MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 92
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    hahaha wat een mafkees is het ook! een beetje Anonymous uitdagen je site te hacken en ze lafaards noemen. Ben benieuwd wat Dana's volgende stap zal zijn. Gaat hij door met trashtalken of bind hij in?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #52
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Poor Dana, I think he's gonna cry.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Hij zal wel een aardig internet teampje hebben zitten

  4. #54
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default Dana White hacked

    Blijkbaar heeft Anon Dana's persoonlijke gegevens gehackt.
    http://pastebin.com/wH7SXwAP

  5. #55
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  6. #56
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    ik snap dit niet man, wat willen ze hier nu mee bereiken. Kinderachtige shit, die zionische overheid regels ga je echt niet tegenhouden hoor.

  7. #57
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  8. #58
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Dana is ook een idioot dat hij ze zelfs hierna gaat lopen uitdagen, ik zeg niet dat ik het met ze eens ben maar jezus man. Dat zijn credit cards gegevens openbaar worden gemaakt is één ding, als ze net als bij PS3 toen alle creditcard gegevens gaan hacken dan word het een heel groot probleem.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    ehe Edmund Blackadder

    je bent een paar uur te laat, hier hadden we het ook al over:

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...-gehackt/page3
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #60
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Nou ja. Voeg het dan maar samen.

  11. #61
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    hehe, maakt niet uit man, Dana is fucked, kunnen niet genoeg topics over gemaakt worden
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #62
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    hehe, maakt niet uit man, Dana is fucked, kunnen niet genoeg topics over gemaakt worden
    Da's waar. Anders heb je ook elke keer 1 miljoen threads wanneer hij een scheet laat.

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Dana is ook een idioot dat hij ze zelfs hierna gaat lopen uitdagen, ik zeg niet dat ik het met ze eens ben maar jezus man. Dat zijn credit cards gegevens openbaar worden gemaakt is één ding, als ze net als bij PS3 toen alle creditcard gegevens gaan hacken dan word het een heel groot probleem.
    Ik ben het wel met ze eens. Helemaal omdat Dana White het doelwit is.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Damn... ik begrijp dat ze Dana op zijn plek willen zetten maar dit gaat wel heel ver.

  14. #64
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Government vol met geniuses? De beste hackers zijn werkloos of verlenen hun talenten niet aan een bedrijf. Het is duidelijk dat Dana niet weet wat hij aan het doen is.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Damn... ik begrijp dat ze Dana op zijn plek willen zetten maar dit gaat wel heel ver.
    Hoezo? Hij vraagt er toch zelf om? Hij spoort ze letterlijk aan om in te breken op de site en daarna noemt hij ze lafaards en terroristen. Sorry maar dan vraag je er gewoon om.

    Voor ons is het jammer, de komende tijd kunnen we een goedkope goede UFC stream op de buik schrijven.


  16. #66
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Damn... ik begrijp dat ze Dana op zijn plek willen zetten maar dit gaat wel heel ver.
    Eigen schuld. de UFC is Dana voorbij gegroeid, deze man hoort niet meer op deze plek en dat word op deze manier weer pijnlijk duidelijk gemaakt.

    Dit was 1 ding wat ze konden doen, ppv's offline gooien zaterdag is iets anders.... vooral doorgaan met uitdagen...

    Het blijft ongelooflijk wat de UFC voor kinderlijk imago op zich af roept door deze maloot op zijn plaats te laten zitten....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #67
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Eigen schuld. de UFC is Dana voorbij gegroeid, deze man hoort niet meer op deze plek en dat word op deze manier weer pijnlijk duidelijk gemaakt.

    Dit was 1 ding wat ze konden doen, ppv's offline gooien zaterdag is iets anders.... vooral doorgaan met uitdagen...

    Het blijft ongelooflijk wat de UFC voor kinderlijk imago op zich af roept door deze maloot op zijn plaats te laten zitten....
    Ik vind dat Dana zijn job goed heeft gedaan en goed is aan het doen. Beste stuurlui staan aan wal.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Ik vind dat Dana zijn job goed heeft gedaan en goed is aan het doen. Beste stuurlui staan aan wal.
    Ik weet niet of deze actie slim is... ik weet namelijk of hun beveiliging echt zo "goed" is. Als straks van een heleboel klanten de creditcard/prive gegevens op straat liggen dan is dat niet best.


  19. #69
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    De actie is zeker dom, nu ik het filmpje ook heb gezien heb ik minder medelijden met de man. Toch is het knap wat hackers kunnen bereiken.

  20. #70
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #71
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Threads samengevoegd.
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #72
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    1 ding moet ik Dana wel meegeven.....



    Hij heeft wel een zwarte band Boxercise



    Wat een stumper....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  23. #73
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hackers Target Dana White, UFC After He Issues Challenge

    UFC President Dana White picked a fight with anonymous hackers on Thursday, and the hackers promptly targeted White personally by posting his personal contact information online. Hackers also attacked the UFC's own web site.

    Last week hackers first went after UFC.com as a protest against the UFC's support for SOPA and PIPA, controversial legislation that would greatly expand the powers of the government to protect copyrights -- and prosecute those accused of violating copyrights. On Thursday, White challenged the hackers to "do it again, do it tonight." They did.

    This time the hacking of the UFC's own site appeared to be more significant than what took place last week, when the UFC.com URL was simply redirected to a protest site. On Thursday night, the hackers appeared to gain access to files within the UFC's site. And now the hackers are also attacking White individually, rather than simply going after the web site.

    The hackers also posted personal contact information for White as well as information from credit checks and background checks.

    Through it all, White remained combative. When one person told White on Twitter that he had opened a credit card in White's name using White's personal information, White replied, "Go crazy with that f--ker." When someone else told White on Twitter to expect more trouble from the hackers, White answered, "That s--t don't work here dork."

    The biggest question for the UFC is whether that s--t will work in disrupting the company's web site, where it sells pay-per-views and streams events. White seems unconcerned about hackers targeting him personally. If the hackers disrupt the UFC's business, however, that's a concern to UFC fans.
    Be a Warrior, not a Worrier

  24. #74
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    WTF?! je kunt zeggen wat je wil over dana, maar er is niemand die het beter had gedaan of het nog doet dan Dana! als je ook ziet hoe die vechters gisteren op de persconferentie braaf luisteren naar Dana. Hij heeft de UFC helemaal naar z'n duim en ik vind het wel knap als je er voor kunt zorgen dat het allerbeste gewoon onder een organisatie zit, kunnen hem niet veel na zeggen en MMA is ook nog een van de grotere vechtsporten, hij komt soms over als een klootzak maar doet z'n werk uitstekend!. Heerlijk al die toppers bij elkaar in de UFC en dan ook nog eens bijna elke week een event, wat wil je als fan nog meer?

  25. #75
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    WTF?! je kunt zeggen wat je wil over dana, maar er is niemand die het beter had gedaan of het nog doet dan Dana! als je ook ziet hoe die vechters gisteren op de persconferentie braaf luisteren naar Dana. Hij heeft de UFC helemaal naar z'n duim en ik vind het wel knap als je er voor kunt zorgen dat het allerbeste gewoon onder een organisatie zit, kunnen hem niet veel na zeggen en MMA is ook nog een van de grotere vechtsporten, hij komt soms over als een klootzak maar doet z'n werk uitstekend!. Heerlijk al die toppers bij elkaar in de UFC en dan ook nog eens bijna elke week een event, wat wil je als fan nog meer?
    Ik zal het je eens precies uitleggen, je bent nieuw op het forum (of je nieuw bent in de sport weet ik niet), dus dat is wel zo netjes.

    De reden dat de vechters zich als makke lammetjs gedragen t.o.v. Dana is omat ze anders hun baan kwijt zijn. Hij ontslaat ze als ie ze niet mag, hij onslaat ze wanneer ze iets zeggen wat ie niet leuk vind, en hij meet met 2 maten t.o.v. zijn vechters.

    De reden dat alle vechters hebben is omdat ze de concurentie opkopen zodra die wat aandacht krijgen/of in de shit zitten. Ze zeggen dan dat alles blijft als vroeger en iedereen is blij. Vervolgens annexeren ze alle goede vechters, zodat de andere organisatie langzaam doodbloed en dan laten ze hem sterven. Weer een concurent minder. Ze hebben ooit cross-promotion gevechten gedaan bij Pride (zo kun je ook iedereen tegen elkaar laten vechten) maar dat ging niet als verwacht (liddell-Rampage).

    Verder is het gewoon een nare man. Hij liegt, iedereen die niet in de UFC zit is slecht volgens hem, zodra ze dan wel in de UFC zitten zijn ze goed. Hij heeft al tig domme opmerkingen gemaakt in de media over bepaalde bevolkingsgroepen waar de UFC voor word aangekeken. Zijn vocabulair is 1 grote scheldkanonnade, en wanneer iemand van de pers iets slechts zegt zijn ze banned.

    En dan zijn laatste wapenfeit: Een groep notaire hackers uitnodiggen (lees uitlokken) om zijn site te hacken want het maakt hem allemaal niks uit. Dezelfde site waar al die CC gegevens van alle klanten van UFC.tv en UFCstore.com binnen komen... Smart move dickhead...

    Hij kan misschien veel, but you never fuck with the internet, never!!!

    Puntje bij paaltje: Zo'n man wil je toch niet als toonbeeld van je organisatie? Hij zit er in met geld dus je raakt hem niet kwijt, maar zet hem gewoon wat meer op de achtergrond. Neem Scott Coker, die heeft ook wel slip ups gemaakt, maar ik heb hem nooit zo'n domme dingen zien doen als Dana.

    De sport is geworden wat het is, zonder Dana. En zonder Dana, zal de sport gewoon blijven groeien.

    Aldus mijn betoog, je mag zeggen dat ik een "know it all" ben, je mag zeggen dat het een persoonlijke hetze is
    Maar dit is mijn mening (en behoorlijk wat feiten) en ik blijf erbij. Nu tijd voor weekend, fijn weekend idereen!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •