MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
    vCash

Op dat punt kan ik je gelijk geven man..

Alleen is er wel groot verschil als een nobody hier op het forum iets roept dan wanneer Bas Rutten iets zegt op inside mma een wereldwijd bekeken programma, op zo'n beetje elk mma forum wereldwijd worden nu die uitspraken besproken. Verschil in impact is net iets groter wanneer hij iets zegt en dat hoort ook de reden te zijn dat hij daar zit en niet de gemiddeld forum bezoeker.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

vCash

Uiteraard en Rutten zou zich daar ook bewust van moeten wezen. Ik ontken ook niet dat dit niet netjes is.

vCash

Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Op dat punt kan ik je gelijk geven man..

Alleen is er wel groot verschil als een nobody hier op het forum iets roept dan wanneer Bas Rutten iets zegt op inside mma een wereldwijd bekeken programma, op zo'n beetje elk mma forum wereldwijd worden nu die uitspraken besproken. Verschil in impact is net iets groter wanneer hij iets zegt en dat hoort ook de reden te zijn dat hij daar zit en niet de gemiddeld forum bezoeker.
    Dat mensen zich hier druk om maken, honderd keer liever iemand die af en toe een controversiele mening heeft dan een meningloze ja knikken na een paar lessen media training.

Tegenwoordig is er niemand meer op tv te vinden die zijn mening geeft, al die mensen zijn door mediatraining kapot gemaakt. Die hebben geleerd om vooral geen mening te hebben want dan kan dat ook nooit tegen hen gebruikt worden.

vCash

Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik vind dat sommigen Bas Rutten verwijten wat ze zelf ook doen: iemand om 1 incident afvallen.
    x2

vCash

Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Dat mensen zich hier druk om maken, honderd keer liever iemand die af en toe een controversiele mening heeft dan een meningloze ja knikken na een paar lessen media training.

Tegenwoordig is er niemand meer op tv te vinden die zijn mening geeft, al die mensen zijn door mediatraining kapot gemaakt. Die hebben geleerd om vooral geen mening te hebben want dan kan dat ook nooit tegen hen gebruikt worden.
    Mijn probleem hiermee is dat hij een gevoelmening (bestaat dat?) geeft ipv een realistische.... hij is niet blij met het vertrek van Ali bij GG (Ron N) en ineens is Ali niet meer het wereldwonder die hij maanden daarvoor wel was in Bas zijn ogen, dat klopt gewoon niet en is erg makkelijk en jammer van hem dat hij dat zo ventileert, maar tja.. dat is mijn mening hier over.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

vCash

Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Mijn probleem hiermee is dat hij een gevoelmening (bestaat dat?) geeft ipv een realistische....
    oh.. het lijkt me juist wel erg realistisch te zeggen dat Allistair twee heel zware partijen gaat krijgen tegen Cain en JDS, allebij wel even van een ander caliber als Lesnar

vCash

Uitgebreide reactie van Bas Rutten na alle commotie over dit onderwerp: http://www.twitlonger.com/show/fhvng2.

vCash

Ben niet onder de indruk van zijn verklaring.
    Max. 400 x 125

vCash

Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ben niet onder de indruk van zijn verklaring.
    x2, Bas im not impressed by your performance
    Home mtk-gym.nl

vCash

Bas blijft mijn held!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

vCash

Quote Originally Posted by Sadix View Post
    x2, Bas im not impressed by your performance
    X3

vCash

Quote Originally Posted by blade View Post
    een mening mag ook wel maar als Overeem nog bij GG had gezetten had die weer een andere mening gehad dat is het probleem en bas was zeker een goede vechter(geen held de helden zijn de mensen die 40 jaar achter de lopende band hebben gewerkt)
    Lol... Gewoon Lol!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

vCash

Ik zag Bas Rutten altijd als een deskundig iemand.
    auw wat heb ik mij vergist..
    Weer dat stomme gezeik over die glazen kin.
    Bas ik vind je een oetlul.

vCash

Default Bas Rutten: Why I think Overeem has a glass jaw

Bas Rutten: Why I think Overeem has a glass jaw
    By: Bas Rutten
    Source: twitter.com
    Jan 26, 2012 10:35 AM EST
    “OK, this is for the people who think I suddenly changed my mind on Alistair Overeem, and that I am now, “against him”, and THAT is the reason I say now that JDS is gonna beat him. This is what I said I wrote before; I added some stuff to be more clear:
    I’m not bias against Alistair Overeem, I was just giving my HONEST opinion on the fight. I still think Alistair is a strong/talented fighter and he has a great chance of winning the title. He destroyed Brock, and with a kick to the liver, “Hallelujah ”, you know what I think of liver shots, so that was cool. But when they ask me “Who’s gonna win between JDS and Overeem”? And I say that I think JDS wins this fight, I really think that he wins the fight. Listen, you know I have been many times wrong, so it doesn’t mean he wins, but when you ask for what I think, I reply honest.
    Like I honestly think that JDS is a striker who throws combos, Alistairs does not, and if you look at the Werdum/Overeem fight, you see that Werdum connects more then the other way around. I know also that JDS hits much harder then Werdum. Also, let’s not forget that JDS KO’d Werdum, and Overeem took Werdum to a decision. On top of that, JDS KO’d Mirko Cro Cop, Alistair didn’t, well, if you don’t count kneeing him in the pills.
    When I say that Overeem has a glass jaw, I say that because I truly believe he has one, the rest of the world knows this as well. What? You never read the forums when he had his “tough ride, and lost in 7 fights 5 times, and 4 of those losses were by way of KO (1 sub)”? (May 2006 till September 2007)
    On EVERY forum everybody said that he had a glass jaw, even in Holland? Haha, and now I suddenly lie and make this up? (No, I just didn’t mention the “glass jaw” before)
    And yes, I said he was # 1 on my “top 10 list for HW” when he was my friend, but I always made sure to mention that I say he’s is number 1 on my list because: A: “he’s a friend”, or, B: “Because he’s from Holland”.
    That list was also made when GG was negotiating with the UFC, and when they had trouble, remember, firing Marloes Coenen and the other fighters? I wanted Alistair to fight in the UFC; I wanted the next guy from Holland to get the UFC title!
    My words may sounds harsher now that I’m not l friends with Overeem anymore, but my opinion of the fight and it’s possible outcome is not affected by this. When I say that he DID have a bit of luck winning the K1, again, the whole world knows this is true, why don’t you go to all the forums around the time of him winning the K1, and read for yourself? The ONLY thing I did is leaving things like: “he had a bit of luck as well winning the K1” or the comment of the “glass jaw”, I simply left those remarks out when we were friends.
    If I wouldn’t have known him personally, (and this is 100% the truth), I would have said those things on Inside MMA as well. And you know why? Because they are TRUE, and MANY other people were saying this as well. Only his friends, manager, trainer, etc, didn’t say those things out loud, but I guarantee you, they THOUGHT it and talked about it among each other! I know this, because that’s what we talked about when he won the K1. Everybody acknowledged of course that he is an unbelievable fighter, an animal, because he is, but we also said, “Well, he had a bit of luck as well, I mean, he fought a broken down Peter Aerts, who just fought a war against Sem Schilt, (Schilt, who won the K1 4 times in a row!!) And after that he fought Saki in the finals, who had a broken arm AND a broken hand”. On the forums in Holland people were even thinking that it was a fixed fight, since they were both from GG. (But it 100% certainly, wasn’t!).
    Still, that doesn’t take away what a great fighter Overeem is, I don’t say he’s not, I just mention the hard FACTS.
    I always told Golden Glory, when they were given names of possible opponents for Overeem, to: “stay away from Cain Velasquez, and JDS, let him first fight a few other guys, so he’s used to fighting in the UFC, and THEN, well, he eventually HAS to fight them, but those are the two toughest ones”.
    I don’t care if you believe me or not, I stopped doing that a long time ago about DUMB things that have been said on the Internet, (not things that matter of course). It’s the first thing I tell fighters, when they ask me for advice, I always say: “Stay OFF the internet, because many people have no clue what they are talking about, they don’t train, never fought themselves, but they ARE telling the pro’s how they should or should have, fight/fought”. Some fighters get really bothered by that, and it will affect them when they fight, that’s why I say this. But trust me, I can look at myself in the mirror and know I am 100% truthful.
    Since this subject showed up on a LOT of websites, and I had MANY questions about it on my Facebook/Twitter account, I thought to address it. I think I have been very clear, so if there is still a question, just read it again, it’s in there. To all my fans, who get my humor and know me the way I am, I am sorry, but I have been extremely busy lately, that’s why I haven’t been on twitter for a bit, only “here and there”. I promise to make more time, so if I didn’t answer a question right away, and it’s a good question, just ask me again; hopefully I see it this time.
    I vented and it is OUT of my system!
    Godspeed and party on!”
    Read entire twitter...
    ©2012 Mixed Martial Arts llc.
    Developed in partnership with Adept Mobile
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

vCash

Excuses, was al gepost boven zie ik
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

vCash

Bas komt er achter dat hij een hoop kan maken behalve de favoriet beledigen. Echt iedereen valt over hem heen. had hij niet verwacht denk ik. Gevalletje damage control....

vCash

vCash

Ik zie de big deal niet. Overeem zijn kin is niet zo goed en ik ben het ook eens dat JDS gezien zijn stijl de moeilijkste en gevaarlijkse tegenstander is voor hem. Met zijn snelle handen en combinaties is ie erg gevaarlijk voro de wat tragere en meer passieve Overeem. In K-1 kon hij zijn dikke armen en grote handschoenen gebruiken om een waterdichte dekking op te zetten, in mma is dat veel minder het geval. Werdum raakte hem ook best veel. In het beste geval had Overeem geen respect voor de power van Werdum en name hij zijn stoten gewoon, in het slechtste geval kon hij ze niet ontwijken.

Overeem zijn grootste vordeel over JDS is het feit dat hij véél en véél sterker is.

vCash

Quote Originally Posted by micha View Post
    Bas = de favoriet
    Zoals Senna god is en Bas de favoriet, heeft de favoriet in deze een fout gemaakt.

Was gewoon niet zo handig.

vCash

Kijk Bas weet precies hoe het zit en heeft het GG management als eerste gewaarschuwd dat hij er vandoor zou gaan zodra hij heeft getekend. Waarom denk je dat iemand als Bas Rutten zo reageert.

vCash

Kijk nu komt de aap uit de mouw.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

vCash

Kijk Bas weet precies hoe het zit en heeft het GG management als eerste gewaarschuwd dat hij er vandoor zou gaan zodra hij heeft getekend. Waarom denk je dat iemand als Bas Rutten zo reageert.
    True....

vCash

Pfff, jij hebt echt geen leven verder he?
    Jezus Christus vent.. get a f*cking life!

vCash

bas rutten zag het weer aankomen... grappig al die loftuitingen dan in de media van bas destijds toen ali nog wel voor GG uitkwam. hij heeft hem de beste genoemd enkele jaren geleden terwijl iedereen hem uitlachte, hij heeft z'n gram hier op het forum tegen Badr Hari gehaald toen ali won van hari de 1e keer, toen was ali geweldig en GG een super hecht team bla bla.

maar waarom al die loftuitingen als je al die tijd al wist dat ali zogenaamd een verrader en geldwolf zou zijn. het is allemaal weer bullshit, ik wil je trouwens graag op attenderen micha dat je alle leugens mag praten wat je wil over GG. maar wel oplet bij bas rutten, want je kunt z'n goeie naam die hij heeft in de slijk halen door dit soort opmerkingen en het zou echt zonde zijn als het leugens zijn ook nog voor het inmiddels dikkere boek dan de bijbel 'de heksenjacht tegen Alistair Overeem'

vCash

Right, right...

Daarom deed Bas even leuk in The Reem om zijn O2Trainer te promoten? Maakt hem dan net zo 'doortrapt', nietwaar?
    Last edited by McClane; 26-01-2012 at 23:08.