MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 14 FirstFirst ... 2891011121314 LastLast
Results 276 to 300 of 343
  1. #276
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    100
    vCash
    126000

    Default

    voor streams heb je twitter! tik het event in en voeg daarbij het woord stream en je krijgt honderden streams te zien!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Zo, was laat terug van het werk dus geen tijd voor een stream. Net even de video's bekeken die er op staan.

    eerste indruk,
    * zimmerman en kharinotov doen als laatste het licht uit van de snackbar (snap nou eindelijk wat bas steeds bedoelt met die frikadelle)
    * semmy kan zich beter laten sponsoren door wd-40. Wat heeft die een potje ringrust zeg.
    * JLB is de nieuwe Bob Sapp.

    Ik hoop echt dat de matchmaking beter wordt, er een vet toernooi komt, en dat het er weer van het scherm afspat.

  3. #278
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Als ik eerlijk mag zijn vond ik dit gala maar matig.
    Weinig spraakmakende vechters, en weinig spektakel.
    Veel mismatches en totaal geen sfeer(lege tribunes)

    In dat opzicht heeft Its Showtime het wat beter voor elkaar.

    PS weet niet of het aan mij ligt maar heb me weer zitten ergeren aan Joop Ubeda

  4. #279
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Zeer matig gala. Een paar flinke mismatches.

    En ik sluit me aan wat de vorige poster zei over Joop Ubeda: ik erger me gewoon aan hem. Een scheidsrechter moet zo onzichtbaar mogelijk een partij leiden, niet proberen overal tussen te springen en te roepen.

  5. #280
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Zeer matig gala. Een paar flinke mismatches.

    En ik sluit me aan wat de vorige poster zei over Joop Ubeda: ik erger me gewoon aan hem. Een scheidsrechter moet zo onzichtbaar mogelijk een partij leiden, niet proberen overal tussen shte springen en te roepen.
    x2 hij had wat met samedov . hij had hem zelfs bijna uitgeteld. hij moet eens een keer beseffen dat de partij niet om hem draait maar om vechters.
    ik vind dat mensen ook niet meer mogen klagen over 100 euro die ze bj its showtime moeten betalen.
    want in het slechtste geval heb je daar 3 toppartijen.

  6. #281
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

  7. #282
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Zo, was laat terug van het werk dus geen tijd voor een stream. Net even de video's bekeken die er op staan.

    eerste indruk,
    * zimmerman en kharinotov doen als laatste het licht uit van de snackbar (snap nou eindelijk wat bas steeds bedoelt met die frikadelle)
    * semmy kan zich beter laten sponsoren door wd-40. Wat heeft die een potje ringrust zeg.
    * JLB is de nieuwe Bob Sapp.

    Ik hoop echt dat de matchmaking beter wordt, er een vet toernooi komt, en dat het er weer van het scherm afspat.
    mijns inziens mag Jerome nooit de nieuwe bob sapp genoemd worden, echter slaat/schopt hij geen enkele keer met overtuiging en lijkt hij er geen zin in te hebben. kan echt geen reden bedenken waarom hij zo'n partij neer wil zetten.
    Zimmerman slaat iedere klap met grote overtuiging en laat ook zien dat als hij je raakt, je echt een probleem hebt. Prima pot voor zimmerman, op naar de volgende.
    respect voor guidon, vond het een beetje dezelfde partij als die schilt draaide tegen Hesdy, zou hesdy en guidon nu wel tegen elkaar willen zien. Stijlen komen volgens mij goed overeen.
    Samedov blijft een leuke kickbokser om te zien vechten.

  8. #283
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Als le Banner de nieuwe Bobb Sapp is volgens Bromios dan is Gago Drago dat ook.

  9. #284
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Jerome LeBanner is zeker geen Bob Sapp, maar wat ging hij 3 keer gemakkelijk neer zeg.

    En respect voor Miller dat hij na een open hart operatie weer de ring in gaat, maar dit niveau is toch veel te hoog gegrepen voor hem? Ik snap de nut niet van zo'n partij. Wat heeft Kharitonov hier aan? Wat heeft het publiek aan deze wanvertoning?

    Het viel me op dat de tegenstanders voor de andere GG vechters ook beneden de maat waren. Geen wonder dat de zaal half leeg was. Ik hoop maar niet dat er al teveel fans uit Nederland naar Moskou zijn gereisd, want die hebben wel een heel matig gala in hun maag gesplitst gekregen.

  10. #285
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    De enige mismatch die op voorhand al vaststond was Kharitonov vs Miller.
    Le Banner heeft buiten de K-1 nog aardige partijen neergezet, al viel het me op dat hij in zijn laatste partij echt traag was geworden ( Kirsanov ). Dat heeft te maken met gebrek aan serieuze training en sparring en vooral de leeftijd natuurlijk.
    All good things come to an end. Le Banner wordt 40 en op die leeftijd is het normaal dat je niet meer meekan op het topniveau. Je hebt gewoon de reflexen niet meer.

    Guidon is een niet conventionele vechter die o.m. al won van Gerges. Lastige tegenstande voor Schilt met zijn lengte en stoten uit de meest vreemde hoeken ...

  11. #286
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Een dramatisch gala, met een hoop mismatches en niks toevoegend. Laat aub dit soort gala's maar achterwege.

    Ook schrijnend zoals al heel veel malen eerder gezegd dat mixfight zo ontzettend pro gg is, de neutraliteit van een forum is in mijn ogen haar grootste goed.
    Maarja als je gesponsord wordt door ze en je admin notabene de juridische belangen ervan vertegenwoordigt dan weet je dat mixfight een verkeerde weg is ingeslagen, ik hoop oprecht dat men tot bezinning komt en dan kijk ik vooral naar Wheelie de vriend van Allistair.

  12. #287
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Het was ook niet zo slim van ze om zo veel Nederlanders te laten vechten. Als ze Levin Artem, Kyshenko hadden laten vechten zou de zaal waarschijnlijk wel vol zijn geweest.

  13. #288
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Tja, wanneer je en een gala organiseert en zelf daar een groot deel van de vechters voor levert dan zit je met tegenstrijdige belangen hè. Je wil dat je vechters winnen, maar je moet ook mooie partijen neerzetten. Het was wel duidelijk waar men hier de voorkeur aan gaf. Maar goed, zoiets lost zich natuurlijk vanzelf op.

  14. #289
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Een dramatisch gala, met een hoop mismatches en niks toevoegend. Laat aub dit soort gala's maar achterwege.

    Ook schrijnend zoals al heel veel malen eerder gezegd dat mixfight zo ontzettend pro gg is, de neutraliteit van een forum is in mijn ogen haar grootste goed.
    Maarja als je gesponsord wordt door ze en je admin notabene de juridische belangen ervan vertegenwoordigt dan weet je dat mixfight een verkeerde weg is ingeslagen
    dikke x 2

  15. #290
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    dikke x 2
    QUOTE=dietrik;1136661]dikke x 2[/QUOTE]

    Zit ik hier te ijsvissen hier in Alaska hebben ze notabene een livestream in de Ice Inn. Wat een top stream voor maar 15,- piek.

    Wat een vet gala zeg in Moscow, top top top, alle vissers hebben zitten genieten hier.

    Die eerste MMA wedstrijd wat een slachtpartij en Rico Rodriquez kreeg die rus niet naar de grond en kreeg de ene na de andere linkse
    trap op zijn smoel.

    Verovski tegen Askarov was een monster partij, Verovski zijn eerste partij was tegen van Roosmalen en zijn tweede nu gelijk tegen
    Askarov. Wat een oorlog een extra ronde volgt en de laatste 30 seconde van de vierde ronde staat het publiek op de banken.

    Kiria verraste Holzken en schrijft de eerste ronde op zijn naam door zeer aggresief te vechten, In de tweede ronde krijgt Nieky langzaam de overhand
    en scoort goed met binnewaartse low kicks en scoort zelfs een knock down. De derde rond is voor Nieky in een mooi partij.

    Ben Saddik van GG laat niks over van zijn gespierde russische tegenstander en lanceert de rus letterlijk met een knie de lucht in.

    Schilt vs Guidon is de partij vd avond.

    Le Banner word afgeslacht en Kharitonov laat niks heel van de ambities van Miller, Miller scoorde de snelste ko tijdens het vorige gala Glory gala maar nu
    was het Kharitonov die met een welgemikte rechtse stoot Miller ko mept.

    Glory verbreekt alle kijkcijfers in Rusland met deze geweldige productie.

    Ik was blij dat ik even tijd heb uitgetrokken van het ijsvissen en heb heel veel vrienden hier gemaakt die blij waren dat ze Glory hebben gekeken.

    De rusische ring girls deden het ijs hier smelten.

    Quote: live is great
    Last edited by davinci; 24-03-2012 at 15:20.

  16. #291
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Zit ik hier te ijsvissen hier in Alaska hebben ze notabene een livestream in de Ice Inn. Wat een top stream voor maar 15,- piek.

    Wat een vet gala zeg in Moscow, top top top, alle vissers hebben zitten genieten hier.

    Die eerste MMA wedstrijd wat een slachtpartij en Rico Rodriquez kreeg die rus niet naar de grond en kreeg de ene na de andere linkse
    trap op zijn smoel.

    Verovski tegen Askarov was een monster partij, Verovski zijn eerste partij was tegen van Roosmalen en zijn tweede nu gelijk tegen
    Askarov. Wat een oorlog een extra ronde volgt en de laatste 30 seconde van de vierde ronde staat het publiek op de banken.

    Kiria verraste Holzken en schrijft de eerste ronde op zijn naam door zeer aggresief te vechten, In de tweede ronde krijgt Nieky langzaam de overhand
    en scoort goed met binnewaartse low kicks en scoort zelfs een knock down. De derde rond is voor Nieky in een mooi partij.

    Ben Saddik van GG laat niks over van zijn gespierde russische tegenstander en lanceert de rus letterlijk met een knie de lucht in.

    Schilt vs Guidon is de partij vd avond.

    Le Banner word afgeslacht en Kharitonov laat niks heel van de ambities van Miller, Miller scoorde de snelste ko tijdens het vorige gala Glory gala maar nu
    was het Kharitonov die met een welgemikte rechtse stoot Miller ko mept.

    Glory verbreekt alle kijkcijfers in Rusland met deze geweldige productie.

    Ik was blij dat ik even tijd heb uitgetrokken van het ijsvissen en heb heel veel vrienden hier gemaakt die blij waren dat ze Glory hebben gekeken.

    De rusische ring girls deden het ijs hier smelten.

    Quote: live is great


    Fantasie en dagdromen zijn begrippen uit de psychologie. Bij fantasie en dagdromen wordt aan de onbevredigde verlangens voldaan via denkbeeldige prestaties. Fantasieën hebben vaak betrekking op situaties die onmogelijk zijn (zoals het bestaan van magische krachten) of (op korte termijn) onwaarschijnlijk zijn (zoals wereldvrede). Fantasieën kunnen ook seksueel van aard zijn. In de meeste gevallen treden fantasie en dagdromen op als een afweermechanisme bij het verwerken van negatieve gevoelens of emoties.

    Een volwassene van wie het lijkt of deze constant in een fantasiewereld leeft, kan als een Walter Mitty karakter worden gezien.

    Bron: wikipedia


    Hopelijk lever je met de GG toernooien beter werk af!

  17. #292
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    QUOTE=dietrik;1136661]dikke x 2
    Zit ik hier te ijsvissen hier in Alaska hebben ze notabene een livestream in de Ice Inn. Wat een top stream voor maar 15,- piek.

    Wat een vet gala zeg in Moscow, top top top, alle vissers hebben zitten genieten hier.

    Die eerste MMA wedstrijd wat een slachtpartij en Rico Rodriquez kreeg die rus niet naar de grond en kreeg de ene na de andere linkse
    trap op zijn smoel.

    Verovski tegen Askarov was een monster partij, Verovski zijn eerste partij was tegen van Roosmalen en zijn tweede nu gelijk tegen
    Askarov. Wat een oorlog een extra ronde volgt en de laatste 30 seconde van de vierde ronde staat het publiek op de banken.

    Kiria verraste Holzken en schrijft de eerste ronde op zijn naam door zeer aggresief te vechten, In de tweede ronde krijgt Nieky langzaam de overhand
    en scoort goed met binnewaartse low kicks en scoort zelfs een knock down. De derde rond is voor Nieky in een mooi partij.

    Ben Saddik van GG laat niks over van zijn gespierde russische tegenstander en lanceert de rus letterlijk met een knie de lucht in.

    Schilt vs Guidon is de partij vd avond.

    Le Banner word afgeslacht en Kharitonov laat niks heel van de ambities van Miller, Miller scoorde de snelste ko tijdens het vorige gala Glory gala maar nu
    was het Kharitonov die met een welgemikte rechtse stoot Miller ko mept.

    Glory verbreekt alle kijkcijfers in Rusland met deze geweldige productie.

    Ik was blij dat ik even tijd heb uitgetrokken van het ijsvissen en heb heel veel vrienden hier gemaakt die blij waren dat ze Glory hebben gekeken.

    De rusische ring girls deden het ijs hier smelten.

    Quote: live is great[/QUOTE]

    is sarcasme neem ik aan. of jullie hebben dat ijs lopen roken of zo

  18. #293
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Waarschijnlijk heeft die crack gerookt, crackheads hebben vaak veel fantasie.

  19. #294
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Het viel me op dat de tegenstanders voor de andere GG vechters ook beneden de maat waren. Geen wonder dat de zaal half leeg was.

    blablablablabla!! Als je wat tegen GG hebt , mag je het ook gewoon zeggen ipv dat afkraken continu....... was gewoon een vette gala daarzo en dat mag gezegd worden !
    Last edited by S-ven; 24-03-2012 at 21:52.

  20. #295
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    blablablablabla!! Als je wat tegen GG hebt , mag je het ook gewoon zeggen ipv dat afkraken continu....... was gewoon een vette gala daarzo en dat mag gezegd worden !

    ja tuurlijk maar als je het niks vond mag dat toch ook gezegt worden?en ik ben heel neutraal en ik vond het niks maar het kan voor een ander wel leuk zijn geweest nou goed toch kwestie van smaak zeg maar
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  21. #296
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    ja tuurlijk maar als je het niks vond mag dat toch ook gezegt worden?en ik ben heel neutraal en ik vond het niks maar het kan voor een ander wel leuk zijn geweest nou goed toch kwestie van smaak zeg maar
    klopt blade ,sowieso een smaak kwestie.Maar dan hoef je niet altijd te zeggen dat de tegenstanders van GG of te oud, te jong, minder ervaren etc zijn...... het is nooit goed wat GG doet ..... terwijl ze gewoon bij de Top horen of wellicht zijn !

  22. #297
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    klopt blade ,sowieso een smaak kwestie.Maar dan hoef je niet altijd te zeggen dat de tegenstanders van GG of te oud, te jong, minder ervaren etc zijn...... het is nooit goed wat GG doet ..... terwijl ze gewoon bij de Top horen of wellicht zijn !
    Waarom zou je dat niet zeggen? Als je dat echt vindt, dan uit je die mening toch. Daar is een forum toch voor. Het is beter om gewoon eerlijk te zijn, dan louter positief, dan wel negatief te zijn. Sowieso, mij maakt het geen moer uit wie voor welk team uitkomt, ik wil gewoon toffe partijen zien. Al dat geleuter en fanboy gedoe er omheen, daar schiet je geen zak mee op.

  23. #298
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    klopt, maar moet wel een mening zijn waar men achter staat ( dus niet om alleen te f*cken ) dus geen onterechte kritiek.

  24. #299
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    klopt, maar moet wel een mening zijn waar men achter staat ( dus niet om alleen te f*cken ) dus geen onterechte kritiek.
    Dat is persoonlijk natuurlijk. Waarschijnlijk snapt een vrij groot gedeelte van de mensen hier niet wat jij er zo geweldig aan vond. Ik heb er in ieder geval geen vertrouwen in dat dit de redding van K1 moet worden. Maar leuk dat jij het geweldig vond.

  25. #300
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    klopt, maar moet wel een mening zijn waar men achter staat ( dus niet om alleen te f*cken ) dus geen onterechte kritiek.
    Maar hoe bepaal je dan of dat onterecht is? Dat is nogal subjectief.
    Daarnaast is het toch een beetje een gevalletje 'wie de bal kaatst...'. Een groep is overdreven positief over bepaalde zaken, dan is het natuurlijk wachten tot de tegenpool daarvan zich aanbiedt. Om dan de gebeten hond te spelen, tja...
    Maar goed, als de kindertjes in de klas bonje hebben, dan moet op een gegeven moment de juffrouw er toch eens tussen komen. Dat lijkt hier maar weinig of laat te gebeuren.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •