MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    holland
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default UFC Managing Director over UFC Events in Amsterdam/Frankrijk/China (VIDEO)

    Kwam deze tegen via het UG.
    Gaat over toekomstige UFC events, hij heeft het ook over amsterdam


    UFC Managing Director of International Business Marshall Zelaznik talks to Fighters Only about the UFC plans for 2012 in its international markets, including Amsterdam and China, and whether the UK market has fizzled out.

    http://www.fightersonlymag.com/conte...k-europe-china
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Als ze maar geen nick diaz op de eventuele amsterdam kaart zetten

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Denk eerlijk gezegd niet of Amsterdam het zo makkelijk gaat toe laten.
    Tuurlijk gaat de stad Amsterdam er veel geld aan verdienen, maar ze deden al moeilijk voor K-1 en Showtime.

    Maar goed, als ze in Amsterdam komen zit ik er echt bij....

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by youssef22 View Post
    Als ze maar geen nick diaz op de eventuele amsterdam kaart zetten
    Goed voor de omzet van de plaatselijke koffiebranche.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    De gemeente Amsterdam wil wel degelijk grote internationale sportevenementen binnen halen. Het is gewoon zaak om ze te overtuigen dat de UFC wereldwijd zo'n grote professionele organisatie is die Amsterdam heel veel exposure kan geven en van een totaal andere orde is dan de standaard kickboks gala die een "bibob keurmerk" hebben.

    Met een goed verhaal moet dat wel lukken.

    Ik zeg:

    - Ziggodome 2013, Overeem en Struve op de card

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    De gemeente Amsterdam wil wel degelijk grote internationale sportevenementen binnen halen. Het is gewoon zaak om ze te overtuigen dat de UFC wereldwijd zo'n grote professionele organisatie is die Amsterdam heel veel exposure kan geven en van een totaal andere orde is dan de standaard kickboks gala die een "bibob keurmerk" hebben.

    Met een goed verhaal moet dat wel lukken.

    Ik zeg:

    - Ziggodome 2013, Overeem en Struve op de card
    Dat zou dan wel het toppunt van achterbaksheid zijn nadat ze It's Showtime de stad uit probeerden te pesten en dan de UFC erin laten.
    Ik zie het nog wel gebeuren.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Limburg
    Posts
    203
    vCash
    126000

    Default

    Ben er zeker bij als ze naar A'dam komen
    Fighters never quit, quitters never fight!

  8. #8
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie het trouwens eigenlijk alleen maar gebeuren als Overeem de titel pakt en hem een paar keer ook succesvol verdedigt anders niet. Nederland is geen Zweden die binnen 3uurtjes even 14000 kaartjes verkoopt. Kijk naar de gala van Hari waar je nog kaartjes van kunt halen en ik schat de populariteit van Kickboksen hoger in dan MMA hier in NL. Ali moet echt de titel pakken en een paar fights winnen en pushen voor een gala in Nederland

  9. #9
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    We zullen afwachten!!

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Hoe oud is dit interview? Hij zegt dat ze in Amsterdam great television exposure hebben, maar het is al een paar jaar geleden dat TUF 10 hier op tv was. Is er een nieuwe deal gesloten?

    Als Overeem de titel pakt zie ik hem die niet in Nederland verdedigen ivm het tijdverschil. Europese kaarten zijn altijd minder dan die in Amerika of Brazilië. Je moet eerder denken aan Struve, Kuiper en misschien het UFC debut van Spong.
    Last edited by The Company; 20-01-2012 at 11:31.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    Ik zie het trouwens eigenlijk alleen maar gebeuren als Overeem de titel pakt en hem een paar keer ook succesvol verdedigt anders niet. Nederland is geen Zweden die binnen 3uurtjes even 14000 kaartjes verkoopt. Kijk naar de gala van Hari waar je nog kaartjes van kunt halen en ik schat de populariteit van Kickboksen hoger in dan MMA hier in NL. Ali moet echt de titel pakken en een paar fights winnen en pushen voor een gala in Nederland
    Voor een gala in Europa komen mensen uit heel Europa. Dit heb ik wel gezien op de UFC gala's waar ik ben geweest. Bij een goede card zullen er wel degelijk 14.000 kaarten verkocht worden binnen 3 uur. Australie, Zweden, Duitsland Ierland en Dubai hebben ook nooit een UFC champ gehad....

    Echter....

    mag een UFC gala volgensmij helemaal niet in Nederland worden gehouden conform de regelgeving. Zelfde probleem wat de UFC nu in Melbourne heeft.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #12
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Marshall zei ook dat het niet dit jaar gaat worden, maar dat ze wel bezig zijn met TV, eventueel LIVE.
    Ondertussen kunnen ze proberen kooivechten legaal te krijgen.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Marshall zei ook dat het niet dit jaar gaat worden, maar dat ze wel bezig zijn met TV, eventueel LIVE.
    Ondertussen kunnen ze proberen kooivechten legaal te krijgen.
    Net zoals in New York zeker

    I hope they are in for the long run...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ja, net als in New York. Hoezo? Vind je dat ze dat moeten opgeven?
    Dana heeft gezworen dat het in 2012 gaat lukken. Nu zegt dat niet ALLES, maar wel aardig wat.

    En ja, ik denk dat ze er in zitten "for the long run".

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Ja, net als in New York. Hoezo? Vind je dat ze dat moeten opgeven?
    Dana heeft gezworen dat het in 2012 gaat lukken. Nu zegt dat niet ALLES, maar wel aardig wat.

    En ja, ik denk dat ze er in zitten "for the long run".
    Ja dat vind ik, het is gewoon een ordinaire prestige strijd geworden.... en voor wat? Een hoop BS en Madison Square garden, nou jippie! Meer kan ik er niet van maken.

    De dag dat ik Dana op zijn woorden moet geloven moet nog komen, die man heeft te veel gelogen in het verleden...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #16
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie er geen kwaad in. Ordinair vind ik het niet, en de prestige is begrijpbaar.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •