MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 63
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Of is de quote niet helemaal juist beschreven en moest het eigenlijk gaan over de vechters die momenteel een nieuw contract afsluiten en daarbij hun verdiende gelden uitgekeerd krijgen als vorm van compensatie..?

    Dat is het! K1 is falliet, degene die doorstart wil natuurlijk de vechters. Nou dat kan maar dan moet eerst betaald worden wat nog open staat. GG heeft dit geregeld voor zijn vechters. Alistair vecht bij de UFC en mag sowieso nergens anders vechten anders zou hij ook dit kunnen proberen. Lijkt mij dan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Nicely done !

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    TTT

    ik hoop dat GGTV ook mag filemen in Leeuwarden. Ze komen iig wel mee.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    TTT

    ik hoop dat GGTV ook mag filemen in Leeuwarden. Ze komen iig wel mee.
    Kunnen ze meteen knallen in Leeuwarden.....

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ja maar je zit natuurlijk ook met de belangen van de organisator. Die heeft natuurlijk ook allerlei contracten met media. Maar ik denk dat er in de kleedkamer sowieso wel gefilmd mag worden en wie weet nog veel meer het is tenslotte ook reclame voor It;s Showtime

  6. #31
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Valt toch niet op als ze gaan filmen van GGtv , hahahaha ..... Nee , snap ik maar zal wel mooi zijn.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ik snap dat het erg hoog zit, maar met die steekspelletjes schieten we ook weinig op. Vwb de zaak GG en Alistair wachten we gewoon rustig af en dan kunnen we uiteindelijk na uitspraak de balans opmaken.
    --

    Toch nog een vraag, als ik lees:

    Dan hebben we het toch over het geld wat de K1 zoiezo schuldig was/is aan de vechters die toendertijd aan de K1 evenementen hebben deelgenomen, voor het gemak nemen we nu even het GG-team. Destijds maakte Alistair daar dan toch ook deel van uit.

    Of is de quote niet helemaal juist beschreven en moest het eigenlijk gaan over de vechters die momenteel een nieuw contract afsluiten en daarbij hun verdiende gelden uitgekeerd krijgen als vorm van compensatie..?
    Ze zullen wel gek zijn als nieuwe investeerder door te zeggen dat ze openstaande bedragen van FEG betalen. Ik denk eerder aan een sign bonus voor vechters die meedoen met de nieuwe organisatie ( ik denk dat er meer vechters zullen tekenen bij die nieuwe organanisatie "met dit soort hoofdprijzen voor het winnen van een toernooi").
    Er is helemaal geen steekspelletje, de waarheid gaat nu heel snel boven water komen, dat deze minder leuk is voor Alistair heeft hij aan zichzelf te danken en aan die zogenaamde nieuwe managers die om hem heenhangen en allemaal hun eigen agenda hebben.

    1 Als Alistair bij GG was gebleven had Alistair nu zijn geld uit Japan gehad ( ik heb dat van diverse GG vechters gehoord er was blijkbaar een plan gemaakt en Alistair wist daarvan en daar gaat gedeeltenlijk die rechtzaak ook over denk ik).
    2 Nu heeft Alistair een rechtzaak aan zijn broek en veel dure advocaat kosten
    3 Hij moet een nieuw management betalen en nu ook nieuwe trainers (hij was snel weg bij couture)
    4 Trainers en jaren lange vrienden en teamleden in de steek gelaten
    5 Moet zijn percentage gewoon doorbetalen aan GG omdat GG de deal met UFC heeft gemaakt
    6 Loopt een hele grote potentiele sponsor mis
    7 Kan alle vechtbeelden in zijn docu niet gebruiken

    In ieder geval heeft het "mickey mouse moron" management de zaken goed voor elkaar, als enigste alle vechters en trainers betaald en drie tournooien aangekondigd met hele grote hoofdprijzen.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    "aangekondigd" je zegt het zelf al.

    Hoop dat het lukt, maar waag het te betwijfelen.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Davinci het is mooi dat jullie bij gg proberen alles weer op de rails te krijgen qua kickboksen
    dat juich ik als fan ook enorm toe

    maar ben je nou echt zo blind dat je denkt dat overeem de slechte kant van de deal heeft?
    Hij is nu mega aan het worden in de US en gg had daar bij kunnen zijn.
    Dat was 20 keer de exposure geweest die jullie nu hebben met dit.
    En dat japan geld is natuurlijk een fooi vergeleken met wat hij de komende tijd gaat verdienen in de states.
    Om over de imago schade bij gg maar te zwijgen.

    Maar hopelijk kunnen jullie dit snel achter jullie laten en verder gaan met het trainen van vechters en hopelijk het organiseren van prachtige evenementen voor fans zoals ik.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt voor je uitleg Davinci
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #37
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Best wat nullen, heb ik nog geeneens met vCash!

  13. #38
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Paul1987;1119640]Davinci het is mooi dat jullie bij gg proberen alles weer op de rails te krijgen qua kickboksen
    dat juich ik als fan ook enorm toe

    maar ben je nou echt zo blind dat je denkt dat overeem de slechte kant van de deal heeft?
    Hij is nu mega aan het worden in de US en gg had daar bij kunnen zijn.
    Dat was 20 keer de exposure geweest die jullie nu hebben met dit.
    En dat japan geld is natuurlijk een fooi vergeleken met wat hij de komende tijd gaat verdienen in de states.
    Om over de imago schade bij gg maar te zwijgen.

    Maar hopelijk kunnen jullie dit snel achter jullie laten en verder gaan met het trainen van vechters en hopelijk het organiseren van prachtige evenementen voor fans zoals ik.[/QUOij

    Ik denk ook dat GG daar graag bij was geweest ze hebben notabene die deal gemaakt en wat voor een deal. Ze horen daar ook zeker bij te zijn, 12 jaar hebben ze er samen aan gewerkt en GG heeft die mega deal gemaakt mer de UFC.

    We zullen zien wie er populairder wordt en is golden glory/glory of Alistair Overeen, de race is not maar net echt begonnen aangezien er nu blijkbaar een hele grote investeerder een samen werking is aangegaan met golden glory. Blijkbaar was er helemaal geen immago schade bij GG. Die hele grote investeerder ( die grote sign bonussen heeft betaald) zag blijkbaar wel de mogelijkheden om met Gloden Glory te gaan samenwerken.

    Imago schade? Man je weet niet waar je over praat, geloof mij nu maar als zo de waarheid boven water komt is de enige die schade heeft Alistair Overeem.
    Last edited by davinci; 22-01-2012 at 17:43.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    UFC of TSA.... lijkt me duidelijk wat vetter is.
    AO 1 GG 0

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Einemo siyar dennis stojnic zitten ook bij de UFC en staan onder contract bij GG.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    eerst zien en dan geloven, het was niet voor niks dat GG bij de ufc op de blacklist stond!

    Have faith fxr! gaat helemaal goed komen met GG.......

  17. #42
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    eerst zien en dan geloven, het was niet voor niks dat GG bij de ufc op de blacklist stond!
    1 Als Alistair bij GG was gebleven had Alistair nu zijn geld uit Japan gehad ( ik heb dat van diverse GG vechters gehoord er was blijkbaar een plan gemaakt en Alistair wist daarvan en daar gaat gedeeltenlijk die rechtzaak ook over denk ik).
    dat was juist zijn claim, dat hij van GG zijn deel van het K-1 geld niet kreeg, 151.000 dollar

    Ik kan nergens vinden dat deze claim voor achterstallig geld was van K1 ( indien Alistair dit heeft gedaan is dat ultra stom aangezien Alistair die claim neer had moeten leggen bij FEG), maar het management is overigens net zo gedupeerd, die krijgt geen 30% van het percentage van de vechter aangezien FEG niet betaald , dus Alistair kan claimen wat die wil, we zullen zien wat de rechter daar van vindt.

    2 Nu heeft Alistair een rechtzaak aan zijn broek en veel dure advocaat kosten
    advocaten kosten altijd geld,maar veel minder als hij zijn contract met GG niet had aangevochten

    Jij weet zeker niet wat top advocaten in de USA kosten?

    3 Hij moet een nieuw management betalen en nu ook nieuwe trainers (hij was snel weg bij couture)
    dat is logisch,maar elke GG trainer heeft de kans gehad om met Alistair mee te gaan, Roberto zag er erg happy uit, dat kan ik niet zeggen van de GG trainers

    Ik las op Martijn zijn facebook dat hij al zijn achterstallige geld betaald heeft gekregen, dus ook blije gezichten aan de kant van golden glory, volgens mij zijn ze nu de einge die geld hebben gehad. En wat noem jij onderhandelingen, iemand een hongerloontje aanbieden terwijl hij contractueel gewoon recht heeft op een percentage. Trainers die al 12 jaar lang volgens contract een percentage krijgen en dan een uurloon aanbieden terwijl de overeenkomst nog gewoon geldig is? Om daarna vergeleken te worden met een schoonmaakster.

    4 Trainers en jaren lange vrienden en teamleden in de steek gelaten
    heeft het management lang vantevoren zien aankomen en Alistair heeft geprobeerd om te onderhandelen,maar GG stelde zich weer koppig op.

    Alistair heeft helemaal niks geprobeerd, dat werd ook duidenlijk toen de rechter GG in het gelijk stelde, nergens was er sprake van onderhandeling een aanbieding of een settlement, dat komt wel maar kan alleen onder dwang.

    5 Moet zijn percentage gewoon doorbetalen aan GG omdat GG de deal met UFC heeft gemaakt
    daar gaat de rechtzaak juist over, dus dat is nog geen feit

    Jawel is wel een feit GG heeft die deal met de UFC onderhandeld met een top advocaat.

    6 Loopt een hele grote potentiele sponsor mis
    de sponsoren staan in de rij en de webshop kan de vele bestellingen niet aan!

    Das goed voor Alistair maar er is een verschil tussen bedrijven als gun store ( heeft overigens net een ban gehad op fuel tv)en hayabushi of microsoft en sony. Blijkbaar zit GG bij de juiste bron om aankondigingen te doen dat iedereen is betaald. De aankondiging van 3 grote torunooien met een miljoen aan prijzen geld is geen kattepis.
    Ik denk dat GG het ook geweldig vind al die sponsoren en t-shirt verkoop voor Alistair nu, ze hebben immers recht op een percentage wat contractueel is vastgelegd, top!

    7 Kan alle vechtbeelden in zijn docu niet gebruiken.
    kan je dat even uitleggen?

    Die rechten liggen bij Bas Boon en ik kan mij niet voorstellen in de huidige situatie dat hij toestemming geeft of heeft gegeven voor het gebruik van vechtbeelden in online docu's of you tube videos van Alistair. Maar goed de toekomst zal dat uitwijzen. Ik heb alle K1 dvd's en daar staat producer Bas Boon / Nikko ook de SBS6 deal was gedaan door Bas. Dus ik denk niet dat Alistair de rechten heeft van zijn gevechten, wat overigens normaal is want de promoter betaald voor de beeldrechten van die vechter. Ik weet dat Bas altijd actief is geweest als producer en heel veel beeldrechten heeft, dus de toekomst zal het uitwijzen!


    In ieder geval heeft het "mickey mouse moron" management de zaken goed voor elkaar, als enigste alle vechters en trainers betaald en drie tournooien aangekondigd met hele grote hoofdprijzen.
    eerst zien en dan geloven, het was niet voor niks dat GG bij de ufc op de blacklist stond!
    Last edited by davinci; 23-01-2012 at 07:21.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    We hebben een tijdje niks van davinci/Bas boom gehoord. GG sluit een deal en hij gaat weer haatzaaien over Overeem.
    Last edited by The Company; 23-01-2012 at 07:36.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik ben het gezeur beu. Laten we naar de toekomst kijken Glory 23 Maart Ik ben erbij!!!!

  20. #45
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    We hebben een tijdje niks van davinci/Bas boom gehoord. GG sluit een deal en hij gaat weer haatzaaien over Overeem.
    Ik leg iets uit omdat er vragen worden gesteld. Het enige wat ik van Bas Boon heb vernomen heb ik in de wereldpers kunnen lezen.
    Wat is de definitie van haat? Ik zie alleen maar commentaar op een aantal vragen en opmerkingen van the Fxr

    Sigmund Freud
    Dogs love their friends and bite their enemies, quite unlike people, who are incapable of pure love and always have to mix love and hate.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik ben het gezeur beu...
    X 1000000

  22. #47
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Ik leg iets uit omdat er vragen worden gesteld. Het enige wat ik van Bas Boon heb vernomen heb ik in de wereldpers kunnen lezen.
    Wat is de definitie van haat? Ik zie alleen maar commentaar op een aantal vragen en opmerkingen van the Fxr

    Sigmund Freud
    Dogs love their friends and bite their enemies, quite unlike people, who are incapable of pure love and always have to mix love and hate.
    Kan je ook uitleg geven zonder de schoonmaker en moron management erbij te halen? Kennelijk niet.

    Maar laten we erover ophouden, het heeft geen zin zolang er nog geen uitspraak is gedaan.

  23. #48
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Ik leg iets uit omdat er vragen worden gesteld. Het enige wat ik van Bas Boon heb vernomen heb ik in de wereldpers kunnen lezen.
    Wat is de definitie van haat? Ik zie alleen maar commentaar op een aantal vragen en opmerkingen van the Fxr

    Sigmund Freud
    Dogs love their friends and bite their enemies, quite unlike people, who are incapable of pure love and always have to mix love and hate.
    Ben jij Bas Boon? Manier van schrijven komt i.i.g. sterk overeen.

    Maar om toe te voegen aan de hele discussie, een ding waar ik voor mezelf sprekend wel zeker van ben dat er sprake is van imago schade bij gg. Ik ben fan nog steeds fan van bijv holzken, siyar en saki. Alleen alles wat er nu gebeurt geeft zo verkeerd gevoel bij die hele organisatie dat is allemaal geen zuivere koffie. En dan ook nog eens dat continu zwart maken van overeem van de hele gg entourage vind ik totaal onprofessioneel. Petje af voor Siyar zijn reactie dat vond ik pure klasse.

  24. #49
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Hoe zit het met FIKA dan, worden deze toernooien onder de naam FIKA georganiseerd of niet. Ik heb een tijdje geleden gelezen dat GG de samenwerking is aangegaan met K1.
    Hieruit is FIKA ontstaan. Is dit dan niet meer of zo?????? Of wordt door GG de FIKA naast deze toernooien ook georganiseerd? Begrijp er niet meer zoveel van.

  25. #50
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Overal zijn wel issues en het gras is echt niet groener bij de buren....... Laten we het verleden achter ons laten en naar de toekomst kijken! en naar het mooie wat er allemaal op ons afkomt qua fights......

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •