MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 116
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Bas Boon staat los van Glory pannekoek. Glory is Bert en Martijn.

    Alistair Overeem vindt dat zijn werkster net zoveel heeft bijgedragen aan zijn carierre als Martijn de Jong en wou hem afschepen met minder dan 1%.
    Nadat het GG management het beste contract ooit voor een nederlandse vechter had uitgeonderhandeld en AO er met de buit vandoor ging noemde hij zijn GG management morons harmfull en mickey mousemanagement.

    zou voor het geval dat je het weer noemt
    Wat lul je nou tokkensnuiver. GG maakt bekend dat zij een nieuwe serie starten terwijl overal in de persberichten over glory wordt gesproken. Met datzelfde geld van glory hebben zij de achterstallige posten van k1 betaald. Dus dan zou Martijn geld hebben gekregen namens glory voor het gala, dat aan gg hebben gegeven om dan zichzelf te laten uitbetalen.

    Van dit verhaal zou je weer een prachtige film kunnen maken. Zou bijna een prachtige trailer willen posten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #28
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Damn.....

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    traag van begrip ben je ook nog





    off topic:
    (waarom hebben we eigenlijk geen tokkensnuiver smiley ?)

  5. #30
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Overeem is kwaad omdat hij niks betaald heeft gekregen en dat heeft waarschijnlijk wel in de planning gezeten, die ziet alles wat GG had voorspeld waarheid worden en ziet honderd duizenden dollars als sneeuw voor de zon verwijnen.
    GG is enigste die het probleem dat FEG veroorzaakte oploste.
    GG is niet verantwoordelijk voor een inval bij full tilt poker vlak voor het evenement in Moscow en dat de hoofdsponsor hun contractuele verplichtingen niet nakomt, maar raad eens wie er weer geld voorschiet aan vechters en de zaak aan het oplossen is?
    Martijn post op facebook today was a good day, I got paid
    Alistair had de boel uit elkaar willen trekken en alles en iedereen willen onderbrenegen in team de Reem maar zijn aantijgingen dat GG een slecht managment zou zijn wordt steeds meer lachwekkender.
    Ik zie geen enkel management dit doen, geld voorschieten aan vechters als een sponsor of organisator niet betaald ( bas rutten gaf dat al eerder aan dat GG een familie is). Als Simon dat had gedaan voor Petrosyan was hij waarschijnlijk ook wel gebleven, maar dat is niet het geval.

    Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in
    Voor de goede orde, just Gentleman Challenges...

    Maar is het begrijpelijk dat Alistair kwaad is? En zo ja, waar in kunnen jullie hem begrijpen?

    Het is namelijk ergens fout gegaan.

    Ik moet zeggen, iedereen in deze kwestie schiet zijn doel voorbij.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    @ the full tilt poker story... shit is soooo old wtf pokernoobs

  7. #32
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    "Zuster zuster, hij doet het weer!" (ik moest op eens aan een reclamespot van John de Wolf in een Amsterdams ziekenhuis denken)

    Leuk zo'n bitchfight, kunnen we in deze tijd dat de K-1 uit Nederland wordt weggejaagd er nog wel bij hebben...

  8. #33
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post

    Leuk zo'n bitchfight, kunnen we in deze tijd dat de K-1 uit Nederland wordt weggejaagd er nog wel bij hebben...
    x2

  9. #34
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Voor de goede orde, just Gentleman Challenges...

    Maar is het begrijpelijk dat Alistair kwaad is? En zo ja, waar in kunnen jullie hem begrijpen?

    Het is namelijk ergens fout gegaan.

    Ik moet zeggen, iedereen in deze kwestie schiet zijn doel voorbij.
    Wat er fout is gegaan is dat Alistair dacht ik heb twee nieuwe managers gevonden in de vorm van colin lam 24 en Fabrice en die doen precies wat ik zeg net als Eldar en ik hoef ze niet te betalen, zak friet met cola.

    GG had een plan en Alistair ziet nu dat hij zijn geld ook had gekregen als hij gewoon gedaan had wat er was afgesproken, maar het was Alistair die contracten ging veranderen zonder medeweten van het management. Dit brengt hem nu gigantisch in de problemen. Daarom reageert Alistair nu ook in de pers als journalisten vragen wat hij ervan vindt dat het "harmfull mickey mouse" management alle GG vechters en trainers heeft uitbetaald, Alistair heeft er nooit in geloofd dat het FEG verhaal ging worden opgelost zoals het management had beloofd.

    Welk "harmfull mickey mouse" management schiet er nu zulke bedragen voor? Het gebeurde al eens eerder in 2003 toen een Japanse promoter ervandoor ging met TV geld (ook toen betaalde het GG management hun vechters terwijl promotor er met geld vandoor ging). En nu als enigste flikt het GG managment het weer door het FEG verhaal "even" op te lossen.
    Dat zal een rechter zeker als zeer "harmfull en mickey mouse zien" ook de verklaringen van Cor Hemmers en Martijn die werden afgescheept met een hongerloontje zal door een rechter als zeer vreemd worden aanschouwd, aangezien ze al 12 jaar hetzelfde percentage kregen.
    En als het probleem tussen het management en Alistair was en het managment was zo harmfull en mickey mouse waarom zijn dan Martijn de Jong en Cor Hemmers en Saki en Siyar nog steeds bij GG? Waarom feest en champagne ? Waarom zou een groot bedrijf als TSA met 5 kantoren is Asia hun naam verbinden aan een indianen verhaal in een wereldwijde pers release?

  10. #35
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    ik wist dat Saki nog niet betaald had gekregen! ik zag alle GG ballenlikkers over hun team hallaluha jublelen,alsof het voor GG geen crisis is, wie gelooft nu die sprookjes???
    Alistair heeft heel lang niks gekregen en er veel discussie over gevoerd, GG was gewoon dat UFC money aan het afwachtem om Alistair en de rest van te betalen en toen deed Alistair iets waarvan ze dachten, daar heeft hij het lef niet voor!
    Als GG gewoon betaald had en eens een keer naar Alistair geluisterd hadden zat er hij nu nog,maar nee, ze moesten hem weer naaien met die tekenbonus!
    Alistair gaat de Grote Geldwolven in de rechtszaak slopen als nooit tevoren.
    Ik raad aan dat ze bij GG alvast beginnen te sparen voor de barre tijden die nog komen gaan, de downfall is al een tijdje in gang gezet en dendert voort.
    Als GG naar Alistair had geluisterd had iedereen nu geen nagel om aan zijn kont te krabben.

    Feiten:
    GG maak een geweldig contract voor Alistair bij de UFC
    GG lost probleem op die FEG heeft veroorzaakt en zorgt dat alle GG leden en trainers betaald worden ( ik denk tot nu toe de enigste van alle vechters van FEG/K1), Alistair is team Reem die moet zelf een advocaat huren en geld bij FEG gaan halen waar hij het contract bij had, hij ging weg bij GG management zonder zijn contractuele verplichtingen na te komen.
    Natuurlijk reageerd hij op die vraag dat alle GG leden en trainers betaald zijn voor het FEG probleem, hij kookt, had ik maar geluisterd ooh wat dom.
    GG is probleem aan het oplossen van Glory World Series, het probleem wat door Full Tilt veroorzaakt werd, ipv dat Glory World Series faiiliet gaat, betalen ze samen met GG langzaam iedereen het achterstallige vechtgage en hebben nu een nieuwe partner gevonden in TSA en nieuwe investeerders, knap staaltje werk van GG.
    Alistair heeft zichzelf genaaid met wat jij noemt een tekenbonus als hij naar GG had geluisterd had iedereen nu dubbel geld gehad.

    En nu komt het mooiste thefxr:
    GG is eigenlijk ook gedupeerd, ze hebben helemaal geen management fee gekregen door die ellende die werdt veroorzaakt door FEG and Fullt Tilt. Nergens staat er in management contracten met de vechters dat als een promotor niet betaald of een sponsor zijn afspraken niet nakomt ( of een aardbeving, tsunami, nucleaire rampen plaatsvinden etc) GG als bank of financier zou moet optreden.
    Maar aangezien GG de waarde van de vechters en de trainers heel hoog in het vaandel heeft staan is dat nu precies wat ze wel doen (hoe noemde je GG geldwolven?),daar kunnen andere een voorbeeld aan nemen.

    Iedere zaken man weet dat je weg moet blijven van juridische zaken en dat de enige winnaars van dit soort problemen de volgende mensen zijn: advocaten en rechters ongeacht wie er welk of niet gelijk heeft volgens deze advocaten en rechters.
    Alistair moet dat nog leren, natuurlijk zeggen zijn advocaten en zakenwaarnemers we staan sterk, Alistair zegt het al we gaan door tot het einde. Het ego spreekt weer boekdelen, niks zakenlijks aan maar weer gewoon de zoveelste emotionele domme move.

    Wat er ook gebeurt, GG is goed bezig sinds Alistair zijn team in de steek heeft gelaten, de ene na de andere goede nieuwsberichten sinds zijn vertrek, wat een blessing.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Wat er fout is gegaan is dat Alistair dacht ik heb twee nieuwe managers gevonden in de vorm van colin lam 24 en Fabrice en die doen precies wat ik zeg net als Eldar en ik hoef ze niet te betalen, zak friet met cola.
    Dit is echt pure onzin. Zelf heb ik goede afspraken gemaakt met alistair en die is hij netjes altijd nagekomen. Ik ben dik tevreden met hoe alles gaat. Bij Glory daarintegen staat nog een factuur open voor dit filmpje dat ik vorig jaar voor ze heb verzorgd:



    Super dat het nu zo goed gaat en dat ze een doorstart maken, hoop dat ze hem dan eindelijk kunnen betalen. Ik zal Bert ff een mailtje sturen met een herinnering.

    Groeten !

    Eldar
    Last edited by Kemal; 27-01-2012 at 11:30. Reason: youtube video link

  12. #37
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Thanks voor je reactie Eldar! is dat ook duidelijk

  13. #38
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Davinci ben jij nou Bas Boon of niet? Met al die inside info die je 'weet'..

    Ik heb echt zo een zelfde gevoel bij GG als dat ik bij Fedor heb fantastische sportman maar ze management is geen zuivere koffie. Zo vechten er toppers voor GG maar heb ik een slecht gevoel bij dat management.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El View Post
    Dit is echt pure onzin. Zelf heb ik goede afspraken gemaakt met alistair en die is hij netjes altijd nagekomen. Ik ben dik tevreden met hoe alles gaat. Bij Glory daarintegen staat nog een factuur open voor dit filmpje dat ik vorig jaar voor ze heb verzorgd:



    Super dat het nu zo goed gaat en dat ze een doorstart maken, hoop dat ze hem dan eindelijk kunnen betalen. Ik zal Bert ff een mailtje sturen met een herinnering.

    Groeten !

    Eldar

    Hey Eldar top trailer, super gemaakt, wist niet dat jij dat ook had gedaan.

    Was jij die Eldar die publiekelijk een schreeuwende aanvaring had met Alistair (dat ging over bij wie nu die opname rechten lagen van de beelden van de Reem ,dit gebeurde in Texas klopt dat)? Ik geloof dat dit in het bijzijn gebeurde van een ene Shannon?
    Raar dat je het hier over een niet betaalde factuur hebt, terwijl je in een ander interview zegt dat geld je helemaal niet interesseert ( op facebook of usa forum gelezen, gepost onder je eigen naam).
    Ik geloof ook dat GG nog steeds op bonnetjes zit te wachten wie nu precies wat had betaald, aangezien al jouw trips en omkosten wereldwijd voor het merendeel werden betaald door Golden Glory, terwijl Alistair claimde dat hij dit deed.
    Nu GG alle vechters en trainers heeft betaald van de openstaande rekeningen van Japan, komt Alistair met zijn laatste argument in de pers waarom het GG management mickey mouse en harmfull is ( hij is natuurlijk helemaal kwaad aangezien hij er niet meer bij zit en zijn voormalige GG managment had hem dit voorspelt dat er onderhandelingen waren met een investeerder) Saki en Siyar zouden niet betaald zijn is het argument van Alistair (een journalist vroeg wat Alistair vondt dat GG iedereen had betaald), de frustratie druipt eraf van het antwoord van Alistair. Nu weet ik toevallig dat GG een gedeelte heeft voorgeschoten voor het Glory World Series Full Tilt Probleem en je raad het al, ze zijn alles aan het oplossen voor de loyale GG vechters en trainers, zoals ze ook hebben gedaan met het FEG probleem.

    Quote: Loyaliteit houdt op wanneer er geldt mee gemoeid is!


    Quote: Wie is een groot mens? Die het sterkst is in het uitoefenen van geduld

  15. #40
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Davinci ben jij nou Bas Boon of niet? Met al die inside info die je 'weet'..

    Ik heb echt zo een zelfde gevoel bij GG als dat ik bij Fedor heb fantastische sportman maar ze management is geen zuivere koffie. Zo vechten er toppers voor GG maar heb ik een slecht gevoel bij dat management.
    Heel slecht management wat denken ze wel al die vechters en trainers geld voor schieten en nu alles te betalen wat een gespuis, zeker geen zuivere koffie.... Hoe kunnen ze nu met een bedrijf als TSA in zee gaan wat een mafkezen daar dat management.

    Overigens gebruikte het management Fedor voor zichzelf en hebben ze hem bij de UFC weggehouden terwijl het GG management op het juiste moment wel een wereld deal maakte voor Alistair bij de UFC ( dus rare vergelijking).

    Ik ben Davinci en veel vindingrijker dan BB.

    “Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works. You do more of what works. If it works big, others quickly copy it. Then you do something else. The trick is the doing something else.”
    Leonardo da Vinci


    Ik lees veel "forums" daarom bezit ik veel wijsheden en inside informatie.

    Quote: Kostbaar is de wijsheid die door ervaring wordt verkregen.
    Last edited by davinci; 27-01-2012 at 12:19.

  16. #41
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Bas en Eldar: er bestaat ook zoiets als een pm of nog beter een gsm. De vuile was buiten hangen is blijkbaar de nieuwe trend.

  17. #42
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Mooie trailer Eldar! Hoop dat je je geld nog krijgt en dat de rechter uitspraak doet om aan deze soap een einde te maken!

    Wie heeft er eigenlijk in een ver verleden het logo voor GG bedacht/ontworpen?

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Bas en Eldar: er bestaat ook zoiets als een pm of nog beter een gsm. De vuile was buiten hangen is blijkbaar de nieuwe trend.
    geloof mij nou als ik zeg dat de vuile was echt nog binnen hangt

  19. #44
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Basboon is de reïncarnatie van da vinci
    Home mtk-gym.nl


  20. #45
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Hey Eldar top trailer, super gemaakt, wist niet dat jij dat ook had gedaan.

    Was jij die Eldar die publiekelijk een schreeuwende aanvaring had met Alistair (dat ging over bij wie nu die opname rechten lagen van de beelden van de Reem ,dit gebeurde in Texas klopt dat)? Ik geloof dat dit in het bijzijn gebeurde van een ene Shannon?
    Raar dat je het hier over een niet betaalde factuur hebt, terwijl je in een ander interview zegt dat geld je helemaal niet interesseert ( op facebook of usa forum gelezen, gepost onder je eigen naam).
    Nee dat klopt niet, Bas. Ik heb geen publiekelijke schreeuwende aanvaring gehad en er netjes over gesproken als 2 volwassen professionals en er prima uitgekomen zoals het hoort. Wat ik voor alistair doe is niet voor het geld maar voor de fans. De klus voor Glory daarintegen wel, dat is werk. Maar omdat ik Martijn erg mag heb ik Glory alle tijd van de wereld gegeven om de factuur te betalen terwijl de normale termijn allang is verstreken. Alleen omdat jij nu gaat zitten roddelen op dit forum en insinuaties de wereld in helpt dat alistair mij af zou zetten etc. wilde ik even een kleine spiegel voorhouden. Thats it.

  21. #46
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Bas en Eldar: er bestaat ook zoiets als een pm of nog beter een gsm. De vuile was buiten hangen is blijkbaar de nieuwe trend.
    Ben het met je eens, ik zal ook verder niet meer hier reageren. Ik kan gewoon slecht tegen hypocriet gedoe.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Ik maakte net geen vergelijking maar had het over een gevoel... En dat slechte onderbuik gevoel word alleen maar versterkt door al die lappen tekst met uitspattingen en verwijten.

    Ik ben een simpele Jan Lul die van de sport houd en gewone baan heeft en het land afreist naar galas, zeker ook die van glory. Vind dat dit niks met de sport te maken heeft en sporters en de sport beschadigd om zo heen en weer te ruziën.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Bas en Eldar: er bestaat ook zoiets als een pm of nog beter een gsm. De vuile was buiten hangen is blijkbaar de nieuwe trend.
    @ Rollermanskunk

    Met alle respect voor je goed bedoelde post, maar in deze moet ik het opnemen voor Eldar.

    Davinci illustreert dat Eldar Gross The Reem online documentary in elkaar zet voor een zak friet met cola, niet echt netjes.

    Eldar en Alistair zijn al 8 jaar samen aan 't werk, dan zou hij nu wel tonnetje rond zijn na al die calorieen.

    We kennen allemaal de kwaliteiten van The Reem, er is lettelijk nog nooit in de hele vecht geschiedenis (vertuig me dat 't wel zo is) zo'n mooie online documentary in elkaar gezet dat vanaf 2005/2006 te volgen is van een vechter.

    Ik kan me voorstellen dat je haren hier even recht overiend van zullen staan na zo'n opmerking. En niet te vergeten dat de gebroeders Gross qua communicatiemiddelen ontzettend veel heeft betekend voor de vechtsport wereldwijd en op markering gebied het op een hoger niveau heeft getilt!

    Als je zo'n respectloze opmerking naar je toe krijgt geslingerd, zou excuus wel op z'n plaats zijn.

    And seriously, let's be gentle

  24. #49
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Collina,

    Het gaat meer om tactiek... Als het overtuigen van de publieke opinie jullie doel is dan slaagden jullie daar beter in door jullie mond te houden. Ik denk dat GG meer schade aan zichzelf heeft aangericht door de reacties dan aan kamp Overeem. De hele 'ik sta er boven' tactiek was veel slimmer dan de discussie aangaan.. Uiteindelijk verliezen dan beide kanten aanhang. Tis een kunst om de klep dicht te houden en in dit soort welles nietes verhaaltjes vaak het slimst... Ik snap daarom ook niet zo goed waarom Overeem nu weer begint hierover, is niet handig.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Collina,

    Het gaat meer om tactiek... Als het overtuigen van de publieke opinie jullie doel is dan slaagden jullie daar beter in door jullie mond te houden. Ik denk dat GG meer schade aan zichzelf heeft aangericht door de reacties dan aan kamp Overeem. De hele 'ik sta er boven' tactiek was veel slimmer dan de discussie aangaan.. Uiteindelijk verliezen dan beide kanten aanhang. Tis een kunst om de klep dicht te houden en in dit soort welles nietes verhaaltjes vaak het slimst... Ik snap daarom ook niet zo goed waarom Overeem nu weer begint hierover, is niet handig.
    Kan het hier alleen maar mee eens zijn.

    Mijn gevoel ver deze hele zaak kan ik het beste laten zien met een plaatje:

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •