MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default CroCop not retiring, wants to win K-1 GP this year


    January 25th 2012 Mirko ‘CroCop’ Filipovic is finished with MMA for good but is not finished competing.

    According to his management he is “going to try and win the K-1 tournament” this year, in keeping with his lifelong dream.

    CroCop met with reporters in his home city of Zagreb yesterday to discuss a March 10 fight with Ray Sefo. The match had originally been billed as a ‘farewell fight’ but CroCop now seems to have had second thoughts about hanging up the gloves.

    “I think it is important to say this event is named ‘CroCop: Final Fight’ but that doesn’t mean that this is Mirko’s farewell fight. No way,” his manager Orsat Zovko said.

    “Its true he is done with the UFC, he isn’t going to fight in the cage anymore, but plans are to keep him among the elite and try and win the K-1 tournament this year.”
    On Thursday, CroCop confirmed in a text message to Fighters Only writer John O'Regan, "I'll try this year - if the K-1 happens."

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ItVWA6oLMJI#!
    Last edited by blackadder; 26-01-2012 at 10:35.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Geen idee wat ik hier van moet verwachten.

    Misschien gaat het hem heel goed af, maybe not... we zullen zien.

    WAR CROCOP!!!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Welke K-1?

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    De toernooien die door Golden Glory met TSA worden gehouden.
    http://liverkick.com/index.php?optio...=37:kickboxing

  5. #5
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    war crocop!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    nou ik wil hem graag zien in Moskou

  7. #7
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Ondanks dat ik CroCop een warm hart toedraag, was het eerste wat in me opkwam "Grapjas!".. Maargoed we zullen zien
    Fighting is poetry in motion

  8. #8
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Hater!!!





    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  9. #9
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    We kunnen vanalles zeggen over Cro Cop: 1 ding is zeker, hij heeft meer wedstrijd ritme op hoog niveau dan de meeste HW K-1 vechters op dit moment. Conditioneel is ie in orde.

    Ben alleen een beetje bezorgt over z'n zenuwtrekjes(hersenschade?) die ie allemaal heeft nu. Eigenlijk moet hij gewoon stoppen.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    De winaar van de Badr/ Saki mag tegen Crocop!

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Crocop redt het ook niet meer in de K1.
    Tijd om nu les te geven aan de jeugd.
    Wil hem absoluut niet herinneren als loser.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  12. #12
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Eerst maar eens zien of er nog een K1 komt.
    Opzich zie ik hem wel weer graag vechen op k1 regels. Maar durf geen voorspelling te doen of hij een grote kans maakt

  13. #13
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Mavi View Post
    Eerst maar eens zien of er nog een K1 komt.
    Opzich zie ik hem wel weer graag vechen op k1 regels. Maar durf geen voorspelling te doen of hij een grote kans maakt
    Gelukkig durf ik dat wel. Nee, hij zal de K-1 nooit meer winnen. Crocop is een legende maar hij komt gewoon niet meer mee met iedereen die een beetje talent heeft.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  14. #14
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    mocht er een K-1 komen is hij zeker niet favoriet, maar aangezien Hari naar boksen is en ali definitief UFC en spong maakt echt de overstap naar het MMA is er weinig over... crocop geef ik wel kans tegen namen als guidon,zimmerman en hesdy. maar dan zal die heel hard moeten gaan trainen en een beetje geluk hebben

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Welke K-1?
    precies wat ik d8

    dit is zoiets vanne "ja, als het er geweest was, zou ik hem zeker hebben kunnen pakken"...
    ik zie hem graag maar hij moet gewoon beseffen dat ie de handschoenen, groot en klein, in ze tas moet laten zitten.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Sorry, maar ik hier niet langer aan mee doen...

    Gast, STOP GEWOON!!!

    1 voordeel aan k-1, door de handschoenen kan ik niet meer met zijn vingers vooruit gaan duwen in de hoop er 1 bij zijn tegenstander zijn oog te proppen, want dit heb ik hem in zijn laatste UFC partijen meerdere keren zien doen....

    Zonde van zo'n legende...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #17
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    altijd dat gezeik van stoppen! laat die kerel dat lekker zelf beslissen, als hij wil vechten dat moet hij dat toch lekker doen. ik ga er gewoon vanuit dat CroCop een stel hersens heeft gekregen en zelf kan beslissen of die doorgaat of niet. en als je het niet bevalt.. heel simpel,kijk niet

  18. #18
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    altijd dat gezeik van stoppen! laat die kerel dat lekker zelf beslissen, als hij wil vechten dat moet hij dat toch lekker doen. ik ga er gewoon vanuit dat CroCop een stel hersens heeft gekregen en zelf kan beslissen of die doorgaat of niet. en als je het niet bevalt.. heel simpel,kijk niet
    WTF is dit nou weer voor betoog? Ik zeg dit niet voor mezelf vriend. Je kunt mensen ook tegen zichzelf in bescherming nemen. Heeft er niks te maken of ik het wel kijk of niet kijk.
    Maar blijkbaar is er weinig van zijn hersenen over wanneer hij denkt serieus kans te maken op een k-1 titel....
    en hoppa, weer een reden om te stoppen.

    De koek is gewoon op, en dat was ie al in 2007, en dat zeg ik als fan, iedereen die dat niet ziet heeft stront in zijn ogen imo.
    Last edited by dirk5; 26-01-2012 at 16:57.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #19
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    ga toch weg man! in zijn laatste ufc sessie stond die uiteindelijk 3-4 met verlies op Nelson,Schaub,Mir en JDS. als je van die laatste 2 al niet mag verliezen dan kunnen we de HW klasse inkrimpenen tot 5 ofzo en verliezen van Nelson en Schaub is ook geen schande. hij wil nog een keer voor een k-1 titel gaan wat is daar mis mee? hij mag nog wel een ambitie hebben. als hij ziet dat mighty mo kwartfinale en aerts de finale haalt kan ik me wel indenken dat die nog serieus gelooft dat die een kans maakt. tenslotte doen ali,hari en waarschijnlijk spong niet mee als er een toenooi komt, het is nog maar de vraag wat sem schilt kan, die heb ik zolang niet meer gezien in de ring en de hedendaagse top met zimmerman,hesdy,guidon etc. is nou ook niet echt geweldig. Ik kan me nog herrineren dat spong moeite had met Sefo in de 8e finale in de laatste K1. volgens mij is het niveau daar echt niet zo hoog meer als in de jaren van hoost,le banner,aerts etc. destijds. Laten we eerst Sefo vs Cro Cop bekijken voordat we hem definitief afschrijven

  20. #20
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    eerst wil hij tegen Ray Sefo,
    en nu wil hij de K1 grand prix winnen

    is ie weer ko gegaan van het weekend
    "If you have to stop and think, it's too late"

  21. #21
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    ga toch weg man! in zijn laatste ufc sessie stond die uiteindelijk 3-4 met verlies op Nelson,Schaub,Mir en JDS. als je van die laatste 2 al niet mag verliezen dan kunnen we de HW klasse inkrimpenen tot 5 ofzo en verliezen van Nelson en Schaub is ook geen schande. hij wil nog een keer voor een k-1 titel gaan wat is daar mis mee? hij mag nog wel een ambitie hebben. als hij ziet dat mighty mo kwartfinale en aerts de finale haalt kan ik me wel indenken dat die nog serieus gelooft dat die een kans maakt. tenslotte doen ali,hari en waarschijnlijk spong niet mee als er een toenooi komt, het is nog maar de vraag wat sem schilt kan, die heb ik zolang niet meer gezien in de ring en de hedendaagse top met zimmerman,hesdy,guidon etc. is nou ook niet echt geweldig. Ik kan me nog herrineren dat spong moeite had met Sefo in de 8e finale in de laatste K1. volgens mij is het niveau daar echt niet zo hoog meer als in de jaren van hoost,le banner,aerts etc. destijds. Laten we eerst Sefo vs Cro Cop bekijken voordat we hem definitief afschrijven
    Over het eerste stukje: mooi stukje scorebordjournalistiek, heb je de gevechten ook gezien of alleen op wiki gelezen? Ik heb hem live de OW GP zien winnen vanachter mijn pc, van die CC is niks meer over, en dat is het al 4-5 jaar niet meer.

    Over het tweede stukje: Zimmerman en Hesdy slaan hem in ronde 1 ko. Hij heeft er gewoon niks meer te zoeken, hoe erg dat ook is, maar hij heeft zijn strepen al lang verdiend. Iedereen mag ambitie hebben, maar waarom dan stoppen en vervolgens weer verder gaan? Hij weet zelf ook wel beter.

    Oja, en verliezen van Schaub is wel een schande
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #22
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Over het eerste stukje: mooi stukje scorebordjournalistiek, heb je de gevechten ook gezien of alleen op wiki gelezen? Ik heb hem live de OW GP zien winnen vanachter mijn pc, van die CC is niks meer over, en dat is het al 4-5 jaar niet meer.

    Over het tweede stukje: Zimmerman en Hesdy slaan hem in ronde 1 ko. Hij heeft er gewoon niks meer te zoeken, hoe erg dat ook is, maar hij heeft zijn strepen al lang verdiend. Iedereen mag ambitie hebben, maar waarom dan stoppen en vervolgens weer verder gaan? Hij weet zelf ook wel beter.

    Oja, en verliezen van Schaub is wel een schande
    1. ik heb alles gezien en gevolgd, ik heb afgelopen weekend zelfs pancrase zitten terugkijken van 95 etc., jij bent niet de enige op de wereld die MMA heeft ontdekt.ik zal trouwens ook heel eerlijk toegeven dat ik even op wiki moest kijken, maar in tegenstelling tot jouw ken ik alle statistieken van alle vechters niet uit m'n hoofd helaas.

    2.het zou wat zijn als hesdy een keer iemand KO sloeg waarvan bekend is of die uberhaupt man of vrouw is, maar ik geloof er niet in. volgens mij overschat je de top van de K1!

    en zeker weten CC is niet meer wat het is geweest maar het is niet zo slecht als jij ons doet wil geloven. ik blijf bij mijn punt en dat is dat ik eerst CroCop vs Sefo wil zien voordat ik hem ga afschrijven, verliest die van Sefo is het wel degelijk afgelopen wat betreft zijn rol in de K1

  23. #23
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    met Sefo is het ook al afgelopen hoor
    "If you have to stop and think, it's too late"

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    tja een nobel streven , maar ik ben bang dat dit de laatste stuipen van een GROOT vechter zijn.

    Toen hij Bij VOS trainde had hij het staand moeite w tegen Yvel met trainen toch?

    dan ben ik wel bang voor wat hij daadwerkelijk hier kan laten zien.

    Daarbij wel weer de opmerking dat ie nu geen angst meer hoeft te hebben voor de take downs...dus misschien eindelijk weer durft te combineren....want pas dan zijn zijn treappen ook echt gevaarlijk....

    Khoop in ieder geval dat ie Sefo helemaal zielig maakt...

    WAR CROCOP!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  25. #25
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    War Crocop!

    Als hij vecht net toen hij de K1 in '95 enterde dan zal hij zeker wat potten breken.
    Maar ik betwijfel het... al bij al, ik wens hem alle geluk toe!

    Crocop ftw, tegen wie dan ook!!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •