MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default 10 maart Crocop tegen Ray Sefo in Zagreb!

    http://www.fightsite.hr/k1-boks/spek...ebackoj-areni/

    Wordt een leuke partij denk ik!

    Verder o.a. Ghita, Bouzidi e.a.

    Moet trouwens 10 maart zijn. Foutje...
    Last edited by king; 21-01-2012 at 21:45.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    titel aangepast

    Lijkt me idd een leuke pot!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Niet mijn taal.....MMA of K1 regels?

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Gestopt met MMA, nu nog een paar keer K-1 tot hij definitief stopt met vechten. Zoiets las ik laatst.

    CC vs Sefo wordt wel leuk. Ik wou dat ik dit 12 jaar geleden zag.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Zo, dus Crocop snabbelt verder!!!
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Niet mijn taal.....MMA of K1 regels?
    K1

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt wel een back in history machtup

  9. #9
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Zal het heel kort vertalen.

    Mirko Filipovic zal het op 10 maart in de arena in Zagreb in een spektakelgevecht opnemen tegen de legendarische Nieuw Zeelander Ray Sefo.
    Dit stond gisteren in de grootste krant van Kroatië “ Vecerni List” .
    (Pak hem beet de Telegraaf/AD van Kroatië)
    Deze krant had ook een exclusief interview met Cro Cop.

    “Zeg je dat Ray Sefo gestopt is ? Dat is nieuws voor mij. Ik heb me de kop gebroken welke tegenstander ik zou moeten kiezen voor mijn afscheidspartij in de ring. Ray is een van de besten ooit en ik heb gevraagd om een waardige tegenstander” zei Cro Cop, die aan het herstellen is van een armblessure die hij anderhalve maand geleden opliep.

    Al met al is Ray Sefo geen gemakkelijke tegenstander voor Filipovic.
    In zijn rijke K-1 carriere heeft Mirko 78 partijen gevochten, waarvan hij er 58 gewonnen heeft en daarvan 38 op KO.
    Ray Sefo is een voormalig MT wereldkampioen en meervoudig finalist van de K-1 World Grand Prix en bokstrainer bij Extreme Couture, ergo iemand die van wanten weet.
    Hij heeft in zijn carriere als vechter toppers verslagen zoals Mark Hunt, Jerome le Banner, Peter Aerts, Mike Bernardo en Stefan Leko.

    Cro Cop begrijpt dat dit geen “ walk in the park “ gaat worden.
    “ Ik geloof dat mijn thuispubliek liever ziet dat ik met een echte vechter in de ring sta dan met een wandelende bokszak” .

    Op hetzelfde gala zullen ook Freddy Kemayo, Daniel Ghita en Mourad Bouzidi vechten, kortom een leuk gevuld gala.

    Dan staan er nog wat commentaren onder van lezers, die zeggen dat Ray Sefo inmiddels in dezelfde categorie valt als Bob Sapp, lopende bokszak en iemand die twijfelt aan de kwaliteit van het gevecht omdat Sefo al heel lang niet meer gevochten heeft in de ring en Cro Cop al heel lang niet meer op K-1 regels gevochten heeft.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    kan mij weinig verotten tegen wie crocop vecht...ik vind het al leuk om hem in de ring te zien!

  11. #11
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Als Crocop een echte tegenstander had willen kiezen had hij Peter moeten nemen, maar dan weet hij sowieso dat hij verliest en dat wil je nou ook weer niet met je afscheidspartij.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Ik vind Sefo wel een goede tegenstander voor deze match. die twee hebben nog nooit tov elkaar gestaan en ongeveer een gelijklopende carierre gehad in K1.

  13. #13
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Kan zomaar een leuke partij worden dit. Als CC het nou kan afmaken met een LHK zou mooi zijn.

    Ray ging toch richting mma. Had een paar partijen gedraaid. Doet hij daar nou nog iets mee..
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  14. #14
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Waarom vecht Zimmerman daar niet meer. Ik vind t maar raar hoor van GG, eerst wordt aangegeven dat Zimmerman tegen Cro Cop moet vechten. Nu ze ergens een betere snabbel hebben gevonden, vecht hij daar niet meer. Het is ja of nee en niet misschien toch, of zit ik er naast???????????

  15. #15
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    “Zeg je dat Ray Sefo gestopt is ? Dat is nieuws voor mij. .


    "If you have to stop and think, it's too late"

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Als Crocop een echte tegenstander had willen kiezen had hij Peter moeten nemen, maar dan weet hij sowieso dat hij verliest en dat wil je nou ook weer niet met je afscheidspartij.
    Kan me nog die partij herinneren dat Mirko van Peter won. Peter moest toen nog vol een zware LHK nemen, maar kon na een beetje wankelen toch nog herstellen. Denk dat een nieuwe partij redelijk gelijk op zou gaan.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Thanks.

    Hrvat?

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Mirko Cro Cop Resumes Combat Sports Career with Kickboxing Match vs. Ray Sefo

    Three months after calling it quits in the MMA arena, Mirko "Cro Cop" Filipovic has chosen to continue his combat sports career, going back to his roots in accepting a kickboxing match with Ray Sefo.

    The bout will take place on March 10 in Zagreb, Croatia. Cro Cop confirmed the fight to several Croatian news outlets.

    Cro Cop recently had a cast removed from his injured right arm and even before that, was preparing for the possibility of another fight.

    The 37-year-old fought MMA for the last time in October losing by third-round TKO to Roy Nelson. The defeat was his third straight overall, all coming by way of knockout. He finished his MMA career with a record of 27-10-2, 1 no contest.

    In December, Cro Cop posted a video with his thoughts on his MMA career, apologizing for his 4-6 record in the octagon, but said that he planned to train hard for his kickboxing return, calling the sport "his first love."

    "This fire in me will last forever," he said then. "This is not just some fight to me. Like every time, I will prepare like it's the most important fight in my life."

    Sefo is a decorated 40-year-old kickboxer with a 56-21-1 lifetime record. Sefo also fought three times in MMA, going 2-1 with his only loss coming to Valentijn Overeem at last February's Strikeforce: Fedor vs. Silva event.
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #19
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Thanks.

    Hrvat?
    Da

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •