MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default Documentaire over de dominantste BJJer op het moment

    Op Roger na natuurlijk. Ze hebben nog niet tegen elkaar gestaan, maar dat gaat er aan komen. Deze meneer won toen hij bruin was al van goede zwarte banders. In deze documentaire zien we hoe hij traint en hoe hij zijn toekomst ziet. Echt de moeite waard om te kijken, het duurt ongeveer 40 minuten.

    http://www.youtube.com/watch?v=ytFRICyuC2Y

    http://www.youtube.com/watch?v=roy04...feature=relmfu

    http://www.youtube.com/watch?v=T96ut...feature=relmfu
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Tnx, binnenkort even kijken!


  3. #3
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Weert
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Thanks

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    You must spread some Reputation around before giving it to Briant again.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #5
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Nice, leuk om te zien!

  6. #6
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    cool, straks thuis eens even checken
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  7. #7
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Op Roger na natuurlijk. Ze hebben nog niet tegen elkaar gestaan, maar dat gaat er aan komen. Deze meneer won toen hij bruin was al van goede zwarte banders. In deze documentaire zien we hoe hij traint en hoe hij zijn toekomst ziet. Echt de moeite waard om te kijken, het duurt ongeveer 40 minuten.
    Behalve dat hij als bruine bander al van black belts won, heeft hij afgelopen jaar in de Gi alles gewonnen bij de Black Belts. Zowel op de Pan Ams, het WK, en op de World pro in Abu Dhabi heeft hij zijn eigen gewicht en het open gewicht van de black belts gewonnen.

    Thanks Briant! Ik ga zeker kijken.


    Edit; Ow, ik zie net dat deze feiten in de video ook voorbij komen. Nou in ieder geval voor iedereen die nog twijfelde of het de moeite waard was, Rodolfo is DE man van het afgelopen jaar!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Behalve dat hij als bruine bander al van black belts won, heeft hij afgelopen jaar in de Gi alles gewonnen bij de Black Belts. Zowel op de Pan Ams, het WK, en op de World pro in Abu Dhabi heeft hij zijn eigen gewicht en het open gewicht van de black belts gewonnen.

    Thanks Briant! Ik ga zeker kijken.


    Edit; Ow, ik zie net dat deze feiten in de video ook voorbij komen. Nou in ieder geval voor iedereen die nog twijfelde of het de moeite waard was, Rodolfo is DE man van het afgelopen jaar!
    SPOILER!!! :P

    j/k Het is zeker de moeite waard om te kijken. Wat ik ook interessant vond is dat deze man een niet-gracie lineage heeft, iets waar ik door deze docu achter gekomen ben.

    Overigens zijn de feiten die jij noemt allemaal waar, maar ze waren natuurlijk wel in afwezigheid van Roger Gracie behaald. Ik ben benieuwd naar de match up tussen Roger en Rodolfo die er zeker een keer aan zit te komen. Pas dan weten we wie ECHT de beste van de wereld is

  9. #9
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Overigens zijn de feiten die jij noemt allemaal waar, maar ze waren natuurlijk wel in afwezigheid van Roger Gracie behaald. Ik ben benieuwd naar de match up tussen Roger en Rodolfo die er zeker een keer aan zit te komen. Pas dan weten we wie ECHT de beste van de wereld is
    Dat klopt, maar dat gaat eigenlijk alleen op voor het WK want aan de Pan Ams en de World pro doet Roger meestal niet mee. Maar ik ben ook ZEER benieuwd wat er gaat gebeuren als de partij tussen Roger en Rodolfo er komt!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •