MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 14 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 343
  1. #101
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Prima MM, ook goed te lezen dat Schilt weer eens een partij draait!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vince View Post
    geen Robin van Roosmalen?
    Ah ja. Die schijnt zijn hand te hebben gebroken.

  3. #103
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Le Banner mag het land uit?

  4. #104
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan nergens vinden of dit ook online wordt uitgezonden/PPV. Iemand een idee?

  5. #105
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KN View Post
    Ik kan nergens vinden of dit ook online wordt uitgezonden/PPV. Iemand een idee?
    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Glory World Series 2012 Fight Card Line up and Live Stream Videos
    Golden Glory Event
    Live Stream of this event will be available on Live Streaming KickBoxing - Glory World Series 2012
    Date: 23 March 2012
    Time: 10:00am New York (ET)
    7:00pm Moscow, Russia
    4:00pm Paris, France
    4:00pm Netherlands


    Full Official Fight Card Lineup
    Co-main Semi "Hightower" Schilt vs. Brice "Nectar" Guidon
    Co-main Errol Zimmerman vs. Jerome "Geronimo" Le Banner
    Co-main Sergei Kharitonov vs. Mark Miller
    Tommy "Scarface" Depret vs. Sergei Golyaev
    Ilir "The Sledgehammer" Latifi vs. TBD TBD
    Ali "Tornado" Cenic vs. TBD TBD
    Denis "The Menace" Stojnic vs. Ricco "Suave" Rodriguez
    Cesario di Domenico vs. TBD TBD
    Jamal Ben Sadik vs. Colin George
    Maxim Vyrovski vs. David Kyrya

    PPV stream hier verkrijbaar voor $14,99
    http://www.gfl.tv/showEvent.do?refCode=GFLA200&eventId=1382

  6. #106
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Kharitonov verdiende een beter tegenstander waar ie zelf iets aan heeft en zodat het publiek ook een leuke knal partij kan zien. Die Miller is echt waardeloos, die klapt ie zo neer.

  7. #107
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Met alle respect maar als dit moet gaan concurreren met k1 heb ik er een hard hoofd in eigenlijk.

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  9. #109
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Komt er ook een toernooivorm ? Dat vond ik eigenlijk wel de kracht van de K1.

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  11. #111
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er goed uit, ik schaf de stream aan. Is me de vorige keer ook goed bevallen tijdens UFC Lesnar vs. Overeem.

  12. #112
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Nice to know.....

  13. #113
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Waarom wordt dit niet gewoon gekoppeld en afgestemd met de K-1 It's Showtime events? De winnaars van beide events naar een Unified Final 4 of 8 in december. Maar ja als Bas Kim een crimineel blijft vinden wordt het een lastig verhaal. Ik denk toch dat de meeste aandacht uit zal gaan naar de officiële K-1 events georganiseerd door zowel It's Showtime als Kim/K-1 Global. Het zou echt jammer zijn als er geen vorm van akkoord/samenwerking gaat komen en men elkaar daardoor kapot gaat concurreren.

    Kom op Bas! Samenwerken! GG+It's Showtime= The Real K-1

  14. #114
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    van roosmalen eruit maar een aangename vervanger:
    21.00hrs KB -73,9kg Nieky Holzken vs David Kiria (Georgia)

  15. #115
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    die Kiria met baard is een zeer goede vechter. Dit wordt een mooie pot. WAR NIEKY!!!

  16. #116
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    die Kiria met baard is een zeer goede vechter. Dit wordt een mooie pot. WAR NIEKY!!!

    X2

  17. #117
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ah Nieky er bij, mooi klote dat ik heb moeten annuleren

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #118
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    die Kiria met baard is een zeer goede vechter. Dit wordt een mooie pot. WAR NIEKY!!!
    Kiria is toch een stuk lichter dan Holzken?

  19. #119
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Kiria is toch een stuk lichter dan Holzken?
    Kiria's laatste gevecht was @ 72 zo ver ik weet.

  20. #120
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Ik zit in the ice inn internetcafe

    Lees ik allemaal berichten over de K-1?

    Dit is de K-1 die Simon ging aanklagen, poppenkast, Simon ging nu echt een lawyer inhuren, showtime zou yokohama Japan ingaan en meer van dat soort berichten.
    Simon sluit een deal voor de helft van het geld? GG krijgt 100% voor hun vechters van een nieuwe investeerder. Let op nieuwe investeerder, dus niks van de K-1. Ik denk juist doordat Golden Glory zelf bezig is gegaan er eindelijk mensen zijn wakker geworden en inzien dat ze nu wel moeten, de vechters profiteren daarvan en terecht!

    Volgens Simon werdt hij genaaid in 2011 doordat diezelfde Kim beweerd dat er de laatste 16 werdt gehouden in China maar dit gaat niet door "zogenaamd door visa problemen", volgens Simon omdat hij geen geld op zijn rekening kreeg en was hij helemaal klaar met die Japanners.
    Ik denk dat GG het juist heel goed doet gewoon zelf ervoor gaan, die Japanners hebben lang genoeg iedereen voor de gek gehouden het wordt tijd dat zo onder hun kont worden geschopt.
    Kijk allemaal leuke beloftes K-1 dit en dat en een miljoen hier en daar voorlopig moeten ze nog een kleine 30 miljoen creditors betalen. Dan gaan ze nu deals maken voor de helft om met een kunstmatige miljoen hoofdprijs iedereen lekker te maken. En dat geld kan je dan jaren op wachten om misschien de helft uitbetaald te krijgen als er uberhaupt al geld is of als het evenement uberhaupt plaatsvindt.
    GG heeft al anderhalf jaar geen stuiver meer gezien van deze K-1 dus waarom zouden die nu ineens met de K-1 gaan werken omdat Simon mee organiseert?

    De K-1 krijgt met het huidige management nooit meer een tv deal in Japan, zie de NYE show van dit jaar, Isshi tegen Fedor, le Banner, Aerts ze waren er allemaal maar geen TBS tv.
    Kim heeft openlijk bedreigingen gemaakt en past dus in hetzelfde plaatje als de andere oude garde waar de Japanse en vele andere TV zenders niks meer mee te maken willen hebben.
    Het is mij een raadsel waarom Simon niet met its Showtime gewoon blijft doorgaan en samen met Glory een vuist vormt tegen deze bende oplichters in Japan ( zoals Gerard Gordeau het zo mooi beschreeft, gewoon gezamelijk een blok vormen) zelfs Simon claimde dit in de ring sports.
    Madrid is nu inees een K-1 geworden met Ghita tegen Paul Slowinsky als headliner. Ik ben benieuwd waar Glory meekomt!


    Ik ga nu weer ijsvissen

    toedeloe

    Quote: Beyond a doubt truth bears the same relation to falshood as light to darkness

    L. Da Vinci
    Last edited by davinci; 16-03-2012 at 13:09.

  21. #121
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    gegege have fun Da Vinci!
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #122
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Pffff sjonge jonge jonge jonge... al dat geleuter over en weer... wat schieten we d'r nou mee op?

  23. #123
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Tsjee, wat een geleuter van Bas Boon weer. Altijd zeiken en mensen zwart maken.

    Ik denk dat hij zich beter met GG kan bezig houden, daar loopt de ene na de andere vechter ontevreden weg.

  24. #124
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Tsjee, wat een geleuter van Bas Boon weer. Altijd zeiken en mensen zwart maken.

    Ik denk dat hij zich beter met GG kan bezig houden, daar loopt de ene na de andere vechter ontevreden weg.
    Daar kan GG niks aan doen! Komt allemaal door Overeem.

  25. #125
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Ik zit in the ice inn internetcafe

    Lees ik allemaal berichten over de K-1?

    Dit is de K-1 die Simon ging aanklagen, poppenkast, Simon ging nu echt een lawyer inhuren, showtime zou yokohama Japan ingaan en meer van dat soort berichten.
    Simon sluit een deal voor de helft van het geld? GG krijgt 100% voor hun vechters van een nieuwe investeerder. Let op nieuwe investeerder, dus niks van de K-1. Ik denk juist doordat Golden Glory zelf bezig is gegaan er eindelijk mensen zijn wakker geworden en inzien dat ze nu wel moeten, de vechters profiteren daarvan en terecht!

    Volgens Simon werdt hij genaaid in 2011 doordat diezelfde Kim beweerd dat er de laatste 16 werdt gehouden in China maar dit gaat niet door "zogenaamd door visa problemen", volgens Simon omdat hij geen geld op zijn rekening kreeg en was hij helemaal klaar met die Japanners.
    Ik denk dat GG het juist heel goed doet gewoon zelf ervoor gaan, die Japanners hebben lang genoeg iedereen voor de gek gehouden het wordt tijd dat zo onder hun kont worden geschopt.
    Kijk allemaal leuke beloftes K-1 dit en dat en een miljoen hier en daar voorlopig moeten ze nog een kleine 30 miljoen creditors betalen. Dan gaan ze nu deals maken voor de helft om met een kunstmatige miljoen hoofdprijs iedereen lekker te maken. En dat geld kan je dan jaren op wachten om misschien de helft uitbetaald te krijgen als er uberhaupt al geld is of als het evenement uberhaupt plaatsvindt.
    GG heeft al anderhalf jaar geen stuiver meer gezien van deze K-1 dus waarom zouden die nu ineens met de K-1 gaan werken omdat Simon mee organiseert?

    De K-1 krijgt met het huidige management nooit meer een tv deal in Japan, zie de NYE show van dit jaar, Isshi tegen Fedor, le Banner, Aerts ze waren er allemaal maar geen TBS tv.
    Kim heeft openlijk bedreigingen gemaakt en past dus in hetzelfde plaatje als de andere oude garde waar de Japanse en vele andere TV zenders niks meer mee te maken willen hebben.
    Het is mij een raadsel waarom Simon niet met its Showtime gewoon blijft doorgaan en samen met Glory een vuist vormt tegen deze bende oplichters in Japan ( zoals Gerard Gordeau het zo mooi beschreeft, gewoon gezamelijk een blok vormen) zelfs Simon claimde dit in de ring sports.
    Madrid is nu inees een K-1 geworden met Ghita tegen Paul Slowinsky als headliner. Ik ben benieuwd waar Glory meekomt!


    Ik ga nu weer ijsvissen

    toedeloe

    Quote: Beyond a doubt truth bears the same relation to falshood as light to darkness

    L. Da Vinci
    Ik zeg maar wat: bankgaranties? Je heb wel gelijk dat jullie gezamelijk een blok zouden moeten vormen maar als er nu wel harde garanties en juridische zekerheden zijn ingebouwd waarom zou Simon er dan niet in mogen stappen?

    Een ezel stoot zich geen tweede keer tegen dezelfde steen aan lijkt me. Hopelijk heeft Simon zich goed ingedekt en gaat GG dan alsnog meedoen.

    Communiceren jullie überhaupt wel met elkaar?

    Groet, Rollermanskunk (helaas bezit ik geen zolderkamer)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •