MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 158

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default Bas Rutten: "Overeem has glass jaw, will lose to Dos Santos"

    Former UFC heavyweight champion Bas Rutten believes current champ Junior dos Santos will beat Alistair Overeem if they fight this year.

    In an interview with the Sherdog Radio Network’s “It’s Time!” show with Bruce
    Buffer
    , the colorful MMA personality gave his thoughts on the matchup and a
    variety of other topics, including his Fuel TV show “Punk Payback” and Cristiane “Cyborg” Santos’ positive test for an
    anabolic steroid.

    Rutten on telling
    Overeem’s camp which opponents could make for difficult matchups: “I always
    told them … make sure to avoid Junior dos Santos. I think him and Cain
    Velasquez, although with Cain, he cannot take a punch too great. But still, Cain
    is a monster and he should have simply shot in on Junior dos Santos, I think. I
    actually thought he was going to win that fight, but he didn’t. He got tagged,
    and that can happen to anybody. Anyway, I always said try to stay away as long
    as you can from Junior dos Santos. That right now could be a very big threat
    together, believe it or not, with Cheick Kongo. I think that would also be a great opponent
    for him.”

    On how Overeem matches up with dos
    Santos: “I think Alistair, everything he does is one single shot because he
    knows he’s got that glass jaw as well. He’s been knocked out quite a few times
    in the past, even by Chuck Liddell as well. Every time
    when he punches, one hand is up. He throws single shots; he doesn’t throw
    combinations. You saw that when he fought [Fabricio] Werdum. Werdum was actually
    tagging him more than he did to Werdum. I think that Junior dos Santos, with his
    combinations, his reach, I think he’s going to tag him and he’s going to throw
    combos and I think that yeah, he’s going to take this fight.”

    On Cristiane Santos testing positive for an anabolic steroid:
    “You could say it doesn’t come as a surprise. I don’t think anybody was
    surprised, but I always say … you’d better [be] 100-percent sure that you know
    something before you say it. If I say, ‘Oh, she’s on steroids’ -- I could never
    say that. … But yeah, she does have the looks from it. She’s unbelievably
    strong. For a woman she just looks very, very extreme muscular, even more so
    than bodybuilders.

    On Santos saying she
    tested positive due to a dietary supplement that she’d been assured was not
    prohibited: “I’m also hearing it’s probably somebody on her team that gave
    her pills. They said it was OK to lose weight, and I go and I feel sorry because
    I’ve talked to her many times. She’s a really sweet lady. If you see her, you
    go, ‘Oh, she’s an animal.’ She’s so sweet. It’s unbelievable, but still, it’s
    got to be her responsibility because she took it. Even though it was from
    friends you trust, I can understand it. I can understand it, but somebody needs
    to be blamed here.”

    On what Santos should
    do now: “You’ve got to do something. If she starts fighting again, this is
    what I would do personally. If I know 100 percent I’m innocent … I would say two
    months before, I’m going to pay a doctor and they can appoint who it is and they
    can come every two weeks and draw my blood or take my urine, whatever it is,
    under supervision, just to throw it out there to everybody else, to all the fans
    that I’m not using it. That’s the only way, I think, to really clear your name.”


    On his Fuel TV show “Punk Payback”: “I thought,
    OK, wait a minute. If we make a show like this, we watch the security cameras,
    see something happened [and ask] what would I do in a situation like that?
    That’s what we did with security cameras. We see a clip. Something bad happens
    somewhere, a robbery, whatever it is. I narrate over the clip. I tell the people
    at home what they did wrong and I say, ‘OK, let’s see what I would have done in
    this situation.’ Then we rebuild the same set or something that looks like it,
    and they put me in the spot of the victim and let the people come in -- the
    robbers, the punks I should call them -- and I do my job while talking to the
    camera. It’s very comedic. There’s no script. Everything’s off the top of my
    head, but the techniques I show are real techniques. Everything I show, it’s the
    right way to do it.”



  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Bas rutten zijn partijdigheid

    Toen Overeem nog bij GG zat en zijn beste win Rogers was vond Rutten hem de 1# HW en nu is Overeem iemand met een glazen kin die zelfs door Chuck Liddell KO werd geslagen.


    Last edited by The Company; 22-01-2012 at 18:49.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Bas rutten zijn partijdigheid

    Toen Overeem nog bij GG zat en zijn beste win Rogers was vond Rutten hem de 1# HW en nu is Overeem iemand met een glazen kin die zelfs door Chuck Liddell KO werd geslagen.



    hij is idd partijdig beetje jammer eigenlijk
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  4. #4
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Idd moest hier ook gelijk aan denken, best jammer..
    Bas is een topgozer en mag hem graag, ergens zal die ook misschien een beetje gelijk hebben, maar dat heeft meer te maken met de knockout specialiteiten van dos santos ipv glazen kin (waar ik het niet mee eens ben) van Alistair. Iedereen kan KO gaan tegen Dos Santos
    Enne kongo zou een pak rammel van zn leven krijgen, die maakt echt geen kans tege Ali. Different level
    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Bas rutten zijn partijdigheid

    Toen Overeem nog bij GG zat en zijn beste win Rogers was vond Rutten hem de 1# HW en nu is Overeem iemand met een glazen kin die zelfs door Chuck Liddell KO werd geslagen.


    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  5. #5
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Bas is een hater

  6. #6
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Bas is een hater
    Daar lijkt het wel een beetje op. En dat is jammer want Bas Rutten is iemand die ik graag hoog heb zitten. Maar goed, we zullen dit jaar nog zeker weten of hij een hater of een orakel is.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb Bas hoog zitten, maar ik vind dit wel een lage actie.

    Overeem een glass jaw?!! Hhhaa!

    Echt jammer!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik heb Bas hoog zitten, maar ik vind dit wel een lage actie.

    Overeem een glass jaw?!! Hhhaa!

    Echt jammer!
    x2

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Tja Bas is een goede vriend. Toen AO van lesnar won twitterde bas dat hij "Cor Hemmers style" had gewonnen. wat ook was.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Iemand die de harde stoten van Badr recht op zijn kaak vangt en nog blijft staan heeft geen glazen kin. Ik vind al die glazen kin discussies sowieso onzin. Iedereen kan KO geslagen worden. Er zitten wel een paar tussen die niet kunnen incasseren...
    =

  11. #11
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default


  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik hoop dat Bas ongelijk heeft en dat Alistair gewoon die UFC belt pakt!
    Last edited by Kemal; 22-01-2012 at 19:15.
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #13
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Beetje jammer deze reactie van Bas... Eerst was Ali de beste HW in zijn ogen.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    vriendje van

  15. #15
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Wat een laag niveau heeft Bas Rutten zeg. Het lijkt wel of ik Bas Boon zie.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Het druipt ervan af inderdaad.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Waarom in hemelsnaam?? Ik snap dit soort uitspraken en gedrag niet... Nu verlies ik respect voor iemand waar ik tegen op keek. Voorheen overeem de hemel in prijzen en nu alleen maar modder gooien down talken over zijn prestaties.

    Gadver man word hier misselijk van!

  18. #18
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Bas Rutten is een held voor mij, maar dit is een trieste actie en hoop dat hij z'n woorden terugneemt!. Het is trouwens nog maar een kwestie voor tijd dat Alistair de UFC titel gaat pakken en dan heeft die gozer zoveel titels gehaald daar kan Bas met alle respect niet tegen op, dus misschien is het wel een beetje jaloezie vooral nu Alistair de vriendjes van Bas heeft verlaten.

    edit: zie trouwens ong. 1.10min die Jones failen! 'bas denk je nou echt dat alistair een kans maakt tegen lesnar?' en dan met zo'n arrogante lachje van ik weet het wel beter, blijkbaar niet
    Last edited by MMAProfessor; 22-01-2012 at 19:42.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    beetje jammer dit
    reactie op Alastair vs gg soap was voldoende
    hoop dat hij ongelijk heeft

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Zo verlies je wel een beetje respect voor Bas.

  21. #21
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb veel respect voor bas en had hem altijd hoog zitten maar vind dit toch echt triest.. Eerst was overeem de beste HW etc etc en in meerdere interviews praatte hij over hoe goed alistair wel niet is blabla en nu opeens dit...
    had ik niet verwacht van bas

  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Tja een ieder zijn mening......en een mening kan bijgesteld worden....(de manier van brengen vind ik wel wat zeggen...met even chuck....)


    betreft het singele werk ...en dat een reden is om zijn kin niet te bloot te leggen....is velen wel opgevallen toch????

    Bas rutten heeft ook ooit eens gezegd dat vec hters die een mooie ballans in ko en sub overwinningen ECHTE MMA vechters zijn.... Bas Rutten zei ook ooit eens dat die knieën van Allistair de beste in maa waren....

    Betreft de dreiging van JDS is hij in mijn ogen ook correct.....

    De kin van Allistair heeft zich ook nog niet als erg stabiel laten zien toch? Daarintegen heeft hij dat ook niet nodig gehad....en betreft partij tegen Werdum....tja klopt die stormde soms goed naar voren....maar zolang het niet echt aankomt.....en de tikken die aankwamen slikte die wel oke weg toch????

    In verleden dool Allistair veel weg maar dat vind ik sinds zijn Cor Hemmers tijd echt verbeterd....

    Ik hoop dat Overeem gewoon die titel pakt....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  23. #23
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Tja een ieder zijn mening......en een mening kan bijgesteld worden....(de manier van brengen vind ik wel wat zeggen...met even chuck....)


    betreft het singele werk ...en dat een reden is om zijn kin niet te bloot te leggen....is velen wel opgevallen toch????

    Bas rutten heeft ook ooit eens gezegd dat vec hters die een mooie ballans in ko en sub overwinningen ECHTE MMA vechters zijn.... Bas Rutten zei ook ooit eens dat die knieën van Allistair de beste in maa waren....

    Betreft de dreiging van JDS is hij in mijn ogen ook correct.....

    De kin van Allistair heeft zich ook nog niet als erg stabiel laten zien toch? Daarintegen heeft hij dat ook niet nodig gehad....en betreft partij tegen Werdum....tja klopt die stormde soms goed naar voren....maar zolang het niet echt aankomt.....en de tikken die aankwamen slikte die wel oke weg toch????

    In verleden dool Allistair veel weg maar dat vind ik sinds zijn Cor Hemmers tijd echt verbeterd....

    Ik hoop dat Overeem gewoon die titel pakt....
    Het is niet dat men zegt dat bas ongelijk heeft... Alistair heeft idd niet de beste kin. Maar het gaat erom dat bas eerst over hem praatte alsof het een half god is en nu "kraakt" hij hem als het ware af..

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Dat Bas partijdig is was allang te zien.
    Kijk eens alle afleveringen terug van Inside MMA, vanaf het moment dat Overeem weg is bij Golden Glory, en kijk eens hoevaak Bas het over Overeem heeft.
    Elke keer als het onderwerp Overeem kwam, nam Kenny het over, en zelfs na de overwinning op Lesnar zei Bas geen woord en liet hij zijn partner het woord doen.
    Terwijl hij normaal zijn mond niet kan houden met commentaar of rare stemmetjes of wat dan ook.
    En wat betrefd de Cor Hemmers Style hoop ik dat hij de manier bedoeld de manier waarop ze getrained worden bij Golden Glory, want Cor heb ik nog nooit zo iemand zien finishen.

  25. #25
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    In de tijd dat Overeem wel eens knock out ging, vocht hij LHW, waar een gigantische bijna onmogelijke weightcut aan vooraf ging. Dat kost zeker een hoop incasseringsvermogen. Daarom valt over het huidige incasseringsvermogen weinig te zeggen, behalve dat die ongetwijfeld een stuk hoger zal zijn.

    Verder ook erg teleurgesteld in de draai van Rutten.
    Last edited by Juul; 22-01-2012 at 21:20. Reason: Bas Rutten teleurstelling

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •