MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 158

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Bas is matties met wat mensen van GG.

    Zijn belang ligt dus ook bij deze mensen.
    Dus maakt hij nu onze held Overeem zwart.
    Begrijpelijk gezien zijn belangen, alleen had hij hier de status van cul figuur en dat is toch wel even schrikken.
    Het is maar een mens met bepaalde belangen, bovendien wordt er overal door het GG mickey mouse management alles aan gedaan om iedereen te laten geloven dat Overeem de bad guy is.

    Rutten moet simpelweg wel meegaan, hij en Ron zijn tenslotte al jaren vrienden, helaas kan hij niet zijn eigen mening vormen.

    Ook jammer dat hij zich zo laat beinvloeden en neit zegt: ik houd me er buiten.

    Wellicht heeft Ron hem wat centjes toegeschoven, GG wordt tenslotte geleid door een zware crimineel.

  2. #2
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Bas is matties met wat mensen van GG.

    Zijn belang ligt dus ook bij deze mensen.
    Dus maakt hij nu onze held Overeem zwart.
    Begrijpelijk gezien zijn belangen, alleen had hij hier de status van cul figuur en dat is toch wel even schrikken.
    Het is maar een mens met bepaalde belangen, bovendien wordt er overal door het GG mickey mouse management alles aan gedaan om iedereen te laten geloven dat Overeem de bad guy is.

    Rutten moet simpelweg wel meegaan, hij en Ron zijn tenslotte al jaren vrienden, helaas kan hij niet zijn eigen mening vormen.

    Ook jammer dat hij zich zo laat beinvloeden en neit zegt: ik houd me er buiten.

    Wellicht heeft Ron hem wat centjes toegeschoven, GG wordt tenslotte geleid door een zware crimineel.
    dat weet ik niet..,maar bas had het beter in het midden kunnen laten,hij kan een goed voorbeeld nemen aan syar.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Bas is matties met wat mensen van GG.

    Zijn belang ligt dus ook bij deze mensen.
    Dus maakt hij nu onze held Overeem zwart.
    Begrijpelijk gezien zijn belangen, alleen had hij hier de status van cul figuur en dat is toch wel even schrikken.
    Het is maar een mens met bepaalde belangen, bovendien wordt er overal door het GG mickey mouse management alles aan gedaan om iedereen te laten geloven dat Overeem de bad guy is.

    Rutten moet simpelweg wel meegaan, hij en Ron zijn tenslotte al jaren vrienden, helaas kan hij niet zijn eigen mening vormen.

    Ook jammer dat hij zich zo laat beinvloeden en neit zegt: ik houd me er buiten.

    Wellicht heeft Ron hem wat centjes toegeschoven, GG wordt tenslotte geleid door een zware crimineel.
    Bas maakt hem helemaal niet zwart... Waar haal je dat uit? Hij is kritisch. Dat hij eerder anders sprak over Alistair is inderdaad vanwege zijn vertrek bij GG maar dan nog. Dit is niet zwart maken... Hij geeft zijn mening en zeggen dat hij denkt dat JDS gaat winnen kan gewoon. Hij denk dat Alistair niet veel kan incasseren, dat is ook zijn mening. Ik denk persoonlijk dat Alistair een normale kin heeft niet heel zwak maar ook niet heel sterk.

    Zolang hij niet zegt dat Alistair overschat is of dat hij niet in de UFC thuis hoort is er niets aan de hand.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Bas maakt hem helemaal niet zwart... Waar haal je dat uit? Hij is kritisch. Dat hij eerder anders sprak over Alistair is inderdaad vanwege zijn vertrek bij GG maar dan nog. Dit is niet zwart maken... Hij geeft zijn mening en zeggen dat hij denkt dat JDS gaat winnen kan gewoon. Hij denk dat Alistair niet veel kan incasseren, dat is ook zijn mening. Ik denk persoonlijk dat Alistair een normale kin heeft niet heel zwak maar ook niet heel sterk.

    Zolang hij niet zegt dat Alistair overschat is of dat hij niet in de UFC thuis hoort is er niets aan de hand.
    Hoe verklaar jij dan dat hij voor de breuk met GG Alistair als nummer 1 zag en dat hij nu zulke dingen roept. Het heeft er toch alle schijn van dat hij niet objectief is en dat hij hiermee zijn geloofwaardigheid beschadigt.
    Max. 400 x 125

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoopte natuurlijk al dat Allistair de titel gaat pakken, maar nu nog meer.

    Dan staat Bas echt in zijn hemd.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hoe verklaar jij dan dat hij voor de breuk met GG Alistair als nummer 1 zag en dat hij nu zulke dingen roept. Het heeft er toch alle schijn van dat hij niet objectief is en dat hij hiermee zijn geloofwaardigheid beschadigt.
    Klopt, objectief is Bas zeker niet. Deze mening zal inderdaad mede komen door de breuk. Dit is alleen niet iemand zwart maken. Waar sommigen hier over spreken.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Klopt, objectief is Bas zeker niet. Deze mening zal inderdaad mede komen door de breuk. Dit is alleen niet iemand zwart maken. Waar sommigen hier over spreken.
    "He’s been knocked out quite a few times
    in the past, even by Chuck Liddell as well"

    " Cheick Kongo. I think that would also be a great opponent
    for him.”

    Dus wat denk je zelf gast? Dit is bewuste stemmingmakerij door de belangen die Bas heeft bij bepaalde mensen bij GG.
    Misschien heeft onze Ron hem wel bedreigd, met dat soort criminelen weet je het nooit.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •