MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 14 of 14 FirstFirst ... 41011121314
Results 326 to 343 of 343
  1. #326
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    haha
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #327
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    het is een feit dat de kaart verkoop tegenviel dus als ik hier nu de redenenn ga noemen dan wordt ik weer afgebrand en krijg ik van alles te horen waarom dat niet zo zou zijn. Dus waarom zou ik....Geloof mij nou maar als ik zeg dat Glory de best bekeken vechtsporttevenementen gaat organiseren de komende jaren.

  3. #328
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Net zoals we je moesten geloven dat het uitverkocht zou zijn zeker.
    Nee, wat mij betreft hoeft gg geen gala's te organiseren, missen we niks aan.
    Laat de vechters maar gewoon weer in de k1 vechten, met de juiste sponsors, dat wil ik wel zien.

  4. #329
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Net zoals we je moesten geloven dat het uitverkocht zou zijn zeker.
    Nee, wat mij betreft hoeft gg geen gala's te organiseren, missen we niks aan.
    Laat de vechters maar gewoon weer in de k1 vechten, met de juiste sponsors, dat wil ik wel zien.
    K-done

  5. #330
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Micha, klopt het dat er in totaal slechts 400 toeschouwers aanwezig waren, in een zaal van 5000 zitplaatsen?

    Dat is niet teleurstellend maar een fiasco lijkt me. Rusland maar mijden in de toekomst?

  6. #331
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    volgens mij 1500 in een zaal van 6000 alleen de VIP was vol ringseats geen tafels en dat waren allleen al 400 mensen.

    We gaan Moskou zeker niet mijden maar eerst een paar andere landen

  7. #332
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ok, tnx voor de info. Lijkt me meer een kwestie van de events beter in de markt zetten met misschien ook een wat evenwichtigere fight-card zonder mis-matches. Ik denk trouwens niet dat Rusland op dit moment warm-loopt voor events met de nadruk op kickboksen gecombineerd met een aantal MMA-fights. Als een Fedor niet meedoet is er weinig tot geen belangstelling. Je zou bijv. Kharitonov beter moeten hypen in de Russische media.

    Landen als Polen, Roemenië, Spanje, Italië en sommige Scandinavische landen zijn denk ik wel rijp voor grote gala's. Als je Crocop aan je weet te binden kan je denk ik in de Balkan ook wel een potje breken.

  8. #333
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Dat verklaart ook wat die gast Alex Vogel in het toernooi doet. Hij trekt aardig wat fans in de Ruhrpott. Ook al is die helemaal niet zo goed.

  9. #334
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    kickboksen is vrij nieuw en onbekend in Rusland maar de Russen vinden het een mooie sport en kunnen het echt waarderen.

  10. #335
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Je doet net of ze in Rusland nog geen kickboksen kennen. De gala's van W5 en Tafnet zijn altijd uitverkocht.

    En ook MMA loopt goed. Bij M1 zit het altijd bomvol!

  11. #336
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    het is een feit dat de kaart verkoop tegenviel dus als ik hier nu de redenenn ga noemen dan wordt ik weer afgebrand en krijg ik van alles te horen waarom dat niet zo zou zijn. Dus waarom zou ik....Geloof mij nou maar als ik zeg dat Glory de best bekeken vechtsporttevenementen gaat organiseren de komende jaren.
    Tell that to the UFC.

  12. #337
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post
    Tell that to the UFC.
    Na de UFC wordt glory de grootste qua kickboksen de allergrootste. Meeste prijzengeld beste vechters enz enz

  13. #338
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Tja, misschien is het zo, misschien niet. Toch zou ik dat dan lekker voor mezelf houden. Hoogmoed komt voor de val, en daadwerkelijke resultaten spreken voor zichzelf.

  14. #339
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  15. #340
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Valt me altijd op dat er na elke gala van of It's Showtime of GG het afkraken en het afzeiken een sport "an sich" is hier. Natuurlijk mag men haar of zijn mening hier ventileren (daar is een forum voor) maar laten we met z'n allen ook wat meer respect opbrengen voor Simon en Bas dat ze dergelijke grote gala's in het binnen en buitenland durfen en kunnen organiseren ondanks alle tegenwerkingen en tijden van crisis. Daar mogen "we" als klein kikkerlandje best wel trots op zijn.
    x3

  16. #341
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Je doet net of ze in Rusland nog geen kickboksen kennen. De gala's van W5 en Tafnet zijn altijd uitverkocht.

    En ook MMA loopt goed. Bij M1 zit het altijd bomvol!
    Bijna klaar met ijsvissen , ik zit hier net met een rusissche broeder te vissen had die ook online die stream van Glory gezien in de Ice inn, echt toevallig.
    Hij vond die stream echt geweldig, beste kwaliteit die hij ooit had gezien en zonder hapering.

    Hij vertelde mij dat zijn familie ook naar het Glory evenement in Moscow was geweest en dat een kaartje normaal 300 roebels was maar nu tijdens dit Glory evenement gemiddeld 10 keer zo hoog, maar dat
    het dat dubbel en dwars waard was. Ook begonnen ze al om 6 uur op een vrijdag dit vanwege de live uitzending die alle records heeft verbroken volgens mijn Russische broeder, goh das echt leuk voor glory.
    En rond 9 uur zat de hal toch redenlijk vol, was een grote hal ( verkeer is hopenloos in Rusland).

    Ik hoorde dat Glory dit evenement in minder dan een maand in Rusland heeft neergezet, petje af voor die organisatie, mijn Russische collega ijsvisser vond de eerste MMA partij het mooist maar ik vond Yurkovic tegen Samedov, Semmy vs Guidon,
    Nieky tegen Kiria en Maxim tegen Askarov de partijen van de avond, Ben Saddik met een paar partijen meer en een kilo of 15 minder wordt de nieuwe sensatie!
    Errol heeft nu 11 partijen achter elkaar gewonnen met 10 ko's,brrrrrrrrrrrrrrrr zelfs de ijsberen bibberen er hier van!

    Quote:

    www.gloryworldseries.com
    Last edited by davinci; 27-03-2012 at 19:36.

  17. #342
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Een maand voorbereiding? De Moskou-event was toch al maanden van tevoren bekend? Zoals eerder gezegd ik heb respect voor elke promotor/ondernemer die dit soort gala's durft te organiseren. Feit is wel dat er nu veel meer kapers op de kust liggen die de versnipperde K1 markt proberen te veroveren. Het is dus zaak om kwaliteit, een aantrekkelijke en evenwichtige fightcard te bieden met ook volle tribunes. Essentieel om je image als top of the bill organisatie te waarborgen

  18. #343
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    grappig dat alleen de GG'ers het als een succes hebben ervaren.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •