MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Mooie trailer...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Emilio View Post

    Mavi, zie je ook nog iets met die lowkicks. dat hij begint te hinken ofzo
    speelde op advanced niveau en werd vaak al KO gebeukt voor ik echt die lowkicks effectief kon gebruiken.
    Ja dat zie je opzich wel. Het kost wel behoorlijk wat lowkicks voordat het zover is. Volgens mij is het niet zo dat je af en toe met een paar goed geplaatste lowkicks hem tko trapt

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat ik er toch wel 50 lowkicks op moest rammen voordat ie neerging op legkick TKO hoor.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Dat is dan wel weer nep. met EA MMA schop je soms met 1 trap de hele energiemeter van de benen weg. Hij gaat dan wel niet KO maar je bent daarna wel zwaar in t voordeel.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Gelijk ff downloaden vanavond.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    pff moet wel wennen, ea mma controls zitten er bij mij helemaal in.. vanavond maar ff verder oefenen met Wanderlei in pride!! echt gaaf de authentieke pride muziekjes, commentaar met Stevie Q en Rutten.. must buy straks als deze uit komt!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  7. #32
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    pff moet wel wennen, ea mma controls zitten er bij mij helemaal in.. vanavond maar ff verder oefenen met Wanderlei in pride!! echt gaaf de authentieke pride muziekjes, commentaar met Stevie Q en Rutten.. must buy straks als deze uit komt!
    echt een omschakeling he. Op 1 of andere manier heb ik bij EA MMA meer het gevoel dat ik "zelf" in de ring sta omdat je er vrij vloeiend allerlei combo's uit kan gooien. Bij UFC heb ik meer het idee een pop te besturen.

    Sfeer van de pridemode zit er goed in. Wanderlei ziet er ook gruwelijk uit met zn oude look. Verder vind ik de clinch in UFC wel veel beter uitgewerkt. Gisteren echt paar momenten gehad dat ik Rampage naar me toe kon trekken en hem dan flink kon knieen zoals die 2de partij toen afliep.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Ik kon hem nog niet vinden voor de ps3 en heb even rondgekeken op het wereldwijde web.
    Gewoon ff een usa account aanmaken bij psn en je kunt hem downen in de amerikaanse psstore!

    Gewoon die nieuwe gebruiker aanmelden als wonende van de United States. Vergeet niet een leeftijd van 1980 ofzo te pakken wegens ratings.. Ander emailadres gebruiken dan voor je Europese master account anders gaat het niet werken. En inderdaad het adres waar je 'woont' moet wel een bestaand adres zijn.. maar daarvoor hebben we de yellow pages.

    Ik had een pizzeria zaak:
    Straat: 157 Garden Street
    Postcode: 12601
    New York

    Binnen 10 minuten zit je op de US store.
    Die van mij staat nu in de download!

  9. #34
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    He top ik ben hem ook aan het downloaden..

    Bedankt he, oja bij mij kan je ook pizza halen

  10. #35
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Bij mij kan je van vandaag ook pizza afhalen moet je wel naar NY komen...

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Ik vind hem echt vet! Die pride mode is echt verslavend. Ondertussen kan ik al aardig kont schoppen met wandy en rampage @ pride mode op de een na moeilijkste moeilijkheidsgraad. Heb alleen nog niet een keer op submission kunnen winnen..

  12. #37
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Ik kon hem nog niet vinden voor de ps3 en heb even rondgekeken op het wereldwijde web.
    Gewoon ff een usa account aanmaken bij psn en je kunt hem downen in de amerikaanse psstore!

    Gewoon die nieuwe gebruiker aanmelden als wonende van de United States. Vergeet niet een leeftijd van 1980 ofzo te pakken wegens ratings.. Ander emailadres gebruiken dan voor je Europese master account anders gaat het niet werken. En inderdaad het adres waar je 'woont' moet wel een bestaand adres zijn.. maar daarvoor hebben we de yellow pages.

    Ik had een pizzeria zaak:
    Straat: 157 Garden Street
    Postcode: 12601
    New York

    Binnen 10 minuten zit je op de US store.
    Die van mij staat nu in de download!
    Lol, bedankt voor de tip.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    heb hem vandaag een uurtje of anderhalf zitten spelen, maar die pride modus doet het hem hoor!!

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Ik vind de demo vet. Wetende dat vaak een ander team de demo maakt dan de echte game en dat de demo vaak al een paar maanden geleden gemaakt is heb ik zin in de game. Ik kan niet wachten om met andere vechters te spelen en een carrière op te bouwen. Ik zou bijna een winterslaap houden tot 17 Februari .

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Letterlijk een demo...

    Hij speelt gewoon zelf! Ik kan drukken wat ik wil...

    doe ik iets verkeerd?

  16. #41
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Tuurlijk doe je iets verkeerd :P

    Nadat je de vechters hebt geselecteerd zie je een scherm met 2 controllers. Je kan dan aangeven uit welke hoek je wilt uitkomen en tegen wie je wilt spelen.
    controller links = (blauwe hoek) player 1
    controller midden = Cpu
    Controller rechts = (rode hoek) player 2

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •