MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default Brock Lesnar on Alistair Overeem: "It Felt Like I Got Kicked by a Horse"

    In a recent interview given to Jim Rome, Dana White was a little more candid than we have seen when discussing Brock Lesnar’s recent retirement, specifically what was going through the former UFC Heavyweight Champion’s mind moments after becoming permanently incontinent compliments of anAlistair Overeem body kick. “It felt like I got kicked by a horse,” said Lesnar. Ok, so maybe that’s an exaggeration, but White states that Lesnar didn’t see himself taking down “The Reem” anytime soon, figuratively or literally:
    The conversations I’ve had with Brock Lesnar since that fight, all indications point to it’s over. … Here’s what Brock said to me, he said ‘I’ll tell you what after my surgery from diverticulitis, this last surgery I had, I have never felt so good in my life.’ He said ‘I’ve had the best camp I’ve ever had, no injuries, I was in great shape, all the things that could go right, went right, that guy is just that much better than me and it’s time for me to retire.
    Well, this pretty much seals the deal on that issue. If there were any doubts as to Mr. Lesnar’s heart and true investment in MMA, here you go.
    And before you uproar with cries of “The man went through multiple surgeries!” and “You try and fight Overeem!”, please take note that we are not knocking the man for his toughness; anyone who could take the beating that Shane Carwin dealt him in the first round of their title fight back at UFC 116 and come out smiling in the second is surely more badass than anyone who wrote about it. But it seems so disappointing that Lesnar chose to retire when, in his own words, he was the best he ever felt. Whether or not he is truly as healthy as he claims is something we may never know, but considering what a groundbreaking achievement it was for a professional wrestler to be both signed by and be successful in the UFC, it’s a shame that ultimately Lesnar couldn’t break the stereotype that has existed for every professional wrestler who has tried to compete in MMA since; that they’re all just jumping ship, in it for the money. Brock Lesnar didn’t exactly convince us that the theory was ungrounded, especially with this line of reasoning.
    Look at it this way, if every fighter retired because they had been beaten by a truly better opponent, what would have become of Rampage Jackson afterWanderlei Silva obliterated him back at PRIDE FC – Final Conflict 23? Surely not the man who, after suffering yet another KO via knees just one year later, would eventually knockout Wandy at UFC 92. THAT’S what separates true fighters from the rest. Desire. Come to think of it, Wanderlei would have ended the career of Kasushi Sakuraba as well, which might have been a good thing. At least he’d be able to remember who his kids are nowadays.
    But it’s an issue of the past now, and we’ve already dwelled upon it too much. So we guess we should just be grateful for what Lesnar managed to accomplish, as brief as it may have seemed.

    http://www.cagepotato.com/quote-of-t...etter-than-me/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  2. #2
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Ik voel een paar paardenvlees-grappen aankomen...

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Het zegt in iedergeval wel dat Alistair snoei hard kan trappen..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    ik niet
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  5. #5
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    ha ha wel gaaf om te lezen dat iemand als brock dat toegeeft! alistair is superman!!!

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Terwijl het alleen maar een goedgeplaatste levertrap was. Brock kan gewoon niks hebben.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Terwijl het alleen maar een goedgeplaatste levertrap was. Brock kan gewoon niks hebben.
    Heb jij wel eens een klap op je lever gehad? Damn gozer ga op Sherdog posten ofzo.


  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Heb jij wel eens een klap op je lever gehad? Damn gozer ga op Sherdog posten ofzo.
    Ga er zelf maar lekker heen gast.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Probeer maar eens en te herstellen van een Diverticulitis operatie en weer fit te raken en weer op topsportniveau te komen en dan de Dutch Style kicks van Demolition Man zien te weerstaan. Lesnar wist 3 van de 4 te overwinnen (wat ik al ongelooflijk knap vond). Verliezen van een tegenstander als Overeem is echt geen schande voor hem.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Terwijl het alleen maar een goedgeplaatste levertrap was. Brock kan gewoon niks hebben.
    Ik denk dat je het zelf maar eens moet voelen. Het is een pijn die over je hele lichaam doortrekt, je verlamt, en even aanhoud. Niks is vergelijkbaar met een goede knie of trap in je lever.
    =

  11. #11
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Ik denk dat je het zelf maar eens moet voelen. Het is een pijn die over je hele lichaam doortrekt, je verlamt, en even aanhoud. Niks is vergelijkbaar met een goede knie of trap in je lever.
    Telefoon maar dan over je hele lichaam

  12. #12
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Vergeleken met de lichaamstrappen van?? Ik denk dat de gemiddelde A-vechter hier in Nederland voor hun al zo hard trapt als een paard haha Trots op me kikkerlandje

  13. #13
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Terwijl het alleen maar een goedgeplaatste levertrap was. Brock kan gewoon niks hebben.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Ik denk dat je het zelf maar eens moet voelen. Het is een pijn die over je hele lichaam doortrekt, je verlamt, en even aanhoud. Niks is vergelijkbaar met een goede knie of trap in je lever.
    En ik zeg ja niks anders.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mee View Post
    Telefoon maar dan over je hele lichaam
    inderdaad ja
    =

  16. #16
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Terwijl het alleen maar een goedgeplaatste levertrap was. Brock kan gewoon niks hebben.
    Niemand kan zo'n lever trap hebben... Als Ali zichzelf zou trappen met die zelfde trap dan zou hij ook in elkaar zakken.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Niemand kan zo'n lever trap hebben... Als Ali zichzelf zou trappen met die zelfde trap dan zou hij ook in elkaar zakken.
    Klopt!

    Mn vader zei vroeger altijd: "Collina, laat je nooit slaan en onthoudt, je ballen en je lever kan je nooit trainen, dus je tegenstander ook niet".

    Collina

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    en toch lukte het scott smith ondanks die verlamming een K.O te scoren
    Ik heb die leverkick van Alistair naar Brock naderhand nog eens in HD frame voor frame rustig vooruit laten gaan en dan zie je hoe goed die trap eigenlijk is. Deze trap is extra hard omdat vlak voordat Ali raakt hij nog naar voren hupt, hierdoor heb je niet alleen de kracht van de trap zelf maar ook nog de extra kracht van de beweging voorwaarts.

    Serieus bekijk het maar eens, die trap zit er echt waanzinnig goed op.


  19. #19
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Probeer maar eens en te herstellen van een Diverticulitis operatie en weer fit te raken en weer op topsportniveau te komen en dan de Dutch Style kicks van Demolition Man zien te weerstaan. Lesnar wist 3 van de 4 te overwinnen (wat ik al ongelooflijk knap vond). Verliezen van een tegenstander als Overeem is echt geen schande voor hem.
    Als ie daar nog last van had dan had ie de octagon niet in moeten lopen.
    En dan had ie tijdens het jagen naar een ziekenhuis moeten gaan in Canada en niet weken moeten wachten tot ie weer in de usa was.

    Oftewel het is een drogreden!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  20. #20
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik heb die leverkick van Alistair naar Brock naderhand nog eens in HD frame voor frame rustig vooruit laten gaan en dan zie je hoe goed die trap eigenlijk is. Deze trap is extra hard omdat vlak voordat Ali raakt hij nog naar voren hupt, hierdoor heb je niet alleen de kracht van de trap zelf maar ook nog de extra kracht van de beweging voorwaarts.

    Serieus bekijk het maar eens, die trap zit er echt waanzinnig goed op.
    Ik heb het net frame voor frame bekeken en er viel mij nog iets op! Brock probeerde het been van Alistair te pakken waardoor zijn arm omhoog ging en zijn lever 100% open lag... Hij had zijn arm gewoon naar beneden dus hij had beter niets kunnen doen, dan was de trap gewoon geblokt. Duidelijk een stukje gebrek aan ervaring/training.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ik heb het net frame voor frame bekeken en er viel mij nog iets op! Brock probeerde het been van Alistair te pakken waardoor zijn arm omhoog ging en zijn lever 100% open lag... Hij had zijn arm gewoon naar beneden dus hij had beter niets kunnen doen, dan was de trap gewoon geblokt. Duidelijk een stukje gebrek aan ervaring/training.
    Of hij had een Jerome Le bannertje gehad en zijn onderarm in puin. Maar inderdaad hij probeert hem te grijpen, dat doet hij overigens de gehele pot. Is hem 1 x gelukt, 1 x bijna gelukt en 1 x lever in puin.

    Denk dat ze daar op hebben getraind in zijn kamp, die hebben er natuurlijk nooit bij stilgestaan dat er ook mensen "echt" hard kunnen trappen. Die Amerikanen schoppen zelf tegen een zak en denken dan dat dat het is.. en dan komt er zo'n gestoorde Nederlander die een zak in de helft schopt.


  22. #22
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Weet Brock in ieder geval dat die bij paarden voortaan uit de buurt moet blijven.......haha

  23. #23
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ik heb het net frame voor frame bekeken en er viel mij nog iets op! Brock probeerde het been van Alistair te pakken waardoor zijn arm omhoog ging en zijn lever 100% open lag... Hij had zijn arm gewoon naar beneden dus hij had beter niets kunnen doen, dan was de trap gewoon geblokt. Duidelijk een stukje gebrek aan ervaring/training.
    Verschil in disciplines. Een worstelaar is er op uit het gevecht naar de grond te brengen. Als hij dat niet probeert weet hij dat hij een bokszak is. Maar feit blijft dat zoals hij al toegeeft hij compleet overklast is. Alistair is net zo sterk (of misschien zelfs sterker), beter staand en goed genoeg om zijn pogingen tot takedown te stoppen. Het resultaat is bekend.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Verschil in disciplines. Een worstelaar is er op uit het gevecht naar de grond te brengen. Als hij dat niet probeert weet hij dat hij een bokszak is. Maar feit blijft dat zoals hij al toegeeft hij compleet overklast is. Alistair is net zo sterk (of misschien zelfs sterker), beter staand en goed genoeg om zijn pogingen tot takedown te stoppen. Het resultaat is bekend.
    Goed verwoord Nelisje!

    Collina

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •