MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 165
  1. #26
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    wat is een glazekin? dat je een stoot op je kin krijgt en dat ie breekt of zo...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Alistair's reactie:

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik snap niet dat je niet achter je fellow countryman staat Bas. Vaak van die Hollandse grapjes...(lullo) je hoort ook achter alistair te staan

  4. #29
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Bla Blaa Blaaa

  5. #30
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    ik snap niet dat je niet achter je fellow countryman staat Bas. Vaak van die Hollandse grapjes...(lullo) je hoort ook achter alistair te staan
    x2!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  6. #31
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Zo krijg ik toch wel steeds minder respect voor Bassie... Jammer.

  7. #32
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    ik denk eerlijk gezegd hoe erg ik alistair top vind toch wel ergens gelijk heeft ik bedoel, wat combo's betreft geef ik hem ongelijk maar kwa kin,,, ja ik weet het niet denk dat bas daar toch ergens wel een punt heeft. alleen vind ik het jammer dat dit in mijn ogen meteen vijandig overkomt...

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Voor een matige kickboxer wint ie toch wel verrekte vaak valt mij altijd op. En die andere "top"kickboxers van GG pakken geen enkele prijs behalve die ene die nooit op gehaktdag komt.
    Is zijn stijl niet gewoon effectief ?

    Misschien moet bas eens naar het filmpje van Siyar kijken. Die snapt hoe het werkt.

    min-reps voor Bas

  9. #34
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Dat Bas nu Alistair afvalt is idd dieptriest.
    Maar zijn analyse waarom Alistair zou verliezen van Dos Santos is wel degelijk heel reëel.
    Fighting is poetry in motion

  10. #35
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    En nee wat hij zegt klopt niet eens. Alistair heeft alleen maar een goede kin laten zien sinds hij Hari versloeg en zn hype begon. Als je dan door Hari KO gaat terwijl je nog staat heb je geen glass chin. en hij werd goed geraakt tegen Spong maar bleef staan en in controle.
    en combinaties hebben ook nadelen.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    we zullen zien!! dosantos op tko 1 e ronde

  12. #37
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    ik bedoel dus win voor ali

  13. #38
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Alhoewel JDS een super gevaarlijke tegenstander is voor iedereen, is de omslag van "Alistair is de nr1 HW" naar "Alistair heeft een glass jaw" toch wel opmerkelijk te noemen.
    Maar Bas blijft een held(al is deze Alistair discussie misschien te persoonlijk, en kan hij zich er beter buiten houden wellicht)!

  14. #39
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Dat Bas partijdig is was allang te zien.
    Kijk eens alle afleveringen terug van Inside MMA, vanaf het moment dat Overeem weg is bij Golden Glory, en kijk eens hoevaak Bas het over Overeem heeft.
    Elke keer als het onderwerp Overeem kwam, nam Kenny het over, en zelfs na de overwinning op Lesnar zei Bas geen woord en liet hij zijn partner het woord doen.
    Terwijl hij normaal zijn mond niet kan houden met commentaar of rare stemmetjes of wat dan ook.
    En wat betrefd de Cor Hemmers Style hoop ik dat hij de manier bedoeld de manier waarop ze getrained worden bij Golden Glory, want Cor heb ik nog nooit zo iemand zien finishen.
    Ik wou een topic over beginnen, maar ik dacht toen van ach ja laat toch gaan.
    Bas, ik weet dat je hier afentoe topic leest en post op MF, ik vindt het een lage streek van jouw, ik ga verder geen woord aan vuil maken, je bent bedankt.
    Zo zie je maar "vrienden" bestaan niet, als het puntje bij paaltje komt laten ze je vallen.
    Raveboy, dat heb je heel goed gezien cq opgemerkt, dat viel mij namelijk ook op tijdens Inside MMA en andere interviews.
    Het is erg triest als je Ali op zo'n manier probeert neer te halen. Had het eigenlijk van Bas Rutten niet gedacht of verwacht, tot na het vertrek van Ali bij GG natuurlijk.
    Last edited by K-1sunstarr; 22-01-2012 at 23:31.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  15. #40
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Eerste waar ik aan dacht was dit.


  16. #41
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    ik vind dit erg jammer van bas. heb erg veel respect voor hemmaar dit valtmer tegen.

    al heeft hij denk ik wel gelijk dat alistair waarschijnlijk niet wint van dos santos ik denk dat dos santos gewoon te snel en te agressief is voor hem en dat hij het niet gaat redden tegen hem.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Alhoewel JDS een super gevaarlijke tegenstander is voor iedereen, is de omslag van "Alistair is de nr1 HW" naar "Alistair heeft een glass jaw" toch wel opmerkelijk te noemen.
    Maar Bas blijft een held(al is deze Alistair discussie misschien te persoonlijk, en kan hij zich er beter buiten houden wellicht)!
    X2!

  18. #43
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    ik snap niet dat je niet achter je fellow countryman staat Bas. Vaak van die Hollandse grapjes...(lullo) je hoort ook achter alistair te staan
    x3

  19. #44
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Bas was natuurlijk al eeuwen maatjes met Ron Nyqvist(Neukvuist?) voordat hij AO ook maar leerden kennen. Logisch dat als hij partij kiest, hij bij GG staat. En ik blijf erbij dat AO toch als eerste GG een mes in de rug prikte, AO maakte ze wereldwijd uit voor slecht onbetrouwbaar management. En na meer dan 10 jaar samenwerking kan je best iets anders bedenken dan iemand zijn bron van inkomen te beschadigen.


    Aan de andere kant, wel een beetje onbedachtzaam en wellicht zelfs enigszins onprofessioneel van Bas om ineens 360 graden te draaien qua mening over AO. AO heeft niet bepaald een glazen kin trouwens, en op dit moment denk ik ook dat hij JDS pakt.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #45
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Aan de andere kant, wel een beetje onbedachtzaam en wellicht zelfs enigszins onprofessioneel van Bas om ineens 360 graden te draaien qua mening over AO.
    Bas is dus eigenlijk niet van mening veranderd?

  21. #46
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik heb Bas hoog zitten, maar ik vind dit wel een lage actie.

    Overeem een glass jaw?!! Hhhaa!

    Echt jammer!
    x2

  22. #47
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    echt het enige moment dat ik kan bedenken waar Overeem neerging door een zwakkere stoot was tegen Bonjasky. maar schijn bedriegt. en dat is echt geen glazen kin.

  23. #48
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    omdat Badr,Ali en Schilt elkaar KO hebben geslagen hebben ze op een of andere manier sindsdien allemaal een glazen kin, zou het misschien niet te maken kunnen hebben om wat voor divisie dit gaat. Dit is heavyweight! je moet altijd 100% geconcentreerd zijn en elke stoot van een top striker of kickboxer is gevaarlijk. Dit heeft niks met glazen kinnen te maken.

  24. #49
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Bas was natuurlijk al eeuwen maatjes met Ron Nyqvist(Neukvuist?) voordat hij AO ook maar leerden kennen. Logisch dat als hij partij kiest, hij bij GG staat. En ik blijf erbij dat AO toch als eerste GG een mes in de rug prikte, AO maakte ze wereldwijd uit voor slecht onbetrouwbaar management. En na meer dan 10 jaar samenwerking kan je best iets anders bedenken dan iemand zijn bron van inkomen te beschadigen.


    Aan de andere kant, wel een beetje onbedachtzaam en wellicht zelfs enigszins onprofessioneel van Bas om ineens 360 graden te draaien qua mening over AO. AO heeft niet bepaald een glazen kin trouwens, en op dit moment denk ik ook dat hij JDS pakt.
    Als je 360 graden draait, sta je weer op hetzelfde punt, lamlul.

    En ach, we blijven Nederlanders he. Als je gehaat wordt, doe je het goed.
    Train hard, fight easy.

  25. #50
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Pride_187 View Post
    Als je 360 graden draait, sta je weer op hetzelfde punt, lamlul.

    En ach, we blijven Nederlanders he. Als je gehaat wordt, doe je het goed.
    Waar haat ik AO of Bas?

    Mcclane zag me foutje ook, alleen jij bent helemaal trots op deze ontdekking :P
    Bedankt voor de uitleg man, ik denk dat jij vandaag meer hebt geleerd dan ik.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •