MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 165
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat een gezeur over Bas Rutten man! Bas is een held en dit is gewoon zijn mening klaar!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat een gezeur over Bas Rutten man! Bas is een held en dit is gewoon zijn mening klaar!

    een mening mag ook wel maar als Overeem nog bij GG had gezetten had die weer een andere mening gehad dat is het probleem en bas was zeker een goede vechter(geen held de helden zijn de mensen die 40 jaar achter de lopende band hebben gewerkt)
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  3. #53
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    jammer.....
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  4. #54
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Las het vanmorgen op sherdog idd.

    Maar er was dus al een topic over.


    Ik ben het wel met hem eens dat Dos Santos een zeer lastige tegenstander voor Overeem is. Die gast slaat hard en accuraat. En zeker in die partij tegen Werdum zag Overeem er niet sterk uit. Hij was dan wel geblesseerd (achteraf), maar werdum plaatste wel degelijk meer. Het was dat er weinig impact achter zat.

    Maar een dergelijke dekking kun je je tegen dos Santos niet permitteren. Ook de manier van invechten zoals tegen Brock gaat tegen Dos Santos niet werken, want dan heb je al lang een stevige hoek te pakken.
    Maar dat weet Overeem ook wel dus dat zal wel worden aangepast.

    Maar de statements over een glazen kin vind ik zwaar overtrokken. Tuurlijk heeft Overeem een aantal KO's moeten lijden, maar om dan Chuck Liddell te noemen als voorbeeld maakt Bas in dit geval zwaar ongeloofwaardig. Net alsof het een schande is om op een stoot van Liddell te gaan liggen....

    Zo even uit mn hoofd komen de volgende vechters in mind waar hij tegen KO is gegaan:

    Hari, Kharitanov, Liddell, Rua, Litle Nog.

    Zijn allemaal vechters die bekend staan een goede punch te hebben..... Wel is 1 ding duidelijk.
    Overeem heeft geen kin zoals Mark Hunt.

    Misschien dat Bas, naast de GG-kwesite, ook enigzins bang is dat Overeem mogelijk de meest succesvolle Nederlander in MMA kan worden ten koste van Rutten.

  5. #55
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Bias Rutten

  6. #56
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Jammer dat ik Bas niet meer serieus kan nemen als het over Alistair gaat.

    En dan kan hij inhoudelijk nog gelijk hebben ook, daar gaat het me niet om.

  7. #57
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Tja mensen keken op tegen de VECHTER Bas, maar achter die vechter zit ook een mens en dit is de mens achter BAS de vechter.
    Sowiso, dat ie zich zo laat kennen betekent dat zijn haat groot moet zijn.
    WAR ALI!

  8. #58
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Een held is in mijn ogen niet hatelijk, niet achter de ellebogen, niet achterbaks, helpt anderen.
    Bas is slechts een normale iemand!

  9. #59
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    haterrrr

    beetje jammer hoor Bas..

  10. #60
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Kan alleen maar instemmen met de rest: jammer dat het zo moet
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga zijn verhaal niet eens lezen.

    Iedereen kan KO gaan, iedereen heeft een gaatje in zijn dekking.

    Vind dat gaatje en de juiste plek op de kaak en daar ga je dan.

    En inderdaad jammer dat mensen je eerst ophypen omdat je er een bepaalde binding mee hebt en zodra die binding weg is zijn de verhalen andersom.


    WAR A.O. get that fokking UFC belt!

  12. #62
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Een mening hebben is niet erg, maar deze binnen 6 mnd 180 graden draaien maakt jezelf nogal ongeloofwaardig.

    En dan de vergelijking van Chuck, "ik krabbel mezelf echt achter m'n oor en las het opnieuw", verrek het staat er gewoon echt.

    Ik snap er geen hout van dat Bas zichzelf hiervoor uitleent. Zo'n gerespecteerde man met een dosis vol humor, ik hoop dat hij in deze ook een grap maakt.

    Maar goed, of Alistair nou onder GG vecht of team Gerit-Jan Woudstra, wat kan ons het bommen! Het gaat tenslotte om de vechter, deze mindset zal voor iedereen moeten gelden lijkt mij.

    Roberto Flammingo en Martijn De Jong zag ik in mijn beleving ook als het Dream Team voor Alistair. Als er een breuk ontstaat is dat erg jammer, but be gentle, uiteindelijk gaat het om de prestatie en het eindresultaat van de vechter.

    Moddergooien heeft in geen enkele vorm zin, integendeel zelfs... zoals vele genoemde reacties boven mij: je verliest je geloofwaardigheid en bij sommige het respect.

    Collina

  13. #63
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Bas blijft voor mij een held. Van mij mag die ook een mening hebben. En dat die soms fout zit, so what? Alistair gaat het gewoon dik winnen van JDS.

    http://www.menshealth.co.uk/fitness/...ng-a-glass-jaw

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Wazig, beetje jammer van Bas. Gooit zijn eigen credibility uit het raam.

    Ik ben het ook niet met hem eens.

    Dos Santos is een gevaarlijke tegenstander maar zeker niet de gevaarlijkste in de UFC, zelf denk ik dat Cain veel gevaarlijker is voor Overeem dan JDS. Tegen JDS kun je zeker altijd KO gaan, maar je kan ook altijd KO slaan. Daarbij denk ik dat Overeem een beter stand-up heeft en ook meer all-round is dan JDS.

    Cain daarentegen.... die heeft dan wel verloren van JDS, maar die gozer is echt link. Cain is in mijn ogen een van de allerbeste van de wereld. Denk dat het verlies van JDS hem alleen maar sterker heeft gemaakt. In mijn optiek is Cain nog steeds de toekomst van de HW divisie. Die gaat echt een periode de HW divisie regeren.


  15. #65
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Waar haat ik AO of Bas?

    Mcclane zag me foutje ook, alleen jij bent helemaal trots op deze ontdekking :P
    Bedankt voor de uitleg man, ik denk dat jij vandaag meer hebt geleerd dan ik.
    ach mischien had je beter kunnen zeggen: slaat om als een blad, vóór de zeikerds (:

  16. #66
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    He’s been knocked out quite a few times in the past, even by Chuck Liddell as well.

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Echt het haten druipt er bij Bas af. Echt te slecht voor woorden.

  18. #68
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    In het circuit staat hij ook wel bekend als Chuck 'pillow hands' Lidell

  19. #69
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben een enorme Overeem fan, voor mij heeft bas rutten afgedaan.
    Wat een flapdrol.

  20. #70
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Idd moest hier ook gelijk aan denken, best jammer..
    Bas is een topgozer en mag hem graag, ergens zal die ook misschien een beetje gelijk hebben, maar dat heeft meer te maken met de knockout specialiteiten van dos santos ipv glazen kin (waar ik het niet mee eens ben) van Alistair. Iedereen kan KO gaan tegen Dos Santos
    Enne kongo zou een pak rammel van zn leven krijgen, die maakt echt geen kans tege Ali. Different level
    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Bas rutten zijn partijdigheid

    Toen Overeem nog bij GG zat en zijn beste win Rogers was vond Rutten hem de 1# HW en nu is Overeem iemand met een glazen kin die zelfs door Chuck Liddell KO werd geslagen.


    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  21. #71
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    We weten nog altijd niet het fijne van de breuk tussen AO en GG.
    Ik ga Bas nog niet afschrijven om wat hij nu zegt maar ik denk niet dat hij op de goede weg is zoals hij met de kwestie omgaat.

    JDS is een heel gevaarlijke tegenstander voor iedereen, ook voor AO. De uitkomst van die partij valt niet te voorspellen. In mijn optiek gaan secundaire zaken daarin een grote rol spelen als het zover is. Wie steekt er het best in zijn vel tegen die tijd. Wie is het meest zuiver op de graat. JDS lijkt me een heel goeie gozer, ik denk niet dat karma hem heel snel in de ass zal bijten. Van AO weet ik dat nog niet. Ik hoop dat AO goed bezig is en straks de beste blijkt te zijn.

  22. #72
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    . He’s been knocked out quite a few times
    in the past,
    even by Chuck Liddell as well.


    en ik maar denken dat dat juist het enige sterke punt van Chuckie was...
    "If you have to stop and think, it's too late"

  23. #73
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Wat blijkt, ook Bas Rutten is een mens.. Hij is gewoon pissed op AO vanwege het gezeik met GG, niks meer en niks minder. Een journalist moet in principe altijd neutraal zijn, maar is Bas een journalist? Nee, meer een entertainer / presentator, dus laat hem lekker.. Ook al staat het haaks op wat hij eerder zei. Maar goed toen hij pro AO was, was hij natuurlijk ook bevooroordeeld en toen werd er ook niks van gezegd.

    Bas blijft een held met een af en toe een mening gebasseerd op emotie..
    Osu!


  24. #74
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Bloodstain heeft ook een mening over de Rutten/Overeem beef


  25. #75
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Wat blijkt, ook Bas Rutten is een mens.. Hij is gewoon pissed op AO vanwege het gezeik met GG, niks meer en niks minder. Een journalist moet in principe altijd neutraal zijn, maar is Bas een journalist? Nee, meer een entertainer / presentator, dus laat hem lekker.. Ook al staat het haaks op wat hij eerder zei. Maar goed toen hij pro AO was, was hij natuurlijk ook bevooroordeeld en toen werd er ook niks van gezegd.

    Bas blijft een held met een af en toe een mening gebasseerd op emotie..

    Netjes omschreven.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •