! en ben er zeker van mocht de K1 nog bestaan dat hari hem zou domineren.

  24. #49
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ja, maar promoten als K1 kampioen kunnen ze niet, want daarin heeft hij iedere keer gefaald.
    Je faalt. Hij is wel degelijk K1 kampioen geweest.
    Max. 400 x 125

  25. #50
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Je faalt. Hij is wel degelijk K1 kampioen geweest.
    Hij heeft de -100 kilo titel gehad van de k-1. Hij heeft alleen nooit de gp gewonnen en dat is in mijn ogen de titel die telt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •