MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 92 of 92
  1. #76
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    je hoeft me niks uit te leggen, het is duidelijk. je bent gewoon een Dana hater en dat is je goedrecht trouwens. Hoe meer succes je hebt, hoe meer haters. Maar ik ga weer morgen lekker genieten van UFC on Fox 2 en de komende weken diaz,hendo vs edgar,rampage weer in actie, kuiper die z'n debuut maakt,struve weer binnenkort en voordat we het weten is het zover en krijgen we JDS vs overeem

    Edit:
    ik snap ook niet waar je je druk om maakt, it's just business as usual!. Zo is het zaken leven de ene keer gaat het goed en de andere keer minder en als het minder loopt moet je dat als concurrent gewoon keihard afstraffen en niet gaan afwachten. Dana heeft gewoon juist gehandeld en allemaal uiteindelijk in de voordeel van de echte fans die nu kunnen genieten van het beste wat er is bij elkaar. ik moet er niet aan denken dat we nooit de echte toppartijen niet kunnen zien zoals bij boksen. en als je geniet dan ben je geen MMA fan maar is je haat obsessie op een enkeling groter dan je liefde voor MMA.

    @thefxr

    sterke argumentatie, maar wat verwacht je anders van een halve mof
    Last edited by MMAProfessor; 27-01-2012 at 20:40.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    je hoeft me niks uit te leggen, het is duidelijk. je bent gewoon een Dana hater en dat is je goedrecht trouwens. Hoe meer succes je hebt, hoe meer haters. Maar ik ga weer morgen lekker genieten van UFC on Fox 2 en de komende weken diaz,hendo vs edgar,rampage weer in actie, kuiper die z'n debuut maakt,struve weer binnenkort en voordat we het weten is het zover en krijgen we JDS vs overeem


    PS. goede argumentatie man, ga zo door!
    Last edited by dirk5; 27-01-2012 at 20:43.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #78
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    Edit:
    ik snap ook niet waar je je druk om maakt, it's just business as usual!. Zo is het zaken leven de ene keer gaat het goed en de andere keer minder en als het minder loopt moet je dat als concurrent gewoon keihard afstraffen en niet gaan afwachten. Dana heeft gewoon juist gehandeld en allemaal uiteindelijk in de voordeel van de echte fans die nu kunnen genieten van het beste wat er is bij elkaar. ik moet er niet aan denken dat we nooit de echte toppartijen niet kunnen zien zoals bij boksen. en als je geniet dan ben je geen MMA fan maar is je haat obsessie op een enkeling groter dan je liefde voor MMA.

    @thefxr

    sterke argumentatie, maar wat verwacht je anders van een halve mof
    De UFC is niet van Dana, maar van de broers Fertitta... dus...

    en voor die laatst comment: beware the ban hammer!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #79
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default


  5. #80
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    De UFC is niet van Dana, maar van de broers Fertitta... dus...

    en voor die laatst comment: beware the ban hammer!
    10% is van Dana dus de UFC is wel degelijk van hem.
    Max. 400 x 125

  6. #81
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    De UFC is niet van Dana, maar van de broers Fertitta... dus...

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Je kan zeggen van Dana wat je wil maar het kan hem echt geen zak boeien. Zelfs nu gaat hij gewoon verder, op zijn twitter. Dana boeit het echt geen ene fuck. Das dan wel weer erg cool om te zien.


  8. #83
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    10% is van Dana dus de UFC is wel degelijk van hem.
    die hij heeft gekregen.

    Ga je nu het ene kleine dingetje eruit pakken en heel de rest negeren? Veranderd helemaal niks aan alle andere dingen die ik heb gezegd

    Ik neem aan dat jij het toch ook niet zo'n tactische move vind, mensen vragen om te hacken? Aangezien daar het topic over gaat.

    @ Biiyen, het zou allemaal toch wel eens best naar uit kunnen pakken, Ik denk dat Lorenzo er niet zo blij mee is. Misschien dus ook een gevalletje bord voor je kop (dana dan)
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #84
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    lorenzo gaat de succesvolle samenwerking van jarenlang nu verbreken om een paar hackertjes? please don't give them to much credit! het is maar een internet site'je die het effe paar uurtjes niet deed. en hoe weet jij hoe lorenzo zich voelt? ik heb nergens gelezen dat die ontevreden was over dana z'n handelen tegen die hackers

  10. #85
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    die hij heeft gekregen.

    Ga je nu het ene kleine dingetje eruit pakken en heel de rest negeren? Veranderd helemaal niks aan alle andere dingen die ik heb gezegd

    Ik neem aan dat jij het toch ook niet zo'n tactische move vind, mensen vragen om te hacken? Aangezien daar het topic over gaat.

    @ Biiyen, het zou allemaal toch wel eens best naar uit kunnen pakken, Ik denk dat Lorenzo er niet zo blij mee is. Misschien dus ook een gevalletje bord voor je kop (dana dan)
    Moet eerlijk zeggen dat ik je post niet eens had gelezen maar alleen dat stuk zag. Ik kan Dana wel waarderen alleen echt professioneel is hij niet, maar des ondanks is mede dankzij hem de UFC zo groot geworden dus hij zal best wel iets goed doen.
    Max. 400 x 125

  11. #86
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Natuurlijk gaat het goed met de UFC, een bankzitter bij MVV Maastricht verdient meer dan een gemiddelde vechter bij de UFC.

  12. #87
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Natuurlijk gaat het goed met de UFC, een bankzitter bij MVV Maastricht verdient meer dan een gemiddelde vechter bij de UFC.
    x2

  13. #88
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ja.

    Weet jij dat het bekladden van gebouwen etc. met nazi tekens/hakenkruizen strafbaar is?
    Waar zie jij een hakenkruis? Ben je nu verdrietig omdat ze een verprutste afbeelding van een getekende Hitler hebben gebruikt? Wat dacht je van aandacht trekken? Niet zo overdrijven hea...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •