MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    knap man. gefeliciteerd... zeg kun jij niet tegen badr hari als ie wil beginnen met boksen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

  3. #28
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd! Erg knap!

  4. #29
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal goud!! Knap hoor. Van harte.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ageingshinbone View Post
    Top Gokhan! Nog maar 21 en nu al deze titel. Ik denk dat we nog veel van je gaan zien in de vechtsport. Alle respect, osu!

    Koen
    Dankuwel! Ik ga er alles aan doen om meer te behalen!

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    knap man. gefeliciteerd... zeg kun jij niet tegen badr hari als ie wil beginnen met boksen?
    Op zich zou dat wel kunnen als Badr Hari in het gewicht van mij zou boksen(-91 kg) ik weeg 87 kg.. Maar ik boks op olympische regels en hij wil gaan profboksen dat is toch een ander spelletje..

    Maar als ze daar interesse in zouden hebben kunnen ze best contact leggen met mijn trainer en sta ik daar wel open voor..

  7. #32
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Suiper Gokhan. Gefeliciteerd!

  8. #33
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd kerel. Geniet er van...
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gokhan View Post
    Op zich zou dat wel kunnen als Badr Hari in het gewicht van mij zou boksen(-91 kg) ik weeg 87 kg.. Maar ik boks op olympische regels en hij wil gaan profboksen dat is toch een ander spelletje..

    Maar als ze daar interesse in zouden hebben kunnen ze best contact leggen met mijn trainer en sta ik daar wel open voor..
    oke, 4 kilo onder de grens kilnk als best veel... wordt er bij deze tak van boksen minder gewicht gecut (bijv, door minder klassen?)
    wat zijn, behalve de headgear, de grootste verschillen tussen het olympisch boksen en het reguliere boksen (duke of wellington ofzo?)

  10. #35
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    oke, 4 kilo onder de grens kilnk als best veel... wordt er bij deze tak van boksen minder gewicht gecut (bijv, door minder klassen?)
    wat zijn, behalve de headgear, de grootste verschillen tussen het olympisch boksen en het reguliere boksen (duke of wellington ofzo?)
    Nee er wordt wel degelijk gecut.. maar dat is verschillend voor elk persoon, ik kom van het -81 kg.. en had der moeite mee en kon daarom niet optimaal presteren.. nu geniet ik lekker van het eten maar heb toch een laag vetpercentage op 87 kg waarop ik me fit en scherp voel.. ben nog jong en heb nog tijd om in mijn gewichtklasse te groeien..

    Verschil is dat je met Olympisch boksen je geen profgevechten(k1,ufc,m1 betaalde organisaties) mag hebben..

    Een Amateur wedstrijd duurt 3x3 minuten, dus je hebt veel meer acties dan bij de profs waar er minder akties worden gemaakt maar meer op "kracht" wordt gevochten en voor de "entertainment"(8x3, 10x3 of zelfs 12x3 dus meer K.O.'s)

    ook zijn de scheidsrechters bij Olympisch boksen voorzichtiger dan bij de Profs..

    Bij de Amateurs kun je meedoen aan NK's, EK's, WK's en hoogst haalbare voor een Olympisch Bokser de Olympische Spelen waarbij je je kunt kwalificeren door bij de laatste acht van een WK te zitten of laatste 3 bij een EK.. En boks je veel vaker per jaar fitte bokser minimaal 11 partijen.. (Let op Amateur betekent niet perse geen Gage hahah)

    Bij de profs werk je met promoters en worden wedstrijden nauwkeuriger uitgekozen en werk je met Rankings.. en vecht je om Titels..

    Een profbokser hoeft niet perse beter te zijn dan een Olympisch Bokser

    Hoop dat ik het een beetje heb kunnen uitleggen.. hahaha

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Ja heel duidelijk. bedankt man. Als je je straks plaatst voor 2016, en je zet een mooie prestatie neer (Olympisch diploma zou natuurlijk extreem moeilijk zijn maar toch) vier je die dan wel in het HHH (holland heineken house)? kortom, kom je dan uit voor Nederland of ?Turkije?

    Je zal hiermee ook wel langer heel blijven zeker. En pas als je je uiteindelijke natuurlijke gewicht weet, weet je waar je aan toe bent, mocht je van plan zijn naar het prof boksen te switchen. sowieso ligt het zwaargewicht bijna volledig op zijn reet.
    bij boxen is 81 of 86 cruiser?
    Last edited by redjuh; 18-01-2012 at 09:16.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Gefeiciteerd netjes gedaan.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Hele nette prestatie Gokhan: ga lekker door en succes met je komende partijen beer!!!

    osu

    chris

  14. #39
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Heb je al gefeliciteerd op facebook, maar bij deze nog 1 keer! Binnen de bokssport ligt een mooie toekomst voor je weg gelegd! Snel, technisch en ook nog eens k.o. power. Ben blij dat ik niet tegen jou sta hahaha.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gokhan View Post
    Roy heel erg bedankt dat je hiervoor aandacht besteed! Ik kom deze week gezellig langs om op de grond te trainen!

    Ben echt blij en kan het nog niet echt geloven heb hier hard voor getraind en het voelt goed om het dan te behalen... ik blijf hard trainen en zie wel waar ik beland haha..

    Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties!! en natuurlijk Mixfight.nl dat er ook af en toe aandacht wordt besteed aan het boksen doet me echt goed!!

    Ook wil ik mijn trainer Hennie van Bemmel bedanken omdat hij zoveel tijd en energie in ons steekt!!

    OSU!
    Gefeliciteerd en ik hoop dat het grondwerk je ook zal bevallen!
    =

  16. #41
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    Ja heel duidelijk. bedankt man. Als je je straks plaatst voor 2016, en je zet een mooie prestatie neer (Olympisch diploma zou natuurlijk extreem moeilijk zijn maar toch) vier je die dan wel in het HHH (holland heineken house)? kortom, kom je dan uit voor Nederland of ?Turkije?

    Je zal hiermee ook wel langer heel blijven zeker. En pas als je je uiteindelijke natuurlijke gewicht weet, weet je waar je aan toe bent, mocht je van plan zijn naar het prof boksen te switchen. sowieso ligt het zwaargewicht bijna volledig op zijn reet.
    bij boxen is 81 of 86 cruiser?

    Haha zou wel tof zijn.. eerlijk gezegd weet ik het niet.. ik zie wel wat op mijn pad komt.. Ik kreeg 2 zinnetjes in de Regionale krant hiero.. haha "erkenning".. maar als ik op straat iemand had geklapt omdat hij mij lastig viel stond ik denk ik op de voorpagina van de telegraaf..

    Ja dat klopt! Cruiser is -91 dacht ik.. Ik zie wel denk niet dak prof ga boksen eerder MMA vink leuker..

    Dankjewel Respect, Chris & Gerwin we zien wel vriend hahah

    @ Zakka Dankjewel! bevalt mij zeker heb al wel vaker bij Roy van der Wal getraind ook bij Martijn de Jong maar heel weinig.. wil het nu weer oppakken..

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gokhan View Post
    Haha zou wel tof zijn.. eerlijk gezegd weet ik het niet.. ik zie wel wat op mijn pad komt.. Ik kreeg 2 zinnetjes in de Regionale krant hiero.. haha "erkenning".. maar als ik op straat iemand had geklapt omdat hij mij lastig viel stond ik denk ik op de voorpagina van de telegraaf..

    Ja dat klopt! Cruiser is -91 dacht ik.. Ik zie wel denk niet dak prof ga boksen eerder MMA vink leuker..
    ja maar dat ligt aan je naam... het is natuurlijk wel Nederland, en hier zijn we veeeeel sneller ontevreden dan tevreden...
    dat zegt de media iig.

    je hebt wel geluk man. nog hartstikke jong dus tijd genoeg.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    ja maar dat ligt aan je naam... het is natuurlijk wel Nederland, en hier zijn we veeeeel sneller ontevreden dan tevreden...
    dat zegt de media iig.

    je hebt wel geluk man. nog hartstikke jong dus tijd genoeg.

    True that maar ik wil niet zo stereotype zijn om zo negatief te doen van "ik ben een allochtoon ze gunnen het mij toch niet".. ben geboren en getogen in Nederland ben net zo Nederlands als dat ik Turks ben..

    Ik ga gewoon door ook al krijg ik niks of heel veel aandacht hahah wel is het jammer omdat ik er niks aan overhoud en met media aandacht toch sponsors kunt regelen om rond te komen als student tja zo hou je je sponsors niet tevreden.. hahaha

    daarom waardeer ik het ook echt dat er door Mixfight.nl aandacht besteed wordt aan het boksssport!
    Last edited by Gokhan; 19-01-2012 at 14:57.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Tja weet je, als je straks na je studie een zootje jan de vriesjes voor je hebt werken, maakt dat alles weer goed. Blijf zo lekker doorgaan man enne als je beeldmateriaal post is dat nog beter... Met commentaar van pa en ma erbij hahaha

  20. #45
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Gefelicteerd man!!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •