MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default Anderson Silva:I Don't See Any Brazilian Who Can Beat Jon Jones.




    Anderson Silva:

    Jon Jones is having a good phase, he's improving a lot. He's getting more and more experienced, he's very young, but he's getting more experienced. He's making his opponents fall into his game. He knows how to use his size very well. There's not much to say about Jon Jones. I don't see any Brazilian in conditions to face him, even more so because Brazilians don't tend to completely study what happens in there, there needs to be more studying done by the Brazilians in that division so that they can understand what really is going on in there. But it's hard for me to say this, because I'm Brazilian and I wish there was a Brazilian with the conditions to beat Jon Jones, but, this is a personal opinion of mine, I don't see anyone in Brazil that can beat him, at least not for now.

    http://www.bloodyelbow.com/2012/1/21...n-jones-brazil
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    257
    vCash
    126000

    Default

    eerlijk

  3. #3
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Idd eerlijk van Silva.

    Ik zie op dit moment geen enkele LHW Jones verslaan.

    Ik denk dat Jones het net Silva moet doen op den duur, soms een uitstapje maken naar de HW's, net hoe Silva weleens een uitstapje naar de LHW's maakt.

    Zou Jones wel willen zien tegen Cain!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet nog goed hoe Jones zwaar onzeker in zijn hoek ging en ook vragen naar zijn trainers keek zitten na de eerste ronde tegen Lyoto. Hij zei zelfs iets waaruit dit bleek. Geen idee meer wat.

    In mijn ogen zou Lyoto een tweede kans verdienen want hij was de eerste die echt voor tegenstand zorgde. Dit duurde echter niet lang....

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    ik zie geen schouderblessure
    Nee maar als je het kon verstaan zou je horen dat hij zegt dat dit weer een van zijn eerste trainingen is

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik wel.
    Machida zie ik het nog wel doen, in de eerste partij zag je dat Jones moeite met hem had en dat machida misschien nog iets te afwachtend was in de 1e ronde, anders had ie em wel gepakt.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Idd eerlijk van Silva.

    Ik zie op dit moment geen enkele LHW Jones verslaan.

    Ik denk dat Jones het net Silva moet doen op den duur, soms een uitstapje maken naar de HW's, net hoe Silva weleens een uitstapje naar de LHW's maakt.

    Zou Jones wel willen zien tegen Cain!
    zie Jones echt geen kans maken tegen Cain.

  8. #8
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    zie Jones echt geen kans maken tegen Cain.
    jones vs cain zou een geweldige partij zjin. hoop niet dat Jones nog te lang in LHW zit. Hij heeft daar niks meer te zoeken. Zou jones ook heel graag tegen overeem willen zien. overeem zei dat zelf ook al

  9. #9
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    geen enkele braziliaan behalve jij Silva? Zou echt een vette superfight zijn.
    =

  10. #10
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    jones vs cain zou een geweldige partij zjin. hoop niet dat Jones nog te lang in LHW zit. Hij heeft daar niks meer te zoeken. Zou jones ook heel graag tegen overeem willen zien. overeem zei dat zelf ook al
    x2!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •