MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 24 of 24
  1. #1
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default gerucht: Alistair Overeem naar Blackzillians?

    Lees net een gerucht op die bekende Amerikaanse MMA site. Zou mij wel tof lijken, kan hij lekker sparren met Spong! Het kan natuurlijk ook gewoon een vriendschappelijk bezoekje zijn, maar betwijfel het. Spong is misschien wel de enige sparringspartner in Amerika van Overeem's niveau qua kickboksen op zwaargewicht.


    "After his victory against Brock Lesnar at UFC 141, Alistair Overeem has become the number one contender for the Heavyweight Title held by Junior Dos Santos.


    The Dutch fighter is currently looking for a new Gym in the United States to make his preparations, after a failed trial with the Xtreme Couture, Demolition Man today (January 17th) visited the Imperial Athletics gym who host fighters such as: Tyrone Spong, Anthony Johnson, Rashad Evans, Melvin Guillard, Michael Johnson, Jorge Santiago, JZ Cavalcante, Claude Patrick, Big Foot Silva, Miguel Torres, Cosmo Alexander, Rolles Gracie Jr, coach Van Arsdale, etc..."



    bron:

    http://www.sherdog.net/forums/f2/sou...nside-1976459/
    Last edited by ZakKa!; 22-01-2012 at 19:00.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    =

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ben erg benieuwd of het waar is..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Zal goed zijn als hij met Spong kan trainen en andersom ook natuurlijk.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Zitten sterke worstelaars bij, dat is goed voor Alistair. Striking moet hij bijhouden, maar aan zn worstelen moet hij werken, dus een prima zet als je het mij vraagt.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    de enige met wie hij staand de handschoenen kan kruizen in de VS

  6. #6
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Zitten sterke worstelaars bij, dat is goed voor Alistair. Striking moet hij bijhouden, maar aan zn worstelen moet hij werken, dus een prima zet als je het mij vraagt.
    Naar mijn mening kan hij zich voorlopen gewoon op striken focussen. Dos Santos gaat voor KO, Overeem gaat voor de KO. Ik zou het wel top vinden als Overeem zelf opeens voor de takedown gaat, zijn ground and pound is vet gevaarlijk.
    =

  7. #7
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Naar mijn mening kan hij zich voorlopen gewoon op striken focussen. Dos Santos gaat voor KO, Overeem gaat voor de KO. Ik zou het wel top vinden als Overeem zelf opeens voor de takedown gaat, zijn ground and pound is vet gevaarlijk.
    moet die wel opletten voor JDS BJJ die zeker niet slecht is maar dat is trouwens ook andersom. Je zou zeggen dat Alistair meer kans maakt als het op de grond aankomt. Alleen gaat die dat natuurlijk niet doen denk ik

  8. #8
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij wordt Alistairs groundgame erg onderschat.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Tja ik heb lang niet zijn groundgame gezien. Lijkt me niet echt dat Overeem zo soepel is op de grond als voorheen met al zijn massa..

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    moet die wel opletten voor JDS BJJ die zeker niet slecht is maar dat is trouwens ook andersom. Je zou zeggen dat Alistair meer kans maakt als het op de grond aankomt. Alleen gaat die dat natuurlijk niet doen denk ik
    Heeft JDS niet gewoon een black belt in Jiu Jitsu? Ik denk dat Overeem zeker niet het voordeel heeft op de grond. Ik denk dat Overeem vaker dan JDS tegen world class strikers heeft gestaan en dat daar duidelijk zijn kansen liggen.

    Maar zo makkelijk als tegen Lesnar wordt het zeker niet. JDS is op zeker de veel gevaarlijkere tegenstander. Mooie pot dus!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Naar mijn mening kan hij zich voorlopen gewoon op striken focussen. Dos Santos gaat voor KO, Overeem gaat voor de KO. Ik zou het wel top vinden als Overeem zelf opeens voor de takedown gaat, zijn ground and pound is vet gevaarlijk.
    Wat mensen zeggen in pre-fight interviews wat betreft strategie hoeft niet altijd waar te zijn. Bovendien valt onder het leren worstelen ook het leren verdedigen op takedowns, zodat hij zijn sterkste punt kan uitbuiten. Daarnaast is het zo dat als het striking gelijk is, kunnen takedowns het verschil maken, zeker met die regels die in het UFC gehanteerd worden.

  12. #12
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Hector lombard zei laatst in een interview dat Alistair bij American Top Team zou trainen.......
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    prima keus als het waar is.
    Overeem die zich met Spong kan voorbereiden op JDS is een goede zaak.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Is Alistair nu zwaarder geworden of is Spong weer een kilootje of 15 lichter geworden? Kan me herinneren dat er bij de K1 WGP 2010 niet zo'n groot verschil in massa was als op bovenstaande foto.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Zou mooi zijn; geweldig team daar en natuurlijk Harry Hooft!

  16. #16
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    lopen daar goeie heavyweights rond? kzie alleen bigfoot silva...

  17. #17
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Is Alistair nu zwaarder geworden of is Spong weer een kilootje of 15 lichter geworden? Kan me herinneren dat er bij de K1 WGP 2010 niet zo'n groot verschil in massa was als op bovenstaande foto.
    Spong richt zin op mma toch op LHW en mogenlijk zelfs MW. Dan is het niet zo gek dat hij wat kleiner is. Vind het alleen maar goed. Dan is hij explosiever.

    Voor Ali maakt het neit zo gek veel uit waar hij traint. Hij neemt z'n eigen striking mensen mee. Nou 'meatday' is voor hem wel leuk. Beetje op wat kleinere jongens in slaan haha.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  18. #18
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    na alle gepraat dat er zoveel nederlanders zitten daar is het in mijn ogen een beetje logish dat ie daar een keer gaat kijken .
    helemaal nu hij in amerika woont .
    ben benieuwt ik denk dat het voor alistair en voor het hele team een goede zet is en kan niet wachten naar beelden van rechad evens aan het worstelen met onze donkey kong

  19. #19
    Join Date
    May 2010
    Location
    Full Mount
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SpelPlan View Post
    Heeft JDS niet gewoon een black belt in Jiu Jitsu? Ik denk dat Overeem zeker niet het voordeel heeft op de grond. Ik denk dat Overeem vaker dan JDS tegen world class strikers heeft gestaan en dat daar duidelijk zijn kansen liggen.

    Maar zo makkelijk als tegen Lesnar wordt het zeker niet. JDS is op zeker de veel gevaarlijkere tegenstander. Mooie pot dus!
    jds heeft volgens mij bruin.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Roque View Post
    jds heeft volgens mij bruin.
    Volgens mij ook. Maar hoe dan ook, zo goed op de grond als Werdum is hij zeker niet. En Alistair was toch redelijk gemakkelijk in het controleren van Werdum op de grond.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Spong richt zin op mma toch op LHW en mogenlijk zelfs MW. Dan is het niet zo gek dat hij wat kleiner is. Vind het alleen maar goed. Dan is hij explosiever.
    Ik weet niet of dit nu een voordeel is met het oog op het gevecht van as zaterdag tegen Melvin. Iets meer massa lijkt me wel meegenomen tegen die gespierde pitbull

  22. #22
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat hij daar voornamelijk heen gaat om te trainen met Spong vanwege zijn boxing skills, ivm de voorbereiding op JDS
    Osu!


  23. #23
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Lol @ mensen die al helemaal menen dat hij hier naartoe gaat.
    Het is een gerucht meer niet.

    Zolang die er maar nog beter uitkomt, dat is het belangrijkste.

  24. #24
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik weet niet of dit nu een voordeel is met het oog op het gevecht van as zaterdag tegen Melvin. Iets meer massa lijkt me wel meegenomen tegen die gespierde pitbull
    Als hij zich daadwerkelijk op mma gaat toeleggen zou het mij niets verbazen als hij deze kickboks partij als bijzaak ziet maar enkel alleen gebruikt om wat brood op de plank te krijgen. de overstap van het staande spelletje naar mma is wel zo groot dat ook hij zich er voor 100% moet inzetten om het te laten slagen, een beetje half mma/half kickboksen zet imo geen zoden aan de dijk.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •