MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    mocht er een K-1 komen is hij zeker niet favoriet, maar aangezien Hari naar boksen is en ali definitief UFC en spong maakt echt de overstap naar het MMA is er weinig over... crocop geef ik wel kans tegen namen als guidon,zimmerman en hesdy. maar dan zal die heel hard moeten gaan trainen en een beetje geluk hebben
    cro-cop maakt geen kans tegen zimmerman en gerges..
    kunnen de mensen niet gewoon realistisch nadenken ook de trouwe fans dat het gewoon voorbij is.
    Laatste partijen waren gewoon een lachertje, contract uit vechtende partijen.
    Omdat deze man nu geestelijk niet kan stoppen, maakt hij zich zelf alleen maar meer kapot.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Tja ik hoop dat Crocop wint en dan alles kan afsluiten na deze win, vraag me dan ook gelijk wel af of we dit jaar een K1 GP zullen zien, maar dat terzijde..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    altijd dat gezeik van stoppen! laat die kerel dat lekker zelf beslissen, als hij wil vechten dat moet hij dat toch lekker doen. ik ga er gewoon vanuit dat CroCop een stel hersens heeft gekregen en zelf kan beslissen of die doorgaat of niet. en als je het niet bevalt.. heel simpel,kijk niet
    Ik denk dat Crocop toch echt tegen zich zelf beschermd moet worden. Dat is het nu juist met die vechters. Die hebben altijd ergens in hun hoofd nog wel de drive terwijl het echte vuur er al lang uit is.

    Muhamed Ali is daar ook een goed voorbeeld van. Liddell is net op tijd (gedwongen) gestopt nu hij nog enigzins kan praten.

    En op TKO verliezen van Nelson, Schaub en Mir is toch echt wel een indicatie dat je beter kan stoppen. Die partijen waren op enkele momenten na niet om aan te zien.

    Als je al tegen halfbakken strikers in de UFC KO gaat, wat moet het dan worden mensen die al hun hele leven in het staande gevecht trainen.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Precies, iemand mag Sakuraba ook wel dwingen te stoppen van mij.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  5. #30
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    WTF is dit nou weer voor betoog? Ik zeg dit niet voor mezelf vriend. Je kunt mensen ook tegen zichzelf in bescherming nemen. Heeft er niks te maken of ik het wel kijk of niet kijk.
    Maar blijkbaar is er weinig van zijn hersenen over wanneer hij denkt serieus kans te maken op een k-1 titel....
    en hoppa, weer een reden om te stoppen.

    De koek is gewoon op, en dat was ie al in 2007, en dat zeg ik als fan, iedereen die dat niet ziet heeft stront in zijn ogen imo.
    x2

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •