MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 47 of 47
  1. #26
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Nederland
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    wat n beest/machine word zeker n knaller de 28e
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    ook ik denk dat saki de winst pakt! en niet naar aanleiding van dit filmpje..

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #29
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    als saki 1x doorkomt met een hoek moet ik nog zien of badr blijft staan.
    als Badr 1x doorkomt met een hoek moet ik nog zien of Saki opstaat.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  6. #31
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Saki gaat het maken, hij wordt de man deze avond. Warrr sakkiiii !!!!

  7. #32
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    3x je inzet op unibet voor saki! Dus de boys die het zeker weten...... Doe er wat mee

  8. #33
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Wow!

    Ziet er top uit!

    Dit is nou een partij waar het publiek de winnaar is, ongeacht wie wint.
    Ik heb ook echt geen voorkeur, het zijn 2 toppers en may the best man win!

    Ik heb wel al mijn vcash op Badr gezet..
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  9. #34
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mikeymcd View Post
    3x je inzet op unibet voor saki! Dus de boys die het zeker weten...... Doe er wat mee

    Ik denk dat de meeste forumbroeders die hier zo hard schreeuwen dat Saki gaat winnen, echt niet het lef hebben om er geld op te zetten . Het is meer de hoop die ze hebben dat Saki gaat winnen, maar diep in hun hart hebben ze hun bedenkingen haha. Daar gaan ze echt hun zuur verdiende centjes niet aan wagen.

    Zeer veel respect voor Saki, maar ik denk niet dat hij het gaat redden tegen Badr.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  11. #36
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Damn man ..... Mij gaat het niet om geld te verdienen dat verdien ik reeds al, sta gewoon achter mijn favoriete vechters. Niet alles draait altijd om geld in het leven moet ook de sport erin zien forumbroeder! Heb al mijn vCash op saki gezet 10000...

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ik denk dat de meeste forumbroeders die hier zo hard schreeuwen dat Saki gaat winnen, echt niet het lef hebben om er geld op te zetten . Het is meer de hoop die ze hebben dat Saki gaat winnen, maar diep in hun hart hebben ze hun bedenkingen haha. Daar gaan ze echt hun zuur verdiende centjes niet aan wagen.

    Zeer veel respect voor Saki, maar ik denk niet dat hij het gaat redden tegen Badr.

    Ik gok niet tegen mijn principes allen met V-cash

  13. #38
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Saki doet me *als ik snel kijken* denken aan lebanner

    ps: waarom geen english subtitles en laat Saki gewoon NL praten?
    Last edited by 123trisweat; 25-01-2012 at 23:43.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  14. #39
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Damn man ..... Mij gaat het niet om geld te verdienen dat verdien ik reeds al, sta gewoon achter mijn favoriete vechters. Niet alles draait altijd om geld in het leven moet ook de sport erin zien forumbroeder! Heb al mijn vCash op saki gezet 10000...
    Tuurlijk sta je achter je favoriete vechter, dat is logisch. Dat je je V-cash erop zet is ook nog te begrijpen.
    Maar ik stel je de volgende vraag: stel je moet, met het mes op de keel, een voor jou aanzienlijk bedrag op deze pot zetten. Zou je het dan ook op Saki zetten? Wel eerlijk antwoorden aub, ik vertrouw erop dat je dat doet.

    (Van mij mag de best winnen hoor, ik ben van beide fan. Maar ik zie Saki niet winnen; voornamelijk vanwege het lengteverschil)

  15. #40
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ik denk dat de meeste forumbroeders die hier zo hard schreeuwen dat Saki gaat winnen, echt niet het lef hebben om er geld op te zetten . Het is meer de hoop die ze hebben dat Saki gaat winnen, maar diep in hun hart hebben ze hun bedenkingen haha. Daar gaan ze echt hun zuur verdiende centjes niet aan wagen.

    Zeer veel respect voor Saki, maar ik denk niet dat hij het gaat redden tegen Badr.
    Hey Dr.Phil, ik wil wel mijn zuur verdiende centjes met jouw wedden als je ze graag kwijt wil?

  16. #41
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fan1976 View Post
    Hey Dr.Phil, ik wil wel mijn zuur verdiende centjes met jouw wedden als je ze graag kwijt wil?
    Van jouw had ik niet anders verwacht dat je ten alle tijden achter je maatje staat, en terecht zo hoort het .

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    zit wat in mannen.. ik hoop ook zo puur op Saki, maarja.. Badr is echt link.

    De enige die hem echt rammel gaven de laatste jaren waren Overeem en Schilt.. Toch?
    Ik denk dat Badr meer dan ooit gefocust is vanwege dit afscheid en de wereld gaat laten zien wie Badr Hari was.
    In de fout gaan zal hij niet doen.
    En wat er hierboven geschreven staat... Badr is langer en denk ik sterker..

    Als hij echt zijn leven verbetert heeft mag hij van mij winnen voor z'n afscheid, zo niet hoop ik dat ie rammel krijgt van Saki en dat is dan z'n verdiende loon. "Let Karma decide..."

    Saki is toch wel iets sneller dichtbij..

    Kan alle kanten opgaan. Het wordt in ieder geval VET HARD!
    Veel plezier iedereen die daarbij is.

    Is er een live stream denken jullie? kan toch?

  18. #43
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    zit wat in mannen.. ik hoop ook zo puur op Saki, maarja.. Badr is echt link.

    De enige die hem echt rammel gaven de laatste jaren waren Overeem en Schilt.. Toch?
    Ik denk dat Badr meer dan ooit gefocust is vanwege dit afscheid en de wereld gaat laten zien wie Badr Hari was.
    In de fout gaan zal hij niet doen.
    En wat er hierboven geschreven staat... Badr is langer en denk ik sterker..

    Als hij echt zijn leven verbetert heeft mag hij van mij winnen voor z'n afscheid, zo niet hoop ik dat ie rammel krijgt van Saki en dat is dan z'n verdiende loon. "Let Karma decide..."

    Saki is toch wel iets sneller dichtbij..

    Kan alle kanten opgaan. Het wordt in ieder geval VET HARD!
    Veel plezier iedereen die daarbij is.

    Is er een live stream denken jullie? kan toch?
    Je kan een live stream van de turkse zender die het live uitzend kijken kanalturk.com, boven aan is er een kleine tv beeld, daarop staat canli.tv die moet je nemen.

  19. #44
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er goed uit eerlijk is eerlijk,maar of het genoeg is tegen Badr.

  20. #45
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fan1976 View Post
    Hey Dr.Phil, ik wil wel mijn zuur verdiende centjes met jouw wedden als je ze graag kwijt wil?
    echt? noem een bedrag? maken we het allebei vandaag over naar mixfight als het kan en de winnaar krijgt de bedrag.

  21. #46
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Tuurlijk sta je achter je favoriete vechter, dat is logisch. Dat je je V-cash erop zet is ook nog te begrijpen.
    Maar ik stel je de volgende vraag: stel je moet, met het mes op de keel, een voor jou aanzienlijk bedrag op deze pot zetten. Zou je het dan ook op Saki zetten? Wel eerlijk antwoorden aub, ik vertrouw erop dat je dat doet.

    (Van mij mag de best winnen hoor, ik ben van beide fan. Maar ik zie Saki niet winnen; voornamelijk vanwege het
    lengteverschil)

    De kans dat een mes bij mijn keel komt is heel klein......;-) Badr is de sterkere van de twee, maar is snel geërgerd en de kans dat hij een foutje maakt is groter . Saki zal, omdat hij technisch beter is daarop inspelen en winnen op punten en misschien zelfs op KO omdat zijn klappen/trappen gruwelijk zijn. Dus ja , ik zou op Saki zetten......

  22. #47
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Waalwijk
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    mooi filmpje, hij gaat knallen zo te zien!
    Groet...Bas

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •