MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 165
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    wat 'n gezeik zeg, Bas geeft gewoon z'n mening over alistairs kwaliteiten en iedereen hier doet alsof ie z'n moeder heeft beledigd
    \\

    idd gezeik.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    wat 'n gezeik zeg, Bas geeft gewoon z'n mening over alistairs kwaliteiten en iedereen hier doet alsof ie z'n moeder heeft beledigd
    Een eigen mening hebben is prima, daar gaat het de mensen hier niet om, tenminste als ik over mezelf praat.

    Maar als je mening een paar maanden geleden zo was toen hij nog vriendjes van jouw vriendjes was prijs je iemand de hemel in en op het moment dat hij geen vriendjes meer is met jouw vriendjes wordt hij afgekraakt. Dan kan ik je mening niet meer serieus nemen of respecteren.

  3. #103
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    beetje jammer dat hij zn gevoel laat spreken, zou niet mogen in zijn "positie" als verslaggever om zijn persoonlijke emoties zo te uitten, wat anderen al melden was Ali maanden geleden nog de nieuwe hoop en nu heeft die een glazen kin? beetje jammer dat hij zich zo laat kennen, loopt altijd te klagen over het NL'dse publiek maar nu doet hij beetje hetzelfde en dat is erg jammer.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  4. #104
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Je snapt de essentie van de verontwaardiging niet. Het gaat niet om de inhoudelijke mening van Bas maar om hoe hij totaal van mening is veranderd sinds Alistair Overeem niet meer bij Golden Glory zit.
    als dat al zo was: ja en? paar maanden is trouwens bijna anderhalf jaar als ik dat filmpje zie

  5. #105
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    @ Micha,

    Vrienden nemen het voor elkaar op, dat is je goed recht. Maar ik merk zelfs uit jouw post op dat je zoiets hebt van 'dit was niet echt een handige set van Bas'. (4de post)

    Je mening onderbouwd bijschaven komt nog geloofwaardig over, maar Bas draait 180 graden en probeert deze kracht bij te zetten doormiddel van Chuck voorbeeld? Die komt ook bij mij niet binnen, 2003 vs 2012 ?!

    Alistair is in zijn gehele carričre 2 maal echt zwaaaar KO geweest, Bobby Hoffman and Chuck. Zelfs Mark Hunt zou denken, "m'n schade zou groter zijn dan m'n dagwaarde na z'n beuk".

  6. #106
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Voeg eens een keer wat nuttigs toe aan de discussie, wat ben jij irritant.

    Quote Originally Posted by micha View Post
    \\

    idd gezeik.

  7. #107
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    als dat al zo was: ja en? paar maanden is trouwens bijna anderhalf jaar als ik dat filmpje zie
    Is er in die anderhalf jaar tijd iets gebeurd waardoor hij ineens aan de kin van Overeem twijftelt? Hij heeft het over Liddell en dat is heel wat langer terug dan anderhalf jaar geleden. Waarom brengt hij dit nu opeens naar boven en destijds niet?
    Max. 400 x 125

  8. #108
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    rutten blijft een brabo he.. ook al woont die in de US..
    (sry kon het niet laten haha)
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  9. #109
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Vindt het jammer dat Bas niet geheel objectief blijft , maar "no big deal" in mijn ogen

    Dus dit.. Waarom mensen zo boos worden omdat Bas Rutten zijn mening geeft snap ik niet helemaal, het is ook maar een persoon met een mening... het leuke van meningen is dat je er niet altijd mee eens hoeft te zijn... dat heet een 'meningsverschil' ... of hebben jullie misschien nog geen ervaring gehad met dit fenomeen?

    Voor alle duidelijkheid, ik ben het ook niet met Bas eens, het is partijdige bullshit.. Maar goed, Bas Rutten is ook maar een mens.

  10. #110
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    Dus dit.. Waarom mensen zo boos worden omdat Bas Rutten zijn mening geeft snap ik niet helemaal, het is ook maar een persoon met een mening... het leuke van meningen is dat je er niet altijd mee eens hoeft te zijn... dat heet een 'meningsverschil' ... of hebben jullie misschien nog geen ervaring gehad met dit fenomeen?

    Voor alle duidelijkheid, ik ben het ook niet met Bas eens, het is partijdige bullshit.. Maar goed, Bas Rutten is ook maar een mens.
    het verschil tussen Bas en wij hier op het forum is dat hij in de media zit daar en dus "objectief" moet blijven imo.. en niet omdat iemand bij het team van zijn vriendje weg is ineens zijn mening omgooit om die reden en dus niet om sport prestaties redenen zo reageert. Half jaar terug werd Ali nog de hemel in geprezen door Bas (en GG aanhang) en nu ineens al de "tekort komingen" van Ali roept. Niet echt professioneel, maar dat is een GG iets volgens mij? (sry kon dat ook niet laten haha)
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  11. #111
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Whatever! Bas heeft gelijk!

  12. #112
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Whatever! Bas heeft gelijk!
    sry splinta'tje... als er iemand altijd gelijk heeft ben IK dat!!!! en soms Marchant!


    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  13. #113
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    sry splinta'tje... als er iemand altijd gelijk heeft ben IK dat!!!! en soms Marchant!


    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #114
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    "schoolplein gedrag"
    Geef eens een goede onderbouwing waarom en waarvoor precies? Het mag natuurlijk wel duidelijk zijn dat jij ook blijkbaar enkele belangen hebt met golden glory (persoonlijk waarschijnlijk)...
    Shit je bent er achter!!
    ik ben eigenlijk Bas Boon.

    Love and Peace
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #115
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Er wordt aardig gediscussieerd over of Bas er nu wel of niet een emotionele mening over mag hebben. Eigenlijk wel een beetje saai topic zo.

  16. #116
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 62jeroen View Post
    Er wordt aardig gediscussieerd over of Bas er nu wel of niet een emotionele mening over mag hebben. Eigenlijk wel een beetje saai topic zo.
    @62jeroen,

    Deze Thread is gestart op 22-01-2012 rond 18:45 en heeft dit topic tot op heden circa 5.500 views en bevind deze Thread nog steeds op de eerste pagina.

    Niet echt een saaie lijkt me. Dat te bedenken dat Mixfight.nl de grootste en meest complete vechtsportsite van de Benelux.

    Wat vind jij overigens van zijn uitlating? On-topic.....


    Collina
    Last edited by Collina; 24-01-2012 at 19:46.

  17. #117
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Overeem is niet een vechter die een gigantisch incasseringsvermogen, maar hij is wel een wereldklasse kickbokser dus zou redelijk in staat moeten zijn om de stoten van dos Santos te blocken en te counteren met een arsenaal van stoten, trappen en zelfs submissions.

    Feit is dat dos Santos gruwelijk snel is en dat er zomaar een stoot kan landen en dan zou hij zomaar AO ko kunnen slaan. Lukt dat niet dan is AO zeker allround genoeg om compleet gehakt te kunnen maken van dos Santos.

    In zekere zin heeft Bas gelijk maar ik durf bij voorbaat toch niet met zekerheid te zeggen wie er wint, al neig ik persoonlijk meer naar AO omdat die meer allround is.

  18. #118
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    het verschil tussen Bas en wij hier op het forum is dat hij in de media zit daar en dus "objectief" moet blijven imo.. en niet omdat iemand bij het team van zijn vriendje weg is ineens zijn mening omgooit om die reden en dus niet om sport prestaties redenen zo reageert. Half jaar terug werd Ali nog de hemel in geprezen door Bas (en GG aanhang) en nu ineens al de "tekort komingen" van Ali roept. Niet echt professioneel, maar dat is een GG iets volgens mij? (sry kon dat ook niet laten haha)
    nuff said

  19. #119
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    @62jeroen,

    Deze Thread is gestart op 22-01-2012 rond 18:45 en heeft dit topic tot op heden circa 5.500 views en bevind deze Thread nog steeds op de eerste pagina.

    Niet echt een saaie lijkt me. Dat te bedenken dat Mixfight.nl de grootste en meest complete vechtsportsite van de Benelux.

    Wat vind jij overigens van zijn uitlating? On-topic.....


    Collina
    Wat ik van zijn uitlating vind? Ik geloof niet zo in conspiracy, dat Bas gedwongen zou worden of zo of hier financieel voordeel uit haalt. Vanuit de emotie van het conflict geeft hij zijn kijk op de zaak. Ik denk dat hij nu eerlijker zijn mening geeft dan toen hij Alistair zo ophemelde. Uiteindelijk is het meest interessante de inhoud van zijn mening, daar kun je het mee eens zijn of niet en over discussieren. Het grote aantal posts over waarom hij 180 graden draait of dat hij dat wel of niet zou mogen doen wordt al snel saai voor mij. Ik denk dat de thread vooral bezoekers trekt vanwege de titel van de topic. En de emoties die de mening van Bas oproept.
    Last edited by 62jeroen; 24-01-2012 at 22:35.

  20. #120
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal goed, 2e Dan!

  21. #121
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 62jeroen View Post
    Wat ik van zijn uitlating vind? Ik geloof niet zo in conspiracy, dat Bas gedwongen zou worden of zo of hier financieel voordeel uit haalt. Vanuit de emotie van het conflict geeft hij zijn kijk op de zaak. Ik denk dat hij nu eerlijker zijn mening geeft dan toen hij Alistair zo ophemelde. Uiteindelijk is het meest interessante de inhoud van zijn mening, daar kun je het mee eens zijn of niet en over discussieren. Het grote aantal posts over waarom hij 180 graden draait of dat hij dat wel of niet zou mogen doen wordt al snel saai voor mij. Ik denk dat de thread vooral bezoekers trekt vanwege de titel van de topic. En de emoties die de mening van Bas oproept.
    Ik geloof ook zeker niet in de conspiracy betreft financieel voordeel of een gedwongen set, dat lijkt mij idd lariekoek.

    Denk dat het meer richting loyaliteit gaat vanuit Bas, alleen slaat hij naar mijn mening in deze de plak mis.

    Een tegenstrijdig statement en 2003 vergelijken met 2012, is gewoon niet handig.

    MMA op hoog niveau is een klein wereldje, ik hoop dat alle partijen eruit komen en elkaar in de ogen kunnen blijven kijken. Geen geruzie, gezanik of gezeik..

    En wij alle als fan van de sport, wereld partijen kunnen blijven volgen

    "Het geheel is immers meer dan de som der delen", en daar profiteren we allemaal van. Organisaties, vechters en het publiek

    Collina

  22. #122
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Wat ik alleen denk is dat de een meer krediet heeft dan de ander. Bas Rutten zegt dit en ik denk dat de meesten het erover eens zijn dat het een zekere mate van bias weergeeft. Maar wil dat direct zeggen dat Bas Rutten helemaal afgedaan heeft? Ik vind dat sommigen zo overdrijven. Tuurlijk is dit niet handig, maar laten we de man een beetje het voordeel van de twijfel geven voordat we em aan de schandpaal nagelen en zijn integriteit in twijfel trekken.

    Dan het volgende moment dat Rutten weer iets positiefs/leuks heeft, staat iedereen weer voor in de rij om te zeggen dat we zo blij zijn met onze Nederlandse sportmensen en o waarom wordt hij toch niet gewaardeerd in NL? Laten we een zekere mate van consistentie aan de dag leggen door niet zomaar de mensen af te vallen wanneer er iets gebeurd dat misschien wat minder slim is. Laten we dus een beetje terughoudender zijn in ons oordeel over de mensen. Zeker gezien het feit dat de meesten van ons hier een zekere mate van anonimiteit genieten en hij alles behalve dat.

  23. #123
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Wat ik alleen denk is dat de een meer krediet heeft dan de ander. Bas Rutten zegt dit en ik denk dat de meesten het erover eens zijn dat het een zekere mate van bias weergeeft. Maar wil dat direct zeggen dat Bas Rutten helemaal afgedaan heeft? Ik vind dat sommigen zo overdrijven. Tuurlijk is dit niet handig, maar laten we de man een beetje het voordeel van de twijfel geven voordat we em aan de schandpaal nagelen en zijn integriteit in twijfel trekken.

    Dan het volgende moment dat Rutten weer iets positiefs/leuks heeft, staat iedereen weer voor in de rij om te zeggen dat we zo blij zijn met onze Nederlandse sportmensen en o waarom wordt hij toch niet gewaardeerd in NL? Laten we een zekere mate van consistentie aan de dag leggen door niet zomaar de mensen af te vallen wanneer er iets gebeurd dat misschien wat minder slim is. Laten we dus een beetje terughoudender zijn in ons oordeel over de mensen. Zeker gezien het feit dat de meesten van ons hier een zekere mate van anonimiteit genieten en hij alles behalve dat.
    Het is juist het gebrek aan consistentie bij Bas waar iedereen nu over valt en omdat hij nu zijn landgenoot af laat vallen... Die twee dingen noem jij net tegenover het Nederlandse publiek of i.i.g. Het mf publiek

  24. #124
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik vind dat sommigen Bas Rutten verwijten wat ze zelf ook doen: iemand om 1 incident afvallen.

  25. #125
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Vind het ook wel beetje bullshit om elkaar hier onderling te beoordelen over de belt die we onder onze naam hebben staan.

    Je kunt hier jaren lang de grootste onzin verkondigen en ook een black belt krijgen. :P


    En conspiracytheorieen geloof ik niet in.

    Je weet ook niet op wat voor manier Rutten het gezegd heeft. Misschien zijn zn woorden wel iets uit verband getrokken.
    Misschien heeft hij Chuck Liddell wel als geintje genoemd.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •